Ja dat mag alleen als de motor uitstaat. En dat gebeurde volgens Molquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:25 schreef NED het volgende:
Heeft overigens iemand nog iets gehoord over die mobiele tankinstallatie die ze bij (dacht ik) BMW gebruikte tijdens de kwalificatie?
Dat was geen FIA goedgekeurd ding en vorige race is daar nog een boete van 5000 dollar voor uitgedeeld.
Iemand daar nog iets over gehoord?
Okay, dan had ik dat ff niet mee gekregen, ik luister meestal niet zo goed naar die flapdrolquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat mag alleen als de motor uitstaat. En dat gebeurde volgens Mol
Ik zie m liever gewoon finishen op p9 na ingehaald te worden door een paar jonkies omdat ie een foutje maakt..quote:
ik zie hem liever na bocht 1 in de bandenstapelsquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zie m liever gewoon finishen op p9 na ingehaald te worden door een paar jonkies omdat ie een foutje maakt..
Hij is er in ieder geval niet.quote:
Sjongejonge, als het zo erg is, zap je toch naarquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:42 schreef Giem het volgende:
Jaaa dat het ooit mocht gebeuren!! Geen Olav! Nou eens kijken of we nu een beetje normaal commentaar kunnen krijgen zonder al dat 'gekontenlik'..
beeld bij canvas ziet er bij ons erg slecht uit.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:44 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Sjongejonge, als het zo erg is, zap je toch naar
[ afbeelding ]
?
pardon? Olav is een fucking drama maar die allard kalf is echt de grootste randdebiel die er rond looptquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:43 schreef Ticket het volgende:
Geen Olavhopelijk eindelijk eens wat objectief commentaar.
Ook met digitale TV?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
beeld bij canvas ziet er bij ons erg slecht uit.
En als je die niet kan ontvangen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:44 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Sjongejonge, als het zo erg is, zap je toch naar
[ afbeelding ]
?
Reken maar van yes.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:45 schreef Schunckelstar het volgende:
geen olav?
wie gaat er nu commentaar geven? toch niet allard?
Mjah ... Allard heeft nogal moeite met niet z'n mond kunnen houden, vinnik. Dat wordt non-stop lullen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Reken maar van yes.
Of we er blij mee moeten zijn is een ander verhaal.
Ook de reden waarom ik hem na een tijdje lichtelijk vervelend ga vinden. Voor de rest vind ik hem altijd wel enthousiast en niet zo doods als die Vlamingen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... Allard heeft nogal moeite met niet z'n mond kunnen houden, vinnik. Dat wordt non-stop lullen.
ik vind het ook niet storend als er positief over hamilton gepraat word,hij is gewoon erg goed,maar het gaat me wel te ver dat hij in olavs ogen werkelijk helemaal niks fout kan doen...quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:49 schreef Googolplexian het volgende:
D'r gaan denk ik een flink aantal mensen hard op hun muil als Allard net zo ophemelend over Lewis praat als Olav (en Tom ... en Damon ... en Jeremy .. en ... en ...).
Dat dus.. zelfs het stoplicht insident werd nog goed gepraat en lag aan kimi en kubika omdat hun stopten voor rood.. en Kimi zou best kunnen door rijden met een kapotte auto.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind het ook niet storend als er positief over hamilton gepraat word,hij is gewoon erg goed,maar het gaat me wel te ver dat hij in olavs ogen werkelijk helemaal niks fout kan doen...
als hamilton een fout maakt ligt dat nooit aan hem,maar aan andere factoren,en als een ronde later een andere coureur precies zo'n zelfde fout maakt word ie tot op de grond afgebrand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |