Zie je zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh ik ga met iemand afspreken i metz on ze internets
had ik maar een kamer dan was dat makkelijker!
oh maar ik msn en bel al drie jaar met hemquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ook al woonde ik op kamers, dan ging ik nog in een cafe afspreken PF!
ja, ik vind 't echt superquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:25 schreef freecell het volgende:
Wat gaaf Moblo, dat dat hier zo ff getekend wordt
ja, maar zelfs dat kan een enge man zijn hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oh maar ik msn en bel al drie jaar met hem
No problem, het was fijn om alles weer even op te frissen voordat ik vrijdag van start ga met het tuinhuisquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik vind 't echt super![]()
hulde aan FW
Hey mam, er is hier vanavond iemand blijven slapen, dacht dat je dat wel goed zou vindenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
- hoi mama dit is iemand die ik in de kroeg op heb gepikt, goedemorgen
- hoi mama er komt hier iemand slapen die ik ken van internet
hmmmmm
wat is beter
Ja je weet wel, die ene, met dat Drentse accent. Waar ik mee op de basisschool zatquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
-hoi mam, er komt een oude bekende van me langs, die blijft slapen
ja, dat vind jijquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh maar ik ben al voorzien of zo
is gewoon voor de gezelligheid
Dat gaan we vieren!quote:
oh ik vind 't wel primaquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ah, gezelligheid, lol!
Als er bij mij iemand blijft slapen voor gezelligheid, of omdat ze wat drinken, doe ik geen oog dicht! Ik ben het niet meer gewend........
wij spraken af in het openbaar, met z'n allen, zodat de kans vrij klein is dat het hele gezelschap behalve jij uit engerds bestaatquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jaaaaa
nee precies 't zelfde
nee hoor, ik doe niet aan 1 op 1 afspraakjes met mensen die ik nog nooit eerder heb gezien. Ook niet van Fok.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jaaaaa
nee precies 't zelfde
Je bent m'n broertje?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik had in slank al toegegeven eigenlijk een dikke man van vijftig te zijn, met baard en bierbuik
Welnee, ik trap er niet meer inquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, mannen en relaties kunnen wel leuk zijn... Ech wel!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |