abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60459609
Oh damn Blo, in die hitte. Hier zitten we al te puffen hoor .
Veel succes in ieder geval.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_60459632
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat ligt niet bepaald voor het opscheppen, en als je denkt dat het goed zit, zit het ineens goed fout.
En men, that hurts as hell.
das ook zo eng aan liefde, je kent je eigen gedachtes/gevoelens/intenties... en op zich denk je die van een ander maar ja als die veranderen...?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60459636
duw ze moblo .. gelukkig staat de zon nog niet heel hard te schijnen al is het best al warm voelde ik net.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60459825
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn Blo, in die hitte. Hier zitten we al te puffen hoor .
Veel succes in ieder geval.
niet gelukt

Mr. MoBlo zit nu hier chago te zijn achter zijn laptop, gaat vanmiddag als 'het motormannetje' open is de ANWB bellen om de motor lopende te krijgen en dan richting mannetje te rijden en de rest van de dag vanaf thuis werken... 'gezellig'

zit ik hier met een chago vent die niet luistert totdat ik om 12 uur naar mn werk ga en slapen gaat nu ook niet meer, want ze zijn het gras en de struiken met zo'n IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ding aan het snoeien...
Ja doei.
pi_60459849
tel tot 10

het is een en al *zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht* en *steuuuun* en "ik kan niet eens fatsoenlijk thuis werken want blabla" en *zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht* en en "tsss..."

net maar thee voor 'm gezet
Ja doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 08:05:09 #256
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60459864
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 00:44 schreef AKnynke het volgende:
Ha!

BBQ was lekker, veel te veel natuurlijk! M'n tas voor morgen staat ingepakt, de afwas is gedaan, ik vertrek morgenvroeg naar weet ik veel waar. Weet alleen dat m'n ouders me in Delft ophalen, voor de rest heb ik geen idee waar ik heen ga. Kamperen! Met de caravan, in dezelfde caravan slapen als m'n o uders..

Nu maar naar bed, morgen vroeg de trein pakken! Trusten allemaal!
Oeh op de bonnefooi op vakantie gaan 8) nice nice

Have fun!
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nee hoor, ik doe niet aan 1 op 1 afspraakjes met mensen die ik nog nooit eerder heb gezien. Ook niet van Fok.
pi_60459881
Zo, dat klinkt als een goed begin van de dag. MoBlo Zeg hem maar dat ik verwacht dat hij morgen wat meer te genieten is en ik raad hem aan om nu te beginnen met oefenen.

Kaasplankje, kom je toch gezellig naar een cul-meeting?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 31 juli 2008 @ 08:08:03 #258
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60459882
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 07:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niet gelukt

Mr. MoBlo zit nu hier chago te zijn achter zijn laptop, gaat vanmiddag als 'het motormannetje' open is de ANWB bellen om de motor lopende te krijgen en dan richting mannetje te rijden en de rest van de dag vanaf thuis werken... 'gezellig'

zit ik hier met een chago vent die niet luistert totdat ik om 12 uur naar mn werk ga en slapen gaat nu ook niet meer, want ze zijn het gras en de struiken met zo'n IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ding aan het snoeien...
Moblo, pak hem gewoon
pi_60459900
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Eerst moet er erg veel shit gebeuren en dan komen er een paar best 'dikke' jaren.
Letterlijk en Figuurlijk
En dat geldt ook voor jou
Eensch met dit.
Je stoot wel eens keihard je neus, maar dat wil niet zeggen dat je de hele liefde maar overboord moet gooien.
pi_60459909
Dus je raadt me aan gewoon verder te zoeken naar de volgende ex, freecell?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60459911
*zucht*

5 keer geprobeerd, nu wil hij dat ik het nog een paar keer probeer

ANWB bellen moet sowieso met mijn pas, want hij heeft geen woonplaatsservice, alsie met de trein gaat, komtie te laat op BBQ vanavond... en ik heb mijn motor ook nodig om naar 't werk te gaan.

Heb al aangeboden dat ik dan wel met de bus ga, met al mijn shizzle, en dat hij me ophaalt om 5 uur... maar daar kreeg ik geen reactie op
Ja doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 08:12:14 #262
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60459914
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat klinkt als een goed begin van de dag. MoBlo Zeg hem maar dat ik verwacht dat hij morgen wat meer te genieten is en ik raad hem aan om nu te beginnen met oefenen.

Kaasplankje, kom je toch gezellig naar een cul-meeting?
Hey mogguh Isa, dat is goed 8) How is 't met joe vinger?
pi_60459915
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:11 schreef Isabeau het volgende:
en terecht
Ja doei.
pi_60459932
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Juist!
En als je geluk hebt, vind je er één die niet aan bovenstaande beschrijving voldoet.

Ik hoorde trouwens dat mijn eerste 'ex' (ok, ik was 16/17 dus echt ex is het niet denk ik) getrouwd is.
Arm, arm meisje ....
pi_60459933
Lekker dan, Moblo, hij veroorzaakt zelf het gedoe van vanmorgen, wordt daar chagrijnig van en jij probeert oplossingen aan te dragen waar hij niet op reageert Je moet wel erg dol op hem zijn wil je nog niet gillend het pand hebben verlaten.

Mijn vinger doet het redelijk tot goed, kaasplankje (nou ja, vingers, 3 zijn er gekneusd)
pi_60459940
ik heb thee, mijn laptop en jullie wat wil je nog meer?
Ja doei.
pi_60459948
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:14 schreef freecell het volgende:

Juist!
En als je geluk hebt, vind je er één die niet aan bovenstaande beschrijving voldoet.

Ik hoorde trouwens dat mijn eerste 'ex' (ok, ik was 16/17 dus echt ex is het niet denk ik) getrouwd is.
Arm, arm meisje ....
Mensen kunnen veranderen Hoop je dan maar voor haar

Nou ja, een ex vinden moet niet zo moeilijk zijn. Ik heb niet zulke hoge eisen.
pi_60459951
mmmmmmmmmm, thee
Ja doei.
pi_60459956
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan wel iets verzinnen, maar dit voldoet voor nu vast wel even Wat gaan we morgen eigenlijk doen? Lein en ik kunnen pas rond 8-9 uur in Arnhem zijn. (let wel: 's avonds )
  donderdag 31 juli 2008 @ 08:20:20 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60459978
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken.
pi_60460007
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:

Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken. [ afbeelding ]
.... jij gaat in je blote kont de deur uit!!!
pi_60460024
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen kunnen veranderen Hoop je dan maar voor haar
Dat hoop ik zéker voor haar, haha. Hij vond gevoel altijd maar onzin. Dus als ik een keer een zeer terechte huilbui had was zijn reactie iets als: 'stel je niet aan, je kan ook gewoon niét huilen'
En meer van dat oort reacties. Ik verdenk hem nog steeds van een milde vorm van autisme
pi_60460036
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mij ben je zo kwijt btw ik moet gaan douchen, scheren, tanden poetsen, nieuwe sokken aandoen, een mooi shirtje uitzoeken, mijn haar stylen, deo en een luchtje opdoen en dan de deur uit om te werken. [ afbeelding ]
Veel succes
Ik ben al helemaal klaar en spring straks op de fiets richting trein. Lekker een dagje naar m'n grote zus
pi_60460088
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan wel iets verzinnen, maar dit voldoet voor nu vast wel even Wat gaan we morgen eigenlijk doen? Lein en ik kunnen pas rond 8-9 uur in Arnhem zijn. (let wel: 's avonds )
bier en gezelligheid?

wij gaan iig bij Vork eten en daarna de stad in dus doe rustig aan, we hebben de hele avond
Ja doei.
  donderdag 31 juli 2008 @ 08:40:40 #275
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_60460129
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

.... jij gaat in je blote kont de deur uit!!!
Oh shit ik dacht al wat kijkt de buuv toch raar naar me

Doei!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')