dude jij weet tog zoveel van die cactussenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:07 schreef DonGuido het volgende:
Poe hé.
Je zou maar een cactus zijn en de hele dag zonder zonnebrandcrême in de volle zon moeten staan.
Wat een hitte
Klopt, alleen mag het van mij 's nacts afkoelen tot -10.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
dude jij weet tog zoveel van die cactussendan weet je tog ook wel dat dit het perfecte weer voor hun is
ik moest zowaar aan je denken toen ik vd week langs enorme cactussen reed.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:07 schreef DonGuido het volgende:
Poe hé.
Je zou maar een cactus zijn en de hele dag zonder zonnebrandcrême in de volle zon moeten staan.
Wat een hitte
Zet ze hier weg...fikken ze meteen afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:07 schreef DonGuido het volgende:
Poe hé.
Wat een hitte
Je had ook foto's kunnen maken en die hier kunnen plaatsen. Dus dan zal het nog wel goed gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moest zowaar aan je denken toen ik vd week langs enorme cactussen reed.
gaat het nog wel goed met me >?
tis dat ik mn camera niet bij me had, en mn telefoon niet aan kon sluiten op mn pc. anders had je ze gezien.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Je had ook foto's kunnen maken en die hier kunnen plaatsen. Dus dan zal het nog wel goed gaan
ah is die cactus een metafoor voor jezelfquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Klopt, alleen mag het van mij 's nacts afkoelen tot -10.
+8 heul scherpquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:20 schreef tripack het volgende:
[..]
ah is die cactus een metafoor voor jezelf![]()
het zegt iig wel veel over je.
je bent tog een beetje een muurbloempje, maar ook erg prikkelbaar
Ruilen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
en alweer gebak
gister gebak, vandaag gebak, donderdag ook al gebak
nee, doe mij maar gebak ipv een heel leven om cactussen lullenquote:
Zo bedoel ik het niet. Ik zou mijn cactussen natuurlijk niet voor gebak ruilenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, doe mij maar gebak ipv een heel leven om cactussen lullen
fijne reis Sgelequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
Mensen het zit er weer op hier
Tot donderdag en bid dat het vliegtuig morgen niet naar beneden stort
Fijne avond allemaal!
have a nice flightquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond allemaal!
Oh je vakantie zit er alweer opquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef Sgele het volgende:
Fijne avond allemaal!
heerlijk is het hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
ik zweet, maar ik zit stil...WTF... airco pleaze
denk dat het hier (beneden) 27 graden is en boven 30+quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |