lijkt me heeeerlijkquote:Op zondag 7 september 2008 06:56 schreef Brammie1 het volgende:
wat hou ik toch van op zondag om 07:30 beginnen
Ach ja. Life sucksquote:Op maandag 8 september 2008 11:54 schreef zuivelman het volgende:
kreeg net te horen dat het niet meer nodig was
3,28 aldus mijn loonstrookjequote:Op zondag 7 september 2008 20:49 schreef NiekR het volgende:
Kan iemand me vertellen wat je verdiend als je 16 bent (met loonsverhoging)?
Als je nu twee minuten eerder was geweest, was ik nog even koffie komen halen!quote:Op zondag 7 september 2008 06:56 schreef Brammie1 het volgende:
wat hou ik toch van op zondag om 07:30 beginnen
tsja.. als jullie het gered hebben.. vind ik het ook primaquote:
hmm, ik denk dat morgen ofzo alweer de vraag staat:quote:Op donderdag 11 september 2008 14:22 schreef waterreus23 het volgende:
Laat ik na 48 uur stilte de topic weer levendig houden met een legendarische zin
Maandag weer Salaris
Dat zijn de vragen van 'ÁH Groentjes' Zuivelman. Wij zijn al 'oude rotten'quote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef zuivelman het volgende:
[..]
hmm, ik denk dat morgen ofzo alweer de vraag staat:
Wanneer krijgen we salaris, wanneer krijgen we personeelskorting.??
hoeveel verdien ik als ik x jaar ben..
De ontwetendheid.. de kennis..
forum.fok
Volgens mij is het landelijk beleid, aangezien het bij ons precies hetzelfde isquote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef Renesite het volgende:
Meh... ze gaan nu bij ons lekker snijden in de ouderen! Ik krijg écht geen uur meer dan mijn contract uren,
Wat een streken zijn datquote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Volgens mij is het landelijk beleid, aangezien het bij ons precies hetzelfde is
ja......waneer krijgen we eigelijk weer personeelskorting?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef zuivelman het volgende:
[..]
forum.fok
Yupquote:Op vrijdag 12 september 2008 06:26 schreef monsterd. het volgende:
personeelskorting is toch afgelopen maand al geweeest?
haha, oude rotten?:P ik ben pas 18:P maar goed, ik ben zoals m'n toekomstige Sm zou zeggen.. een AH-freak..quote:Op donderdag 11 september 2008 15:55 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Dat zijn de vragen van 'ÁH Groentjes' Zuivelman. Wij zijn al 'oude rotten'
zou ik aan je sm/asm vragen, die weten vast allesquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:05 schreef biel het volgende:
[..]
ja......waneer krijgen we eigelijk weer personeelskorting?
bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:39 schreef zuivelman het volgende:
[..]
haha, oude rotten?:P ik ben pas 18:P maar goed, ik ben zoals m'n toekomstige Sm zou zeggen.. een AH-freak..
doet me er trouwens aan denken dat ik 'm nog ff moet bellen:P
[..]
zou ik aan je sm/asm vragen, die weten vast alles
Morgen 13-18u, zie ik je?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:14 schreef morgane het volgende:
Ook ik pas meer in de omschrijving 'ah-freak' dan 'ouwe rot', met mn 19 lentes
Geldt dat salaris oop voor caissières in opleiding die er pas 3/4 weken werken?(A)quote:Op donderdag 11 september 2008 15:19 schreef zuivelman het volgende:
[..]
forum.fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |