Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:30 schreef Michel. het volgende:
Je woont in Groningen zo te zien, je werkt toch niet in 1206?
Er zullen nog veel meer tijden volgen dat je zo lang moet werken ( en om 7 uur, met je harses in de ovens staat, of broodvult)!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:16 schreef morgane het volgende:
Ohjee, mijn eerste werkdag op bakkerij is van 07-17maar ach, dan ben ik wel in één dag zowat helemaal ingewerkt. Heb er ontzettend zin in
Haha, daar ging ik al vanuit ja. Gelukkig sta ik voor volgende week zaterdag 10-19 op de planning, dat scheelt alweerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Er zullen nog veel meer tijden volgen dat je zo lang moet werken ( en om 7 uur, met je harses in de ovens staat, of broodvult)!
Heheh,
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:45 schreef waterreus23 het volgende:
Morgen stromen de eerste pepernoten binnen![]()
![]()
aaah mooi..quote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef NiekR het volgende:
Bij ons staan de kruidnoten al in de winkel, als ik het goed heb gezien. Nog niet met een sinterklaas-logo erop, maar gewoon in de normale verpakking van Bolletje.
Ja, anders mogen ze nog niet verkocht worden. Voor 'echte' sinterklaas producten is er een wet ofzo die zegt dat het pas vanaf dan en dan verkocht mag worden. Daarom staan er op de AH kruidnoten ook sneeuwpoppen, en geen sinterklazenquote:Op maandag 1 september 2008 22:11 schreef NiekR het volgende:
Bij ons staan de kruidnoten al in de winkel, als ik het goed heb gezien. Nog niet met een sinterklaas-logo erop, maar gewoon in de normale verpakking van Bolletje.
Bijna goed.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:50 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja, anders mogen ze nog niet verkocht worden. Voor 'echte' sinterklaas producten is er een wet ofzo die zegt dat het pas vanaf dan en dan verkocht mag worden. Daarom staan er op de AH kruidnoten ook sneeuwpoppen, en geen sinterklazen
Inderdaad, en let eens binnenkort op de Aldi met de chocoladeletters, kikkers en muizen ect, ectquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bijna goed.
AH vindt het zelf niet kunnen om zo vroeg al Sinterklaasafbeeldingen te gebruiken. Ketens als Kruidvat en Trekpleister hebben hier scheit aan en daar zie je wel al zeer vroeg Sinterklaas en Zwartepiet.
tsja... AH is daar best goed mee bezig vind ik..quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:50 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bijna goed.
AH vindt het zelf niet kunnen om zo vroeg al Sinterklaasafbeeldingen te gebruiken. Ketens als Kruidvat en Trekpleister hebben hier scheit aan en daar zie je wel al zeer vroeg Sinterklaas en Zwartepiet.
60.000?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef Kadooosh het volgende:
Woah kom ik terug van vakantie blijkt dat onze nieuwe teamleider(George Rodrigues) op een zaterdagavond nadat iedereen naar huis was gestuurd al het geld uit de kassa heeft gehaald en weg is gegaan met +/- ¤60.000.
Zijn tweelingbroer die in een ander filiaal werkte heeft precies hetzelfde gedaan.
Werkt misschien iemand anders in dat andere filiaal hiero?
Dacht dat zoiets alleen in films gebeurde , marja hij kwam ook uit New York.
Ben wel blij dat ie weg is was namelijk nogal een arrogante lulecht niemand vond hem aardig maar goed dit heeft ie natuurlijk allemaal gepland sinds ie hier kwam werken(paar maanden terug).
Ging ook echt niet normaal veel uren maken en nu begrijp ik waaromvertrouwen opbouwen...
Idd dat vond ik dus ook een beetje ongeloofwaardig, we zijn nog een klein filiaal met 4 kassa's.... maar misschien werd er bedoelt totaal 60.000 voor beide filialen.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:06 schreef biel het volgende:
[..]
60.000?![]()
hoeveel kassa's hebben jullie dan?60?
hij zei dat de kassa's waren leeggehaald!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef zuivelman het volgende:
ik denk dat als je wat airboxen meeneemt je toch ook een flink bedrag in handen hebt??
aantal zegelrollen e.d. kom je op een flink bedrag uit hoor..
tsja... wie weet...quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:48 schreef biel het volgende:
[..]
hij zei dat de kassa's waren leeggehaald!
ik heb nog nooit een airbox in een kassa gezien!
misschien had die persoon 60 euro meegenomen,maar toen het verhaal bij de 6e collega kwam was het bedrag naar 60.000 gestegen!
Yup hoorde vandaag dat ie een week lang tegen de caissières zei dat dat ding wat de airboxen wegschiet kapot was en dat ze gewoon het geld in de kassa moesten doen vandaar dat er zoveel geld was.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:26 schreef zuivelman het volgende:
ik denk dat als je wat airboxen meeneemt je toch ook een flink bedrag in handen hebt??
aantal zegelrollen e.d. kom je op een flink bedrag uit hoor..
Kom je naar Zeist? Welk filiaal?quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:34 schreef zuivelman het volgende:
tsja... wie weet...
word nogal eens overdreven hé..
ik mag maandag nog ff lekker in een ander filiaal helpen.. weer eentje die ik kan toevoegen aan m'n lijstje..
ach ja, misschien een nieuwe start![]()
al wil ik liever niet helemaal naar zeist..
denk dat ik zaterdag in ieder geval weer fijn groente mag doen.. heerlijke afdeling..
volgens m'n asm moet ik niet naar de klomp..quote:
Amsterdam? Ik hoorde ook het verhal, hij schijnt gezegt te hebben dat er niet meer mocht worden afgeroomd vanwege een storingquote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef Kadooosh het volgende:
Woah kom ik terug van vakantie blijkt dat onze nieuwe teamleider(George Rodrigues) op een zaterdagavond nadat iedereen naar huis was gestuurd al het geld uit de kassa heeft gehaald en weg is gegaan met +/- ¤60.000.
Zijn tweelingbroer die in een ander filiaal werkte heeft precies hetzelfde gedaan.
Werkt misschien iemand anders in dat andere filiaal hiero?
Dacht dat zoiets alleen in films gebeurde , marja hij kwam ook uit New York.
Ben wel blij dat ie weg is was namelijk nogal een arrogante lulecht niemand vond hem aardig maar goed dit heeft ie natuurlijk allemaal gepland sinds ie hier kwam werken(paar maanden terug).
Ging ook echt niet normaal veel uren maken en nu begrijp ik waaromvertrouwen opbouwen...
nope voor iedereenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:12 schreef zuivelman het volgende:
[..]
die 150% na 18:00 op zaterdag is volgens mij alleen voor mensen die nog onder de oude regeling vallen.
Dan kom je bij mij!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef zuivelman het volgende:
volgens m'n asm moet ik niet naar de klomp..
anyway, de sm is niek, of nico ofzo???
ik zal het voor de zekerheid nog wel even morgen navragen
wie heeft je dat verteld/ waar heb je dat gevonden??quote:
denk dat ik gewoon mag vullen.. want ik ga er vanuit dat dr wel genoeg TL's rondlopen daar..quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dan kom je bij mij!!De Clomp suckt inderdaad... Welke functie ga je doen?
Yup Amsterdam, dat had ie inderdaad gezegd, wel raar dat niemand dat opviel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 02:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Amsterdam? Ik hoorde ook het verhal, hij schijnt gezegt te hebben dat er niet meer mocht worden afgeroomd vanwege een storing
hoorde ik het goed?quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:06 schreef zuivelman het volgende:
[..]
wie heeft je dat verteld/ waar heb je dat gevonden??
[..]
denk dat ik gewoon mag vullen.. want ik ga er vanuit dat dr wel genoeg TL's rondlopen daar..
en anders hoor ik het vanzelf wel..
maar ik ben er van half 6 tot 9 als het goed is.. dus weet niet of je er dan ook bent
heb je niet goed gehoord!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:39 schreef zuivelman het volgende:
Nee dankje, ik houd niet zo van sport. Hoorde trouwens wel iets over een parkeervergunning voor een crx ofzo? Maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd hebben gehoord.
Was dat dan vandaag??? Ik zag wel wat onbekenden rondlopen, maar ja, ik ben dan ook net 3 weken op vakantie geweest. Ik stond 12-2030 op counter...quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:06 schreef zuivelman het volgende:
maar ik ben er van half 6 tot 9 als het goed is.. dus weet niet of je er dan ook bent
betwijfel of jij ooit een rijbewijs gaat halen!:Pquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:11 schreef zuivelman het volgende:
Ach, ik hoef voorlopig nog geen auto hoor.
neej, ik ben er maandag..quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:06 schreef Weemz het volgende:
[..]
Was dat dan vandaag??? Ik zag wel wat onbekenden rondlopen, maar ja, ik ben dan ook net 3 weken op vakantie geweest. Ik stond 12-2030 op counter...
pfff... alsof jij wel lekker kan rijden??quote:Op zondag 7 september 2008 00:03 schreef biertjes het volgende:
[..]
betwijfel of jij ooit een rijbewijs gaat halen!:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |