waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepenquote:
omdat je teveel TeeVee kijktquote:Op maandag 28 juli 2008 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepen
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hele KSC heeft volgende week vakantie, volgens mij.
Dat had ik ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:21 schreef Klonk het volgende:
waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepen
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:49 schreef Fha het volgende:
Woah het is buiten echt heel erg(ik was zaterdag voor het laatst buiten geweest..)
Er zijn FOK!kers die minder buiten komen, volgens mij hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 14:49 schreef Fha het volgende:
Woah het is buiten echt heel erg(ik was zaterdag voor het laatst buiten geweest..)
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 28 juli 2008 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die minder buiten komen, volgens mij hoor.
Ja fijn hč.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
De zon probeert door te breken hier, en je voelt meteen dde temperatuur en benauwdheid toenemen....
aah, dat waren de mooie dagen in Nederland 'vroeger'quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
De zon probeert door te breken hier, en je voelt meteen dde temperatuur en benauwdheid toenemen....
Jesus..quote:Op maandag 28 juli 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/167(...)ns_werkvakantie.html
Gratis negerlul in je lichaamsholtes!
Vooral naar die apenlanden op bezoek gaan.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom toch altijd direct geloof erbij betrekken?
Wehehequote:
Heb je zo'n grote koelkast?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo even hardlopen.....
Waterijsje.quote:
Dies gek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |