Ahhhhw wah lievquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
ben zo blij![]()
waren gisteren in Nijmegen, terrasje pakken, eten enzo, en voelde zo kut dat we terug moesten naar Arnhemwilden zó graag daar wonen.. op de fiets stappen en naar huis gaan wanneer we wilden en niet van de laatste trein afhankelijk zijn... enzo..
Ik ben benieuwd. Het klonk allemaal erg leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Funda?we zijn helaas nog niet in de positie om een huis te kunnen kopen
enneh.. nee, sorry, exclusieve vrouwen-sushi-maak-meet
Pics komen pas als we de sleutels hebben, rond 21 augustus pas dus
Moet je er niks van zeggen dat de Free een middagdutje gedaan heeft?quote:
Als je me de afmetingen geeft kan ik hem in 3D uitwerken voor je, als je wil. Ik moet even oefenen voordat ik aan mn eigen project beginquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een tekening ge-paint! van hoe onze bar eruit komt te zien
[ afbeelding ]
koelkast en vriezer komen ook in de 'ombouw' te staan, zodat je de koelelementen niet ziet, want de achterkant kijk je op vanuit de woonkamer
al zeg ik het zelf, best leuk
Ik fix wel wat met standaardafmetingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
afmetingen weten we pas eind augustus, als we de sleutels krijgen
dit is gewoon even een grove schets, maar zou wel tof zijn als je dat kan doen als ik die wél heb
verhoudingen kloppen overigens niet, zoals de diepte van het werkblad en het ontbijt-blad, zeg maar, want het bovenste blad moet kleiner zijn dan het werkblad enzoen de kastdeurtjes zijn verre van even groot enzo
maar zou tof zijn!
Als ze daar elke middag wat van met zeggen blijft ze bezigquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moet je er niks van zeggen dat de Free een middagdutje gedaan heeft?
Ok, dat is de laatste keer dat ik dat woord vandaag wil horen. En dan ook nog de hoofdletters, het is geen Ikea meubel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
SAMEN
heel goed, heel goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
m'n gordijnen hangen
alleen viel er 1 naar beneden net omdat er een veiligheidspinnetje ontbrak bij 1
per ongeluk weg gemaakt of het zat er nooit bij
we zouden vooral gaan om te kijken wat we allemaal goedkoper zelf kunnen makenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef freecell het volgende:
Ikea kán best leuk zijn, maar ook vooral nuttig als je iets goedkoops zoekt![]()
Ik ben trouwens een beetje geshockeerd in de mensheid (alweer) Ik was zonet bij de Lidl en daar snauwde een beetje een oudere tokkie-man tegen een Surinaamse vrouw die in de weg liep: "Blanken regeren nog altijd de wereld hoor!"
De vrouw keek hem zo aanmaar was zo wijs verder niet te reageren.
Wat een opmerking zeg
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef Vork het volgende:
Dingen goedkoper zelf maken dan Ikea ze aanbiedt, dat kan nog wel eens lastig worden.
Nee niet helemaal zelfquote:
in 't land van ooit of zo..quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef freecell het volgende:
Ikea kán best leuk zijn, maar ook vooral nuttig als je iets goedkoops zoekt![]()
Ik ben trouwens een beetje geshockeerd in de mensheid (alweer) Ik was zonet bij de Lidl en daar snauwde een beetje een oudere tokkie-man tegen een Surinaamse vrouw die in de weg liep: "Blanken regeren nog altijd de wereld hoor!"
De vrouw keek hem zo aanmaar was zo wijs verder niet te reageren.
Wat een opmerking zeg
we gaan de bar zelf maken, en een 'plankenrek', als in twee balken en 4 plankjes, dat kunnen we prima zelf doen! En we vinden het nog leuk ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef Vork het volgende:
Dingen goedkoper zelf maken dan Ikea ze aanbiedt, dat kan nog wel eens lastig worden.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want knippen kon ik ook al niet aangezien ik links ben (volgens m'n papa)
nee, ik laat het zo. Ik doe namelijk altijd wat ik lekker zelf wil. Mobiel fokken is trouwens best tof, voelt wel erg Steer-ig. Ik mis Steerquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moet je er niks van zeggen dat de Free een middagdutje gedaan heeft?
Dat valt natuurlijk ook weer niet te Ikea' en met custom maten. Maar dat is zeker leuk werk. Ik wil ook een bar, ik had er nog bijna m'n muur voor neergempt, maar dat werd me toch iets teveel gedoe.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
we gaan de bar zelf maken, en een 'plankenrek', als in twee balken en 4 plankjes, dat kunnen we prima zelf doen! En we vinden het nog leuk ook
Je begint op mij te lijken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh
ik ben gewoon part time vegetarier
en ik vind het geen eens erg
was wel een beetje zoquote:
Ik heb nog nooit van m'n leven een linkshadige schaar gebruikt danwel gehad, maar ik kan verder prima knippen. Er zijn zat dingen die als linkshandige veel irritanter zijn. Aangepaste schoolbanken bijvoorbeeld, of een blikopener en een beetje muis is ook al gauw voorgevormd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
was wel een beetje zoOmdat het een rechtshandige schaar was
9 vd 10 x gaat 't wel goed
linkshandige schaar kan ik al helemaal niet..
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef AKnynke het volgende:
Maar het idee is natuurlijk leuk, dingen goedkoper maken dan ikea.
Zo, de voorbereidingen voor de BBQ zijn klaar. Kipkluifjes in ketjap marinade, in chilisaus, hamburgers gemaakt, worstjes. Stokbrood met knoflooksaus, tzaziki of kruidenboter, en groentespiesjes met gemarineerde champignons, courgette en paprika.
ik schaam me alleen een beetje dat ik hem niet WIL zienquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Isabeau het volgende:
PF, wat is de wereld soms klein hèEn wat komen nare dingen soms erg dichtbij.
Moblo heel erg gefeliciteerd
ik muis rechts want dat is praktischerquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven een linkshadige schaar gebruikt danwel gehad, maar ik kan verder prima knippen. Er zijn zat dingen die als linkshandige veel irritanter zijn. Aangepaste schoolbanken bijvoorbeeld, of een blikopener en een beetje muis is ook al gauw voorgevormd.
Ik kan met links al amper muizen, laat staan rechts. De instelling ik wel rechtshandig, omdraaien, da's pas onzin.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik muis rechts want dat is praktischer
hij heeft wel gelijkkkk ECHT
ik zag het toch! grrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |