Was een goed idee geweest inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:48 schreef AKnynke het volgende:
Als je bakpapier in het blik had gedaan was het makkelijker geweest. Heet water is idd een optie, anders zou ik het ook niet weten!
080quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Uh-uh
Ow moblo gefeli met je nieuwe huis!
Alleen jammer dat het in 080 is
Ik zou wit doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oké eigenlijk boeit het niet zoveel maar ik kan niet kiezen
oranje of zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef FleshWound het volgende:
Welke kleur zou moblo dr keukenkastjes willen hebben, denken jullie?
Wat een goeie vraag, ik denk wit of creme iig een lichte kleurquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:20 schreef FleshWound het volgende:
Welke kleur zou moblo dr keukenkastjes willen hebben, denken jullie?
Iets lelijks iig, want moblo heeft geen smaakquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oranje of zo(ik haat oranje)
GAAAAAAAAAFquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef freecell het volgende:
k, dat kon dus niet simpeler. 2 keer flink op het aanrecht tikken was genoeg:
[ afbeelding ]
Even peuteren en dan....
[ afbeelding ]
Tadaaaa!
De volgende keer een twix, das veel moeilijker
Nou ik dacht oranje want volgens mij vind ze dat een mooie kleur + die kleur hadden de kastjes in het ontwerpquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iets lelijks iig, want moblo heeft geen smaak.
Ik vind m echt heel leuk, maar waarom een ouwe pannenlap eronder? Zijn die dingen zo duur?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Even peuteren en dan....
[ afbeelding ]
Tadaaaa!
Door mijquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Wat doe ik in CUL-SC en waarom praat ik in CUL over interieur?.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:23 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Even peuteren en dan....
[ afbeelding ]
Tadaaaa!
Minequote:
nou, ik zocht iets in huis voor lettertjes, Die pannelap was ideaal en er zat toch al een scheur in, waarom niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind m echt heel leuk, maar waarom een ouwe pannenlap eronder? Zijn die dingen zo duur?
Dat valt tegen, ik was op het idee gebracht door een site waar ze allemaal enorme dingen makenquote:
lol, typisch kattengedragquote:
wow! wat mooi! Tof!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:29 schreef FleshWound het volgende:
Ik kan het nog
[ afbeelding ]
Keukenbar.
Klikken is mooier. Zie nu trouwens dat er horizontale grepen getekend waren![]()
Check, hier nog één!quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wow! wat mooi! Tof!!!!
enneh, handgrepen enzo boeien niet zoveel hoor![]()
er komt wel zeg maar een ombouw, dus de achterkant loopt door tot achter de koelkast en vriezer, zodat deze erin staan, als het ware, zelfde kleur uit als de bar-ombouw![]()
zijn daarnet even langs de IKEA gefietst, en een heel mooi werkblad gevondenen een mooie eettafel met mooie stoelen
woei!
Bijna!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:52 schreef FleshWound het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Comme ca?
Hou je er wel rekening mee dat die koelkast-vriezer aan de achterkant wat ruimte nodig moet hebben om de hitte van de koelingsmotor en de koelelementen af te kunnen voeren?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
er komt wel zeg maar een ombouw, dus de achterkant loopt door tot achter de koelkast en vriezer, zodat deze erin staan, als het ware, zelfde kleur uit als de bar-ombouw![]()
Eigenlijk gewoon zoiets dus?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bijna!
de hele koelvries'combi'(het zijn twee losse units) komt in de ombouw, zodat je de lelijke koelelementen niet ziet vanuit de woonkamer
Dit is ook al heel mooi, wow! briljant!
Thanksquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Imho nog net iets mooier ja..... Mooi gemaakt FW!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |