Of een brandend kruis in zn achtertuinquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:51 schreef Atreidez het volgende:
Als Kovalainen denkt dat ie kan winnen weet ie misschien meer als ons. Beetje zout in de brandstof tank van Hamilton, of ze veters half doorgesneden![]()
waarschijnlijk kent hij dat nog van vorig jaarquote:
Ja dat mag alleen als de motor uitstaat. En dat gebeurde volgens Molquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef NED het volgende:
Heeft overigens iemand nog iets gehoord over die mobiele tankinstallatie die ze bij (dacht ik) BMW gebruikte tijdens de kwalificatie?
Dat was geen FIA goedgekeurd ding en vorige race is daar nog een boete van 5000 dollar voor uitgedeeld.
Iemand daar nog iets over gehoord?
Okay, dan had ik dat ff niet mee gekregen, ik luister meestal niet zo goed naar die flapdrolquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat mag alleen als de motor uitstaat. En dat gebeurde volgens Mol
Ik zie m liever gewoon finishen op p9 na ingehaald te worden door een paar jonkies omdat ie een foutje maakt..quote:
ik zie hem liever na bocht 1 in de bandenstapelsquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zie m liever gewoon finishen op p9 na ingehaald te worden door een paar jonkies omdat ie een foutje maakt..
Hij is er in ieder geval niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |