quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef waterreus23 het volgende:
zou na de Zomerzegelaktie in Week 36 een Grote Eredvisie actie komen, aangezien AH de nieuwe hoofdsponsor is, en het nieuwe seizoen ook begint in het weekend voor Week 36.
En wat zag ik toen ik aan het snuffelen was in MoMo ... .... .... ...
Op 01-09-2009 ----- 10:57: Komen de eerste Pepernoten alweer binnen:):):)
serieus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Na volgende week dus 3 weken Filmweken.
Kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Na volgende week dus 3 weken Filmweken.
Ja klopt, ik had daar ook nog een brief over gekregen ondetussen iets langer dan een half jaar geleden. Maar omdat ik eerder aangenomen was dan tot het moment waarin ze die regel stelden dat ze dat zelf bepalen zou ik blijkbaar na een jaar automatisch doorstromenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat is nu al niet meer zo. een filiaal mag het nu zelf bepalen.. dus ze kunnen theoretisch iemand na z'n proeftijd ofzo al verkoper B maken, of 'm rustig 2 jaar geen verkoper B laten worden..
al denk ik dat je in het laatste geval wel gezeik gaat krijgen:P
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Rustig aan, zo heel veel is die 3% ook niet hoor
haha.. alleen maar beter tochquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had daar ook nog een brief over gekregen ondetussen iets langer dan een half jaar geleden. Maar omdat ik eerder aangenomen was dan tot het moment waarin ze die regel stelden dat ze dat zelf bepalen zou ik blijkbaar na een jaar automatisch doorstromen
Je bent de personeelskorting niet vergeten? Zonee, naizquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Nouwk het volgende:
Ik heb op de een of andere manier 65 euro te veel
stilhoudenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Nouwk het volgende:
Ik heb op de een of andere manier 65 euro te veel
3,20 ofzo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wat zou ik verdien als vakkenvuller?
Ik ben 16 jaar.
vakantie uren die werden uitbetaaldquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:53 schreef Nouwk het volgende:
Nee ik ben niets vergeten, 100 uur gewerkt exact, keer 3.87 + persooneelskorting.. En ik kreeg 517 euro :/
Een juicebar in de Albert Heijn? Vetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:28 schreef wytze_b het volgende:
juicebar weghalen (thank god(A) )
Je werkt vlakbij dus, Nuenen hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
Nu mijn vragen:
hoe zit dat nou precies met verkoper A en B, want je wordt toch gepromoveerd wanneer je meerdere functies kan? (in mijn geval magazijn en vullen?)
En hoeveel verdien je als je 18 bent? nog 2 weekjes en ik mag rijden![]()
(verdien nu ¤3,75 p/u)
hmmzz, ik zal eens een keer navragen hoe het precies zit, maar o.a. door de overname van de Konmar, is het salaris hier raar geregeld..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:24 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Je werkt vlakbij dus, Nuenen hier.
Toen ik 18 was verdiende ik 4.12, daar kun je nu 3% bij optellen, dat zou hem dan moeten zijn. Maar jij verdiend volgens mij al meer dan het gemiddelde, aangezien 17 normaal minder is dan 3.75, als ik me niet vergis.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
verhaaltje
enkele klachten:
* Het losgebied licht scheef, waardoor vaak de kant kant van de klep de grond niet raakt..![]()
* De emballagebanden zijn veel te kort, wanneer er 3 mensen enkele kratjes inleveren is 1 van de banden alweer vol, wat vooral opvrijdagavond en zaterdag voor veel irritatie zorgt..
* Het rubber van 1 van de papierpersen is kapot, waardoor we met dat ding moeten vechten om hem te legen..![]()
* De WIse werkt vaak niet goed (heb overigens nog steeds geen eigen inlognaam, waardoor ik alles doe op iemand anders z'n naam)
* De lift werkt soms niet, wat resulteert in versvracht dat gewoon in het magazijn staat, aangezien er 2 koelcellen en 1 vriescel boven zijn. er zijn nog 3 koelcellen beneden, maar die zijn vaak vol.
* De stapel-Polen op het DC moeten hun werk beter doenregelmatig krijgen we uit elkaar vallende containers binnen.. niet echt handig..
weer verhaaltje
Nu mijn vragen:
hoe zit dat nou precies met verkoper A en B, want je wordt toch gepromoveerd wanneer je meerdere functies kan? (in mijn geval magazijn en vullen?)
(verdien nu ¤3,75 p/u)
Tja de indeling is niet optimaal omdat de ruimte bij de emballage eigenlijk te klein is voor langere banden..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:
[..]de emballageband is weinig aan te doen dan.. iedreen standaard aan te leren die erlangs loopt dat die de kratjes ervanaf haalt lijkt me een redelijk idee? en anders eens je sm laten vragen wat de mogelijkheden zijn om die band te verlengen? of natuurlijk gwoon jullie chef expeditie regelmatig even laten leegtrekken.
Ik zal nog eens een keer een account aanvragenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:als je terminals niet goed werken, ligt dat vaak aan de zender. probeer 'm te resetten vlak onder de zender, en daar in te loggen.. vaak doet ie het dan wel of in ieder geval langer. iemand laten kijken naar die zender is natuurlijk ook een idee.. in principe is je inlognaam normaal standaard je naam en je wachtwoord is dan ook je naam.. anders kan sowieso je SM je autoriseren om in de HT te komen.. en misschien zelfs een asm/TL ook..
Tja, de laatste tijd werkt ie weer goed, maar tot een paar maanden terug stond het nr. van de monteurs staandaard onder de sneltoetsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:als je lift niet werkt, kan je weinig aan doen.. (behalve ff checken of dr geen zooi ergens bij sensors/in de lift ligt.. maar ook daar heeft de AH mensen voor
Tja, we geven eigenlijk nooit een klacht, omdat de chauffeur gewoon standaard zegt dat het door het DC komt, ook als dit niet is.. en dat kunnen we niet controleren..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:08 schreef zuivelman het volgende:op het etikent van de cointainer die je binnenkrijgt staat o.a. een naam van degene die 'm gestapeld heeft.
als je een klacht indient bij het DC over containers die waardeloos/te hoog zijn gestapeld.. zouden ze daar als het goed is wat mee moeten doen. denk er overigens wel ff aan dat het ook nog wel eens aan een chauffeur wil liggen die die spanbanden niet helemaal lekker eromheen doet.. of gwoon bizar rijdt:P dan wil de boel ook nog wel eens gaan schuiven e.d.
Daar werk ik ook! De C1000 die er nu zit was eerst AH 1124quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
Hey,
Ik zal, na veel lurken, ook maar eens posten, zit namelijk ook wel met wat vragen..
allereerst:
Ik ben 17 jaar, en werk bij de AHXL 1614 (Winkelcentrum Woensel Eindhoven).
Het was eerst filiaal 1214 (denk ik). Toen was het nog een gewoon filiaal, maar nadat de Konmar is overgenomen zijn we XL geworden.
Ik ben er begonnen als vakantiewerker (vakkenvullen) en ben er gewoon blijven hangen. (vooral door de leuke collega's). Nu werk ik op Donderdagavond (19:00-21:00) als splitser en Vrijdagavond (18:00-23:00/23:30) als magazijnman (of zoals we onszelf noemen: Chef Expeditie)
Magazijnman wordt overigens wel zwaar ondergewaardeerd..
Het magazijn is trouwens allerminst fijn te noemen..
enkele klachten:
* Het losgebied licht scheef, waardoor vaak de kant kant van de klep de grond niet raakt..![]()
* De emballagebanden zijn veel te kort, wanneer er 3 mensen enkele kratjes inleveren is 1 van de banden alweer vol, wat vooral opvrijdagavond en zaterdag voor veel irritatie zorgt..
* Het rubber van 1 van de papierpersen is kapot, waardoor we met dat ding moeten vechten om hem te legen..![]()
* De WIse werkt vaak niet goed (heb overigens nog steeds geen eigen inlognaam, waardoor ik alles doe op iemand anders z'n naam)
* De lift werkt soms niet, wat resulteert in versvracht dat gewoon in het magazijn staat, aangezien er 2 koelcellen en 1 vriescel boven zijn. er zijn nog 3 koelcellen beneden, maar die zijn vaak vol.
* De stapel-Polen op het DC moeten hun werk beter doenregelmatig krijgen we uit elkaar vallende containers binnen.. niet echt handig..
Zo kan ik nog wel ff doorgaan.. maar dat bespaar ik jullie..
We hebben overigens sinds kort wel eindelijk een radio in het magazijn, die nu dus 24/7 keihard aanstaat. Voorheen was het echt dodelijk saai zonder muziek.
Gelukkig wordt die saaite vaak onderbroken door een code 50 of code 100![]()
zo was er afgelopen vrijdag nog een waarschuwing van de Recherche dat er waarschijnlijk een overval gepleegd zou worden in het Winkelcentrum.. alle vuilcontainers e.d. moesten dus meteen naar binnen, en de magazijndeur werd hermetisch afgesloten, om nog niet te beginnen over de voorzichtigheid op de emballage..
zeau, een heel verhaal![]()
Nu mijn vragen:
(verdien nu ¤3,75 p/u)
pfff, postvak.. wie kijkt daar nou ooit in...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:10 schreef PJH het volgende:
[..]
Daar werk ik ook! De C1000 die er nu zit was eerst AH 1124
En ik ben automatisch B geworden na een jaar bij AH te hebben gewerkt, hebben we ooit nog een brief over gehad in het postvak geloof ik.
Het viel me al op dat er de laatste tijd vet harde muziek in het magazijn is ja
Oh ik ben van de kassa. Volgens mij is de enige manier waarop je geen B kan worden als je niet als verkoper, maar als vulploegmedewerker oid in het systeem staat. Kun je even navragen bij de administratie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:11 schreef sir_DERFEL het volgende:
[..]
pfff, postvak.. wie kijkt daar nou ooit in...![]()
En ja, Die radio knalhard aan en lossen maar... das beter dan zo'n saaie boel zonder muziek..![]()
alleen XFM blijft de muziek maar herhalen.. toch maar eens een betere zender zoeken.. ken ondertussen de hele playlist uit m'n hoofd..![]()
wel raar trouwens, werk er ondertussen al minstens 2 jaar, dus dan zou ik automatisch B moeten worden?? of ligt dat aan de functie? wat doe je eigenlijk? vullen of bijvoorbeeld TL, want dan is het best logisch
Hmmm ja, maar dat sta ik ook.. magazijn hoort namelijk gewoon bij de vulploegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:16 schreef PJH het volgende:
[..]
Oh ik ben van de kassa. Volgens mij is de enige manier waarop je geen B kan worden als je niet als verkoper, maar als vulploegmedewerker oid in het systeem staat. Kun je even navragen bij de administratie.
Inderdaad. Op de labels staan allemaal Poolse namenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:10 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de labels staan allemaal Poolse namenWaar zijn de tijden gebleven dat Piet de Boer, Jan de Bruin en Klaas de Wit op de DC's werkten
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:49 schreef About2Break het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om in R&R het rooster te exporteren naar bijvoorbeeld een excel bestand?
tja dachten zeker.........zijn vader weg,hij ook maar dan!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:12 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ik had de afgelopen periode extreem veel salaris voor mijn doen. Dus ik vandaag salaris-strookje ophalen, bleek dat ik was uitgeschreven en dus alles uitbetaald heb gekregen. Ben intussen weer ingeschreven met een jaar contract..Stel amateurs..
![]()
Weet niet of ik blij moet zijn met het geld wat ik nu in 1x heb gehad.. Of juist moet balen dat ik het nu niet gewoon geleidelijk aan krijg..
dus ook niet op een floppy??quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:11 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nee.
En een tip voor de toekomst: vragen van de strekking "Is het mogelijk om met R&R..." hebben vrijwel altijd 'nee' als antwoord.
denk alleen dat als ze hetzelfde bij z'n pa doen, "de konings" een maandje minder excellent producten kan/kunnen kopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:00 schreef crx-boy het volgende:
[..]
tja dachten zeker.........zijn vader weg,hij ook maar dan!
Gisteren met het lossen kwam bij ons ook een halve container sappen naar beneden. Stond ook weer enorm schuin gestapeld, je raakte 1 doos aan en de helft lag beneden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:46 schreef sir_DERFEL het volgende:
[..]gister dus weer he.. zo'n container waar onderin een pak tomatensap kapot is gegaan.. i.p.v. dat ze die eruit halen, doen ze er nog ff een rol plastic omheen.. ligt er een heel spoor van tomatensap in die oplegger..
zo......jij bent vroeg op!quote:Op zondag 24 augustus 2008 05:34 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dus ook niet op een floppy??
[..]
denk alleen dat als ze hetzelfde bij z'n pa doen, "de konings" een maandje minder excellent producten kan/kunnen kopen
Bij ons moet je min of meer vragen of je de counter opleiding wil doen, als ze je niet geschikt vinden zeggen ze wel nee. En mijn contract hadden ze niet verlengd, dus was uitgeschreven. Inmiddels wel weer terug ingeschreven met een jaar contract.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef Nouwk het volgende:
Heb je een ander bijbaantje? Anders gaat er (zo goed als) niets af hoor.
Ik hoorde vandaag dat ik een counteropleiding mag doen en mn contract is nu binnen 3 weken van 4 naar 10 naar 20 of 24 uur verhoogd!
ja ik heb al jaren via Agis 10 of 15% Aholdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef __Kirstenn het volgende:
Weet iemand meer over korting op je zorgverzekering als medewerker van albert heijn? ik zag zoiets in een map staan bij ons
neem aan gwoon de colletiviteitskorting?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja ik heb al jaren via Agis 10 of 15% Aholdkorting, toch lekker
Nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:27 schreef Origineel het volgende:
Nog even een vraagje;
Is het zo dat je op zaterdagen 150% verdient?
Zo ja, is dat bij elke winkel zo?
Zondagen en na half 10 (als ik me niet vergis) krijg je meer betaald. Na een bepaalde tijd zelfs meer, maar op zaterdagen niet iig. Hoe dit bij XL fillialen is weet ik niet, aangezien die normaal 's nachts doorgaan...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:27 schreef Origineel het volgende:
Nog even een vraagje;
In de CAO staat dat je zaterdag na 18:00 150% betaald krijgt of dit ook gebeurt weet ik niet werk nooit op zaterdag, maar weet wel dat je doordeweeks tussen 20:00-21:00 133% krijgt, 21:00-22:00 was 150% dacht ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:37 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Zondagen en na half 10 (als ik me niet vergis) krijg je meer betaald. Na een bepaalde tijd zelfs meer, maar op zaterdagen niet iig. Hoe dit bij XL fillialen is weet ik niet, aangezien die normaal 's nachts doorgaan...
Klopt inderdaad maar dan moet je die week wel MEER dan 12 uur werken of een contract hebben van mer dan 12 uur.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
In de CAO staat dat je zaterdag na 18:00 150% betaald krijgt of dit ook gebeurt weet ik niet werk nooit op zaterdag, maar weet wel dat je doordeweeks tussen 20:00-21:00 133% krijgt, 21:00-22:00 was 150% dacht ik
die 150% na 18:00 op zaterdag is volgens mij alleen voor mensen die nog onder de oude regeling vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
In de CAO staat dat je zaterdag na 18:00 150% betaald krijgt of dit ook gebeurt weet ik niet werk nooit op zaterdag, maar weet wel dat je doordeweeks tussen 20:00-21:00 133% krijgt, 21:00-22:00 was 150% dacht ik
quote:
Nee maar ik verdien wel 200% op Zondagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:27 schreef Origineel het volgende:
Nog even een vraagje;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |