Goed om je heen kijken ..quote:Op zondag 27 juli 2008 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zie nergens vallende mussen!?
Wehehe dat is ook goedquote:Op zondag 27 juli 2008 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Hopelijk is hij niet allergies. Krijgt hij dikke ogen en ziet hij zijn fietsbel niet eens meer.
Maar ik heb niet eens koffie in huisquote:Op zondag 27 juli 2008 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom geef je hem geen shock effect en nodig je hem uit voor een kop koffie.![]()
Wie weet dondert ie van zijn fiets omdat hij dat niet verwacht.
Schone bak of smerige.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Klonk het volgende:
gewoon de inhoud van de kattenbak over hem heen flikkeren
Vent van een jaar of 50 gok ikquote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
O, nouja als je niet eens koffie in huis hebt.
Is het geen leuke gozer?
ghehe dat kan ook jaquote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Klonk het volgende:
gewoon de inhoud van de kattenbak over hem heen flikkeren
Op een oude fiets moet je het leren, toch?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Vent van een jaar of 50 gok ikniet echt mijn smaak..
Ik hoef niks te lerenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren, toch?
Zelfs dat nietquote:
Ik zie niets, post maar een foto.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:52 schreef DaMart het volgende:
Zie je wel dat ik verbrand ben op het strand.
Oe nee, dat is me ook te oud.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Vent van een jaar of 50 gok ikniet echt mijn smaak..
Geen zin om de camera tevoorschijn te pakken, maar neem maar van mij aan dat mijn rug en de achterkant van mijn benen branderig aanvoelen en een beetje rood zijn. Logisch ook, want de achterkant van mijn benen ben ik vergeten in te smeren en op mijn rug kwam ik niet overal bijquote:
Ohhhquote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen zin om de camera tevoorschijn te pakken, maar neem maar van mij aan dat mijn rug en de achterkant van mijn benen branderig aanvoelen en een beetje rood zijn. Logisch ook, want de achterkant van mijn benen ben ik vergeten in te smeren en op mijn rug kwam ik niet overal bij.
Jemig wat is dat voor hippe koe achtig iets?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh [ afbeelding ] , zal met slapen wel pijn gaan doen. Was er geen leuke meid die je even wou helpen.
Ik vond hem schattig.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Jemig wat is dat voor hippe koe achtig iets?
Oja tuurlijk, beetje dom van me.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
smerige natuurlijk, schone is verspilling...
Hahaha okequote:
Oh het lag dus niet aan mij dat ik dat dachtquote:
Het hielp!quote:
Uhuquote:
Nee, een vrijgezel moet alles zelf doen hequote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh [ afbeelding ] , zal met slapen wel pijn gaan doen. Was er geen leuke meid die je even wou helpen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop de rest van deze avond niet bewust meer mee te maken, douchen en dan lekker pitten, tot morgen
Als je zo'n leuke gozer onhandig ziet doen met insmeren, dan bied een leuke meid toch gelijk hulp aan?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een vrijgezel moet alles zelf doen he.
En ik ben dan weer niet iemand die op een willekeurige vreemde vrouw afstapt om te vragen of ze mijjn rug even wil insmeren.
Precies wat ik ook dacht!quote:Op zondag 27 juli 2008 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
Als je zo'n leuke gozer onhandig ziet doen met insmeren, dan bied een leuke meid toch gelijk hulp aan?
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Slaap lekker.![]()
[..]
Als je zo'n leuke gozer onhandig ziet doen met insmeren, dan bied een leuke meid toch gelijk hulp aan?
Ja nee.. je moet ook gewoon overdreven blijven smeren ook als je er al bent.. anders lukt het nooit natuurlijk!!quote:Op zondag 27 juli 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik denk dat de vriendjes dan jaloers waren geworden. En bovendien had ik me thuis al ingesmeerd.
* DaMart schrijft de tip wel op voor een volgende keer.
Ja, dat blijkt weerquote:Op zondag 27 juli 2008 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nee.. je moet ook gewoon overdreven blijven smeren ook als je er al bent.. anders lukt het nooit natuurlijk!!
niets gehoord hierquote:Op maandag 28 juli 2008 01:47 schreef Fritsliterfleske het volgende:
Hoorde julie nu net ook een fucking harde knal?
Ook hier niks gehoord .... lag om die tyd al fijn tequote:Op maandag 28 juli 2008 01:47 schreef Fritsliterfleske het volgende:
Hoorde julie nu net ook een fucking harde knal?
Ik lig nog in bedquote:Op maandag 28 juli 2008 06:00 schreef Klonk het volgende:
gewoon in bed gaan liggen en van de show genieten
Ik heb net 2 uur slaap gehad, denk niet dat dat zo'n goed plan isquote:Op maandag 28 juli 2008 06:01 schreef Klonk het volgende:
of doorbikkelen en een paar koppen koffie naar binnen gieten
Wel jammer dat ik er doorheen moet fietsen zo...quote:
Auto ftwquote:Op maandag 28 juli 2008 06:32 schreef OA het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik er doorheen moet fietsen zo...
quote:Op maandag 28 juli 2008 06:32 schreef OA het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik er doorheen moet fietsen zo...
Ik had gisteren bedacht dat ik vandaag om 7 uur zou beginnen, zodat ik om half vier naar huis zou mogen.. .Niet dusquote:Op maandag 28 juli 2008 07:57 schreef OA het volgende:
Zo, weer op het werk.![]()
Wat een heerlijk zomers buitje voor het stof...
helaas pindakaasquote:Op maandag 28 juli 2008 08:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had gisteren bedacht dat ik vandaag om 7 uur zou beginnen, zodat ik om half vier naar huis zou mogen.. .Niet dus
quote:
kaplaarzen naar het schijntquote:Op maandag 28 juli 2008 08:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Flexibele werktijden zijn
Zo.. nog ff tanden poetsen en dan wegwezen. Oh wacht.. schoenen aandoen
Och welnee... het regent niet als ik op de fiets zit. Het weer is lief, dat houdt altijd rekening met mij.quote:
Mij wekte 'ie om 5 uur al.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Het onweer was niet aardig vanochtend, mij om half zes wakker maken.
Ik ook zoiets, toch nog maar even omgedraaid om een half uur later alsnog eruit te moetenquote:Op maandag 28 juli 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Het onweer was niet aardig vanochtend, mij om half zes wakker maken.
Dat zijn helemaal geen tijden om iemand wakker te makenquote:
Ik kon op dat moment nog 2 uur blijven liggen... maar kwam nog amper in slaap omdat ik me ergerde aan de broeierige atmosfeer in huisquote:Op maandag 28 juli 2008 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, toch nog maar even omgedraaid om een half uur later alsnog eruit te moeten
Inderdaad. En dan ook niet meer kunnen slapen. Bah.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:35 schreef DaMart het volgende:
Dat zijn helemaal geen tijden om iemand wakker te maken![]()
.
Ik had gewoon het slaapkamerraam openstaan. Kwam best een lekker fris windje binnen, zeker toen het begon te plenzen.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment nog 2 uur blijven liggen... maar kwam nog amper in slaap omdat ik me ergerde aan de broeierige atmosfeer in huis.
Ik durf de ramen niet altijd open te laten staan.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef OA het volgende:
Ik had gewoon het slaapkamerraam openstaan. Kwam best een lekker fris windje binnen, zeker toen het begon te plenzen.
Nou ja, open... Er zit zo'n kiepstand op, of hoe je dat ook noemt.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik durf de ramen niet altijd open te laten staan.
Ja, bij ons ook. En dan nog durft ik het niet altijd. Overigens zien de wolken er hier nu heel raar uit.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:40 schreef OA het volgende:
Nou ja, open... Er zit zo'n kiepstand op, of hoe je dat ook noemt.
Ik heb nu alles open gezet, maar er staat geen zuchtje windquote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had gewoon het slaapkamerraam openstaan. Kwam best een lekker fris windje binnen, zeker toen het begon te plenzen.
Hier niet. Gewoon egaal grijs.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook. En dan nog durft ik het niet altijd. Overigens zien de wolken er hier nu heel raar uit.
Hm, da's saai.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:46 schreef OA het volgende:
Hier niet. Gewoon egaal grijs.
Hoe was het eigenlijk afgelopen weekend bij jullie.quote:
Zaterdag was tof, een shelf (zo ik later leerde)quote:Op maandag 28 juli 2008 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk afgelopen weekend bij jullie.
Hier hebben we geen druppel of wolk gezien!
Ja, in Zwolle ook. Bizarre shizzle.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag was tof, een shelf (zo ik later leerde)
Gisteravond beetje onweer, niets bijzonders.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk afgelopen weekend bij jullie.
Hier hebben we geen druppel of wolk gezien!
Geniet er van! Ik heb gisteren ook ruim 2 uurtjes gefietst. Heerlijk.quote:
Ik ben thuis, maar luchten schiet niet op als het buiten bijna windstil is. En volgens mij haal ik alleen maar meer vochtige lucht naar binnen nuquote:Op maandag 28 juli 2008 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik wou dat ik nu thuis was, lekker de boel luchten.
Hier waait het goed!quote:Op maandag 28 juli 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
Ik ben thuis, maar luchten schiet niet op als het buiten bijna windstil is. En volgens mij haal ik alleen maar meer vochtige lucht naar binnen nu.
Het aftellen is nu trouwens wel begonnen, dit is de eerste van de laatste vijf werkdagen voor mijn vakantie.
Apart, meestal waait het hier harder dan in het binnenlandquote:Op maandag 28 juli 2008 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier waait het goed!
Enne, same here. Hoewel ik vrijdag maar een uurtje of 2 werk.
Tegenwoordig weet je het niet meer met dat weer.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:07 schreef DaMart het volgende:
Apart, meestal waait het hier harder dan in het binnenland.
Same here.quote:Ik ben nu lekker rustig mijn to-do-lijst aan het afwerken, trouwens. Ik probeer vandaag zo veel mogelijk te doen, zodat ik de komende dagen lekker rustig wat dingen kan afronden....
Dat idee heb ik ook. Alles plakt hier en het papier voelt vochtig aan...quote:Op maandag 28 juli 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben thuis, maar luchten schiet niet op als het buiten bijna windstil is. En volgens mij haal ik alleen maar meer vochtige lucht naar binnen nu.
Waarom raak jij Papier aan?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Alles plakt hier en het papier voelt vochtig aan...
Over de temperatuur zal je mij niet horen klagen. Als het te warm wordt in kantoor, gaat de airco gewoon aan. Ik klaag wel graag over de regen enzoquote:Op maandag 28 juli 2008 10:36 schreef Pheno het volgende:
Idem. Nederlanders die klagen als het eens wat warmer dan 20 graden is
Citroënquote:Op maandag 28 juli 2008 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooi weer is niet lelijk. Ga je een nieuwe Citroën kopen, Pheño?
Ouch. Sterkte.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:17 schreef Mss het volgende:
Ik ga beginnen aan mijn eerste werkdag na mijn vakantie
het is een complot.. zelfde verhaal hier..quote:Op maandag 28 juli 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
en een van onze katten heeft ergens gekotst, ik ruik het wel maar kan het niet vinden
Met dit broeierige weer loopt het je vanzelf wel tegemoetquote:Op maandag 28 juli 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
en een van onze katten heeft ergens gekotst, ik ruik het wel maar kan het niet vinden
Goed je schoenen controleren voordat je ze aantrekt dus!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
zou idd geen probleem moeten zijn, maar op de een of andere manier is er op een onvindbare plek gekotst...
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:12 schreef DaMart het volgende:
Goed je schoenen controleren voordat je ze aantrekt dus!
Dat is hier een keer geweest.. dat voelt echt niet prettigquote:
ik ben een keer midden in de nacht met blote voeten in verse warme kattenkots gaan staan, mijn vriendin vond het vooral heel grappigquote:Op maandag 28 juli 2008 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed je schoenen controleren voordat je ze aantrekt dus!
Haha creatief inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2008 12:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een keer midden in de nacht met blote voeten in verse warme kattenkots gaan staan, mijn vriendin vond het vooral heel grappig![]()
maar ik heb het gevonden, het was een artistieke kotser, vanaf de vensterbank tussen de verwarming door
Gisteren was er bij 1dayfly.nl een aanbieding van een cheapass-ventilatorquote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef Fha het volgende:
Voor sinterklaas vraag ik dit jaar een ventilator.
Mja ik weet hetquote:Op maandag 28 juli 2008 12:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gisteren was er bij 1dayfly.nl een aanbieding van een cheapass-ventilator.
Maar bij de blokker kan je waarschijnlijk ook wel slagen voor weinig
Die kan ik niet kwijt joh!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:35 schreef Klonk het volgende:
goeie tip, koop een plafondventilator, die zijn echt veeeeeel fijner
Jawelquote:
MPG is alweer thuis johquote:Op maandag 28 juli 2008 12:37 schreef Klonk het volgende:
minder neuken
Je bent aan het nagenieten?quote:
Nooit!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:37 schreef Klonk het volgende:
minder neuken
Tarzan op MPG maat.quote:
hahahaquote:
Allebei, of geen!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
Fuck, of een DS of een PSP. Ik weet het niet meer.
Ben je een arme pauper?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
GMTAquote:
Nee, ik heb maar twee handen, dus beide is wat overdrevenquote:
Is allebei tofquote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
Ratchet and clankquote:Op maandag 28 juli 2008 13:13 schreef Pheno het volgende:
En ik weet niet welke games er op een PSP uit zijn, dat helpt ook niet
Hier ookquote:Op maandag 28 juli 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het aftellen is nu trouwens wel begonnen, dit is de eerste van de laatste vijf werkdagen voor mijn vakantie.
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
Ik was over de rivier, ik heb tot 22:00 buiten gezeten en daarna lekker op huis aan. Kurkdroog. Nu ook, heb de tuindeuren maar opengezet.
die krijg je niet meer terugquote:Op maandag 28 juli 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
Maar daar heb ik er al twee (1 kapot) van...
Vandaar de twijfel, want de goede DS ga ik niet kunnen gebruiken. Mijn vrouw speelt er ook meeAnimal Crossing, dus dan weet je het wel
Zucht.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Now in stores: your own private MPG!"
Less is more?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar twee handen, dus beide is wat overdreven
We waren net terug, maar geen regen of onweer gezien?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook![]()
[..]
Rond 23:00 onweerde het toch behoorlijk bij Nijmegen...
Kon het allemaal goed zien vanaf de A73.
Ik zit nu even te kijken naar de mogelijkheden buiten games, alleen met hacks kan ik op de DS films kijken, met psp kan het sowieso al zo te zien. Of anders een custom firmware.quote:
DSquote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ga deze week een netwerk kabel halen. Dan krijg ik ADSL van mijn buurmanquote:Op maandag 28 juli 2008 13:25 schreef MPG het volgende:
Ik ga zomedalijk naar EIndhoven, mijn nieuwe laptop ophalen
Netjesquote:Op maandag 28 juli 2008 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga deze week een netwerk kabel halen. Dan krijg ik ADSL van mijn buurman
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
We waren net terug, maar geen regen of onweer gezien?
Die staan onder Nijmegen ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Regen heb ik ook maar een paar druppels gezien, maar net onder Nijmegen zag ik toch een paar mooie bliksems![]()
Nee, het waren geen flitspalen die flitsten
Ik heb vrijdag vrij genomenquote:
Ik heb vrijdag ook vrijquote:
De hele KSC heeft volgende week vakantie, volgens mijquote:Op maandag 28 juli 2008 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag ook vrij.
Maar moet wel zaterdag nog werken(vroege dienst
)
Daarna vaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaantie.
Je bedoelt die plastic/metalen mand onder/naast je bureau?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:25 schreef MPG het volgende:
Ik ga zomedalijk naar EIndhoven, mijn nieuwe laptop ophalen
quote:
Nee, we hebben nog een archief in te ruimen na de verhuizing... ik zou een puinbak bestellen, maar goed, niet alles mag daarin.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt die plastic/metalen mand onder/naast je bureau?
mijn vakantie is net voorbijquote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hele KSC heeft volgende week vakantie, volgens mij.
Dat doe ik al 2 weken.quote:
waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepenquote:
omdat je teveel TeeVee kijktquote:Op maandag 28 juli 2008 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepen
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hele KSC heeft volgende week vakantie, volgens mij.
Dat had ik ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:21 schreef Klonk het volgende:
waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepen
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:49 schreef Fha het volgende:
Woah het is buiten echt heel erg(ik was zaterdag voor het laatst buiten geweest..)
Er zijn FOK!kers die minder buiten komen, volgens mij hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 14:49 schreef Fha het volgende:
Woah het is buiten echt heel erg(ik was zaterdag voor het laatst buiten geweest..)
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 28 juli 2008 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die minder buiten komen, volgens mij hoor.
Ja fijn hè.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
De zon probeert door te breken hier, en je voelt meteen dde temperatuur en benauwdheid toenemen....
aah, dat waren de mooie dagen in Nederland 'vroeger'quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
De zon probeert door te breken hier, en je voelt meteen dde temperatuur en benauwdheid toenemen....
Jesus..quote:Op maandag 28 juli 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/167(...)ns_werkvakantie.html
Gratis negerlul in je lichaamsholtes!
Vooral naar die apenlanden op bezoek gaan.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom toch altijd direct geloof erbij betrekken?
Wehehequote:
Heb je zo'n grote koelkast?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo even hardlopen.....
Waterijsje.quote:
Dies gek.quote:
Wuhhahaquote:Op maandag 28 juli 2008 17:30 schreef Klonk het volgende:
whehehe, ik heb net even gehoor gegeven aan mijn innerlijke willie wortel en heb een ouwe bureauventilator ondersteboven opgehangen om wat koelte te krijgen in de koelte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |