Succes!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:35 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag weer *fijn* werken van 1200-2030... Hopen dat het beter gaat dan afgelopen donderdag...
vakantie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:26 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ik ga de komende 4 weken helemaal niet werken!Ik ga lekker vakantie vieren, en niet in Nederland!
Hoe groot is bij jullie de diepvriescel?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo. Ik ga zo langzamerhand ook maar eens op zoek naar ander werk. Ik heb het echt helemaal gehad met die boslul van een teamleider van ons. Ongelooflijk wat die gast weet te presteren. We zijn een redelijk klein filiaaltje. Echter heeft hij wel bijna 2 volle dagen nodig om een planning te maken. Dan presteert hij het ook nog eens om mensen in te plannen die vrij hebben gevraagd die week.
De druppel was pas vorige week. Ik had vier weken vakantie gehad, en zag tot mijn verbazing dat de diepvries een grote teringbende was. Vier volle weken is er niets nagevuld, niets geteld. Er werd alleen twee uurtjes gevuld. Vervolgens gooien die vulsjonnies het ongesorteerd weer terug in de cel.
Dus ik kom het voorstel om de boel weer op orde te maken. Daar willen ze niet aan omdat ze naar eigen zeggen niet teveel onnodige uren in willen plannen. Toen ben ik kwaad weggelopen. Vandaag was het nog steeds een grote teringbende. Ik heb denk ik wel voor 50 euro producten afgeschreven omdat die doorweekt van gesmolten ijs onverkoopbaar zijn geworden. Dat hebben ze blijkbaar liever dan die paar uurtjes om de winkel en de cel op orde te maken. Die hele cel zit vol met ijs. Je moet echt aardig oppassen, want anders ga je nog eens flink op je bek.
Ook een leuk weetje: in die vier weken is de omzet van diepvries met gemiddeld 15% gedaald in vergelijking met voorgaande weken. Dat krijg je ook als je 4x zoveel nee-verkoop hebt.
zoals al eerder gezegd, gaat er pas belasting vanaf als er meer dan 160uur binnen een p[eriode word uitbetaaldquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand hoeveel belasting eraf gaat als je vakantie uren worden uitgekeerd ipv opgenomen?
mijn contract was 60 uur per periode en dat was tijdelijk verlaagd naar 4 vanwege stage. dat is dus niet terug gezet omdat ze dachten dat dat wel aan het eind van de zomer zou komen, ik krijg nu immers alle overuren uitbetaald.
maar ik heb ontslag genomen en dit is mijn laatste periode. ik heb nu 2 weken vakantie en normaal zou ik dus 30 uur opnemen. maar nu wordt dat gewoon uitgekeerd en gaat daar waarschijnlijk belasting vanaf. maar als dat echt veel scheelt wil ik dat ze dat alsnog aanpassen ik heb hier het contract liggen waarin staat dat de contracturen per vorige periode alweer terug gezet hadden moeten worden.
tnx!
Er gaat inderdaad zoals zuivelman zegt pas extra belasting af als je boven de 160 uur zit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef -Sum- het volgende:
weet iemand hoeveel belasting eraf gaat als je vakantie uren worden uitgekeerd ipv opgenomen?
mijn contract was 60 uur per periode en dat was tijdelijk verlaagd naar 4 vanwege stage. dat is dus niet terug gezet omdat ze dachten dat dat wel aan het eind van de zomer zou komen, ik krijg nu immers alle overuren uitbetaald.
maar ik heb ontslag genomen en dit is mijn laatste periode. ik heb nu 2 weken vakantie en normaal zou ik dus 30 uur opnemen. maar nu wordt dat gewoon uitgekeerd en gaat daar waarschijnlijk belasting vanaf. maar als dat echt veel scheelt wil ik dat ze dat alsnog aanpassen ik heb hier het contract liggen waarin staat dat de contracturen per vorige periode alweer terug gezet hadden moeten worden.
tnx!
aaaaaaaaah oke, dan heb ik gelukkig nog niet gebeld en de SM voor niets lastig gevallenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad zoals zuivelman zegt pas extra belasting af als je boven de 160 uur zit.
hmmm....ik dacht toch echt dat het pas boven de 180 was!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad zoals zuivelman zegt pas extra belasting af als je boven de 160 uur zit.
naaah, al heb ik daar volgens mij ook wel eens overheen gezeten:P maar goed.. (A)quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:50 schreef biel het volgende:
[..]
hmmm....ik dacht toch echt dat het pas boven de 180 was!
12 uur in de maand maar wel 28 tot 50 werken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:54 schreef Babbatuur het volgende:
Beste collega's, zit met een vraagje
Ik heb een aardig aantal vakantieuren gekweekt, nu had ik dat bij de bedrijfsleidster gemeldt, die zei dat ik die uitbetaald kon krijgen conform mijn contracturen (12 uur in de maand), maar het was niet mogelijk alle uren ineens uitbetaald te kunnen krijgen en gewoon mijn normale uren 28-50 uur in de maand ingepland te blijven. Dit vind ik een nogal vreemde gang van zaken en ik heb er mijn bedenkingen bij.
Is er iemand hier die mij van respons en een duidelijk antwoord kan voorzien?
Het staat duidelijk in de handboeken dat vakantieuren niet eerder dan bij het aflopen van het contract mogen worden uitbetaald.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:54 schreef Babbatuur het volgende:
Beste collega's, zit met een vraagje
Ik heb een aardig aantal vakantieuren gekweekt, nu had ik dat bij de bedrijfsleidster gemeldt, die zei dat ik die uitbetaald kon krijgen conform mijn contracturen (12 uur in de maand), maar het was niet mogelijk alle uren ineens uitbetaald te kunnen krijgen en gewoon mijn normale uren 28-50 uur in de maand ingepland te blijven. Dit vind ik een nogal vreemde gang van zaken en ik heb er mijn bedenkingen bij.
Is er iemand hier die mij van respons en een duidelijk antwoord kan voorzien?
Waarom vraag je trouwens niet een hoger contract? Na 3 periodes boven contract gewerkt te hebben heb je recht op een hoger contract als je dat zou willen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:30 schreef Babbatuur het volgende:
Hmm oke, dat is vrij zuur danWant dan willen ze natuurlijk alleen die 12 contracturen uit betalen, en dat is geen normaal inkomen voor mij dus dat is geen optie, helaasch
Mijn contract is gewoon weer verlengt dit jaar, ik sta voor 12 uur ingepland en werk altijd 26 uur in de maand, dus ik snapte dat ook niet echt. Ik zal het ze voorleggen:)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Waarom vraag je trouwens niet een hoger contract? Na 3 periodes boven contract gewerkt te hebben heb je recht op een hoger contract als je dat zou willen.
Mij hadden ze afgelopen loon wel 40 vakantieuren uitbetaald in overleg (Ik had er 100 ).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het staat duidelijk in de handboeken dat vakantieuren niet eerder dan bij het aflopen van het contract mogen worden uitbetaald.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo. Ik ga zo langzamerhand ook maar eens op zoek naar ander werk. Ik heb het echt helemaal gehad met die boslul van een teamleider van ons. Ongelooflijk wat die gast weet te presteren. We zijn een redelijk klein filiaaltje. Echter heeft hij wel bijna 2 volle dagen nodig om een planning te maken. Dan presteert hij het ook nog eens om mensen in te plannen die vrij hebben gevraagd die week.
De druppel was pas vorige week. Ik had vier weken vakantie gehad, en zag tot mijn verbazing dat de diepvries een grote teringbende was. Vier volle weken is er niets nagevuld, niets geteld. Er werd alleen twee uurtjes gevuld. Vervolgens gooien die vulsjonnies het ongesorteerd weer terug in de cel.
Dus ik kom het voorstel om de boel weer op orde te maken. Daar willen ze niet aan omdat ze naar eigen zeggen niet teveel onnodige uren in willen plannen. Toen ben ik kwaad weggelopen. Vandaag was het nog steeds een grote teringbende. Ik heb denk ik wel voor 50 euro producten afgeschreven omdat die doorweekt van gesmolten ijs onverkoopbaar zijn geworden. Dat hebben ze blijkbaar liever dan die paar uurtjes om de winkel en de cel op orde te maken. Die hele cel zit vol met ijs. Je moet echt aardig oppassen, want anders ga je nog eens flink op je bek.
Ook een leuk weetje: in die vier weken is de omzet van diepvries met gemiddeld 15% gedaald in vergelijking met voorgaande weken. Dat krijg je ook als je 4x zoveel nee-verkoop hebt.
ik weet gelukkig zelf hoe ik eraan komquote:Op woensdag 6 augustus 2008 05:18 schreef biel het volgende:
trouwens.......aan al mijn "vrienden"......zit nu in het vliegtuig,mocht ik niet terug komen,jeffrey mag mijn dvd's!:P
Mja in elke winkel vind je wel iets over code.. enne ik snap ook niet waarom ze altijd zoveel van die gore mozzarella willen hebben :p maar goed die vakantie vullers die we hebben zijn ook niet echt hoge kwaliteitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Weemz het volgende:
Nou, met die mozzarella... Dan wordt er dus duidelijk:
1) Niet goed gevuld (echt hoeveel moeite is het nou om alles even naar voren te halen)
2) Niet goed codeboek gelopen
Oh ja, en natuurlijk is het ook de schuld van de klanten die altijd maar alles van achter grabbelen![]()
. Ik heb wel eens gevraagd aan een klant waarom hij dat deed. Omdat hij de meest verse wilde, ok. Maar toen ik vroeg wanneer hij het ging gebruiken was het diezelfde avond nog... Ik bedoel, dan kun je toch prima de voorste nemen??
naja, er zijn wel winkels waar je beter de voorste kan pakkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja in elke winkel vind je wel iets over code.. enne ik snap ook niet waarom ze altijd zoveel van die gore mozzarella willen hebben :p maar goed die vakantie vullers die we hebben zijn ook niet echt hoge kwaliteit.
Bij pan klare groente enzo pak ik ook altijd de achterste... kwaliteit verschilt zeker wel als het een paar dagen nieuwer is.
Tja bij ons op panklaar ook wel inderdaad... Stom ook trouwens dat de splitsers alle vers vracht gewoon in het magazijn laten staan en niet even de moeite nemen om het in de cel te zetten... Wisten jullie dat 1 uur buiten de koeling gelijk staat aan 1 dag van de THT af?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef Kadooosh het volgende:
Mja in elke winkel vind je wel iets over code.. enne ik snap ook niet waarom ze altijd zoveel van die gore mozzarella willen hebben :p maar goed die vakantie vullers die we hebben zijn ook niet echt hoge kwaliteit.
Bij pan klare groente enzo pak ik ook altijd de achterste... kwaliteit verschilt zeker wel als het een paar dagen nieuwer is.
hmm soms staan containers wel 2-3 uur uit de koeling hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja bij ons op panklaar ook wel inderdaad... Stom ook trouwens dat de splitsers alle vers vracht gewoon in het magazijn laten staan en niet even de moeite nemen om het in de cel te zetten... Wisten jullie dat 1 uur buiten de koeling gelijk staat aan 1 dag van de THT af?
Ik kijk ook naar de datum natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:27 schreef zuivelman het volgende:
[..]
naja, er zijn wel winkels waar je beter de voorste kan pakken
was het niet zo dat alles binnen een half uur verwerkt moest zijn??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:25 schreef Weemz het volgende:
[..]
Tja bij ons op panklaar ook wel inderdaad... Stom ook trouwens dat de splitsers alle vers vracht gewoon in het magazijn laten staan en niet even de moeite nemen om het in de cel te zetten... Wisten jullie dat 1 uur buiten de koeling gelijk staat aan 1 dag van de THT af?
Jeps om de reden die hij dus hier ook neerzet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:11 schreef zuivelman het volgende:
[..]
was het niet zo dat alles binnen een half uur verwerkt moest zijn??
Nee, dat mag nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef __Kirstenn het volgende:
Mogen ze als je ziek bent een deel ziekteuren en een deel vakantieuren uitbetalen?
ik heb een 36 uur contract en ze hebben 9 uren ziek en 27 uren vakantie uitbetaald
dat is nu al niet meer zo. een filiaal mag het nu zelf bepalen.. dus ze kunnen theoretisch iemand na z'n proeftijd ofzo al verkoper B maken, of 'm rustig 2 jaar geen verkoper B laten worden..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:39 schreef monsterd. het volgende:
ik heb het gezien! op een foto met een donker meisje?
Najaa goed, ik heb vandaag een brief gekregen dat ik gepromoveerd ben tot verkoper b! Had het niet verwacht, ik heb namelijk eerst 8/9 maanden op kassa gezeten en nu sta ik op bakkerij/deli, maargoed ik wist niet dat je dan automatisch na een jaar dienstverband ongeacht welke afdeling B werd.
Een leidinggevende zei dat ze dat gedaan hebben omdat ik eerst mijn stage heb ingehaald voordat ik weer ging werken maar ze hebben het ook gedaan terwijl ik geen stage liep. En van de arbo mocht ik niet stage lopen EN werken dus moest ik eerst mijn stage afmaken. Kan ik hiermee het beste naar de sm gaan of naar mijn eigen leidinggevende?quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef waterreus23 het volgende:
zou na de Zomerzegelaktie in Week 36 een Grote Eredvisie actie komen, aangezien AH de nieuwe hoofdsponsor is, en het nieuwe seizoen ook begint in het weekend voor Week 36.
En wat zag ik toen ik aan het snuffelen was in MoMo ... .... .... ...
Op 01-09-2009 ----- 10:57: Komen de eerste Pepernoten alweer binnen:):):)
serieus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Na volgende week dus 3 weken Filmweken.
Kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Na volgende week dus 3 weken Filmweken.
Ja klopt, ik had daar ook nog een brief over gekregen ondetussen iets langer dan een half jaar geleden. Maar omdat ik eerder aangenomen was dan tot het moment waarin ze die regel stelden dat ze dat zelf bepalen zou ik blijkbaar na een jaar automatisch doorstromenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat is nu al niet meer zo. een filiaal mag het nu zelf bepalen.. dus ze kunnen theoretisch iemand na z'n proeftijd ofzo al verkoper B maken, of 'm rustig 2 jaar geen verkoper B laten worden..
al denk ik dat je in het laatste geval wel gezeik gaat krijgen:P
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Rustig aan, zo heel veel is die 3% ook niet hoor
haha.. alleen maar beter tochquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had daar ook nog een brief over gekregen ondetussen iets langer dan een half jaar geleden. Maar omdat ik eerder aangenomen was dan tot het moment waarin ze die regel stelden dat ze dat zelf bepalen zou ik blijkbaar na een jaar automatisch doorstromen
Je bent de personeelskorting niet vergeten? Zonee, naizquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Nouwk het volgende:
Ik heb op de een of andere manier 65 euro te veel
stilhoudenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Nouwk het volgende:
Ik heb op de een of andere manier 65 euro te veel
3,20 ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wat zou ik verdien als vakkenvuller?
Ik ben 16 jaar.
vakantie uren die werden uitbetaaldquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:53 schreef Nouwk het volgende:
Nee ik ben niets vergeten, 100 uur gewerkt exact, keer 3.87 + persooneelskorting.. En ik kreeg 517 euro :/
Een juicebar in de Albert Heijn? Vetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef wytze_b het volgende:
juicebar weghalen (thank god(A) )
Je werkt vlakbij dus, Nuenen hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
Nu mijn vragen:
hoe zit dat nou precies met verkoper A en B, want je wordt toch gepromoveerd wanneer je meerdere functies kan? (in mijn geval magazijn en vullen?)
En hoeveel verdien je als je 18 bent? nog 2 weekjes en ik mag rijden![]()
(verdien nu ¤3,75 p/u)
hmmzz, ik zal eens een keer navragen hoe het precies zit, maar o.a. door de overname van de Konmar, is het salaris hier raar geregeld..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Je werkt vlakbij dus, Nuenen hier.
Toen ik 18 was verdiende ik 4.12, daar kun je nu 3% bij optellen, dat zou hem dan moeten zijn. Maar jij verdiend volgens mij al meer dan het gemiddelde, aangezien 17 normaal minder is dan 3.75, als ik me niet vergis.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
verhaaltje
enkele klachten:
* Het losgebied licht scheef, waardoor vaak de kant kant van de klep de grond niet raakt..![]()
* De emballagebanden zijn veel te kort, wanneer er 3 mensen enkele kratjes inleveren is 1 van de banden alweer vol, wat vooral opvrijdagavond en zaterdag voor veel irritatie zorgt..
* Het rubber van 1 van de papierpersen is kapot, waardoor we met dat ding moeten vechten om hem te legen..![]()
* De WIse werkt vaak niet goed (heb overigens nog steeds geen eigen inlognaam, waardoor ik alles doe op iemand anders z'n naam)
* De lift werkt soms niet, wat resulteert in versvracht dat gewoon in het magazijn staat, aangezien er 2 koelcellen en 1 vriescel boven zijn. er zijn nog 3 koelcellen beneden, maar die zijn vaak vol.
* De stapel-Polen op het DC moeten hun werk beter doenregelmatig krijgen we uit elkaar vallende containers binnen.. niet echt handig..
weer verhaaltje
Nu mijn vragen:
hoe zit dat nou precies met verkoper A en B, want je wordt toch gepromoveerd wanneer je meerdere functies kan? (in mijn geval magazijn en vullen?)
(verdien nu ¤3,75 p/u)
Tja de indeling is niet optimaal omdat de ruimte bij de emballage eigenlijk te klein is voor langere banden..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:
[..]de emballageband is weinig aan te doen dan.. iedreen standaard aan te leren die erlangs loopt dat die de kratjes ervanaf haalt lijkt me een redelijk idee? en anders eens je sm laten vragen wat de mogelijkheden zijn om die band te verlengen? of natuurlijk gwoon jullie chef expeditie regelmatig even laten leegtrekken.
Ik zal nog eens een keer een account aanvragenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:als je terminals niet goed werken, ligt dat vaak aan de zender. probeer 'm te resetten vlak onder de zender, en daar in te loggen.. vaak doet ie het dan wel of in ieder geval langer. iemand laten kijken naar die zender is natuurlijk ook een idee.. in principe is je inlognaam normaal standaard je naam en je wachtwoord is dan ook je naam.. anders kan sowieso je SM je autoriseren om in de HT te komen.. en misschien zelfs een asm/TL ook..
Tja, de laatste tijd werkt ie weer goed, maar tot een paar maanden terug stond het nr. van de monteurs staandaard onder de sneltoetsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:als je lift niet werkt, kan je weinig aan doen.. (behalve ff checken of dr geen zooi ergens bij sensors/in de lift ligt.. maar ook daar heeft de AH mensen voor
Tja, we geven eigenlijk nooit een klacht, omdat de chauffeur gewoon standaard zegt dat het door het DC komt, ook als dit niet is.. en dat kunnen we niet controleren..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:op het etikent van de cointainer die je binnenkrijgt staat o.a. een naam van degene die 'm gestapeld heeft.
als je een klacht indient bij het DC over containers die waardeloos/te hoog zijn gestapeld.. zouden ze daar als het goed is wat mee moeten doen. denk er overigens wel ff aan dat het ook nog wel eens aan een chauffeur wil liggen die die spanbanden niet helemaal lekker eromheen doet.. of gwoon bizar rijdt:P dan wil de boel ook nog wel eens gaan schuiven e.d.
Daar werk ik ook! De C1000 die er nu zit was eerst AH 1124quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
Hey,
Ik zal, na veel lurken, ook maar eens posten, zit namelijk ook wel met wat vragen..
allereerst:
Ik ben 17 jaar, en werk bij de AHXL 1614 (Winkelcentrum Woensel Eindhoven).
Het was eerst filiaal 1214 (denk ik). Toen was het nog een gewoon filiaal, maar nadat de Konmar is overgenomen zijn we XL geworden.
Ik ben er begonnen als vakantiewerker (vakkenvullen) en ben er gewoon blijven hangen. (vooral door de leuke collega's). Nu werk ik op Donderdagavond (19:00-21:00) als splitser en Vrijdagavond (18:00-23:00/23:30) als magazijnman (of zoals we onszelf noemen: Chef Expeditie)
Magazijnman wordt overigens wel zwaar ondergewaardeerd..
Het magazijn is trouwens allerminst fijn te noemen..
enkele klachten:
* Het losgebied licht scheef, waardoor vaak de kant kant van de klep de grond niet raakt..![]()
* De emballagebanden zijn veel te kort, wanneer er 3 mensen enkele kratjes inleveren is 1 van de banden alweer vol, wat vooral opvrijdagavond en zaterdag voor veel irritatie zorgt..
* Het rubber van 1 van de papierpersen is kapot, waardoor we met dat ding moeten vechten om hem te legen..![]()
* De WIse werkt vaak niet goed (heb overigens nog steeds geen eigen inlognaam, waardoor ik alles doe op iemand anders z'n naam)
* De lift werkt soms niet, wat resulteert in versvracht dat gewoon in het magazijn staat, aangezien er 2 koelcellen en 1 vriescel boven zijn. er zijn nog 3 koelcellen beneden, maar die zijn vaak vol.
* De stapel-Polen op het DC moeten hun werk beter doenregelmatig krijgen we uit elkaar vallende containers binnen.. niet echt handig..
Zo kan ik nog wel ff doorgaan.. maar dat bespaar ik jullie..
We hebben overigens sinds kort wel eindelijk een radio in het magazijn, die nu dus 24/7 keihard aanstaat. Voorheen was het echt dodelijk saai zonder muziek.
Gelukkig wordt die saaite vaak onderbroken door een code 50 of code 100![]()
zo was er afgelopen vrijdag nog een waarschuwing van de Recherche dat er waarschijnlijk een overval gepleegd zou worden in het Winkelcentrum.. alle vuilcontainers e.d. moesten dus meteen naar binnen, en de magazijndeur werd hermetisch afgesloten, om nog niet te beginnen over de voorzichtigheid op de emballage..
zeau, een heel verhaal![]()
Nu mijn vragen:
(verdien nu ¤3,75 p/u)
pfff, postvak.. wie kijkt daar nou ooit in...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef PJH het volgende:
[..]
Daar werk ik ook! De C1000 die er nu zit was eerst AH 1124
En ik ben automatisch B geworden na een jaar bij AH te hebben gewerkt, hebben we ooit nog een brief over gehad in het postvak geloof ik.
Het viel me al op dat er de laatste tijd vet harde muziek in het magazijn is ja
Oh ik ben van de kassa. Volgens mij is de enige manier waarop je geen B kan worden als je niet als verkoper, maar als vulploegmedewerker oid in het systeem staat. Kun je even navragen bij de administratie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:11 schreef sir_DERFEL het volgende:
[..]
pfff, postvak.. wie kijkt daar nou ooit in...![]()
En ja, Die radio knalhard aan en lossen maar... das beter dan zo'n saaie boel zonder muziek..![]()
alleen XFM blijft de muziek maar herhalen.. toch maar eens een betere zender zoeken.. ken ondertussen de hele playlist uit m'n hoofd..![]()
wel raar trouwens, werk er ondertussen al minstens 2 jaar, dus dan zou ik automatisch B moeten worden?? of ligt dat aan de functie? wat doe je eigenlijk? vullen of bijvoorbeeld TL, want dan is het best logisch
Hmmm ja, maar dat sta ik ook.. magazijn hoort namelijk gewoon bij de vulploegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:16 schreef PJH het volgende:
[..]
Oh ik ben van de kassa. Volgens mij is de enige manier waarop je geen B kan worden als je niet als verkoper, maar als vulploegmedewerker oid in het systeem staat. Kun je even navragen bij de administratie.
Inderdaad. Op de labels staan allemaal Poolse namenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:10 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de labels staan allemaal Poolse namenWaar zijn de tijden gebleven dat Piet de Boer, Jan de Bruin en Klaas de Wit op de DC's werkten
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:49 schreef About2Break het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om in R&R het rooster te exporteren naar bijvoorbeeld een excel bestand?
tja dachten zeker.........zijn vader weg,hij ook maar dan!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:12 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ik had de afgelopen periode extreem veel salaris voor mijn doen. Dus ik vandaag salaris-strookje ophalen, bleek dat ik was uitgeschreven en dus alles uitbetaald heb gekregen. Ben intussen weer ingeschreven met een jaar contract..Stel amateurs..
![]()
Weet niet of ik blij moet zijn met het geld wat ik nu in 1x heb gehad.. Of juist moet balen dat ik het nu niet gewoon geleidelijk aan krijg..
dus ook niet op een floppy??quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee.
En een tip voor de toekomst: vragen van de strekking "Is het mogelijk om met R&R..." hebben vrijwel altijd 'nee' als antwoord.
denk alleen dat als ze hetzelfde bij z'n pa doen, "de konings" een maandje minder excellent producten kan/kunnen kopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:00 schreef crx-boy het volgende:
[..]
tja dachten zeker.........zijn vader weg,hij ook maar dan!
Gisteren met het lossen kwam bij ons ook een halve container sappen naar beneden. Stond ook weer enorm schuin gestapeld, je raakte 1 doos aan en de helft lag beneden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:46 schreef sir_DERFEL het volgende:
[..]gister dus weer he.. zo'n container waar onderin een pak tomatensap kapot is gegaan.. i.p.v. dat ze die eruit halen, doen ze er nog ff een rol plastic omheen.. ligt er een heel spoor van tomatensap in die oplegger..
zo......jij bent vroeg op!quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:34 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dus ook niet op een floppy??
[..]
denk alleen dat als ze hetzelfde bij z'n pa doen, "de konings" een maandje minder excellent producten kan/kunnen kopen
Bij ons moet je min of meer vragen of je de counter opleiding wil doen, als ze je niet geschikt vinden zeggen ze wel nee. En mijn contract hadden ze niet verlengd, dus was uitgeschreven. Inmiddels wel weer terug ingeschreven met een jaar contract.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef Nouwk het volgende:
Heb je een ander bijbaantje? Anders gaat er (zo goed als) niets af hoor.
Ik hoorde vandaag dat ik een counteropleiding mag doen en mn contract is nu binnen 3 weken van 4 naar 10 naar 20 of 24 uur verhoogd!
ja ik heb al jaren via Agis 10 of 15% Aholdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef __Kirstenn het volgende:
Weet iemand meer over korting op je zorgverzekering als medewerker van albert heijn? ik zag zoiets in een map staan bij ons
neem aan gwoon de colletiviteitskorting?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja ik heb al jaren via Agis 10 of 15% Aholdkorting, toch lekker
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:27 schreef Origineel het volgende:
Nog even een vraagje;
Is het zo dat je op zaterdagen 150% verdient?
Zo ja, is dat bij elke winkel zo?
Zondagen en na half 10 (als ik me niet vergis) krijg je meer betaald. Na een bepaalde tijd zelfs meer, maar op zaterdagen niet iig. Hoe dit bij XL fillialen is weet ik niet, aangezien die normaal 's nachts doorgaan...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:27 schreef Origineel het volgende:
Nog even een vraagje;
In de CAO staat dat je zaterdag na 18:00 150% betaald krijgt of dit ook gebeurt weet ik niet werk nooit op zaterdag, maar weet wel dat je doordeweeks tussen 20:00-21:00 133% krijgt, 21:00-22:00 was 150% dacht ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:37 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Zondagen en na half 10 (als ik me niet vergis) krijg je meer betaald. Na een bepaalde tijd zelfs meer, maar op zaterdagen niet iig. Hoe dit bij XL fillialen is weet ik niet, aangezien die normaal 's nachts doorgaan...
Klopt inderdaad maar dan moet je die week wel MEER dan 12 uur werken of een contract hebben van mer dan 12 uur.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
In de CAO staat dat je zaterdag na 18:00 150% betaald krijgt of dit ook gebeurt weet ik niet werk nooit op zaterdag, maar weet wel dat je doordeweeks tussen 20:00-21:00 133% krijgt, 21:00-22:00 was 150% dacht ik
die 150% na 18:00 op zaterdag is volgens mij alleen voor mensen die nog onder de oude regeling vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
In de CAO staat dat je zaterdag na 18:00 150% betaald krijgt of dit ook gebeurt weet ik niet werk nooit op zaterdag, maar weet wel dat je doordeweeks tussen 20:00-21:00 133% krijgt, 21:00-22:00 was 150% dacht ik
quote:
Nee maar ik verdien wel 200% op Zondagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:27 schreef Origineel het volgende:
Nog even een vraagje;
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:30 schreef Michel. het volgende:
Je woont in Groningen zo te zien, je werkt toch niet in 1206?
Er zullen nog veel meer tijden volgen dat je zo lang moet werken ( en om 7 uur, met je harses in de ovens staat, of broodvult)!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:16 schreef morgane het volgende:
Ohjee, mijn eerste werkdag op bakkerij is van 07-17maar ach, dan ben ik wel in één dag zowat helemaal ingewerkt. Heb er ontzettend zin in
Haha, daar ging ik al vanuit ja. Gelukkig sta ik voor volgende week zaterdag 10-19 op de planning, dat scheelt alweerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Er zullen nog veel meer tijden volgen dat je zo lang moet werken ( en om 7 uur, met je harses in de ovens staat, of broodvult)!
Heheh,
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:45 schreef waterreus23 het volgende:
Morgen stromen de eerste pepernoten binnen![]()
![]()
aaah mooi..quote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef NiekR het volgende:
Bij ons staan de kruidnoten al in de winkel, als ik het goed heb gezien. Nog niet met een sinterklaas-logo erop, maar gewoon in de normale verpakking van Bolletje.
Ja, anders mogen ze nog niet verkocht worden. Voor 'echte' sinterklaas producten is er een wet ofzo die zegt dat het pas vanaf dan en dan verkocht mag worden. Daarom staan er op de AH kruidnoten ook sneeuwpoppen, en geen sinterklazenquote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef NiekR het volgende:
Bij ons staan de kruidnoten al in de winkel, als ik het goed heb gezien. Nog niet met een sinterklaas-logo erop, maar gewoon in de normale verpakking van Bolletje.
Bijna goed.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:50 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja, anders mogen ze nog niet verkocht worden. Voor 'echte' sinterklaas producten is er een wet ofzo die zegt dat het pas vanaf dan en dan verkocht mag worden. Daarom staan er op de AH kruidnoten ook sneeuwpoppen, en geen sinterklazen
Inderdaad, en let eens binnenkort op de Aldi met de chocoladeletters, kikkers en muizen ect, ectquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bijna goed.
AH vindt het zelf niet kunnen om zo vroeg al Sinterklaasafbeeldingen te gebruiken. Ketens als Kruidvat en Trekpleister hebben hier scheit aan en daar zie je wel al zeer vroeg Sinterklaas en Zwartepiet.
tsja... AH is daar best goed mee bezig vind ik..quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bijna goed.
AH vindt het zelf niet kunnen om zo vroeg al Sinterklaasafbeeldingen te gebruiken. Ketens als Kruidvat en Trekpleister hebben hier scheit aan en daar zie je wel al zeer vroeg Sinterklaas en Zwartepiet.
60.000?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef Kadooosh het volgende:
Woah kom ik terug van vakantie blijkt dat onze nieuwe teamleider(George Rodrigues) op een zaterdagavond nadat iedereen naar huis was gestuurd al het geld uit de kassa heeft gehaald en weg is gegaan met +/- ¤60.000.
Zijn tweelingbroer die in een ander filiaal werkte heeft precies hetzelfde gedaan.
Werkt misschien iemand anders in dat andere filiaal hiero?
Dacht dat zoiets alleen in films gebeurde , marja hij kwam ook uit New York.
Ben wel blij dat ie weg is was namelijk nogal een arrogante lulecht niemand vond hem aardig maar goed dit heeft ie natuurlijk allemaal gepland sinds ie hier kwam werken(paar maanden terug).
Ging ook echt niet normaal veel uren maken en nu begrijp ik waaromvertrouwen opbouwen...
Idd dat vond ik dus ook een beetje ongeloofwaardig, we zijn nog een klein filiaal met 4 kassa's.... maar misschien werd er bedoelt totaal 60.000 voor beide filialen.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:06 schreef biel het volgende:
[..]
60.000?![]()
hoeveel kassa's hebben jullie dan?60?
hij zei dat de kassa's waren leeggehaald!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef zuivelman het volgende:
ik denk dat als je wat airboxen meeneemt je toch ook een flink bedrag in handen hebt??
aantal zegelrollen e.d. kom je op een flink bedrag uit hoor..
tsja... wie weet...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:48 schreef biel het volgende:
[..]
hij zei dat de kassa's waren leeggehaald!
ik heb nog nooit een airbox in een kassa gezien!
misschien had die persoon 60 euro meegenomen,maar toen het verhaal bij de 6e collega kwam was het bedrag naar 60.000 gestegen!
Yup hoorde vandaag dat ie een week lang tegen de caissières zei dat dat ding wat de airboxen wegschiet kapot was en dat ze gewoon het geld in de kassa moesten doen vandaar dat er zoveel geld was.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef zuivelman het volgende:
ik denk dat als je wat airboxen meeneemt je toch ook een flink bedrag in handen hebt??
aantal zegelrollen e.d. kom je op een flink bedrag uit hoor..
Kom je naar Zeist? Welk filiaal?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef zuivelman het volgende:
tsja... wie weet...
word nogal eens overdreven hé..
ik mag maandag nog ff lekker in een ander filiaal helpen.. weer eentje die ik kan toevoegen aan m'n lijstje..
ach ja, misschien een nieuwe start![]()
al wil ik liever niet helemaal naar zeist..
denk dat ik zaterdag in ieder geval weer fijn groente mag doen.. heerlijke afdeling..
volgens m'n asm moet ik niet naar de klomp..quote:
Amsterdam? Ik hoorde ook het verhal, hij schijnt gezegt te hebben dat er niet meer mocht worden afgeroomd vanwege een storingquote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef Kadooosh het volgende:
Woah kom ik terug van vakantie blijkt dat onze nieuwe teamleider(George Rodrigues) op een zaterdagavond nadat iedereen naar huis was gestuurd al het geld uit de kassa heeft gehaald en weg is gegaan met +/- ¤60.000.
Zijn tweelingbroer die in een ander filiaal werkte heeft precies hetzelfde gedaan.
Werkt misschien iemand anders in dat andere filiaal hiero?
Dacht dat zoiets alleen in films gebeurde , marja hij kwam ook uit New York.
Ben wel blij dat ie weg is was namelijk nogal een arrogante lulecht niemand vond hem aardig maar goed dit heeft ie natuurlijk allemaal gepland sinds ie hier kwam werken(paar maanden terug).
Ging ook echt niet normaal veel uren maken en nu begrijp ik waaromvertrouwen opbouwen...
nope voor iedereenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:12 schreef zuivelman het volgende:
[..]
die 150% na 18:00 op zaterdag is volgens mij alleen voor mensen die nog onder de oude regeling vallen.
Dan kom je bij mij!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef zuivelman het volgende:
volgens m'n asm moet ik niet naar de klomp..
anyway, de sm is niek, of nico ofzo???
ik zal het voor de zekerheid nog wel even morgen navragen
wie heeft je dat verteld/ waar heb je dat gevonden??quote:
denk dat ik gewoon mag vullen.. want ik ga er vanuit dat dr wel genoeg TL's rondlopen daar..quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dan kom je bij mij!!De Clomp suckt inderdaad... Welke functie ga je doen?
Yup Amsterdam, dat had ie inderdaad gezegd, wel raar dat niemand dat opviel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Amsterdam? Ik hoorde ook het verhal, hij schijnt gezegt te hebben dat er niet meer mocht worden afgeroomd vanwege een storing
hoorde ik het goed?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:06 schreef zuivelman het volgende:
[..]
wie heeft je dat verteld/ waar heb je dat gevonden??
[..]
denk dat ik gewoon mag vullen.. want ik ga er vanuit dat dr wel genoeg TL's rondlopen daar..
en anders hoor ik het vanzelf wel..
maar ik ben er van half 6 tot 9 als het goed is.. dus weet niet of je er dan ook bent
heb je niet goed gehoord!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef zuivelman het volgende:
Nee dankje, ik houd niet zo van sport. Hoorde trouwens wel iets over een parkeervergunning voor een crx ofzo? Maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd hebben gehoord.
Was dat dan vandaag??? Ik zag wel wat onbekenden rondlopen, maar ja, ik ben dan ook net 3 weken op vakantie geweest. Ik stond 12-2030 op counter...quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:06 schreef zuivelman het volgende:
maar ik ben er van half 6 tot 9 als het goed is.. dus weet niet of je er dan ook bent
betwijfel of jij ooit een rijbewijs gaat halen!:Pquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef zuivelman het volgende:
Ach, ik hoef voorlopig nog geen auto hoor.
neej, ik ben er maandag..quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:06 schreef Weemz het volgende:
[..]
Was dat dan vandaag??? Ik zag wel wat onbekenden rondlopen, maar ja, ik ben dan ook net 3 weken op vakantie geweest. Ik stond 12-2030 op counter...
pfff... alsof jij wel lekker kan rijden??quote:Op zondag 7 september 2008 00:03 schreef biertjes het volgende:
[..]
betwijfel of jij ooit een rijbewijs gaat halen!:P
lijkt me heeeerlijkquote:Op zondag 7 september 2008 06:56 schreef Brammie1 het volgende:
wat hou ik toch van op zondag om 07:30 beginnen
Ach ja. Life sucksquote:Op maandag 8 september 2008 11:54 schreef zuivelman het volgende:
kreeg net te horen dat het niet meer nodig was
3,28 aldus mijn loonstrookjequote:Op zondag 7 september 2008 20:49 schreef NiekR het volgende:
Kan iemand me vertellen wat je verdiend als je 16 bent (met loonsverhoging)?
Als je nu twee minuten eerder was geweest, was ik nog even koffie komen halen!quote:Op zondag 7 september 2008 06:56 schreef Brammie1 het volgende:
wat hou ik toch van op zondag om 07:30 beginnen
tsja.. als jullie het gered hebben.. vind ik het ook primaquote:
hmm, ik denk dat morgen ofzo alweer de vraag staat:quote:Op donderdag 11 september 2008 14:22 schreef waterreus23 het volgende:
Laat ik na 48 uur stilte de topic weer levendig houden met een legendarische zin
Maandag weer Salaris
Dat zijn de vragen van 'ÁH Groentjes' Zuivelman. Wij zijn al 'oude rotten'quote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef zuivelman het volgende:
[..]
hmm, ik denk dat morgen ofzo alweer de vraag staat:
Wanneer krijgen we salaris, wanneer krijgen we personeelskorting.??
hoeveel verdien ik als ik x jaar ben..
De ontwetendheid.. de kennis..
forum.fok
Volgens mij is het landelijk beleid, aangezien het bij ons precies hetzelfde isquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef Renesite het volgende:
Meh... ze gaan nu bij ons lekker snijden in de ouderen! Ik krijg écht geen uur meer dan mijn contract uren,
Wat een streken zijn datquote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk beleid, aangezien het bij ons precies hetzelfde is
ja......waneer krijgen we eigelijk weer personeelskorting?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef zuivelman het volgende:
[..]
forum.fok
Yupquote:Op vrijdag 12 september 2008 06:26 schreef monsterd. het volgende:
personeelskorting is toch afgelopen maand al geweeest?
haha, oude rotten?:P ik ben pas 18:P maar goed, ik ben zoals m'n toekomstige Sm zou zeggen.. een AH-freak..quote:Op donderdag 11 september 2008 15:55 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Dat zijn de vragen van 'ÁH Groentjes' Zuivelman. Wij zijn al 'oude rotten'
zou ik aan je sm/asm vragen, die weten vast allesquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:05 schreef biel het volgende:
[..]
ja......waneer krijgen we eigelijk weer personeelskorting?
bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:39 schreef zuivelman het volgende:
[..]
haha, oude rotten?:P ik ben pas 18:P maar goed, ik ben zoals m'n toekomstige Sm zou zeggen.. een AH-freak..
doet me er trouwens aan denken dat ik 'm nog ff moet bellen:P
[..]
zou ik aan je sm/asm vragen, die weten vast alles
Morgen 13-18u, zie ik je?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:14 schreef morgane het volgende:
Ook ik pas meer in de omschrijving 'ah-freak' dan 'ouwe rot', met mn 19 lentes
Geldt dat salaris oop voor caissières in opleiding die er pas 3/4 weken werken?(A)quote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef zuivelman het volgende:
[..]
forum.fok
doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:17 schreef Origineel het volgende:
[..]
Geldt dat salaris oop voor caissières in opleiding die er pas 3/4 weken werken?(A)
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk beleid, aangezien het bij ons precies hetzelfde is
ik was binnen 2 weken al een volwaardige cassier!quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef zuivelman het volgende:
[..]
doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??
Is echt zwaar kutquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal uren en het gemiddelde uurloon rezen nogal de pan uit. Vandaar dat is besloten om de broekriem aan te trekken. Elk filiaal moest zijn uren met 2,5 procent verminderen en ook zoveel mogelijk letten op de loonsom.
Matig...quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal uren en het gemiddelde uurloon rezen nogal de pan uit. Vandaar dat is besloten om de broekriem aan te trekken. Elk filiaal moest zijn uren met 2,5 procent verminderen en ook zoveel mogelijk letten op de loonsom.
Wat heb je allemaal geleerd?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag 1e cursus TL gehad (Communicatie)... Pff was nog best intenstief!
Ik heb daar in het pre-openingsteam gewerkt, het is tenopzichte wat het was heeeeeel erg mooi geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff jullie complementeren met het onwijs mooi verbouwd filiaal in Den Haag Lorentzplein
Is mooi geworden en heerlijk kip rechtstreeks uit de gril
Ja, hier duurt het 8 wekenquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef zuivelman het volgende:
[..]
doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??
Ben ook benieuwd, heb hem volgende week !.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Zaterdag morgen, met die acteur?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Haha dan heb je met mij gewerkt, dat is het filiaal waar ik werk. Tering man 60 man, als je kijkt hoe groot die winkel isquote:Op zondag 14 september 2008 13:09 schreef Renesite het volgende:
ZoFloresplein met 60 man geteld
! 8 - 11:45 bezig geweest.
Wat een pokke klein filiaaltje manquote:Op zondag 14 september 2008 18:15 schreef Michel. het volgende:
[..]
Haha dan heb je met mij gewerkt, dat is het filiaal waar ik werk. Tering man 60 man, als je kijkt hoe groot die winkel is. Waar stond je, ook bier fris enzo?
Heb je ook niet gezien trouwens, ben eigenlijk niet bij bierfris geweest ook. Maar mennus, haast geen sapjes hebben julliequote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Michel. het volgende:
Haha ja echt he, ze kunnen er zowat een AH to go van maken. Denk dat het wel de kleinste is van Groningen, zo niet van het noorden. Ik vind het wel mooi, je kent zowat iedereen die er werkt, maar toen ik vanochtend binnen kwam met mijn brakke kop, moije! Naja dit gaat nergens over
.
Waar was jij danquote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef Nouwk het volgende:
Wij waren bij de grootste AH van Groningen boodschappen doen met de KEIweek, nou dat was echt heel klein! Containers in elkaar geschoven midden in de winkel en hartstikke smal.. Hoe klein zijn de rest van die filiialen wel niet.. Maargoed ze zaten volgens mij allemaal wel dicht bij elkaar dus misschien maakt dat het verschil
Ze wouden de IKEA gebruiken daarvoor, althans, dat hoorde ik. Nu schijnt er een XL te komen ergens richting Haren ofzoquote:Op zondag 14 september 2008 19:55 schreef Michel. het volgende:
Haha ik vond het in ieder geval ook wel tof vanmorgen, lekker ouwehoeren en targets die je makkelijk haalde. Stond de hele ochtend op dierenvoeding, er was een zakje geknapt waar een oor ofzo in zat, stonken dat het deed.
Zuivel is idd vrij snel klaar, maar er is altijd wel een onmogelijk planning. Soms 3 á 4 karren met zijn 2'en in 1,5 tot 2 uur, misschien is dat voor andere mensen normaal maar voor ons vrij veel zeg maar.
Klopt het eigenlijk dat Ahold voor enkele miljoenen een pand naast de Keukenboulevard heeft neer gezet in de hoop om een AH XL er neer te zetten maar geen vergunning heeft gekregen?? Dacht dat ik zoiets had gehoord..
omdat je er op zit te wachten:quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef Michel. het volgende:
Wow hoogtepuntje, niemand spreekt over loon!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blimps are pretty pimp!
Op verzoek danquote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef Michel. het volgende:
Wow hoogtepuntje, niemand spreekt over loon!!
Mja, dat dusquote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef NiekR het volgende:
Salaris binnen, viel tegen i.v.m. vakantie!
je zult altijd betaald krijgen, jij voert namelijk werk uit voor AH, dus moeten zij je daar voor betalen (ook al zit je nog in je proeftijd), het is geen vrijwilligerswerk..quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef Origineel het volgende:
Krijg je per post een loonstrookje? Of kijken jullie op internet?
Want ik heb niets ontvangen. Betekend dit dat ik toch niet betaald krijg omdat ik nog in proeftijd zit?
1000.. best veel voor een 18-jarige toch..quote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Op verzoek danheb 381 euro mogen ontvangen (best veel voor een 16 jarige niet?)
Dankjewelquote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef sir_DERFEL het volgende:
[..]
je zult altijd betaald krijgen, jij voert namelijk werk uit voor AH, dus moeten zij je daar voor betalen (ook al zit je nog in je proeftijd), het is geen vrijwilligerswerk..![]()
en normaal wordt je salaris begin van de week gestort, en krijg je je loonstrook aan het eind van die week in je postvak..
via internetbankieren kun je dus al zien hoeveel je verdiend hebt.
neej toch?? het is toch niet je laatste werkdag??quote:
nee,ik ga een frisse neus ergens anders halen zoals ze dat zo mooi zeggen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel: einde contract blablabla?
nu je het over betalen heb,ik herinner me opeens dat ik nog wel wat anders moet betalen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:39 schreef zuivelman het volgende:
[..]
neej toch?? het is toch niet je laatste werkdag??
wat ga je dan doen... loodgieter ofzoiets??
zolang je maar je benzine kan betalen
Oh, waar ga je werken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:49 schreef crx-boy het volgende:
[..]
nee,ik ga een frisse neus ergens anders halen zoals ze dat zo mooi zeggen!
dat weet ik nog niet......er is wel een filiaal genoemt maar mijn gevoel is daar nog niet zo bij!quote:
Ik ga waarschijnlijk ook overplaatsing vragenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef crx-boy het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet......er is wel een filiaal genoemt maar mijn gevoel is daar nog niet zo bij!
eerst maar het gesprek met de sm afwachten!
want?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook overplaatsing vragen
dat komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
want?
en ik heb het niet gevraagd he!
Er gaan binnenkort nieuwe winkels open bij ons. Ik hoor daar dan wat meer uren te kunnen maken. Ook dat ze mij deze kunnen bieden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
want?
en ik heb het niet gevraagd he!
en die nieuwe filialen gaan niet ook volgens het model met shifts werken??quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er gaan binnenkort nieuwe winkels open bij ons. Ik hoor daar dan wat meer uren te kunnen maken. Ook dat ze mij deze kunnen bieden.
Geen idee? Maar die nieuwe filialen starten nog maar. Bijvoorbeeld de nog om te bouwen C1000: ze zoeken er nog steeds (als C1000 zijnde) medewerkers. Kunnen de nieuwe part-timers alles al? Daarbij: krijgen ze ook ochtend levering? Hebben ze daar wel mensen voor? Ach, wie niet waagt die niet wint. Win ik niet, dan fail ik en zoek ik mijn heil wel bij de Plus ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef zuivelman het volgende:
[..]
en die nieuwe filialen gaan niet ook volgens het model met shifts werken??
Zie je de smiley? 'quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:34 schreef zuivelman het volgende:
De plus? Dan fail je nog erger. Ken mensen die bij de plus werken en die vinden het echt niks.
Ik zit ondertussen in de trein eens die map voor tl-vk door te lezen. Staat eigenlijk niet veel nieuws in vind ik.
moet je bij je OM aangeven, zijn ze dol opquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Jeffrey88 het volgende:
Vraagje, hoeveel hoor je te verdienen als 20 jarige vulploeg medewerker A en B met 2,5 jaar vul ervaring
Ik twijfel namelijk of ik wel ben gepromoveerd naar verkoper B, Mijn ASM kijkt 2 tellen op me loonstrookje en zegt dat ik verkoper B ben door mijn personeelsnummer, Als ik vraag waar zie je dat aan dan verteld ze me doodleuk, aan een paar cijfertjes, meer verteld ze me niet. Ik vertrouw mijn ASM en SM namelijk niet zo. ze weigeren namelijk ook dat ik even mee mag kijken via winkelweb hoeveel ik hoor te verdienen .
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Jeffrey88 het volgende:
Vraagje, hoeveel hoor je te verdienen als 20 jarige vulploeg medewerker A en B met 2,5 jaar vul ervaring
Ik twijfel namelijk of ik wel ben gepromoveerd naar verkoper B, Mijn ASM kijkt 2 tellen op me loonstrookje en zegt dat ik verkoper B ben door mijn personeelsnummer, Als ik vraag waar zie je dat aan dan verteld ze me doodleuk, aan een paar cijfertjes, meer verteld ze me niet. Ik vertrouw mijn ASM en SM namelijk niet zo. ze weigeren namelijk ook dat ik even mee mag kijken via winkelweb hoeveel ik hoor te verdienen .
OM krijgt een mailtje van ontevreden medwerker, drukt op forward, SM krijgt de email geforward met als bericht: Los dit opquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:53 schreef zuivelman het volgende:
[..]
moet je bij je OM aangeven, zijn ze dol op
maar euhm, je kan ook zelf op winkelweb vinden
staat aan de rechterkant een heel handig menuutje voor
good luck
ik denk op de ASWquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef zuivelman het volgende:
zoow.. vandaag cursus communicatie gehad.. was best leuk hoor...
vooral grappig dat dr weinig mensen zijn die eigenlijk maar echt iets weten over "Albert Heijn" en dan met name in onze winkelgroep..
benieuwd of ik volgende week nog moet werken.. tis namelijk hel handig als je huidige sm alswel je nieuwe sm beiden niet je overplaatsing regelen..dus sta komende week nergens in gepland.. al zal ik waarschijnlijk wel een ander filiaal moeten helpen..
Vandaag ook gehad, van de 13 mensen in de groep hadden 10 een groot probleem.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef zuivelman het volgende:
zoow.. vandaag cursus communicatie gehad.. was best leuk hoor...
vooral grappig dat dr weinig mensen zijn die eigenlijk maar echt iets weten over "Albert Heijn" en dan met name in onze winkelgroep..
benieuwd of ik volgende week nog moet werken.. tis namelijk hel handig als je huidige sm alswel je nieuwe sm beiden niet je overplaatsing regelen..dus sta komende week nergens in gepland.. al zal ik waarschijnlijk wel een ander filiaal moeten helpen..
vulploegmedewerkers worden toch zowiezo niet B? of heb ik dat verkeerd. dacht dat het alleen opging voor cassieres, kwalitietsmedwerkers en verkopers.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Jeffrey88 het volgende:
denk dat die binnenkort gesloten is..quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:08 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Vandaag ook gehad, van de 13 mensen in de groep hadden 10 een groot probleem.
Echt van die problemen waar ik in ons filiaal nog nooit van gehoord heb.
Te denken aan zwervers, junkies, overlast medewerkers, overlast jongeren enzo
Dat hebben wij in ons filiaal niet.
Heb vooral veel dingen in me opgenomen om deze later te gaan gebruiken.
Ik ben ook niet gaan oefenen, heb jij dat wel gedaan ?
in principe zou je als je als vulploegmedewerken wordt aangenomen gen verkoper B kunnen worden, en zou je alleen in je pad moeten staan, en vullen..je karton,plastic, containers worden voor jou geregeld.quote:Op zondag 21 september 2008 00:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
vulploegmedewerkers worden toch zowiezo niet B? of heb ik dat verkeerd. dacht dat het alleen opging voor cassieres, kwalitietsmedwerkers en verkopers.
ik kan het natuurlijk ook fout hebben he
lijkt me niet als het problemen over je SM betreft.. je zou ook trouwens, zoals dat mooi in de map voor TL staat, het aan een "ervaren collega" vragen. die int systeem dat zo voor jou kan nakijken...quote:Op zaterdag 20 september 2008 05:01 schreef ABombali het volgende:
[..]
OM krijgt een mailtje van ontevreden medwerker, drukt op forward, SM krijgt de email geforward met als bericht: Los dit op
Verder niks..
paar deuren verderop.. paars 2.quote:Op zondag 21 september 2008 11:45 schreef Webgangster het volgende:
@Zuivelman: Nee ik zat in Paars Groep 1
Waar had jij die curces dan ?
Hmm dan hebben wij elkaar dus gezienquote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef zuivelman het volgende:
[..]
paar deuren verderop.. paars 2.
gezellig bij je collega uit maarssen.. die schijnbaar wist dat ik heel veel over AH wist?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |