Hele dag druk gehad, nu niets te doen tot even over half 6quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef crazy987 het volgende:
Het is inderdaad te warm
Gelukkig airco hier
wel drukte >.>
heb ik vanochtend al gehadquote:
Luie donderquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele dag druk gehad, nu niets te doen tot even over half 6
Geen airco, en het raam naast me... tja... komt ook niet veel koude lucht vandaan hahah
Grappenmaker, ik heb best veul gedaan vandaagquote:
Ja inderdation zeg. En dat met dit weer... en ook terwijl je zo ontzettend veeeul hebt geslapenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grappenmaker, ik heb best veul gedaan vandaag
Zit nu alleen 1 van mijn favo films te kijken, Hacker taketown
Het is gewoon irritant.. Ik word er ook bloed chago van.. Gaat nog om een 'vriendin' ook..quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is die collega dus behoorlijk irritant?
hier dus 2 belangrijke servers die gewoon iets hadden van: hallo, we werken wel, maar we reageren niet meerquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb ik vanochtend al gehad
wat accounts die gelockt waren, email forwarden bij exchange, nieuwe badges overzetten naar andere pc's, tapes wisselen, backups checken, en ga zo maar door
Kijk en daar gaat het om hequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant.. Ik word er ook bloed chago van.. Gaat nog om een 'vriendin' ook..
Gelukkig was het gisteravond bij Droxz van oke kom naar a'dam ff wat drinken. Even stoom afblazen
Ik hang hier nu echt als een brakke zombie achter mijn pc hoor,quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdation zeg. En dat met dit weer... en ook terwijl je zo ontzettend veeeul hebt geslapen
hahahaha, jep, jij was gewoon even toe aan gezelligheidquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant.. Ik word er ook bloed chago van.. Gaat nog om een 'vriendin' ook..
Gelukkig was het gisteravond bij Droxz van oke kom naar a'dam ff wat drinken. Even stoom afblazen
Niet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hang hier nu echt als een brakke zombie achter mijn pc hoor,
doe al ruim een uur heulemaal niets (behalve Hakers taketown kijken dan)
- Te weinig geslapen
- Fusking druk
- Fusking warm
- Noob collega's
Niet echt "de combo" van de dag zeg maar
10 over half he... trein hier voor de deur gaat pas om 10 voor 6quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet?
Daar sta ik toch van te kijken, maar het is bijna half manDus nog eventjes
En morgen en vrijdag? Ook tot zo laat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
10 over half he... trein hier voor de deur gaat pas om 10 voor 6
Morgen vrij, familie verplichting (ARGGGGGGG!),quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En morgen en vrijdag? Ook tot zo laat?
Niet gezellig zo te horen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Morgen vrij, familie verplichting (ARGGGGGGG!),
en vrijdag helaas weer ja
Nope, ik heb het niet zo op mijn familiequote:
How come?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ik heb het niet zo op mijn familie
Maar droxz mag er vandooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!
oja, vanavond een verjaardag... die skip ik wel hahaha
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
How come?
Of klikt het gewoon niet?
En een kakker is iemand die bepaalde kleding draagt? Of ook qua manier van doen en laten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"
En het klikt niet hahahha
het klikt daarom dus nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik haat kakkers die alleen bepaalde merken kleding dragen om te laten zien "check mij"
En het klikt niet hahahha
Niet alleen dat, er zijn veel meer dingen.. maar ga hier niet alles online gooien zeg maarquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En een kakker is iemand die bepaalde kleding draagt? Of ook qua manier van doen en laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |