ik ben fan van de f1 in het algemeen,en niet zo zeer van een coureur of team,dus het heeft weinig met ferrari te maken denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Trouwens ... mensen die hier over vallen zijn toch vaak Ferrari-fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jullie Olav al zo erg vinden, kijk dan eens wat vaker op de Duitse RTL. Die blijven maar kansloos doorlullen over Schumacher ookal speelt hij niet meer mee....Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Fout. Het zit mij niet mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het zit je weer niet mee.
Update: Hongarije telt gewoon mee
QFTquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:58 schreef Def1987 het volgende:
Ik gun het Hamilton natuurlijk wel. Ik ben namelijk maar tegen 1 coureur en dat is Alonso
quote:Bourdais penalised for Heidfeld block
A surprising result from the Stewards in Hungary
02/08/08 17:35
A strange decision against Bourdais in Hungary
Sebastien Bourdais has been demoted five positions on the grid for the Hungarian Grand Prix.
The Frenchman qualified his Toro Rosso in 14th position on Saturday, but BMW Sauber competitor Nick Heidfeld - who subsequently dropped out of the initial 'Q1' segment - complained that he was held up through the final corner.
F1 rookie Bourdais, who will now start the Grand Prix from P19 following the stewards' enquiry, was on an out-lap at the time.
"Sebastien was right in my way," an angry Heidfeld, who did not get out of his car immediately after missing the cut, said.
He explained: "I was hoping it was so obvious he would be penalised right away and I could still get into Q2."
heel apart jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Zeker een vage beslissing.
Ligt dus niet aan de auto ... Die maakt wel een goede kans nogquote:Raikkonen rues costly driving error
By Pablo Elizalde Saturday, August 2nd 2008, 15:27 GMT
Kimi Raikkonen in HungaryKimi Raikkonen blamed a driving error for his disappointing result in qualifying for the Hungarian Grand Prix.
The Finn will start the race from sixth position, on the dirty side, at a circuit where overtaking is virtually impossible.
World champion Raikkonen is under no illusions about the difficulty of the task ahead of him tomorrow, but he has vowed not to give up.
"I made a mistake on my final flying lap which cost me precious time, and that followed on from not having got a great lap on my previous attempt, which explains why I'm sixth," said Raikkonen.
"Of course I am not happy and, starting from the third row, my race will be an uphill struggle. I will try and make the most of this situation, given that the car today was not that bad.
"We are going through a bit of a difficult time but we mustn't give up: all we need to do is put together all the pieces of the jigsaw and then the results will come to us again."
ben geen vriend van die Franse heer maar dit is echt compleet gestoord!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Ach, kan gebeuren. Mijn manager was dit jaar toch al niet veel soeps, dus voor mij maakt het niet zo enorm uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Fout. Het zit mij niet mee.Check de laatste update.
Rare beslissing inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:54 schreef Googolplexian het volgende:
Ahwquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Fout. Het zit mij niet mee.Check de laatste update.
heikki ziet het niet meer zitten zo te zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:12 schreef Trystar het volgende:
Een beetje laat maar hier is ie dan;
Kwalificatie persconferentie Grand Prix Hongarije 2008:
[ link | afbeelding ]
Download: Klik hier
Waarom is mij niet helemaal duidelijk, maar net de hele persconf. zitten kijken en hij is idd niet echt vrolijk.. Nou zijn we dat wel gewend met finnen, maar ook Lewis overlegt met m tijdens interview Massa en er kan geen lachje af. Lewis zegt ook in het begin "Great to be on the front row with Heikki, its about time we did that... for the team"quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:46 schreef Schunckelstar het volgende:
heikki ziet het niet meer zitten zo te zien
Heb het niet gezien maar P2 is nou ook niet bepaalt een gunstige plek om vanaf te beginnen en dat geldt helemaal voor Hongarije. Stof All Over The Place en 0% aan grip. P3 is heir een betere plek om vanaf te beginnen. Weet natuurlijk niet of dat de reden is maar het zou natuurlijk kunnen..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom is mij niet helemaal duidelijk, maar net de hele persconf. zitten kijken en hij is idd niet echt vrolijk.. Nou zijn we dat wel gewend met finnen, maar ook Lewis overlegt met m tijdens interview Massa en er kan geen lachje af. Lewis zegt ook in het begin "Great to be on the front row with Heikki, its about time we did that... for the team"
Idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Giem het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)m-de-race-te-winnen/
"De Fin zal morgen naast zjn teamgenoot vanaf de eerste rij starten en is van zins om de race te winnen"
Wat een grapjas.. heeft hij toch gevoel voor humor.. of hij ooit een race zou mogen winnen van Ron D. over Hammilton.
Aan de voorkant van zijn helm zitten in totaal 5 ventilatiegaten, waarvan 2 bij de neus en 3 bovenop de helm. Om lucht erin te krijgen moet er ook lucht uit de helm, dus zitten er enkele gaten in de achterkant. Daar overheen zit de helmspoiler met de inkepingen, die voor een vacuüm zorgt achter de helm. Door de vacuüm wordt de lucht in de helm als het ware naar buiten gezogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:09 schreef tv-zoeker het volgende:
klopt het dat er in de helm van hamilton een soort inkeping zit aan de achterkant, en zoja waarvoor is dat?
Wat is er verkeerd aan als een coureur die op de tweede plek op de grid staat de intentie heeft om te willen winnen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:22 schreef Giem het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)m-de-race-te-winnen/
"De Fin zal morgen naast zjn teamgenoot vanaf de eerste rij starten en is van zins om de race te winnen"
Wat een grapjas.. heeft hij toch gevoel voor humor.. of hij ooit een race zou mogen winnen van Ron D. over Hammilton.
Dat was toch ook DE echte reden dat Alonso vertrok?? Dat ze aan het eind gelijk stonden was omdat hamilton de laaste 2 races 2 punten haalde.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan als een coureur die op de tweede plek op de grid staat de intentie heeft om te willen winnen?
Ben je trouwens 2007 vergeten? Waarbij zowel Alonso als Hamilton het kampioenschap konden winnen, maar dit niet lukte omdat volgens jou diezelfde "Ron D." niemand voortrok?
Achterlijke mongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |