abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60798585
zou na de Zomerzegelaktie in Week 36 een Grote Eredvisie actie komen, aangezien AH de nieuwe hoofdsponsor is, en het nieuwe seizoen ook begint in het weekend voor Week 36.

En wat zag ik toen ik aan het snuffelen was in MoMo ... .... .... ...

Op 01-09-2009 ----- 10:57: Komen de eerste Pepernoten alweer binnen :):):)
  Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 17:25:49 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_60799739
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef waterreus23 het volgende:
zou na de Zomerzegelaktie in Week 36 een Grote Eredvisie actie komen, aangezien AH de nieuwe hoofdsponsor is, en het nieuwe seizoen ook begint in het weekend voor Week 36.

En wat zag ik toen ik aan het snuffelen was in MoMo ... .... .... ...

Op 01-09-2009 ----- 10:57: Komen de eerste Pepernoten alweer binnen :):):)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:12:53 #78
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_60865608
Na volgende week dus 3 weken Filmweken.
Het leven is geen krentenbol.
pi_60865813
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef blrrrt het volgende:
serieus? Ik zat er net aan te denken! Beter hoor
en is een stuk relaxter dan al die zegeltjes
  Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:52:38 #80
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_60866639
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Klopt ! Wist ik al ! Er hing al iets op het bord over de bioscoop bij ons in de buurt.
pi_60879758
Hmm, heel vreemd, mijn contract is zomaar verhoogd tot 10 uur, maargoed. Normaal word ik altijd 20 uur ingepland met een 3 of 4 uren-contract, nu ben ik deze week vrij geweest dus moet nog 10 uur compenseren, ben ik aankomende week maar 12 uur en de week erop maar 3.5 uur ingepland, op counter ook nog wel terwijl ik een gewone kassamiep ben!
  Moderator zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:12:29 #82
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_60879810
Balen man. Zo hee, wat erg!!!

Counter is veul fijner.
pi_60882554
Joah, duh, maar toch, een beetje vreemd, aangezien ik er wel eens sta en voorraad etc kan controleren, maar bepaalde dingen weet ik echt niet. En dan sta ik daar dus volgens mij in mn uppie ongeveer op het drukste deel van de zaterdag. Ander meisje ook al met 10 uren contract, nu wordt zij ook ineens minder ingepland (zij is ook wel duurder dan ik maargoed). Leve de 'bezuinigingen'
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:42:53 #84
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_60890953
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef zuivelman het volgende:

[..]

dat is nu al niet meer zo. een filiaal mag het nu zelf bepalen.. dus ze kunnen theoretisch iemand na z'n proeftijd ofzo al verkoper B maken, of 'm rustig 2 jaar geen verkoper B laten worden..
al denk ik dat je in het laatste geval wel gezeik gaat krijgen:P
Ja klopt, ik had daar ook nog een brief over gekregen ondetussen iets langer dan een half jaar geleden. Maar omdat ik eerder aangenomen was dan tot het moment waarin ze die regel stelden dat ze dat zelf bepalen zou ik blijkbaar na een jaar automatisch doorstromen
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_60897057
ik heb eindelijk vakantie!
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_60897274
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:08 schreef Brammie1 het volgende:
ik heb eindelijk vakantie!
Gefeliciteerd!
pi_60898651
Wanneer ookalweer loon? Deze maand loon + personeelskorting + (al doorgevoerde) 3% loonsverhoging. We worden nog rijk
pi_60901267
Morgen !
  Moderator zondag 17 augustus 2008 @ 17:18:54 #89
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_60902971
Morgen w00t!
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:18:20 #90
111612 blrrrt
pi_60906514
Om 05:00 uur vlieg ik naar Portugal!
pi_60907355
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:18 schreef blrrrt het volgende:
Om 05:00 uur vlieg ik naar Portugal!
Rustig aan, zo heel veel is die 3% ook niet hoor
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:08:20 #92
111612 blrrrt
pi_60909156
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:53 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Rustig aan, zo heel veel is die 3% ook niet hoor

Nog maar 4,5 uur en dan met de auto naar Schiphol!
pi_60912774
Om 10 uur sta ik morgen op!
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:14:25 #94
111612 blrrrt
pi_60912911
Nog 2 uur en een kwartier....
pi_60920132
Hmm geld nog niet binnen (postbank).
Normaal is het er altijd om 12 uur.

Nvm tis al binnen .

[ Bericht 26% gewijzigd door Kadooosh op 18-08-2008 12:50:43 ]
pi_60921515
Staat er bij mij ook op, zit bij de Rabobank. Mooi bedrag voor een week werken
  Moderator maandag 18 augustus 2008 @ 13:07:41 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_60921606
Wat weinig loon...
pi_60921964
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:42 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ja klopt, ik had daar ook nog een brief over gekregen ondetussen iets langer dan een half jaar geleden. Maar omdat ik eerder aangenomen was dan tot het moment waarin ze die regel stelden dat ze dat zelf bepalen zou ik blijkbaar na een jaar automatisch doorstromen
haha.. alleen maar beter toch
ik zou morgen en overmorgen meehelpen met een verbouwing..:P maar dat ging niet door.. dus nu magk van 7-4 daar werken.. (waarschijnlijk lekker vullen).
pi_60928951
Ik heb op de een of andere manier 65 euro te veel
pi_60929666
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Nouwk het volgende:
Je bent de personeelskorting niet vergeten? Zonee, naiz
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:48:15 #101
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_60932146
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Nouwk het volgende:
stilhouden
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:50:29 #102
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60932201
Wat zou ik verdien als vakkenvuller?
Ik ben 16 jaar.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Moderator maandag 18 augustus 2008 @ 19:52:23 #103
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_60932246
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wat zou ik verdien als vakkenvuller?
Ik ben 16 jaar.
3,20 ofzo?
pi_60935813
Nee ik ben niets vergeten, 100 uur gewerkt exact, keer 3.87 + persooneelskorting.. En ik kreeg 517 euro :/
pi_60940307
zaterdagavond beginnen met verbouwen!
kookeiland verplaatsen, dik veel meters erbij, kies en kook introduceren, juicebar weghalen (thank god(A) ) en een btje aan de vloer knutselen. moet binnen een week, en we gaan niet dicht.
wordt lachen:)
  Moderator dinsdag 19 augustus 2008 @ 07:53:17 #106
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_60943140
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:53 schreef Nouwk het volgende:
Nee ik ben niets vergeten, 100 uur gewerkt exact, keer 3.87 + persooneelskorting.. En ik kreeg 517 euro :/
vakantie uren die werden uitbetaald
pi_60950163
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef wytze_b het volgende:
juicebar weghalen (thank god(A) )
Een juicebar in de Albert Heijn? Vet
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:19:49 #108
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_60952405
Hey,

Ik zal, na veel lurken, ook maar eens posten , zit namelijk ook wel met wat vragen..

allereerst:
Ik ben 17 jaar, en werk bij de AHXL 1614 (Winkelcentrum Woensel Eindhoven).
Het was eerst filiaal 1214 (denk ik). Toen was het nog een gewoon filiaal, maar nadat de Konmar is overgenomen zijn we XL geworden.
Ik ben er begonnen als vakantiewerker (vakkenvullen) en ben er gewoon blijven hangen. (vooral door de leuke collega's). Nu werk ik op Donderdagavond (19:00-21:00) als splitser en Vrijdagavond (18:00-23:00/23:30) als magazijnman (of zoals we onszelf noemen: Chef Expeditie )
Magazijnman wordt overigens wel zwaar ondergewaardeerd ..

Het magazijn is trouwens allerminst fijn te noemen..
enkele klachten:
* Het losgebied licht scheef, waardoor vaak de kant kant van de klep de grond niet raakt..
* De emballagebanden zijn veel te kort, wanneer er 3 mensen enkele kratjes inleveren is 1 van de banden alweer vol, wat vooral opvrijdagavond en zaterdag voor veel irritatie zorgt..
* Het rubber van 1 van de papierpersen is kapot, waardoor we met dat ding moeten vechten om hem te legen..
* De WIse werkt vaak niet goed (heb overigens nog steeds geen eigen inlognaam, waardoor ik alles doe op iemand anders z'n naam )
* De lift werkt soms niet, wat resulteert in versvracht dat gewoon in het magazijn staat, aangezien er 2 koelcellen en 1 vriescel boven zijn. er zijn nog 3 koelcellen beneden, maar die zijn vaak vol.
* De stapel-Polen op het DC moeten hun werk beter doen regelmatig krijgen we uit elkaar vallende containers binnen.. niet echt handig..

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.. maar dat bespaar ik jullie..
We hebben overigens sinds kort wel eindelijk een radio in het magazijn, die nu dus 24/7 keihard aanstaat . Voorheen was het echt dodelijk saai zonder muziek.

Gelukkig wordt die saaite vaak onderbroken door een code 50 of code 100
zo was er afgelopen vrijdag nog een waarschuwing van de Recherche dat er waarschijnlijk een overval gepleegd zou worden in het Winkelcentrum .. alle vuilcontainers e.d. moesten dus meteen naar binnen, en de magazijndeur werd hermetisch afgesloten, om nog niet te beginnen over de voorzichtigheid op de emballage..

zeau, een heel verhaal

Nu mijn vragen:
hoe zit dat nou precies met verkoper A en B, want je wordt toch gepromoveerd wanneer je meerdere functies kan? (in mijn geval magazijn en vullen?)

En hoeveel verdien je als je 18 bent? nog 2 weekjes en ik mag rijden
(verdien nu ¤3,75 p/u)
Blimps are pretty pimp!
pi_60956525
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
Nu mijn vragen:
hoe zit dat nou precies met verkoper A en B, want je wordt toch gepromoveerd wanneer je meerdere functies kan? (in mijn geval magazijn en vullen?)

(verdien nu ¤3,75 p/u)
Je werkt vlakbij dus, Nuenen hier .

Toen ik 18 was verdiende ik 4.12, daar kun je nu 3% bij optellen, dat zou hem dan moeten zijn. Maar jij verdiend volgens mij al meer dan het gemiddelde, aangezien 17 normaal minder is dan 3.75, als ik me niet vergis.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:42:34 #110
171807 sir_DERFEL
pi_60957112
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Je werkt vlakbij dus, Nuenen hier .

Toen ik 18 was verdiende ik 4.12, daar kun je nu 3% bij optellen, dat zou hem dan moeten zijn. Maar jij verdiend volgens mij al meer dan het gemiddelde, aangezien 17 normaal minder is dan 3.75, als ik me niet vergis.
hmmzz, ik zal eens een keer navragen hoe het precies zit, maar o.a. door de overname van de Konmar, is het salaris hier raar geregeld..
zo kreeg bijv. iedereen die van de Konmar kwam promotie..(geen idee waarom...) en zo zijn er wel meerdere dingen die in mijn ogen niet helemaal kloppen.. maar ja, het zal vast wel goed komen..
Blimps are pretty pimp!
pi_60960256
Nee hoor, ik verdien ook als 17 jarige 3.75 (met loonsverhoging erbij is het nu 3.87!)
pi_60962255
quote:
verhaaltje

enkele klachten:
* Het losgebied licht scheef, waardoor vaak de kant kant van de klep de grond niet raakt..
* De emballagebanden zijn veel te kort, wanneer er 3 mensen enkele kratjes inleveren is 1 van de banden alweer vol, wat vooral opvrijdagavond en zaterdag voor veel irritatie zorgt..
* Het rubber van 1 van de papierpersen is kapot, waardoor we met dat ding moeten vechten om hem te legen..
* De WIse werkt vaak niet goed (heb overigens nog steeds geen eigen inlognaam, waardoor ik alles doe op iemand anders z'n naam )
* De lift werkt soms niet, wat resulteert in versvracht dat gewoon in het magazijn staat, aangezien er 2 koelcellen en 1 vriescel boven zijn. er zijn nog 3 koelcellen beneden, maar die zijn vaak vol.
* De stapel-Polen op het DC moeten hun werk beter doen regelmatig krijgen we uit elkaar vallende containers binnen.. niet echt handig..

weer verhaaltje

Nu mijn vragen:

(verdien nu ¤3,75 p/u)

• als je losgebied scheeft ligt moet je een blok eronder leggen aan de kant die het verst omhoog staat, en met die platen via de zijkant lossen. wil je gwoon recht lossen, moet je gwoon alles eraf draaien via de kant die wel de grond raakt.. vraag dan ff de chauffeur of die dan de lichte containers aan de kant wil zetten die de grond niet raken.

• de amballageband is weinig aan te doen dan.. iedreen standaard aan te leren die erlangs loopt dat die de kratjes ervanaf haalt lijkt me een redelijk idee? en anders eens je sm laten vragen wat de mogelijkheden zijn om die band te verlengen? of natuurlijk gwoon jullie chef expeditie regelmatig even laten leegtrekken.

• weet niet precies welk rubber je bedoeld.. dus wordt voorlopig nog ff doorvechten

• als je terminals niet goed werken, ligt dat vaak aan de zender. probeer 'm te resetten vlak onder de zender, en daar in te loggen.. vaak doet ie het dan wel of in ieder geval langer. iemand laten kijken naar die zender is natuurlijk ook een idee.. in principe is je inlognaam normaal standaard je naam en je wachtwoord is dan ook je naam.. anders kan sowieso je SM je autoriseren om in de HT te komen.. en misschien zelfs een asm/TL ook..

• als je lift niet werkt, kan je weinig aan doen.. (behalve ff checken of dr geen zooi ergens bij sensors/in de lift ligt.. maar ook daar heeft de AH mensen voor

• op het etikent van de cointainer die je binnenkrijgt staat o.a. een naam van degene die 'm gestapeld heeft.
    als je een klacht indient bij het DC over containers die waardeloos/te hoog zijn gestapeld.. zouden ze daar als het goed is wat mee moeten doen. denk er overigens wel ff aan dat het ook nog wel eens aan een chauffeur wil liggen die die spanbanden niet helemaal lekker eromheen doet.. of gwoon bizar rijdt:P dan wil de boel ook nog wel eens gaan schuiven e.d.

• Als je als verkoper A word aangenomen, heb je de mogelijkheid om door te groeien naar verkoper B. hiervoor moet je o.a. bezig zijn met een stukje voorraadbeheer e.d. vroeger werd je na een jaar automatisch verkoper B, tegenwoordig word dat zelf bepaald.
    word je aangenomen als vulploegmedewerker, moet je puur en alleen vullen.. (dus ook geen karton/plastic wegbrengen) en heb je in principe niet de mogelijkheid door te groeien. (tenzij zoals voorgenoemd, er wordt besloten je alsnog verkoper B te maken)

• hoeveel je verdient als je 18 bent hangt af wat je functie is en of je al langer bij de AH werkt (paar kleine toeslagen:P) je sm/asm kan dit allemaal voor je opzoeken
  •   dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:41:55 #113
    171807 sir_DERFEL
    pi_60964974
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:

[..]

• de emballageband is weinig aan te doen dan.. iedreen standaard aan te leren die erlangs loopt dat die de kratjes ervanaf haalt lijkt me een redelijk idee? en anders eens je sm laten vragen wat de mogelijkheden zijn om die band te verlengen? of natuurlijk gwoon jullie chef expeditie regelmatig even laten leegtrekken.
  • Tja de indeling is niet optimaal omdat de ruimte bij de emballage eigenlijk te klein is voor langere banden..
    quote:
  • als je terminals niet goed werken, ligt dat vaak aan de zender. probeer 'm te resetten vlak onder de zender, en daar in te loggen.. vaak doet ie het dan wel of in ieder geval langer. iemand laten kijken naar die zender is natuurlijk ook een idee.. in principe is je inlognaam normaal standaard je naam en je wachtwoord is dan ook je naam.. anders kan sowieso je SM je autoriseren om in de HT te komen.. en misschien zelfs een asm/TL ook..
  • Ik zal nog eens een keer een account aanvragen
    quote:
  • als je lift niet werkt, kan je weinig aan doen.. (behalve ff checken of dr geen zooi ergens bij sensors/in de lift ligt.. maar ook daar heeft de AH mensen voor
  • Tja, de laatste tijd werkt ie weer goed, maar tot een paar maanden terug stond het nr. van de monteurs staandaard onder de sneltoets
    quote:
  • op het etikent van de cointainer die je binnenkrijgt staat o.a. een naam van degene die 'm gestapeld heeft.
    als je een klacht indient bij het DC over containers die waardeloos/te hoog zijn gestapeld.. zouden ze daar als het goed is wat mee moeten doen. denk er overigens wel ff aan dat het ook nog wel eens aan een chauffeur wil liggen die die spanbanden niet helemaal lekker eromheen doet.. of gwoon bizar rijdt:P dan wil de boel ook nog wel eens gaan schuiven e.d.
  • Tja, we geven eigenlijk nooit een klacht, omdat de chauffeur gewoon standaard zegt dat het door het DC komt, ook als dit niet is.. en dat kunnen we niet controleren..

ach ja, we maken er altijd maar het beste van
    Blimps are pretty pimp!
    pi_60965948
    quote:
    Hey,

Ik zal, na veel lurken, ook maar eens posten , zit namelijk ook wel met wat vragen..

allereerst:
    Ik ben 17 jaar, en werk bij de AHXL 1614 (Winkelcentrum Woensel Eindhoven).
    Het was eerst filiaal 1214 (denk ik). Toen was het nog een gewoon filiaal, maar nadat de Konmar is overgenomen zijn we XL geworden.
    Ik ben er begonnen als vakantiewerker (vakkenvullen) en ben er gewoon blijven hangen. (vooral door de leuke collega's). Nu werk ik op Donderdagavond (19:00-21:00) als splitser en Vrijdagavond (18:00-23:00/23:30) als magazijnman (of zoals we onszelf noemen: Chef Expeditie )
    Magazijnman wordt overigens wel zwaar ondergewaardeerd ..

Het magazijn is trouwens allerminst fijn te noemen..
    enkele klachten:

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.. maar dat bespaar ik jullie..
    We hebben overigens sinds kort wel eindelijk een radio in het magazijn, die nu dus 24/7 keihard aanstaat . Voorheen was het echt dodelijk saai zonder muziek.

Gelukkig wordt die saaite vaak onderbroken door een code 50 of code 100
    zo was er afgelopen vrijdag nog een waarschuwing van de Recherche dat er waarschijnlijk een overval gepleegd zou worden in het Winkelcentrum .. alle vuilcontainers e.d. moesten dus meteen naar binnen, en de magazijndeur werd hermetisch afgesloten, om nog niet te beginnen over de voorzichtigheid op de emballage..

zeau, een heel verhaal

Nu mijn vragen:

(verdien nu ¤3,75 p/u)
    Daar werk ik ook! De C1000 die er nu zit was eerst AH 1124
    En ik ben automatisch B geworden na een jaar bij AH te hebben gewerkt, hebben we ooit nog een brief over gehad in het postvak geloof ik.

Het viel me al op dat er de laatste tijd vet harde muziek in het magazijn is ja
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:11:08 #115
    171807 sir_DERFEL
    pi_60967738
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef PJH het volgende:

[..]

Daar werk ik ook! De C1000 die er nu zit was eerst AH 1124
    En ik ben automatisch B geworden na een jaar bij AH te hebben gewerkt, hebben we ooit nog een brief over gehad in het postvak geloof ik.

Het viel me al op dat er de laatste tijd vet harde muziek in het magazijn is ja
    pfff, postvak.. wie kijkt daar nou ooit in...

En ja, Die radio knalhard aan en lossen maar... das beter dan zo'n saaie boel zonder muziek..
    alleen XFM blijft de muziek maar herhalen.. toch maar eens een betere zender zoeken.. ken ondertussen de hele playlist uit m'n hoofd..

wel raar trouwens, werk er ondertussen al minstens 2 jaar, dus dan zou ik automatisch B moeten worden?? of ligt dat aan de functie? wat doe je eigenlijk? vullen of bijvoorbeeld TL, want dan is het best logisch
    Blimps are pretty pimp!
    pi_61033127
    Weet iemand toevallig of het mogelijk is om in R&R het rooster te exporteren naar bijvoorbeeld een excel bestand?
    pi_61061379
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 23:11 schreef sir_DERFEL het volgende:

[..]

pfff, postvak.. wie kijkt daar nou ooit in...

En ja, Die radio knalhard aan en lossen maar... das beter dan zo'n saaie boel zonder muziek..
    alleen XFM blijft de muziek maar herhalen.. toch maar eens een betere zender zoeken.. ken ondertussen de hele playlist uit m'n hoofd..

wel raar trouwens, werk er ondertussen al minstens 2 jaar, dus dan zou ik automatisch B moeten worden?? of ligt dat aan de functie? wat doe je eigenlijk? vullen of bijvoorbeeld TL, want dan is het best logisch
    Oh ik ben van de kassa. Volgens mij is de enige manier waarop je geen B kan worden als je niet als verkoper, maar als vulploegmedewerker oid in het systeem staat. Kun je even navragen bij de administratie.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:50:57 #118
    171807 sir_DERFEL
    pi_61061979
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 12:16 schreef PJH het volgende:

[..]

Oh ik ben van de kassa. Volgens mij is de enige manier waarop je geen B kan worden als je niet als verkoper, maar als vulploegmedewerker oid in het systeem staat. Kun je even navragen bij de administratie.
    Hmmm ja, maar dat sta ik ook.. magazijn hoort namelijk gewoon bij de vulploeg
    ik vul alleen niks...
    mja, ik heb tenminste wel eindelijk m'n inlognaam enzo gekregen
    Blimps are pretty pimp!
    pi_61062319
    quote:
    Inderdaad. Op de labels staan allemaal Poolse namen Waar zijn de tijden gebleven dat Piet de Boer, Jan de Bruin en Klaas de Wit op de DC's werkten
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:46:04 #120
    171807 sir_DERFEL
    pi_61063139
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 13:10 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Inderdaad. Op de labels staan allemaal Poolse namen Waar zijn de tijden gebleven dat Piet de Boer, Jan de Bruin en Klaas de Wit op de DC's werkten
    gister dus weer he.. zo'n container waar onderin een pak tomatensap kapot is gegaan.. i.p.v. dat ze die eruit halen, doen ze er nog ff een rol plastic omheen.. ligt er een heel spoor van tomatensap in die oplegger..
    Blimps are pretty pimp!
    pi_61065498
    Ze stapelen ook steeds hoger, ze denken zeker 'Sky is the Limit'
    pi_61065880
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 10:49 schreef About2Break het volgende:
    Weet iemand toevallig of het mogelijk is om in R&R het rooster te exporteren naar bijvoorbeeld een excel bestand?
    Nee.

En een tip voor de toekomst: vragen van de strekking "Is het mogelijk om met R&R..." hebben vrijwel altijd 'nee' als antwoord.
    Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
    pi_61065913
    Ik had de afgelopen periode extreem veel salaris voor mijn doen. Dus ik vandaag salaris-strookje ophalen, bleek dat ik was uitgeschreven en dus alles uitbetaald heb gekregen. Ben intussen weer ingeschreven met een jaar contract.. Stel amateurs..
    Weet niet of ik blij moet zijn met het geld wat ik nu in 1x heb gehad.. Of juist moet balen dat ik het nu niet gewoon geleidelijk aan krijg..
    pi_61069101
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 16:12 schreef ExtremeBanaan het volgende:
    Ik had de afgelopen periode extreem veel salaris voor mijn doen. Dus ik vandaag salaris-strookje ophalen, bleek dat ik was uitgeschreven en dus alles uitbetaald heb gekregen. Ben intussen weer ingeschreven met een jaar contract.. Stel amateurs..
    Weet niet of ik blij moet zijn met het geld wat ik nu in 1x heb gehad.. Of juist moet balen dat ik het nu niet gewoon geleidelijk aan krijg..
    tja dachten zeker.........zijn vader weg,hij ook maar dan!
    pi_61079782
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 16:11 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Nee.

En een tip voor de toekomst: vragen van de strekking "Is het mogelijk om met R&R..." hebben vrijwel altijd 'nee' als antwoord.
    dus ook niet op een floppy??
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 19:00 schreef crx-boy het volgende:

[..]

tja dachten zeker.........zijn vader weg,hij ook maar dan!
    denk alleen dat als ze hetzelfde bij z'n pa doen, "de konings" een maandje minder excellent producten kan/kunnen kopen
    pi_61081162
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 13:46 schreef sir_DERFEL het volgende:

[..]

gister dus weer he.. zo'n container waar onderin een pak tomatensap kapot is gegaan.. i.p.v. dat ze die eruit halen, doen ze er nog ff een rol plastic omheen.. ligt er een heel spoor van tomatensap in die oplegger..
    Gisteren met het lossen kwam bij ons ook een halve container sappen naar beneden. Stond ook weer enorm schuin gestapeld, je raakte 1 doos aan en de helft lag beneden.

Pas zo'n mooie vrachtwagenchauffeur gehad. Hij was al een beetje chagrijnig, valt er zo'n container met frisdrank uit elkaar, in z'n vrachtwagen nog. Heb zeker wel 10 keer "Godverdomme, kut polen ook!" gehoord die dag.
      zondag 24 augustus 2008 @ 11:36:14 #127
    171807 sir_DERFEL
    pi_61081631
    whehehe, maar het ergste is nog als de chauffeur zelf Pools is dan komen ze meestal met z'n 2en, en dan gaan ze, iedere keer als ik iets zeg, overleggen wat het kan betekenen
    het toppunt was trouwens een chauffeur die een lantaarnpaal omver reed met achteruit rijden.. komt de politie meteen ook even langs om te zeuren
    Blimps are pretty pimp!
    pi_61082503
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 05:34 schreef zuivelman het volgende:

[..]

dus ook niet op een floppy??
    [..]

denk alleen dat als ze hetzelfde bij z'n pa doen, "de konings" een maandje minder excellent producten kan/kunnen kopen
    zo......jij bent vroeg op!
    pi_61086775
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 12:38 schreef crx-boy het volgende:

[..]

zo......jij bent vroeg op!
    tsja, *mompelt iets over blauw bloed en AH-freak*
    pi_61113844
    Hallo mensen!
    Ik ben een nieuwe werknemer bij de AH (1486) en verdien 3.38 bruto. Ik ben trouwens 16 jaar en werk achter de kassa. Maar heeft iemand enig idee hoeveel hier af gaat?
    Zelfs na heel lang jullie gesprek te hebben doorgelezen heb ik het niet kunnen vinden.
    Alvast bedankt!
    pi_61116884
    Heb je een ander bijbaantje? Anders gaat er (zo goed als) niets af hoor.

Ik hoorde vandaag dat ik een counteropleiding mag doen en mn contract is nu binnen 3 weken van 4 naar 10 naar 20 of 24 uur verhoogd!
    pi_61120862
    Oh wauw! Dankjewel! Ik heb dus geen ander bijbaantje.

En dat is echt veel in zo'n korte tijd
    pi_61121469
    Haha oke, dan hou je gewoon lekker dat bedrag. En ja, is nogal ve zijn erg happig met mij binden volgens mij, we zullen nog wel zien wat het wordt. Volgende week maandag start counteren!
    pi_61142026
    Weet iemand meer over korting op je zorgverzekering als medewerker van albert heijn? ik zag zoiets in een map staan bij ons
    pi_61145317
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef Nouwk het volgende:
    Heb je een ander bijbaantje? Anders gaat er (zo goed als) niets af hoor.

Ik hoorde vandaag dat ik een counteropleiding mag doen en mn contract is nu binnen 3 weken van 4 naar 10 naar 20 of 24 uur verhoogd!
    Bij ons moet je min of meer vragen of je de counter opleiding wil doen, als ze je niet geschikt vinden zeggen ze wel nee. En mijn contract hadden ze niet verlengd, dus was uitgeschreven. Inmiddels wel weer terug ingeschreven met een jaar contract.
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:18:17 #136
    16149 -Sum-
    opsodeflikkermietertieven!!
    pi_61146407
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef __Kirstenn het volgende:
    Weet iemand meer over korting op je zorgverzekering als medewerker van albert heijn? ik zag zoiets in een map staan bij ons
    ja ik heb al jaren via Agis 10 of 15% Ahold korting, toch lekker
    pi_61163572
    quote:
    Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef -Sum- het volgende:

[..]

ja ik heb al jaren via Agis 10 of 15% Ahold korting, toch lekker
    neem aan gwoon de colletiviteitskorting?
    pi_61174829
    Nog even een vraagje;
    Is het zo dat je op zaterdagen 150% verdient?
    Zo ja, is dat bij elke winkel zo?
    pi_61178608
    quote:
    Op woensdag 27 augustus 2008 20:27 schreef Origineel het volgende:
    Nog even een vraagje;
    Nee.

Als iemand mij tegen spreekt hoor ik graag welke winkel..
    pi_61181947
    quote:
    Nog even een vraagje;
    Zondagen en na half 10 (als ik me niet vergis) krijg je meer betaald. Na een bepaalde tijd zelfs meer, maar op zaterdagen niet iig. Hoe dit bij XL fillialen is weet ik niet, aangezien die normaal 's nachts doorgaan...
    pi_61182084
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 00:37 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Zondagen en na half 10 (als ik me niet vergis) krijg je meer betaald. Na een bepaalde tijd zelfs meer, maar op zaterdagen niet iig. Hoe dit bij XL fillialen is weet ik niet, aangezien die normaal 's nachts doorgaan...
    In de CAO staat dat je zaterdag na 18:00 150% betaald krijgt of dit ook gebeurt weet ik niet werk nooit op zaterdag, maar weet wel dat je doordeweeks tussen 20:00-21:00 133% krijgt, 21:00-22:00 was 150% dacht ik
    pi_61184726
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

In de CAO staat dat je zaterdag na 18:00 150% betaald krijgt of dit ook gebeurt weet ik niet werk nooit op zaterdag, maar weet wel dat je doordeweeks tussen 20:00-21:00 133% krijgt, 21:00-22:00 was 150% dacht ik
    Klopt inderdaad maar dan moet je die week wel MEER dan 12 uur werken of een contract hebben van mer dan 12 uur.

groet
    ivo
    Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
      Moderator donderdag 28 augustus 2008 @ 09:18:51 #143
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_61185026
    hmmm.

Vandaag een feestdag in Groningen... Feest vanmiddag op de markt en vanavond muziek in het stadspark.

En ik moet werken van 13 tot 21 !!!
    pi_61190478
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

die 150% na 18:00 op zaterdag is volgens mij alleen voor mensen die nog onder de oude regeling vallen.
      donderdag 28 augustus 2008 @ 20:47:12 #145
    111612 blrrrt
    pi_61202524
    * blrrrt zwaait vanuit Portugal.
      donderdag 28 augustus 2008 @ 22:15:14 #146
    171807 sir_DERFEL
    pi_61204871
    quote:
    Op donderdag 28 augustus 2008 20:47 schreef blrrrt het volgende:
    * blrrrt zwaait vanuit Portugal.

Bacardi haalt blikken uit de schappen

Wij kregen vandaag een bericht dat het helemaal uit het assortiment ging of toch alleen de huidige blikken?
    Blimps are pretty pimp!
      vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:16:45 #147
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_61208241
    Ohjee, mijn eerste werkdag op bakkerij is van 07-17 maar ach, dan ben ik wel in één dag zowat helemaal ingewerkt. Heb er ontzettend zin in
    pi_61209053
    quote:
    Nog even een vraagje;
    Nee maar ik verdien wel 200% op Zondag
      Moderator vrijdag 29 augustus 2008 @ 09:27:02 #149
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_61212588
    gisteren 13 tot 21. Vraagt de vaste vrijdagavond teamleider kassa.
    "Kan jij morgen werken? Ik werk morgen met [censuur] [censuur] en [censuur], en ik wil wel graag nog een béétje intelligentie op de vloer"

Vandaag weer 13 tot 21 !
    pi_61212674
    Je woont in Groningen zo te zien, je werkt toch niet in 1206?
    Come on green white army..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')