doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:17 schreef Origineel het volgende:
[..]
Geldt dat salaris oop voor caissières in opleiding die er pas 3/4 weken werken?(A)
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk beleid, aangezien het bij ons precies hetzelfde is
ik was binnen 2 weken al een volwaardige cassier!quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef zuivelman het volgende:
[..]
doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??
Is echt zwaar kutquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal uren en het gemiddelde uurloon rezen nogal de pan uit. Vandaar dat is besloten om de broekriem aan te trekken. Elk filiaal moest zijn uren met 2,5 procent verminderen en ook zoveel mogelijk letten op de loonsom.
Matig...quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal uren en het gemiddelde uurloon rezen nogal de pan uit. Vandaar dat is besloten om de broekriem aan te trekken. Elk filiaal moest zijn uren met 2,5 procent verminderen en ook zoveel mogelijk letten op de loonsom.
Wat heb je allemaal geleerd?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag 1e cursus TL gehad (Communicatie)... Pff was nog best intenstief!
Ik heb daar in het pre-openingsteam gewerkt, het is tenopzichte wat het was heeeeeel erg mooi geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff jullie complementeren met het onwijs mooi verbouwd filiaal in Den Haag Lorentzplein
Is mooi geworden en heerlijk kip rechtstreeks uit de gril
Ja, hier duurt het 8 wekenquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef zuivelman het volgende:
[..]
doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??
Ben ook benieuwd, heb hem volgende week !.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Zaterdag morgen, met die acteur?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Haha dan heb je met mij gewerkt, dat is het filiaal waar ik werk. Tering man 60 man, als je kijkt hoe groot die winkel isquote:Op zondag 14 september 2008 13:09 schreef Renesite het volgende:
ZoFloresplein met 60 man geteld
! 8 - 11:45 bezig geweest.
Wat een pokke klein filiaaltje manquote:Op zondag 14 september 2008 18:15 schreef Michel. het volgende:
[..]
Haha dan heb je met mij gewerkt, dat is het filiaal waar ik werk. Tering man 60 man, als je kijkt hoe groot die winkel is. Waar stond je, ook bier fris enzo?
Heb je ook niet gezien trouwens, ben eigenlijk niet bij bierfris geweest ook. Maar mennus, haast geen sapjes hebben julliequote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Michel. het volgende:
Haha ja echt he, ze kunnen er zowat een AH to go van maken. Denk dat het wel de kleinste is van Groningen, zo niet van het noorden. Ik vind het wel mooi, je kent zowat iedereen die er werkt, maar toen ik vanochtend binnen kwam met mijn brakke kop, moije! Naja dit gaat nergens over
.
Waar was jij danquote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef Nouwk het volgende:
Wij waren bij de grootste AH van Groningen boodschappen doen met de KEIweek, nou dat was echt heel klein! Containers in elkaar geschoven midden in de winkel en hartstikke smal.. Hoe klein zijn de rest van die filiialen wel niet.. Maargoed ze zaten volgens mij allemaal wel dicht bij elkaar dus misschien maakt dat het verschil
Ze wouden de IKEA gebruiken daarvoor, althans, dat hoorde ik. Nu schijnt er een XL te komen ergens richting Haren ofzoquote:Op zondag 14 september 2008 19:55 schreef Michel. het volgende:
Haha ik vond het in ieder geval ook wel tof vanmorgen, lekker ouwehoeren en targets die je makkelijk haalde. Stond de hele ochtend op dierenvoeding, er was een zakje geknapt waar een oor ofzo in zat, stonken dat het deed.
Zuivel is idd vrij snel klaar, maar er is altijd wel een onmogelijk planning. Soms 3 á 4 karren met zijn 2'en in 1,5 tot 2 uur, misschien is dat voor andere mensen normaal maar voor ons vrij veel zeg maar.
Klopt het eigenlijk dat Ahold voor enkele miljoenen een pand naast de Keukenboulevard heeft neer gezet in de hoop om een AH XL er neer te zetten maar geen vergunning heeft gekregen?? Dacht dat ik zoiets had gehoord..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |