Lein en Memento hebben volgens mij allebei nog piercings.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
slaap lekker MB
iemand hier ervaring met piercings?
mijn navelpiercing doet vies!
Nieuwerwets gezwam. Ik heb toch echt andere ervaring. Helaas.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef krakkemieke het volgende:
Waar ik vooral in geloof is dat je liefde moet geven. Als je liefde geeft, dan krijg je het heel veel terug. Maar je krijgt niet wat je wilt, je krijgt wat je nodig hebt.
Schoonmaken met lauw water en verder niets opsmeren oid.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
slaap lekker MB
iemand hier ervaring met piercings?
mijn navelpiercing doet vies!
Ik ben opeens weer een beetje misselijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef Isabeau het volgende:
Is de pus wit, helder of groen? Is het warm? rood? Opgezet? En volgens mij kan je de piercing voor nu wel even verwijderen als je dat wilt.
Je buik is rood en opgezet? En denk je dat dat verband heeft met de piercingquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
huidkleurige is het?
beetje rood achtig om de randjes
mn hele buik is warm
en opgezet ()
Je immuunsysteem is er maar druk meequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
grappig
mn bolletje in mn lies is weer terug
(was vorige keer ook zo)
Héél veel plezier, Nynke!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:44 schreef AKnynke het volgende:
Nu maar naar bed, morgen vroeg de trein pakken! Trusten allemaal!
Ik ben ik denk maandag weer terug in Maastricht. Tot zaterdag of zondag, dan ga ik terugverhuizen naar m'n ouders.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Héél veel plezier, Nynke!!Enne, wanneer kom je terug?
Dat ligt niet bepaald voor het opscheppen, en als je denkt dat het goed zit, zit het ineens goed fout.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef krakkemieke het volgende:
Maar ik heb het toch over romantische liefde.
Eerst moet er erg veel shit gebeuren en dan komen er een paar best 'dikke' jaren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar als ik naar jou kijk dan zie ik dat het toch gewoon goed kan komen, Bluezzbeeb
das ook zo eng aan liefde, je kent je eigen gedachtes/gevoelens/intenties... en op zich denk je die van een ander maar ja als die veranderen...?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ligt niet bepaald voor het opscheppen, en als je denkt dat het goed zit, zit het ineens goed fout.
En men, that hurts as hell.![]()
niet geluktquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn Blo, in die hitte. Hier zitten we al te puffen hoor.
Veel succes in ieder geval.
Oeh op de bonnefooi op vakantie gaan 8) nice nicequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:44 schreef AKnynke het volgende:
Ha!
BBQ was lekker, veel te veel natuurlijk! M'n tas voor morgen staat ingepakt, de afwas is gedaan, ik vertrek morgenvroeg naar weet ik veel waar. Weet alleen dat m'n ouders me in Delft ophalen, voor de rest heb ik geen idee waar ik heen ga. Kamperen!![]()
Met de caravan, in dezelfde caravan slapen als m'n o uders..
Nu maar naar bed, morgen vroeg de trein pakken! Trusten allemaal!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee hoor, ik doe niet aan 1 op 1 afspraakjes met mensen die ik nog nooit eerder heb gezien. Ook niet van Fok.
Moblo, pak hem gewoonquote:Op donderdag 31 juli 2008 07:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet gelukt
Mr. MoBlo zit nu hier chago te zijn achter zijn laptop, gaat vanmiddag als 'het motormannetje' open is de ANWB bellen om de motor lopende te krijgen en dan richting mannetje te rijden en de rest van de dag vanaf thuis werken...'gezellig'
zit ik hier met een chago vent die niet luistert totdat ik om 12 uur naar mn werk gaen slapen gaat nu ook niet meer, want ze zijn het gras en de struiken met zo'n IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ding aan het snoeien...
Eensch met dit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerst moet er erg veel shit gebeuren en dan komen er een paar best 'dikke' jaren.
Letterlijk en Figuurlijk
En dat geldt ook voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |