Hey mogguh Isa, dat is goed 8) How is 't met joe vinger?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat klinkt als een goed begin van de dag. MoBloZeg hem maar dat ik verwacht dat hij morgen wat meer te genieten is en ik raad hem aan om nu te beginnen met oefenen.
Kaasplankje, kom je toch gezellig naar een cul-meeting?
en terechtquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Dus je raadt me aan gewoon verder te zoeken naar de volgende ex, freecell?
Juist!quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Dus je raadt me aan gewoon verder te zoeken naar de volgende ex, freecell?
Mensen kunnen veranderenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:14 schreef freecell het volgende:
Juist!
En als je geluk hebt, vind je er één die niet aan bovenstaande beschrijving voldoet.
Ik hoorde trouwens dat mijn eerste 'ex' (ok, ik was 16/17 dus echt ex is het niet denk ik) getrouwd is.
Arm, arm meisje ....
Ik kan wel iets verzinnen, maar dit voldoet voor nu vast wel evenquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb thee, mijn laptop en julliewat wil je nog meer?
![]()
Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb thee, mijn laptop en julliewat wil je nog meer?
![]()
....quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:
Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken. [ afbeelding ]
Dat hoop ik zéker voor haar, haha. Hij vond gevoel altijd maar onzin. Dus als ik een keer een zeer terechte huilbui had was zijn reactie iets als: 'stel je niet aan, je kan ook gewoon niét huilen'quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderenHoop je dan maar voor haar
![]()
Veel succesquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken. [ afbeelding ]
bierquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan wel iets verzinnen, maar dit voldoet voor nu vast wel evenWat gaan we morgen eigenlijk doen? Lein en ik kunnen pas rond 8-9 uur in Arnhem zijn. (let wel: 's avonds
)
Oh shit ik dacht al wat kijkt de buuv toch raar naar mequote:Op donderdag 31 juli 2008 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....jij gaat in je blote kont de deur uit!!!
Goede reis Ant. Doe Anna de groetjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Itt eerdere berichten gaan we vandaag naar Groningen. Anna's broer vertrekt voor een half jaar naar Australie en nu kwam er wat familie op bezoek die Anna graag ziet en vrij weinig komen, dus we gaan een dag eerder.
Hoe laat vertrekken jullie?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Itt eerdere berichten gaan we vandaag naar Groningen. Anna's broer vertrekt voor een half jaar naar Australie en nu kwam er wat familie op bezoek die Anna graag ziet en vrij weinig komen, dus we gaan een dag eerder.
Met de ramen open is het heerlijk cruisenquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goede reis Ant. Doe Anna de groetjes.
Raampjes open in de Kever.
Lang leve ARKO!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
Met de ramen open is het heerlijk cruisen.
Ow, flink zweten dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
We kunnen alleen de kachel aan de bestuurderskant niet uitzetten.
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met de ramen open is het heerlijk cruisen.
Het valt mee. Niet teveel op de motor af laten remmen (anders heb je een benzine lucht in je autoquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt heerlijkAlleen jammer van je kachel
Écht puffen dus!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Anthraxx het volgende:
Bij oons ook. De bestuurderskant. Alleen het kleine klapraampje kan open daarzo.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
We kunnen alleen de kachel aan de bestuurderskant niet uitzetten.
En niet aan de sigaretten-aansteker zitten omdat de auto anders ontploft?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het valt mee. Niet teveel op de motor af laten remmen (anders heb je een benzine lucht in je auto) en alles wat open kan goed open zetten.
Ehm, ben je thuis? Ga rustig zitten en lees een goed boek?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:Ik weet niet wat ik moet doen nu. De hele toko is gestofzuigd, alle spinnewebben zijn weg geragebold, de wc's en badkamers zijn schoongemaakt... Ik kan pas over een half uur de vaatwasser uitruimen en de was ophangen kan ook pas als de wasmachine klaar is. Iemand een goed idee?
WIL je iets schoonmakenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:Ik weet niet wat ik moet doen nu. De hele toko is gestofzuigd, alle spinnewebben zijn weg geragebold, de wc's en badkamers zijn schoongemaakt... Ik kan pas over een half uur de vaatwasser uitruimen en de was ophangen kan ook pas als de wasmachine klaar is. Iemand een goed idee?
Ik ben niet thuis, ik ben bij de ouders van Isabeau. Daar werk ik deze maand als au pair, maar Isa's ouders zijn niet thuis en het halve huis is al gepoetst. Ik ben alleen zo bang dat als ik nu ook nog de vloeren ga dweilen, ik morgen helemaal niks meer te doen hebquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, ben je thuis? Ga rustig zitten en lees een goed boek?
Mutsjequote:Op donderdag 31 juli 2008 10:43 schreef Faithy het volgende:
ik moest om half 9 beginnen, blijkbaarhoi dus
Het is te laat om appeltaart te gaan bakken, we gaan vanmiddagquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Straks durven ze niet meer in hun huis te komen
Bak een appeltaart?
Kun je daarna de keuken weer schoonmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |