Olav was er al dus wat jij nu zegt is bullshitquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:24 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
waarschijnlijk laten ze allard het commentaar doen omdat vanochtend de gp 2 was.
omdat allard voor de gp2 toch al op locatie moest zijn, kan hij ook makelijk de f1 doen en dat scheelt rtl want dan hoeven ze niet mol en kalf te laten komen.(anders hadden ze mol+kalf moeten laten komen ipv alleen kalf)
nee ik wil gewoon niet op me bek gaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat je dit niet serieus meent?
of is dit de eerste keer dat je autosport kijkt?
De Ferrari's iddquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:35 schreef PPL het volgende:
Mag lijen dat ze elkaar van de baan rossen.
dan had je moeten weten dat (in iig elke europese) gp,de gp2 in het voorprogramma zitquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:34 schreef tv-zoeker het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon niet op me bek gaan
ik kijk trouwens al bijna 18 jaar f1
dat wou ik net zeggenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:38 schreef LeXX het volgende:
Cool! Die rook achter de auto bij die infrarode beelden!
Ik had gehoord dat ze geen verbinding met Mol konden leggen. Hij is er natuurlijk wel, genoeg beelden van hem tijdens de voorbeschouwing op lokatie. Waarom de verbinding nog steeds niet gelegd is, is me onduidelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:38 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk dat Allard niet eens op lokatie is.. Hij heeft livetiming en de monitor, maar hij heeft niets gezegd over wat ie om zich heen ziet ?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan had je moeten weten dat (in iig elke europese) gp,de gp2 in het voorprogramma zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |