Ahhhhw wah lievquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
ben zo blij![]()
waren gisteren in Nijmegen, terrasje pakken, eten enzo, en voelde zo kut dat we terug moesten naar Arnhemwilden zó graag daar wonen.. op de fiets stappen en naar huis gaan wanneer we wilden en niet van de laatste trein afhankelijk zijn... enzo..
Ik ben benieuwd. Het klonk allemaal erg leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Funda?we zijn helaas nog niet in de positie om een huis te kunnen kopen
enneh.. nee, sorry, exclusieve vrouwen-sushi-maak-meet
Pics komen pas als we de sleutels hebben, rond 21 augustus pas dus
Moet je er niks van zeggen dat de Free een middagdutje gedaan heeft?quote:
Als je me de afmetingen geeft kan ik hem in 3D uitwerken voor je, als je wil. Ik moet even oefenen voordat ik aan mn eigen project beginquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een tekening ge-paint! van hoe onze bar eruit komt te zien
[ afbeelding ]
koelkast en vriezer komen ook in de 'ombouw' te staan, zodat je de koelelementen niet ziet, want de achterkant kijk je op vanuit de woonkamer
al zeg ik het zelf, best leuk
Ik fix wel wat met standaardafmetingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
afmetingen weten we pas eind augustus, als we de sleutels krijgen
dit is gewoon even een grove schets, maar zou wel tof zijn als je dat kan doen als ik die wél heb
verhoudingen kloppen overigens niet, zoals de diepte van het werkblad en het ontbijt-blad, zeg maar, want het bovenste blad moet kleiner zijn dan het werkblad enzoen de kastdeurtjes zijn verre van even groot enzo
maar zou tof zijn!
Als ze daar elke middag wat van met zeggen blijft ze bezigquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moet je er niks van zeggen dat de Free een middagdutje gedaan heeft?
Ok, dat is de laatste keer dat ik dat woord vandaag wil horen. En dan ook nog de hoofdletters, het is geen Ikea meubel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
SAMEN
heel goed, heel goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
m'n gordijnen hangen
alleen viel er 1 naar beneden net omdat er een veiligheidspinnetje ontbrak bij 1
per ongeluk weg gemaakt of het zat er nooit bij
we zouden vooral gaan om te kijken wat we allemaal goedkoper zelf kunnen makenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef freecell het volgende:
Ikea kán best leuk zijn, maar ook vooral nuttig als je iets goedkoops zoekt![]()
Ik ben trouwens een beetje geshockeerd in de mensheid (alweer) Ik was zonet bij de Lidl en daar snauwde een beetje een oudere tokkie-man tegen een Surinaamse vrouw die in de weg liep: "Blanken regeren nog altijd de wereld hoor!"
De vrouw keek hem zo aanmaar was zo wijs verder niet te reageren.
Wat een opmerking zeg
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef Vork het volgende:
Dingen goedkoper zelf maken dan Ikea ze aanbiedt, dat kan nog wel eens lastig worden.
Nee niet helemaal zelfquote:
in 't land van ooit of zo..quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef freecell het volgende:
Ikea kán best leuk zijn, maar ook vooral nuttig als je iets goedkoops zoekt![]()
Ik ben trouwens een beetje geshockeerd in de mensheid (alweer) Ik was zonet bij de Lidl en daar snauwde een beetje een oudere tokkie-man tegen een Surinaamse vrouw die in de weg liep: "Blanken regeren nog altijd de wereld hoor!"
De vrouw keek hem zo aanmaar was zo wijs verder niet te reageren.
Wat een opmerking zeg
we gaan de bar zelf maken, en een 'plankenrek', als in twee balken en 4 plankjes, dat kunnen we prima zelf doen! En we vinden het nog leuk ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef Vork het volgende:
Dingen goedkoper zelf maken dan Ikea ze aanbiedt, dat kan nog wel eens lastig worden.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want knippen kon ik ook al niet aangezien ik links ben (volgens m'n papa)
nee, ik laat het zo. Ik doe namelijk altijd wat ik lekker zelf wil. Mobiel fokken is trouwens best tof, voelt wel erg Steer-ig. Ik mis Steerquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moet je er niks van zeggen dat de Free een middagdutje gedaan heeft?
Dat valt natuurlijk ook weer niet te Ikea' en met custom maten. Maar dat is zeker leuk werk. Ik wil ook een bar, ik had er nog bijna m'n muur voor neergempt, maar dat werd me toch iets teveel gedoe.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan de bar zelf maken, en een 'plankenrek', als in twee balken en 4 plankjes, dat kunnen we prima zelf doen! En we vinden het nog leuk ook
Je begint op mij te lijken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh
ik ben gewoon part time vegetarier
en ik vind het geen eens erg
was wel een beetje zoquote:
Ik heb nog nooit van m'n leven een linkshadige schaar gebruikt danwel gehad, maar ik kan verder prima knippen. Er zijn zat dingen die als linkshandige veel irritanter zijn. Aangepaste schoolbanken bijvoorbeeld, of een blikopener en een beetje muis is ook al gauw voorgevormd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
was wel een beetje zoOmdat het een rechtshandige schaar was
9 vd 10 x gaat 't wel goed
linkshandige schaar kan ik al helemaal niet..
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef AKnynke het volgende:
Maar het idee is natuurlijk leuk, dingen goedkoper maken dan ikea.
Zo, de voorbereidingen voor de BBQ zijn klaar. Kipkluifjes in ketjap marinade, in chilisaus, hamburgers gemaakt, worstjes. Stokbrood met knoflooksaus, tzaziki of kruidenboter, en groentespiesjes met gemarineerde champignons, courgette en paprika.
ik schaam me alleen een beetje dat ik hem niet WIL zienquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Isabeau het volgende:
PF, wat is de wereld soms klein hèEn wat komen nare dingen soms erg dichtbij.
Moblo heel erg gefeliciteerd
ik muis rechts want dat is praktischerquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven een linkshadige schaar gebruikt danwel gehad, maar ik kan verder prima knippen. Er zijn zat dingen die als linkshandige veel irritanter zijn. Aangepaste schoolbanken bijvoorbeeld, of een blikopener en een beetje muis is ook al gauw voorgevormd.
Ik kan met links al amper muizen, laat staan rechts. De instelling ik wel rechtshandig, omdraaien, da's pas onzin.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik muis rechts want dat is praktischer
hij heeft wel gelijkkkk ECHT
ik zag het toch! grrr
Voor jou gaat het leven gewoon door, met alle gevoelen en ideeën. En die liijken dan heel nietig en stom als je het vergelijkt met een uitvaart, maar mogen er best zijn hoor. Niets om je voor te schamen. Ik kan me wel voorstellen dat je hem liever ontloopt...want wat zou je moeten zeggen? Zelfs tijdens een begrafenis gaan dingen door.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik schaam me alleen een beetje dat ik hem niet WIL zien
maar toen schaamde ik me zo erg dat ik aan dat soort dingen denk terwijl het over een uitvaart gaat
Je moet jezelf gewoon dwingen om met rechts te muizenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik kan met links al amper muizen, laat staan rechts. De instelling ik wel rechtshandig, omdraaien, da's pas onzin.
wel! ik moet nog langs het postkantoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:31 schreef AKnynke het volgende:
Zal ik wel of niet nu nog naar de opticien?
Dat ik m'n spullen terug wilquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor jou gaat het leven gewoon door, met alle gevoelen en ideeën. En die liijken dan heel nietig en stom als je het vergelijkt met een uitvaart, maar mogen er best zijn hoor. Niets om je voor te schamen. Ik kan me wel voorstellen dat je hem liever ontloopt...want wat zou je moeten zeggen? Zelfs tijdens een begrafenis gaan dingen door.
Daar zou ik even mee wachten tot na de koffiequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat ik m'n spullen terug wil![]()
Ja hèquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik even mee wachten tot na de koffie
Ik kan wat dat betreft ook wel realtief net zo goed muizen met rechts, coordinatie is iets minder, maar gaat verder prima. alleen waarom zou ik? ik kan trouwens ook met rechts knippen en dat zijn zo'n beetje wel de dingen die ik ook rechtshandig kan. Oja en ik eet ook op de rechtshandige, voor anderen dus 'normale' manier.Wat dat betreft ben ik eigenlijk heel erg linkshandig, het is uberhaupt nog een wonder dat ik als toetsenist er nog een beetje wat van weet te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je moet jezelf gewoon dwingen om met rechts te muizen
17 jaar geleden vond ik het ook lastig met rechts, maar de aanhouder wint
of em nu sms'en dat ie je spullen mee moet nemen naar de begravenis! HOef je hem daarna ook nooit meer te zien.quote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:35 schreef AKnynke het volgende:
Als ik linkshandig was had ik in het NL volleybalteam gespeeld. Zo'n voordeel voor een volleyballer om linkshandig te zijn!
Bedankt he, nu zit er water over m'n schetsenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat ik m'n spullen terug wil![]()
Volgens mij lag het ergens tussen de 10 en 15 procent?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben ook lefthanded en ik voel me gediscriminelisateerdprobeer jij maar eens een linkshandige schaar, gitaar of whatever te vinden. En dat terwijl 1 op de 3 mensen linkshandig is.
En dat is dan nog een instrument dat je linkshandig kunt spelen en waarvan er ook flink wat worden gemaakt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben ook lefthanded en ik voel me gediscriminelisateerdprobeer jij maar eens een linkshandige schaar, gitaar of whatever te vinden. En dat terwijl 1 op de 3 mensen linkshandig is.
Nou ik ben momenteel best solidair dat ik veel met links doequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef FleshWound het volgende:
Volgens mij lag het ergens tussen de 10 en 15 procent?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:39 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Volgens mij lag het ergens tussen de 10 en 15 procent?
Yooooowquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:43 schreef Vork het volgende:
Hebben jullie linkshandigen ook allemaal zo'n slecht handschrift en het daarbij vasthouden van de pen op een rare verkrampte wijze (om nog maar te zwijgen over al die vlekken op het papier, doordat je nog mooi even over de versgeschreven tekst schuift, tijdens het schrijven).
Waar kun je dat volgen? Dan geef ik m'n broertje een cursus!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Yooooowecht irritant is dat. Mijn mams heeft me een tijdje op particulier schrijfles gezet. Ik vond 't toch stiekum wel leuk als we wat met taal gingen stoeien.
Gewoon bij een of andere docent aan huis. Hier verderop in de straat woont ook een leraar die kids bijles geeft in verschillende vakken. Dat werkt echt goed want sommige mensen hebben een beetje een stok achter de deur nodig, of gewoon wat extra studie. De meeste halen hele goede cijfers.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Waar kun je dat volgen? Dan geef ik m'n broertje een cursus!
Dan kom je op de diagonaal positie te spelen, en kun je echt de meest geniale ballen slaan!quote:
oh misschien dan toch maar eens op volleybalquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan kom je op de diagonaal positie te spelen, en kun je echt de meest geniale ballen slaan!
Eén van mijn broers heeft een bril zonder sterktequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en naar de opticien geweest. K heb -0.25, dus geen bril nodig!![]()
Eigenlijk wel jammer, want met bril lijk ik veel slimmer..
Vrouwen met brillen vind ik vaak sexyquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
Oh, en naar de opticien geweest. K heb -0.25, dus geen bril nodig!![]()
Eigenlijk wel jammer, want met bril lijk ik veel slimmer..
Thanks.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
Vrouwen met brillen vind ik vaak sexy
PF, is die muur nou roze of rood in je kamer?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja alleen is die 50 euro oiddas wel jammer!
dan zie ik wel zo licht door die flessen drank
Donkerrood..quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
PF, is die muur nou roze of rood in je kamer?
Dan zou ik zeggen, paars, roze of bruin, maar heel donkerblauw kan mss ook wel. Liefst een donkere kleur dus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Donkerrood..
[ afbeelding ]
maar soms lijkt ie wat lichter
[ afbeelding ]
paars wordt het sowieso nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, paars, roze of bruin, maar heel donkerblauw kan mss ook wel. Liefst een donkere kleur dus.
Uh-uhquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:41 schreef freecell het volgende:
Donkerblauw is ook tof idd!
Was een goed idee geweest inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:48 schreef AKnynke het volgende:
Als je bakpapier in het blik had gedaan was het makkelijker geweest. Heet water is idd een optie, anders zou ik het ook niet weten!
080quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Uh-uh
Ow moblo gefeli met je nieuwe huis!
Alleen jammer dat het in 080 is
Ik zou wit doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oké eigenlijk boeit het niet zoveel maar ik kan niet kiezen
oranje of zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef FleshWound het volgende:
Welke kleur zou moblo dr keukenkastjes willen hebben, denken jullie?
Wat een goeie vraag, ik denk wit of creme iig een lichte kleurquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef FleshWound het volgende:
Welke kleur zou moblo dr keukenkastjes willen hebben, denken jullie?
Iets lelijks iig, want moblo heeft geen smaakquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oranje of zo(ik haat oranje)
GAAAAAAAAAFquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef freecell het volgende:
k, dat kon dus niet simpeler. 2 keer flink op het aanrecht tikken was genoeg:
[ afbeelding ]
Even peuteren en dan....
[ afbeelding ]
Tadaaaa!
De volgende keer een twix, das veel moeilijker
Nou ik dacht oranje want volgens mij vind ze dat een mooie kleur + die kleur hadden de kastjes in het ontwerpquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iets lelijks iig, want moblo heeft geen smaak.
Ik vind m echt heel leuk, maar waarom een ouwe pannenlap eronder? Zijn die dingen zo duur?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Even peuteren en dan....
[ afbeelding ]
Tadaaaa!
Door mijquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Wat doe ik in CUL-SC en waarom praat ik in CUL over interieur?.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Even peuteren en dan....
[ afbeelding ]
Tadaaaa!
Minequote:
nou, ik zocht iets in huis voor lettertjes, Die pannelap was ideaal en er zat toch al een scheur in, waarom niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind m echt heel leuk, maar waarom een ouwe pannenlap eronder? Zijn die dingen zo duur?
Dat valt tegen, ik was op het idee gebracht door een site waar ze allemaal enorme dingen makenquote:
lol, typisch kattengedragquote:
wow! wat mooi! Tof!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:29 schreef FleshWound het volgende:
Ik kan het nog
[ afbeelding ]
Keukenbar.
Klikken is mooier. Zie nu trouwens dat er horizontale grepen getekend waren![]()
Check, hier nog één!quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow! wat mooi! Tof!!!!
enneh, handgrepen enzo boeien niet zoveel hoor![]()
er komt wel zeg maar een ombouw, dus de achterkant loopt door tot achter de koelkast en vriezer, zodat deze erin staan, als het ware, zelfde kleur uit als de bar-ombouw![]()
zijn daarnet even langs de IKEA gefietst, en een heel mooi werkblad gevondenen een mooie eettafel met mooie stoelen
woei!
Bijna!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:52 schreef FleshWound het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Comme ca?
Hou je er wel rekening mee dat die koelkast-vriezer aan de achterkant wat ruimte nodig moet hebben om de hitte van de koelingsmotor en de koelelementen af te kunnen voeren?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
er komt wel zeg maar een ombouw, dus de achterkant loopt door tot achter de koelkast en vriezer, zodat deze erin staan, als het ware, zelfde kleur uit als de bar-ombouw![]()
Eigenlijk gewoon zoiets dus?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bijna!
de hele koelvries'combi'(het zijn twee losse units) komt in de ombouw, zodat je de lelijke koelelementen niet ziet vanuit de woonkamer
Dit is ook al heel mooi, wow! briljant!
Thanksquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Imho nog net iets mooier ja..... Mooi gemaakt FW!
Zie je zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh ik ga met iemand afspreken i metz on ze internets
had ik maar een kamer dan was dat makkelijker!
oh maar ik msn en bel al drie jaar met hemquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ook al woonde ik op kamers, dan ging ik nog in een cafe afspreken PF!
ja, ik vind 't echt superquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:25 schreef freecell het volgende:
Wat gaaf Moblo, dat dat hier zo ff getekend wordt
ja, maar zelfs dat kan een enge man zijn hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oh maar ik msn en bel al drie jaar met hem
No problem, het was fijn om alles weer even op te frissen voordat ik vrijdag van start ga met het tuinhuisquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik vind 't echt super![]()
hulde aan FW
Hey mam, er is hier vanavond iemand blijven slapen, dacht dat je dat wel goed zou vindenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
- hoi mama dit is iemand die ik in de kroeg op heb gepikt, goedemorgen
- hoi mama er komt hier iemand slapen die ik ken van internet
hmmmmm
wat is beter
Ja je weet wel, die ene, met dat Drentse accent. Waar ik mee op de basisschool zatquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
-hoi mam, er komt een oude bekende van me langs, die blijft slapen
ja, dat vind jijquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh maar ik ben al voorzien of zo
is gewoon voor de gezelligheid
Dat gaan we vieren!quote:
oh ik vind 't wel primaquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ah, gezelligheid, lol!
Als er bij mij iemand blijft slapen voor gezelligheid, of omdat ze wat drinken, doe ik geen oog dicht! Ik ben het niet meer gewend........
wij spraken af in het openbaar, met z'n allen, zodat de kans vrij klein is dat het hele gezelschap behalve jij uit engerds bestaatquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jaaaaa
nee precies 't zelfde
nee hoor, ik doe niet aan 1 op 1 afspraakjes met mensen die ik nog nooit eerder heb gezien. Ook niet van Fok.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jaaaaa
nee precies 't zelfde
Je bent m'n broertje?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik had in slank al toegegeven eigenlijk een dikke man van vijftig te zijn, met baard en bierbuik
Welnee, ik trap er niet meer inquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, mannen en relaties kunnen wel leuk zijn... Ech wel!
quote:
Lein en Memento hebben volgens mij allebei nog piercings.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
slaap lekker MB
iemand hier ervaring met piercings?
mijn navelpiercing doet vies!
Nieuwerwets gezwam. Ik heb toch echt andere ervaring. Helaas.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef krakkemieke het volgende:
Waar ik vooral in geloof is dat je liefde moet geven. Als je liefde geeft, dan krijg je het heel veel terug. Maar je krijgt niet wat je wilt, je krijgt wat je nodig hebt.
Schoonmaken met lauw water en verder niets opsmeren oid.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
slaap lekker MB
iemand hier ervaring met piercings?
mijn navelpiercing doet vies!
Ik ben opeens weer een beetje misselijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef Isabeau het volgende:
Is de pus wit, helder of groen? Is het warm? rood? Opgezet? En volgens mij kan je de piercing voor nu wel even verwijderen als je dat wilt.
Je buik is rood en opgezet? En denk je dat dat verband heeft met de piercingquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
huidkleurige is het?
beetje rood achtig om de randjes
mn hele buik is warm
en opgezet ()
Je immuunsysteem is er maar druk meequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
grappig
mn bolletje in mn lies is weer terug
(was vorige keer ook zo)
Héél veel plezier, Nynke!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:44 schreef AKnynke het volgende:
Nu maar naar bed, morgen vroeg de trein pakken! Trusten allemaal!
Ik ben ik denk maandag weer terug in Maastricht. Tot zaterdag of zondag, dan ga ik terugverhuizen naar m'n ouders.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Héél veel plezier, Nynke!!Enne, wanneer kom je terug?
Dat ligt niet bepaald voor het opscheppen, en als je denkt dat het goed zit, zit het ineens goed fout.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik heb het toch over romantische liefde.
Eerst moet er erg veel shit gebeuren en dan komen er een paar best 'dikke' jaren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar als ik naar jou kijk dan zie ik dat het toch gewoon goed kan komen, Bluezzbeeb
das ook zo eng aan liefde, je kent je eigen gedachtes/gevoelens/intenties... en op zich denk je die van een ander maar ja als die veranderen...?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ligt niet bepaald voor het opscheppen, en als je denkt dat het goed zit, zit het ineens goed fout.
En men, that hurts as hell.![]()
niet geluktquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn Blo, in die hitte. Hier zitten we al te puffen hoor.
Veel succes in ieder geval.
Oeh op de bonnefooi op vakantie gaan 8) nice nicequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:44 schreef AKnynke het volgende:
Ha!
BBQ was lekker, veel te veel natuurlijk! M'n tas voor morgen staat ingepakt, de afwas is gedaan, ik vertrek morgenvroeg naar weet ik veel waar. Weet alleen dat m'n ouders me in Delft ophalen, voor de rest heb ik geen idee waar ik heen ga. Kamperen!![]()
Met de caravan, in dezelfde caravan slapen als m'n o uders..
Nu maar naar bed, morgen vroeg de trein pakken! Trusten allemaal!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee hoor, ik doe niet aan 1 op 1 afspraakjes met mensen die ik nog nooit eerder heb gezien. Ook niet van Fok.
Moblo, pak hem gewoonquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet gelukt
Mr. MoBlo zit nu hier chago te zijn achter zijn laptop, gaat vanmiddag als 'het motormannetje' open is de ANWB bellen om de motor lopende te krijgen en dan richting mannetje te rijden en de rest van de dag vanaf thuis werken...'gezellig'
zit ik hier met een chago vent die niet luistert totdat ik om 12 uur naar mn werk gaen slapen gaat nu ook niet meer, want ze zijn het gras en de struiken met zo'n IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ding aan het snoeien...
Eensch met dit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst moet er erg veel shit gebeuren en dan komen er een paar best 'dikke' jaren.
Letterlijk en Figuurlijk
En dat geldt ook voor jou
Hey mogguh Isa, dat is goed 8) How is 't met joe vinger?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat klinkt als een goed begin van de dag. MoBloZeg hem maar dat ik verwacht dat hij morgen wat meer te genieten is en ik raad hem aan om nu te beginnen met oefenen.
Kaasplankje, kom je toch gezellig naar een cul-meeting?
en terechtquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Dus je raadt me aan gewoon verder te zoeken naar de volgende ex, freecell?
Juist!quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Dus je raadt me aan gewoon verder te zoeken naar de volgende ex, freecell?
Mensen kunnen veranderenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:14 schreef freecell het volgende:
Juist!
En als je geluk hebt, vind je er één die niet aan bovenstaande beschrijving voldoet.
Ik hoorde trouwens dat mijn eerste 'ex' (ok, ik was 16/17 dus echt ex is het niet denk ik) getrouwd is.
Arm, arm meisje ....
Ik kan wel iets verzinnen, maar dit voldoet voor nu vast wel evenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb thee, mijn laptop en julliewat wil je nog meer?
![]()
Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb thee, mijn laptop en julliewat wil je nog meer?
![]()
....quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:
Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken. [ afbeelding ]
Dat hoop ik zéker voor haar, haha. Hij vond gevoel altijd maar onzin. Dus als ik een keer een zeer terechte huilbui had was zijn reactie iets als: 'stel je niet aan, je kan ook gewoon niét huilen'quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderenHoop je dan maar voor haar
![]()
Veel succesquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken. [ afbeelding ]
bierquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan wel iets verzinnen, maar dit voldoet voor nu vast wel evenWat gaan we morgen eigenlijk doen? Lein en ik kunnen pas rond 8-9 uur in Arnhem zijn. (let wel: 's avonds
)
Oh shit ik dacht al wat kijkt de buuv toch raar naar mequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....jij gaat in je blote kont de deur uit!!!
Goede reis Ant. Doe Anna de groetjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Itt eerdere berichten gaan we vandaag naar Groningen. Anna's broer vertrekt voor een half jaar naar Australie en nu kwam er wat familie op bezoek die Anna graag ziet en vrij weinig komen, dus we gaan een dag eerder.
Hoe laat vertrekken jullie?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Itt eerdere berichten gaan we vandaag naar Groningen. Anna's broer vertrekt voor een half jaar naar Australie en nu kwam er wat familie op bezoek die Anna graag ziet en vrij weinig komen, dus we gaan een dag eerder.
Met de ramen open is het heerlijk cruisenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goede reis Ant. Doe Anna de groetjes.
Raampjes open in de Kever.
Lang leve ARKO!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
Met de ramen open is het heerlijk cruisen.
Ow, flink zweten dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
We kunnen alleen de kachel aan de bestuurderskant niet uitzetten.
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met de ramen open is het heerlijk cruisen.
Het valt mee. Niet teveel op de motor af laten remmen (anders heb je een benzine lucht in je autoquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt heerlijkAlleen jammer van je kachel
Écht puffen dus!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
Bij oons ook. De bestuurderskant. Alleen het kleine klapraampje kan open daarzo.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
We kunnen alleen de kachel aan de bestuurderskant niet uitzetten.
En niet aan de sigaretten-aansteker zitten omdat de auto anders ontploft?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het valt mee. Niet teveel op de motor af laten remmen (anders heb je een benzine lucht in je auto) en alles wat open kan goed open zetten.
Ehm, ben je thuis? Ga rustig zitten en lees een goed boek?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:Ik weet niet wat ik moet doen nu. De hele toko is gestofzuigd, alle spinnewebben zijn weg geragebold, de wc's en badkamers zijn schoongemaakt... Ik kan pas over een half uur de vaatwasser uitruimen en de was ophangen kan ook pas als de wasmachine klaar is. Iemand een goed idee?
WIL je iets schoonmakenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:Ik weet niet wat ik moet doen nu. De hele toko is gestofzuigd, alle spinnewebben zijn weg geragebold, de wc's en badkamers zijn schoongemaakt... Ik kan pas over een half uur de vaatwasser uitruimen en de was ophangen kan ook pas als de wasmachine klaar is. Iemand een goed idee?
Ik ben niet thuis, ik ben bij de ouders van Isabeau. Daar werk ik deze maand als au pair, maar Isa's ouders zijn niet thuis en het halve huis is al gepoetst. Ik ben alleen zo bang dat als ik nu ook nog de vloeren ga dweilen, ik morgen helemaal niks meer te doen hebquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, ben je thuis? Ga rustig zitten en lees een goed boek?
Mutsjequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:43 schreef Faithy het volgende:
ik moest om half 9 beginnen, blijkbaarhoi dus
Het is te laat om appeltaart te gaan bakken, we gaan vanmiddagquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Straks durven ze niet meer in hun huis te komen
Bak een appeltaart?
Kun je daarna de keuken weer schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |