quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef waterreus23 het volgende:
zou na de Zomerzegelaktie in Week 36 een Grote Eredvisie actie komen, aangezien AH de nieuwe hoofdsponsor is, en het nieuwe seizoen ook begint in het weekend voor Week 36.
En wat zag ik toen ik aan het snuffelen was in MoMo ... .... .... ...
Op 01-09-2009 ----- 10:57: Komen de eerste Pepernoten alweer binnen:):):)
serieus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Na volgende week dus 3 weken Filmweken.
Kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:12 schreef blrrrt het volgende:
Na volgende week dus 3 weken Filmweken.
Ja klopt, ik had daar ook nog een brief over gekregen ondetussen iets langer dan een half jaar geleden. Maar omdat ik eerder aangenomen was dan tot het moment waarin ze die regel stelden dat ze dat zelf bepalen zou ik blijkbaar na een jaar automatisch doorstromenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dat is nu al niet meer zo. een filiaal mag het nu zelf bepalen.. dus ze kunnen theoretisch iemand na z'n proeftijd ofzo al verkoper B maken, of 'm rustig 2 jaar geen verkoper B laten worden..
al denk ik dat je in het laatste geval wel gezeik gaat krijgen:P
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Rustig aan, zo heel veel is die 3% ook niet hoor
haha.. alleen maar beter tochquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had daar ook nog een brief over gekregen ondetussen iets langer dan een half jaar geleden. Maar omdat ik eerder aangenomen was dan tot het moment waarin ze die regel stelden dat ze dat zelf bepalen zou ik blijkbaar na een jaar automatisch doorstromen
Je bent de personeelskorting niet vergeten? Zonee, naizquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:36 schreef Nouwk het volgende:
Ik heb op de een of andere manier 65 euro te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |