Whehe theh zuxors!quote:
Ik was bezig, maar het ging niet zo van hartequote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Stelletje F5 sletjes
Lynda had netjes aangegeven dat ze zelf geen nieuwe kon openen,
ben zeker weer de enige die dat leest
quote:
Selectief geheugen FTWquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Stelletje F5 sletjes
Lynda had netjes aangegeven dat ze zelf geen nieuwe kon openen,
ben zeker weer de enige die dat leest
Pro actieve instelling enzo... droxz haz itquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
nee, de enige die iets met die info doet droxz
godsamme m'n koffie!quote:
En dat voor een demotivator! LIEK OMG!!11!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pro actieve instelling enzo... droxz haz it
Haha, teveel koffie op Beller?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat voor een demotivator! LIEK OMG!!11!
jah je moet mensen demotiveren voordat ze uberhaupt zin hebbenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat voor een demotivator! LIEK OMG!!11!
Neuh dat geeneens, daarentegen lijkt ik momenteel wel heel erg op Jezus Christus...quote:
Ongekendquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh dat geeneens, daarentegen lijkt ik momenteel wel heel erg op Jezus Christus...
Je kan nu namelijk ook van mij zeggen; "Hij liep op water"
over een plas heen lopen telt niet hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh dat geeneens, daarentegen lijkt ik momenteel wel heel erg op Jezus Christus...
je hebt iig wel je lolbroek aanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehequote:
elke ochtend van 9:00 tot 10:00quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
@Crazy, ik hoorde een keer in de avond op Q een soort mix van het foute uurtje. Is dat elke week zo?
Jeweeetsch, alleen over die broek he...quote:
godsamme wat een droge tor ben je ook hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeweeetsch, alleen over die broek he...
Die is viessssssss, Patrick
Ja dat is het foute uurtje toch? Maar ik hoorde in de avond een keer op Q een soort remix daarvan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
elke ochtend van 9:00 tot 10:00
behalve op de za en zo ochtend
ok die heb ik nog niet gehoord,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is het foute uurtje toch? Maar ik hoorde in de avond een keer op Q een soort remix daarvan?
Droge humor is goedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
godsamme wat een droge tor ben je ook he![]()
![]()
Eensch!quote:
Die is echt fokin' geniaalquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
Da's de foute mix Beller
Heb 'm pas geleden ook gehoord
droge tor?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
godsamme wat een droge tor ben je ook he![]()
![]()
Daarom kom je ook uit Rotterdam... Speaking of Rotterdam... zal ff een stukje van Deelder opzoeken waar hij vreselijk te keer gaat over Amsterdam..kreeg 'm gisteren gemaild van iemand..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
droge tor?ik ken alleen de dronken tor
Hahaha dat stukje is echt geniaal ja!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom kom je ook uit Rotterdam... Speaking of Rotterdam... zal ff een stukje van Deelder opzoeken waar hij vreselijk te keer gaat over Amsterdam..kreeg 'm gisteren gemaild van iemand..
Hilarisch![]()
uhh... ik uit Rotterdam?? of jij? ik kom uit Den Haagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom kom je ook uit Rotterdam... Speaking of Rotterdam... zal ff een stukje van Deelder opzoeken waar hij vreselijk te keer gaat over Amsterdam..kreeg 'm gisteren gemaild van iemand..
Hilarisch![]()
Oh sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
uhh... ik uit Rotterdam?? of jij? ik kom uit Den Haag
jah dat stukje heb ik vaker gehoord... echt Mees-ter-lijk
komt misschien omdat ik weles heb gezegd hierzo dat ik voor Feijenoord benquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht echt... mja ik moet ook helemaal niet denken
Zelfkennis is een gavequote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh sorryIk dacht echt... mja ik moet ook helemaal niet denken
Dat zou 'm kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
komt misschien omdat ik weles heb gezegd hierzo dat ik voor Feijenoord ben
m'n username zegt genoeg dacht ik zoquote:
Whehe dat is ook weer zoquote:
Jeweetsch!quote:
[blond] is Sgele echt scheel dan?quote:
Boredom... I haz it!quote:
Loop jij altijd zo die trap af???quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
[blond] is Sgele echt scheel dan?[/blond]
Me too..ik ben klaar met m'n werk..quote:
Nog 2 dagen en dan ben ik ook klaar met werkquote:
Deel het met onsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb ruzie met mijn noob collega (nee, niet mijn KUT collega), hilarisch dit
dat kantie nooit winnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
(Stem van Street Fighter II)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dat wat hij zegtquote:
Inderdationquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat wat hij zegt
Beller: nog 2 dagen! Heul goed!
Ja laten we het wel hopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation
Hopelijk zit het weer dan wel een beetje mee
mhuwhahahquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Die fucking noob denkt alles beter te weten dan ik, daar kan ik niet zo goed tegen zeg maar...
Zeker niet als al die mensen terugbellen en aangeven dat hun probleem niet is opgelost...
Zeker niet als die gast net zo lang wacht met opnemen tot dat de telefoon bij mij overgaat (ik hoor geen telefoon meer op te nemen als hij er is, daar is HIJ voor!
Zeker niet als hij niet eens normaal een wachtwoord weet te resetten
Zeker niet als je de helft van de dag niet op je plek zit, en ons niet even doorgeeft wat je aan het doen bent.
Zo, dus heb ik hem daar op aangesproken
Aan zo'n knakker zou ik mij ook ontzettend gaan irriteren jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Die fucking noob denkt alles beter te weten dan ik, daar kan ik niet zo goed tegen zeg maar...
Zeker niet als al die mensen terugbellen en aangeven dat hun probleem niet is opgelost...
Zeker niet als die gast net zo lang wacht met opnemen tot dat de telefoon bij mij overgaat (ik hoor geen telefoon meer op te nemen als hij er is, daar is HIJ voor!
Zeker niet als hij niet eens normaal een wachtwoord weet te resetten
Zeker niet als je de helft van de dag niet op je plek zit, en ons niet even doorgeeft wat je aan het doen bent.
Zo, dus heb ik hem daar op aangesproken
Hij is druk bezig met internetten, dat hoor ik te doenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aan zo'n knakker zou ik mij ook ontzettend gaan irriteren ja
En was hij bezig dan met iets dat hij de telefoon niet op kon nemen? Of gewoon omdat hij te lui is om uit z'n ogen te kijken?
Eh ik zeg; "Hatsikidee"quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met internetten, dat hoor ik te doen
Zo, maar even 3 vista serials op mijn werk "gevonden"
dan zeg ik: "tuut-tuut-tuut-tuut"quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met internetten, dat hoor ik te doen
Zo, maar even 3 vista serials op mijn werk "gevonden"
Die gozer is goed gedemotiveerd ofzo,quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eh ik zeg; "Hatsikidee"![]()
En inderdation, internet is alleen bestemd voor dehr demotivator!
Bwahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die gozer is goed gedemotiveerd ofzo,
benen over elkaar, en roept de hele dag dat hij geen zin meer heeft
Om Bellers opmerking maar eens te gebruiken, inderdation!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
dan zeg ik: "tuut-tuut-tuut-tuut"dat hoort idd aleen Droxz te doen
iedereen gebruikt beller....zijn opmerkingenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om Bellers opmerking maar eens te gebruiken, inderdation!
Bwehehequote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
iedereen gebruikt beller....zijn opmerkingen
scheelt weer kostenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
toiletten op werk lijken wel sauna
Komt gewoon warm water uit de koude kraan
Vertelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:56 schreef draculettetje het volgende:
zo was ik weer
dit was vergeleken met de vorige keren nog best nuttig vandaag, voor de helft dan!
inmiddels regen en onweer hier
de helft er zitten terwijl zij dan gewoon door werkt en alleen maar aan het onzin kletsen isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vertel
Welke helft was nuttig en welke helft niet?
En wat voor werk heb je dan meegekregen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de helft er zitten terwijl zij dan gewoon door werkt en alleen maar aan het onzin kletsen is
maar wel hoop werk mee terug dus dat is nuttig
meer het idee van dit had ook door de telefoon gekund zodat ik niet naar ermelo had gehoevenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wat voor werk heb je dan meegekregen?
En nee, zulke gesprekken geven je dan ook niet echt het gevoel dat het sneller gaat he?
Dat is pas echt zuur...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meer het idee van dit had ook door de telefoon gekund zodat ik niet naar ermelo had gehoeven
tis gewoon administratie enzo maar toch tis werk
dat had ik dus alle andere keren welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is pas echt zuur...
Als je er daar achter komt dat het geeneens nodig was om daarheen te gaan
Hopelijk is het de volgende keer wel nuttigquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat had ik dus alle andere keren wel
maar nu kon ik in ieder geval werk mee naar de andere werkplek nemen
we zullen het zienquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopelijk is het de volgende keer wel nuttig
Ja daaromquote:
Hier gisteren het zelfde, maar dan met mail accountsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
administratie gast: Deze lijst met users kan worden behandeld. Waar een x achterstaan kan verwijderd worden. Lijst is goedgekeurd door de tekenbevoegde.
Ik: Ok is goed
3 uur later TRING TRING
Klant aan de lijn, Kon niet meer inloggen ....
ja ik ben blij dat ik vooruit had gedachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier gisteren het zelfde, maar dan met mail accounts
Doe je goed!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de mobiele airco hier maar aangezet.
ramen staan open haha
én , het werkt gewoon. 21 graden. goed te doen
Mazzel Bellerquote:
kolere 38 graden! dat lijkt me idd geen pretjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe je goed!
Net ff naar buiten geweest..met 38 graden is dat niet verstandig..alsof ze je kleren in de hens zetten
eten? ik zou erin badenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere 38 graden! dat lijkt me idd geen pretje
veel ijs eten
Da's al gesmolten voor het in de buurt van je mond isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere 38 graden! dat lijkt me idd geen pretje
veel ijs eten
men neme 1000 magnumsquote:
whehe lukt het WLquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
men neme 1000 magnums
gvd kut plaatjes uploaden lukt niet meer
dan maar een url
http://tntbabe.punt.nl/upload/chocolade_bad.jpg
dude jij weet tog zoveel van die cactussenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:07 schreef DonGuido het volgende:
Poe hé.
Je zou maar een cactus zijn en de hele dag zonder zonnebrandcrême in de volle zon moeten staan.
Wat een hitte
Klopt, alleen mag het van mij 's nacts afkoelen tot -10.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
dude jij weet tog zoveel van die cactussendan weet je tog ook wel dat dit het perfecte weer voor hun is
ik moest zowaar aan je denken toen ik vd week langs enorme cactussen reed.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:07 schreef DonGuido het volgende:
Poe hé.
Je zou maar een cactus zijn en de hele dag zonder zonnebrandcrême in de volle zon moeten staan.
Wat een hitte
Zet ze hier weg...fikken ze meteen afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:07 schreef DonGuido het volgende:
Poe hé.
Wat een hitte
Je had ook foto's kunnen maken en die hier kunnen plaatsen. Dus dan zal het nog wel goed gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moest zowaar aan je denken toen ik vd week langs enorme cactussen reed.
gaat het nog wel goed met me >?
tis dat ik mn camera niet bij me had, en mn telefoon niet aan kon sluiten op mn pc. anders had je ze gezien.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Je had ook foto's kunnen maken en die hier kunnen plaatsen. Dus dan zal het nog wel goed gaan
ah is die cactus een metafoor voor jezelfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Klopt, alleen mag het van mij 's nacts afkoelen tot -10.
+8 heul scherpquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
ah is die cactus een metafoor voor jezelf![]()
het zegt iig wel veel over je.
je bent tog een beetje een muurbloempje, maar ook erg prikkelbaar
Ruilen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
en alweer gebak
gister gebak, vandaag gebak, donderdag ook al gebak
nee, doe mij maar gebak ipv een heel leven om cactussen lullenquote:
Zo bedoel ik het niet. Ik zou mijn cactussen natuurlijk niet voor gebak ruilenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, doe mij maar gebak ipv een heel leven om cactussen lullen
fijne reis Sgelequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
Mensen het zit er weer op hier
Tot donderdag en bid dat het vliegtuig morgen niet naar beneden stort
Fijne avond allemaal!
have a nice flightquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond allemaal!
Oh je vakantie zit er alweer opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond allemaal!
heerlijk is het hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
ik zweet, maar ik zit stil...WTF... airco pleaze
denk dat het hier (beneden) 27 graden is en boven 30+quote:
ellendig wordt je ervan. mja het is bijna weekend moet je maar dnekenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:36 schreef tripack het volgende:
[..]
denk dat het hier (beneden) 27 graden is en boven 30+
nee, bijna spanjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ellendig wordt je ervan. mja het is bijna weekend moet je maar dneken
uhmz.... voor mij nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ellendig wordt je ervan. mja het is bijna weekend moet je maar dneken
dat klopt daar hebben ze ook A/C , net zoals ikquote:
natuurlijk niet. het onttrekt vocht. mn keel voelt als een rauwe aardappel. maja, ik heb het er wel voor over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:46 schreef DonGuido het volgende:
Hier ook lekker airco, alleen vraag ik me af of het wel goed is voor......
Wat maakt het ook uit. Alles is slecht tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
natuurlijk niet. het onttrekt vocht. mn keel voelt als een rauwe aardappel. maja, ik heb het er wel voor over.
jij ook ?
Dus als we morgen in de kranten lezen dat er een Nederlander is opgepakt omdat die een stewardess lastig viel, dan weten we bij wie we moeten zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond allemaal!
Inderdationquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sjo, ik ben ook weer thuis...
Djeez, dukke dagen met deze warmte is niet cool!
Zo, weer onverwacht een leuke avond, ik ben er weer vandoor!quote:
Later kerelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, weer onverwacht een leuke avond, ik ben er weer vandoor!
Je zou bijna denken dat je hem mist?quote:
die is er morgen weer....quote:
hij is de enige die hier 's avonds isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je hem mist?
Haai damequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Leanne het volgende:
[..]
hij is de enige die hier 's avonds isBeller!
o ok, ja ik ben savonds meestal ook online maar niet in dit topicquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Leanne het volgende:
[..]
hij is de enige die hier 's avonds isBeller!
Haha nee johquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
goei hoor
met jou?
nog zo laat aan het werk??
15:00 vrijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha nee joh's middags ben ik altijd om 15.00 al vrij.
Ben nu gewoon thuis hoor
Ik probeer (mits het verkeer mee zit) er altijd te zijn rond 06.30/06.45 jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
15:00 vrij
ik pas om 17:00
maar jij begint dan zeker ook al tegen 7:00 ofzo ?
jah ik ben hier gebonden aan de helpdesk tijden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik probeer (mits het verkeer mee zit) er altijd te zijn rond 06.30/06.45 jaDan is het de eerste drie uur ook tenminste lekker rustig
Ja dat is dan wel ontzettend zuur natuurlijk, ik heb gewoon flexibele werktijden en het pand gaat om 06.30 open.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik ben hier gebonden aan de helpdesk tijden.
Moet tussen 8:30 en 17:00 iemand zijn om telefoon aan te nemen
jah dat ga ik ook doen naar mijn detacheringstijd op kantoor _o_quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel ontzettend zuur natuurlijk, ik heb gewoon flexibele werktijden en het pand gaat om 06.30 open.
Dus daar neem ik gretig gebruik van
Ja tis waar.... sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi jij blijft alles omgooien he
ik ga zo ook slapen
ow verdorie nog mn msn niet aangeknald
Was gezellig mop!quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:44 schreef lynda het volgende:
Ov blijft kut! Nog half uurtje en me bed is in zicht
Was het gezellig in Amsterdamquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef lynda het volgende:
Fuck you stelletje fuckers! Bier is goed :p groeten vanuit jodendam (ook al mag ik dat niet van droxz zeggen)
Ja goed! En met jou dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey beller! Hoe is ie deze ochtend?
wat slecht geslapen en gisteravond in gewoon zwembad gezwommen, intructie bad zou wel 32 gr zijn maar viel toch tegenquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja goed! En met jou dan?
Enne succes met uitlaten he
Toch te koud water dus?quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat slecht geslapen en gisteravond in gewoon zwembad gezwommen, intructie bad zou wel 32 gr zijn maar viel toch tegen
Inderdationquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:49 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
ik heb een ventilator in het gebouw gevonden.
finders keepers
echt buiten is het lekker... bewolkt, maar lekker en binnen is(was) het gewoon broeierigquote:
ook al scheelt het maar 2 gr maar ook dat er meer mensen zijn dus meer weerstand van waterquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toch te koud water dus?
En slecht geslapen vanwege de hitte?
hoi tri packquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
echt buiten is het lekker... bewolkt, maar lekker en binnen is(was) het gewoon broeierig
2 uurtjequote:Op woensdag 30 juli 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi tri pack
dat vond ik nou ook zat me al te bedenken hoe ik mn bureau buiten krijg
gelukkig hoef ik maar 2 uurtjes vandaag
Werkse!quote:
GOOOOOOEDDDDDDDDDDDDEMMMMMOOOOOOORGUUUUUUUUUUH DROXZ!!!!quote:
Nou hier schijnt de zon alweer, gaat weer "lekker" warm worden vandaagquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
echt buiten is het lekker... bewolkt, maar lekker en binnen is(was) het gewoon broeierig
Nah hopelijk is het volgende week dan beterquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook al scheelt het maar 2 gr maar ook dat er meer mensen zijn dus meer weerstand van water
en meer uitgeprobeerd, kan ook zijn omdat het al laat was (21.15 in zwembad)
volgende week nog eens proberen
whehehe hier plenst het (hoe dichter bij dordt hoe natter het wordtquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou hier schijnt de zon alweer, gaat weer "lekker" warm worden vandaag
Mogguh BELLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERrrrrrr!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GOOOOOOEDDDDDDDDDDDDEMMMMMOOOOOOORGUUUUUUUUUUH DROXZ!!!!
Morgen tegen de 30 graden!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou hier schijnt de zon alweer, gaat weer "lekker" warm worden vandaag
STERF!! Ik wil dat het morgen isquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh BELLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERrrrrrr!
En hebben we er nog een beetje zin in?
p.s check je hyves
Serieus? Laat die regen maar hierheen komenquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:15 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hier plenst het (hoe dichter bij dordt hoe natter het wordt)
en bedanktquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
foute uur
alweer een half uur bezig maar nu ...
IK HEB STIEKEM MET JE GEDANST
Meuning WLquote:
goedemorgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
Otopeni Airport, 32 graden al hier...
De tyfus wat een hitte.
Goedemorgen
Meuning Sgelequote:Op woensdag 30 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
De tyfus wat een hitte.
Goedemorgen
Ga dan in ieder geval vlakbij een nooduitgang zittenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Crazy, lastig.. er is nog geen vliegtuig
Beller dank je wel he..ik hoop dat die kist het houdt
goede morgen en een goede reis!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
De tyfus wat een hitte.
Goedemorgen
even op de zuurstof flessen letten,quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Crazy, lastig.. er is nog geen vliegtuig
Beller dank je wel he..ik hoop dat die kist het houdt
valt nog mee.quote:
Ja ontzettendquote:
Gelukkig wel zegquote:
Jullie beginnen het al te leren!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
STERF!! Ik wil dat het morgen isDan heb ik tenminste een maand vakantie
4 uur... ongekend
Lees hem nu pasquote:
Lekker zegquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:00 schreef draculettetje het volgende:
morgen ben ik vrij da's ook fijn! en nu nog 15 min en heb het gevoel weinig gedaan te hebben
Inderdationquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie beginnen het al te leren!
1 maand vakantie, de *PIEP*, dat is niet verkeerd!
Dit was je kans geweest om te kunnen zeggen;quote:
Nee man, ik heb ook eigen opmerkingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit was je kans geweest om te kunnen zeggen;
"Gast! Schijt een beer in het bos?"
Goede morgen!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
Zo ook eindelijk wakker
Gelijk ontbijt in mik gooien en werken
Aaaightquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, ik heb ook eigen opmerkingen
Nu heb ik gvd echt geen zin meer...quote:
Veel koffie drinken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu heb ik gvd echt geen zin meer...
Ik heb gewoon geen zin om wat te doen,
maar val hier echt zowat in slaap....
Gezellig, als in... echt gezellig? Of als in; "Dood aan mijn collega?"quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef lynda het volgende:
Airco op 25 graden, zeven rijen water staan koud.. Krantjes erbij en nu de drie uur maar uitzitten. En volgens mij rust er een vloek ofzo op dit topic.. Mijn collega word ook steeds gezelliger..
meer van krijg nou toch even lekker helemaal de tering en zoek zelf ook een eigen leven..quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezellig, als in... echt gezellig? Of als in; "Dood aan mijn collega?"
hey als je drivers nodig heb moet je die downloaden niet de applicatie!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, had er niemand kunnen melden dat als je drivers noig hebt, je niet de applicatie moet downloaden
nu hoop ik alle drivers binnen. Laptop kost me godver vee lte veel tijd
Dan is die collega dus behoorlijk irritant?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
meer van krijg nou toch even lekker helemaal de tering en zoek zelf ook een eigen leven..
ja foutje moet kunnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:34 schreef lynda het volgende:
[..]
hey als je drivers nodig heb moet je die downloaden niet de applicatie!
dat weet ik zelfs :p
Geen last van, het kan mij niet koud genoeg zijn!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef DonGuido het volgende:
Het is in Nederland altijd kutweer hè. Als het regent of bewolkt is dan is het kutweer omdat de zon niet schijnt. Als de zon schijnt is het kutweer omdat het te warm is
Hele dag druk gehad, nu niets te doen tot even over half 6quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef crazy987 het volgende:
Het is inderdaad te warm
Gelukkig airco hier
wel drukte >.>
heb ik vanochtend al gehadquote:
Luie donderquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele dag druk gehad, nu niets te doen tot even over half 6
Geen airco, en het raam naast me... tja... komt ook niet veel koude lucht vandaan hahah
Grappenmaker, ik heb best veul gedaan vandaagquote:
Ja inderdation zeg. En dat met dit weer... en ook terwijl je zo ontzettend veeeul hebt geslapenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik heb best veul gedaan vandaag
Zit nu alleen 1 van mijn favo films te kijken, Hacker taketown
Het is gewoon irritant.. Ik word er ook bloed chago van.. Gaat nog om een 'vriendin' ook..quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is die collega dus behoorlijk irritant?
hier dus 2 belangrijke servers die gewoon iets hadden van: hallo, we werken wel, maar we reageren niet meerquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb ik vanochtend al gehad
wat accounts die gelockt waren, email forwarden bij exchange, nieuwe badges overzetten naar andere pc's, tapes wisselen, backups checken, en ga zo maar door
Kijk en daar gaat het om hequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant.. Ik word er ook bloed chago van.. Gaat nog om een 'vriendin' ook..
Gelukkig was het gisteravond bij Droxz van oke kom naar a'dam ff wat drinken. Even stoom afblazen
Ik hang hier nu echt als een brakke zombie achter mijn pc hoor,quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdation zeg. En dat met dit weer... en ook terwijl je zo ontzettend veeeul hebt geslapen
hahahaha, jep, jij was gewoon even toe aan gezelligheidquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant.. Ik word er ook bloed chago van.. Gaat nog om een 'vriendin' ook..
Gelukkig was het gisteravond bij Droxz van oke kom naar a'dam ff wat drinken. Even stoom afblazen
Niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hang hier nu echt als een brakke zombie achter mijn pc hoor,
doe al ruim een uur heulemaal niets (behalve Hakers taketown kijken dan)
- Te weinig geslapen
- Fusking druk
- Fusking warm
- Noob collega's
Niet echt "de combo" van de dag zeg maar
10 over half he... trein hier voor de deur gaat pas om 10 voor 6quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet?
Daar sta ik toch van te kijken, maar het is bijna half manDus nog eventjes
En morgen en vrijdag? Ook tot zo laat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
10 over half he... trein hier voor de deur gaat pas om 10 voor 6
Morgen vrij, familie verplichting (ARGGGGGGG!),quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En morgen en vrijdag? Ook tot zo laat?
Niet gezellig zo te horen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Morgen vrij, familie verplichting (ARGGGGGGG!),
en vrijdag helaas weer ja
Nope, ik heb het niet zo op mijn familiequote:
How come?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ik heb het niet zo op mijn familie
Maar droxz mag er vandooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!
oja, vanavond een verjaardag... die skip ik wel hahaha
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
How come?
Of klikt het gewoon niet?
En een kakker is iemand die bepaalde kleding draagt? Of ook qua manier van doen en laten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"
En het klikt niet hahahha
het klikt daarom dus nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"
En het klikt niet hahahha
Niet alleen dat, er zijn veel meer dingen.. maar ga hier niet alles online gooien zeg maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En een kakker is iemand die bepaalde kleding draagt? Of ook qua manier van doen en laten?
Nee ok, want qua kleding kan je mij ook als kakker bestempelen... ben het trouwens niet. Heb een hekel aan die "koorknaapjes" en "brallen".quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet alleen dat, er zijn veel meer dingen.. maar ga hier niet alles online gooien zeg maar
Ja, zeker in het doen en laten.
Damn, ben gewoon weer te brak voor woorden.
Ik ga mijn bed opzoeken
Laatste post dan (moest hyves net nog even langsquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, want qua kleding kan je mij ook als kakker bestempelen... ben het trouwens niet. Heb een hekel aan die "koorknaapjes" en "brallen".
Hahaha lijkt me een goed planEven wat slaap in halen
hoe kleed een kakker zich eigenlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, want qua kleding kan je mij ook als kakker bestempelen... ben het trouwens niet. Heb een hekel aan die "koorknaapjes" en "brallen".
Hahaha lijkt me een goed planEven wat slaap in halen
Ok!!!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:19 schreef draculettetje het volgende:
tis te warm voor internet ik blijf lekker in de tuin afkoelen
die is bovenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok!!!!!!
Neem lekker je laptop mee de tuin in
Hillfiger, Ralph Lauren, Lacoste, en heeeul veeeul onbekende merken qua overhemden die gewoon ontzettend lekker zitten. Ik ga niet op de merken af maar vond ze gewoon mooi en ze zaten lekker (en ze waren in de opruimingquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laatste post dan (moest hyves net nog even langs),
Meer van die kakkers die minimaal 200 euro moeten hebben om "uit te gaan",
openbaar vervoer kan echt niet, alles met de taxi...
en hun Tommy *fucking* Hillwigger overhemd zo dragen dat je het logo goed kan zien
Wat draag jij dan?
* Dr.Droxz schopt man van draakje naar boven om de laptop te halenquote:
die is niet thuisquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schopt man van draakje naar boven om de laptop te halen
Serieus, mocht je mij ooit zien met een overhemd aan... maak er een foto van,quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hillfiger, Ralph Lauren, Lacoste, en heeeul veeeul onbekende merken qua overhemden die gewoon ontzettend lekker zitten. Ik ga niet op de merken af maar vond ze gewoon mooi en ze zaten lekker (en ze waren in de opruimingHeuh, ik ben en blijf een Nederlander )
Paupers die alleen met de taxi gaan hebben zaagsel in hun hoofd.
Huh? Hyves? Ik weet van niks
mmmm.... das lastig, ga lekker de tuin in danquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mmmm.... das lastig, ga lekker de tuin in dan
uh... ik lees verder... hondje uitlaten!
Het lijkt nu meer een combo tussen hangen en zitten... begint aardig op liggen te lijkenquote:
nou ga liggen danquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het lijkt nu meer een combo tussen hangen en zitten... begint aardig op liggen te lijken
You take picture? Yes? Yes?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Serieus, mocht je mij ooit zien met een overhemd aan... maak er een foto van,
zal namelijk uh.... bijna nooit voorkomen
Wat ben ik blij dat IT'ers er niet "supernetjes" bij hoeven te lopen,
ik ga echt niet in pak lopen ofzo hahahahah (heb ik niet eens)
Geef dan antwoord ofzo
quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen Draakje
Jaaah eindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |