goedemorgenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
Otopeni Airport, 32 graden al hier...
De tyfus wat een hitte.
Goedemorgen
Meuning Sgelequote:Op woensdag 30 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
De tyfus wat een hitte.
Goedemorgen
Ga dan in ieder geval vlakbij een nooduitgang zittenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Crazy, lastig.. er is nog geen vliegtuig
Beller dank je wel he..ik hoop dat die kist het houdt
goede morgen en een goede reis!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:08 schreef Sgele het volgende:
De tyfus wat een hitte.
Goedemorgen
even op de zuurstof flessen letten,quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
Crazy, lastig.. er is nog geen vliegtuig
Beller dank je wel he..ik hoop dat die kist het houdt
valt nog mee.quote:
Ja ontzettendquote:
Gelukkig wel zegquote:
Jullie beginnen het al te leren!quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
STERF!! Ik wil dat het morgen isDan heb ik tenminste een maand vakantie
4 uur... ongekend
Lees hem nu pasquote:
Lekker zegquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:00 schreef draculettetje het volgende:
morgen ben ik vrij da's ook fijn! en nu nog 15 min en heb het gevoel weinig gedaan te hebben
Inderdationquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie beginnen het al te leren!
1 maand vakantie, de *PIEP*, dat is niet verkeerd!
Dit was je kans geweest om te kunnen zeggen;quote:
Nee man, ik heb ook eigen opmerkingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dit was je kans geweest om te kunnen zeggen;
"Gast! Schijt een beer in het bos?"
Goede morgen!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
Zo ook eindelijk wakker
Gelijk ontbijt in mik gooien en werken
Aaaightquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee man, ik heb ook eigen opmerkingen
Nu heb ik gvd echt geen zin meer...quote:
Veel koffie drinken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nu heb ik gvd echt geen zin meer...
Ik heb gewoon geen zin om wat te doen,
maar val hier echt zowat in slaap....
Gezellig, als in... echt gezellig? Of als in; "Dood aan mijn collega?"quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:12 schreef lynda het volgende:
Airco op 25 graden, zeven rijen water staan koud.. Krantjes erbij en nu de drie uur maar uitzitten. En volgens mij rust er een vloek ofzo op dit topic.. Mijn collega word ook steeds gezelliger..
meer van krijg nou toch even lekker helemaal de tering en zoek zelf ook een eigen leven..quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezellig, als in... echt gezellig? Of als in; "Dood aan mijn collega?"
hey als je drivers nodig heb moet je die downloaden niet de applicatie!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, had er niemand kunnen melden dat als je drivers noig hebt, je niet de applicatie moet downloaden
nu hoop ik alle drivers binnen. Laptop kost me godver vee lte veel tijd
Dan is die collega dus behoorlijk irritant?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
meer van krijg nou toch even lekker helemaal de tering en zoek zelf ook een eigen leven..
ja foutje moet kunnenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:34 schreef lynda het volgende:
[..]
hey als je drivers nodig heb moet je die downloaden niet de applicatie!
dat weet ik zelfs :p
Geen last van, het kan mij niet koud genoeg zijn!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:31 schreef DonGuido het volgende:
Het is in Nederland altijd kutweer hè. Als het regent of bewolkt is dan is het kutweer omdat de zon niet schijnt. Als de zon schijnt is het kutweer omdat het te warm is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |