doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:17 schreef Origineel het volgende:
[..]
Geldt dat salaris oop voor caissières in opleiding die er pas 3/4 weken werken?(A)
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk beleid, aangezien het bij ons precies hetzelfde is
ik was binnen 2 weken al een volwaardige cassier!quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef zuivelman het volgende:
[..]
doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??
Is echt zwaar kutquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal uren en het gemiddelde uurloon rezen nogal de pan uit. Vandaar dat is besloten om de broekriem aan te trekken. Elk filiaal moest zijn uren met 2,5 procent verminderen en ook zoveel mogelijk letten op de loonsom.
Matig...quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt.
Het aantal uren en het gemiddelde uurloon rezen nogal de pan uit. Vandaar dat is besloten om de broekriem aan te trekken. Elk filiaal moest zijn uren met 2,5 procent verminderen en ook zoveel mogelijk letten op de loonsom.
Wat heb je allemaal geleerd?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Nou, vandaag 1e cursus TL gehad (Communicatie)... Pff was nog best intenstief!
Ik heb daar in het pre-openingsteam gewerkt, het is tenopzichte wat het was heeeeeel erg mooi geworden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff jullie complementeren met het onwijs mooi verbouwd filiaal in Den Haag Lorentzplein
Is mooi geworden en heerlijk kip rechtstreeks uit de gril
Ja, hier duurt het 8 wekenquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:07 schreef zuivelman het volgende:
[..]
doen ze/je bij julllie dan zo lang overde kassatraining??
Ben ook benieuwd, heb hem volgende week !.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Zaterdag morgen, met die acteur?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:56 schreef Weemz het volgende:
Haha dan heb je met mij gewerkt, dat is het filiaal waar ik werk. Tering man 60 man, als je kijkt hoe groot die winkel isquote:Op zondag 14 september 2008 13:09 schreef Renesite het volgende:
ZoFloresplein met 60 man geteld
! 8 - 11:45 bezig geweest.
Wat een pokke klein filiaaltje manquote:Op zondag 14 september 2008 18:15 schreef Michel. het volgende:
[..]
Haha dan heb je met mij gewerkt, dat is het filiaal waar ik werk. Tering man 60 man, als je kijkt hoe groot die winkel is. Waar stond je, ook bier fris enzo?
Heb je ook niet gezien trouwens, ben eigenlijk niet bij bierfris geweest ook. Maar mennus, haast geen sapjes hebben julliequote:Op zondag 14 september 2008 19:07 schreef Michel. het volgende:
Haha ja echt he, ze kunnen er zowat een AH to go van maken. Denk dat het wel de kleinste is van Groningen, zo niet van het noorden. Ik vind het wel mooi, je kent zowat iedereen die er werkt, maar toen ik vanochtend binnen kwam met mijn brakke kop, moije! Naja dit gaat nergens over
.
Waar was jij danquote:Op zondag 14 september 2008 19:42 schreef Nouwk het volgende:
Wij waren bij de grootste AH van Groningen boodschappen doen met de KEIweek, nou dat was echt heel klein! Containers in elkaar geschoven midden in de winkel en hartstikke smal.. Hoe klein zijn de rest van die filiialen wel niet.. Maargoed ze zaten volgens mij allemaal wel dicht bij elkaar dus misschien maakt dat het verschil
Ze wouden de IKEA gebruiken daarvoor, althans, dat hoorde ik. Nu schijnt er een XL te komen ergens richting Haren ofzoquote:Op zondag 14 september 2008 19:55 schreef Michel. het volgende:
Haha ik vond het in ieder geval ook wel tof vanmorgen, lekker ouwehoeren en targets die je makkelijk haalde. Stond de hele ochtend op dierenvoeding, er was een zakje geknapt waar een oor ofzo in zat, stonken dat het deed.
Zuivel is idd vrij snel klaar, maar er is altijd wel een onmogelijk planning. Soms 3 á 4 karren met zijn 2'en in 1,5 tot 2 uur, misschien is dat voor andere mensen normaal maar voor ons vrij veel zeg maar.
Klopt het eigenlijk dat Ahold voor enkele miljoenen een pand naast de Keukenboulevard heeft neer gezet in de hoop om een AH XL er neer te zetten maar geen vergunning heeft gekregen?? Dacht dat ik zoiets had gehoord..
omdat je er op zit te wachten:quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef Michel. het volgende:
Wow hoogtepuntje, niemand spreekt over loon!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blimps are pretty pimp!
Op verzoek danquote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef Michel. het volgende:
Wow hoogtepuntje, niemand spreekt over loon!!
Mja, dat dusquote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef NiekR het volgende:
Salaris binnen, viel tegen i.v.m. vakantie!
je zult altijd betaald krijgen, jij voert namelijk werk uit voor AH, dus moeten zij je daar voor betalen (ook al zit je nog in je proeftijd), het is geen vrijwilligerswerk..quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef Origineel het volgende:
Krijg je per post een loonstrookje? Of kijken jullie op internet?
Want ik heb niets ontvangen. Betekend dit dat ik toch niet betaald krijg omdat ik nog in proeftijd zit?
1000.. best veel voor een 18-jarige toch..quote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Op verzoek danheb 381 euro mogen ontvangen (best veel voor een 16 jarige niet?)
Dankjewelquote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef sir_DERFEL het volgende:
[..]
je zult altijd betaald krijgen, jij voert namelijk werk uit voor AH, dus moeten zij je daar voor betalen (ook al zit je nog in je proeftijd), het is geen vrijwilligerswerk..![]()
en normaal wordt je salaris begin van de week gestort, en krijg je je loonstrook aan het eind van die week in je postvak..
via internetbankieren kun je dus al zien hoeveel je verdiend hebt.
neej toch?? het is toch niet je laatste werkdag??quote:
nee,ik ga een frisse neus ergens anders halen zoals ze dat zo mooi zeggen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel: einde contract blablabla?
nu je het over betalen heb,ik herinner me opeens dat ik nog wel wat anders moet betalen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:39 schreef zuivelman het volgende:
[..]
neej toch?? het is toch niet je laatste werkdag??
wat ga je dan doen... loodgieter ofzoiets??
zolang je maar je benzine kan betalen
Oh, waar ga je werken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:49 schreef crx-boy het volgende:
[..]
nee,ik ga een frisse neus ergens anders halen zoals ze dat zo mooi zeggen!
dat weet ik nog niet......er is wel een filiaal genoemt maar mijn gevoel is daar nog niet zo bij!quote:
Ik ga waarschijnlijk ook overplaatsing vragenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:00 schreef crx-boy het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet......er is wel een filiaal genoemt maar mijn gevoel is daar nog niet zo bij!
eerst maar het gesprek met de sm afwachten!
want?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook overplaatsing vragen
dat komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
want?
en ik heb het niet gevraagd he!
Er gaan binnenkort nieuwe winkels open bij ons. Ik hoor daar dan wat meer uren te kunnen maken. Ook dat ze mij deze kunnen bieden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:19 schreef crx-boy het volgende:
[..]
want?
en ik heb het niet gevraagd he!
en die nieuwe filialen gaan niet ook volgens het model met shifts werken??quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er gaan binnenkort nieuwe winkels open bij ons. Ik hoor daar dan wat meer uren te kunnen maken. Ook dat ze mij deze kunnen bieden.
Geen idee? Maar die nieuwe filialen starten nog maar. Bijvoorbeeld de nog om te bouwen C1000: ze zoeken er nog steeds (als C1000 zijnde) medewerkers. Kunnen de nieuwe part-timers alles al? Daarbij: krijgen ze ook ochtend levering? Hebben ze daar wel mensen voor? Ach, wie niet waagt die niet wint. Win ik niet, dan fail ik en zoek ik mijn heil wel bij de Plus ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:34 schreef zuivelman het volgende:
[..]
en die nieuwe filialen gaan niet ook volgens het model met shifts werken??
Zie je de smiley? 'quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:34 schreef zuivelman het volgende:
De plus? Dan fail je nog erger. Ken mensen die bij de plus werken en die vinden het echt niks.
Ik zit ondertussen in de trein eens die map voor tl-vk door te lezen. Staat eigenlijk niet veel nieuws in vind ik.
moet je bij je OM aangeven, zijn ze dol opquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Jeffrey88 het volgende:
Vraagje, hoeveel hoor je te verdienen als 20 jarige vulploeg medewerker A en B met 2,5 jaar vul ervaring
Ik twijfel namelijk of ik wel ben gepromoveerd naar verkoper B, Mijn ASM kijkt 2 tellen op me loonstrookje en zegt dat ik verkoper B ben door mijn personeelsnummer, Als ik vraag waar zie je dat aan dan verteld ze me doodleuk, aan een paar cijfertjes, meer verteld ze me niet. Ik vertrouw mijn ASM en SM namelijk niet zo. ze weigeren namelijk ook dat ik even mee mag kijken via winkelweb hoeveel ik hoor te verdienen .
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Jeffrey88 het volgende:
Vraagje, hoeveel hoor je te verdienen als 20 jarige vulploeg medewerker A en B met 2,5 jaar vul ervaring
Ik twijfel namelijk of ik wel ben gepromoveerd naar verkoper B, Mijn ASM kijkt 2 tellen op me loonstrookje en zegt dat ik verkoper B ben door mijn personeelsnummer, Als ik vraag waar zie je dat aan dan verteld ze me doodleuk, aan een paar cijfertjes, meer verteld ze me niet. Ik vertrouw mijn ASM en SM namelijk niet zo. ze weigeren namelijk ook dat ik even mee mag kijken via winkelweb hoeveel ik hoor te verdienen .
OM krijgt een mailtje van ontevreden medwerker, drukt op forward, SM krijgt de email geforward met als bericht: Los dit opquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:53 schreef zuivelman het volgende:
[..]
moet je bij je OM aangeven, zijn ze dol op
maar euhm, je kan ook zelf op winkelweb vinden
staat aan de rechterkant een heel handig menuutje voor
good luck
ik denk op de ASWquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef zuivelman het volgende:
zoow.. vandaag cursus communicatie gehad.. was best leuk hoor...
vooral grappig dat dr weinig mensen zijn die eigenlijk maar echt iets weten over "Albert Heijn" en dan met name in onze winkelgroep..
benieuwd of ik volgende week nog moet werken.. tis namelijk hel handig als je huidige sm alswel je nieuwe sm beiden niet je overplaatsing regelen..dus sta komende week nergens in gepland.. al zal ik waarschijnlijk wel een ander filiaal moeten helpen..
Vandaag ook gehad, van de 13 mensen in de groep hadden 10 een groot probleem.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:04 schreef zuivelman het volgende:
zoow.. vandaag cursus communicatie gehad.. was best leuk hoor...
vooral grappig dat dr weinig mensen zijn die eigenlijk maar echt iets weten over "Albert Heijn" en dan met name in onze winkelgroep..
benieuwd of ik volgende week nog moet werken.. tis namelijk hel handig als je huidige sm alswel je nieuwe sm beiden niet je overplaatsing regelen..dus sta komende week nergens in gepland.. al zal ik waarschijnlijk wel een ander filiaal moeten helpen..
vulploegmedewerkers worden toch zowiezo niet B? of heb ik dat verkeerd. dacht dat het alleen opging voor cassieres, kwalitietsmedwerkers en verkopers.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:50 schreef Jeffrey88 het volgende:
denk dat die binnenkort gesloten is..quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:08 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Vandaag ook gehad, van de 13 mensen in de groep hadden 10 een groot probleem.
Echt van die problemen waar ik in ons filiaal nog nooit van gehoord heb.
Te denken aan zwervers, junkies, overlast medewerkers, overlast jongeren enzo
Dat hebben wij in ons filiaal niet.
Heb vooral veel dingen in me opgenomen om deze later te gaan gebruiken.
Ik ben ook niet gaan oefenen, heb jij dat wel gedaan ?
in principe zou je als je als vulploegmedewerken wordt aangenomen gen verkoper B kunnen worden, en zou je alleen in je pad moeten staan, en vullen..je karton,plastic, containers worden voor jou geregeld.quote:Op zondag 21 september 2008 00:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
vulploegmedewerkers worden toch zowiezo niet B? of heb ik dat verkeerd. dacht dat het alleen opging voor cassieres, kwalitietsmedwerkers en verkopers.
ik kan het natuurlijk ook fout hebben he
lijkt me niet als het problemen over je SM betreft.. je zou ook trouwens, zoals dat mooi in de map voor TL staat, het aan een "ervaren collega" vragen. die int systeem dat zo voor jou kan nakijken...quote:Op zaterdag 20 september 2008 05:01 schreef ABombali het volgende:
[..]
OM krijgt een mailtje van ontevreden medwerker, drukt op forward, SM krijgt de email geforward met als bericht: Los dit op
Verder niks..
paar deuren verderop.. paars 2.quote:Op zondag 21 september 2008 11:45 schreef Webgangster het volgende:
@Zuivelman: Nee ik zat in Paars Groep 1
Waar had jij die curces dan ?
Hmm dan hebben wij elkaar dus gezienquote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef zuivelman het volgende:
[..]
paar deuren verderop.. paars 2.
gezellig bij je collega uit maarssen.. die schijnbaar wist dat ik heel veel over AH wist?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |