omdat je er op zit te wachten:quote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef Michel. het volgende:
Wow hoogtepuntje, niemand spreekt over loon!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blimps are pretty pimp!
Op verzoek danquote:Op maandag 15 september 2008 16:17 schreef Michel. het volgende:
Wow hoogtepuntje, niemand spreekt over loon!!
Mja, dat dusquote:Op maandag 15 september 2008 17:36 schreef NiekR het volgende:
Salaris binnen, viel tegen i.v.m. vakantie!
je zult altijd betaald krijgen, jij voert namelijk werk uit voor AH, dus moeten zij je daar voor betalen (ook al zit je nog in je proeftijd), het is geen vrijwilligerswerk..quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef Origineel het volgende:
Krijg je per post een loonstrookje? Of kijken jullie op internet?
Want ik heb niets ontvangen. Betekend dit dat ik toch niet betaald krijg omdat ik nog in proeftijd zit?
1000.. best veel voor een 18-jarige toch..quote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Op verzoek danheb 381 euro mogen ontvangen (best veel voor een 16 jarige niet?)
Dankjewelquote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef sir_DERFEL het volgende:
[..]
je zult altijd betaald krijgen, jij voert namelijk werk uit voor AH, dus moeten zij je daar voor betalen (ook al zit je nog in je proeftijd), het is geen vrijwilligerswerk..![]()
en normaal wordt je salaris begin van de week gestort, en krijg je je loonstrook aan het eind van die week in je postvak..
via internetbankieren kun je dus al zien hoeveel je verdiend hebt.
neej toch?? het is toch niet je laatste werkdag??quote:
nee,ik ga een frisse neus ergens anders halen zoals ze dat zo mooi zeggen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel: einde contract blablabla?
nu je het over betalen heb,ik herinner me opeens dat ik nog wel wat anders moet betalen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:39 schreef zuivelman het volgende:
[..]
neej toch?? het is toch niet je laatste werkdag??
wat ga je dan doen... loodgieter ofzoiets??
zolang je maar je benzine kan betalen
Oh, waar ga je werken dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:49 schreef crx-boy het volgende:
[..]
nee,ik ga een frisse neus ergens anders halen zoals ze dat zo mooi zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |