Zou wel grappig zijn als hij het flikt. Tot nu haalde Toyota alleen een pole op Indianapolis in 2005 en daar hadden ze er uiteindelijk niet zo veel aan.quote:
Jarno was wel de eerste die binnen stondquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als hij het flikt. Tot nu haalde Toyota alleen een pole op Indianapolis in 2005 en daar hadden ze er uiteindelijk niet zo veel aan.
Daar zullen ze na afloop dus wel flink gefeest hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Jarno was wel de eerste die binnen stond
Lijkt er voorlopig wel op.quote:Piquet gaat het nog leren dit jaar gok ik!
dan kan olav vanavond weer rustig slapenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:56 schreef -Hans- het volgende:
En daar is Hamilton weer in nog maar zijn 1e snelle rondje
hehequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan kan olav vanavond weer rustig slapen
Precies ik walg van de Lewis-Mania!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:02 schreef Def1987 het volgende:
Joehoe, Olav, haal die hand is uit Hamiltons reet. We weten nu wel dat hij 1 van de snelsten is -.-
Het zal niet even tot hem doordringen van Hamilton waarschijnlijk iets lichter is dan de rest.
Het zit je weer niet mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:07 schreef Atreidez het volgende:
Glock is rap! Laat ik die nou net in me team hebben zitten.. (wat meestal betekent dat ze t juist heel slecht doen, zie vorige race).
We weten t nu wel.. denk aan je hart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Precies ik walg van de Lewis-Mania!!
Ik heb zelf niks tegen Lewis, maar zodra hij de baan oprijd dan haalt hij het beste uit de auto. Dan gebruikt hij elke cm van de baan en is hij een legende. Dan komt Massa op de baan, rijd 0.200 sneller dan Hamilton en dan hoor je niks. Voordat Massa de laatste sector in ging kwam Olav al met het verhaald dat hij waarschijnlijk weer 0.300 zou verliezen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Precies ik walg van de Lewis-Mania!!
idd,het word met de race erger heb ik het ideequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:08 schreef Def1987 het volgende:
[..]
En nog even voor de zekerheid voodat ik dalijk alle Hamilton-fans over me heen krijg. Ik heb wat tegen Olav en zijn Hamilton-campagne. Ik heb niks tegen Hamilton zelf
Zo praatte hij ook over Schumacher.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd,het word met de race erger heb ik het idee![]()
een commentator moet gewoon proberen zo objectief mogelijk te zijn maar daarin faalt mol keihard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |