Je bent aan het nagenieten?quote:
Nooit!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:37 schreef Klonk het volgende:
minder neuken
Tarzan op MPG maat.quote:
hahahaquote:
Allebei, of geen!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
Fuck, of een DS of een PSP. Ik weet het niet meer.
Ben je een arme pauper?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
GMTAquote:
Nee, ik heb maar twee handen, dus beide is wat overdrevenquote:
Is allebei tofquote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
Ratchet and clankquote:Op maandag 28 juli 2008 13:13 schreef Pheno het volgende:
En ik weet niet welke games er op een PSP uit zijn, dat helpt ook niet
Hier ookquote:Op maandag 28 juli 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het aftellen is nu trouwens wel begonnen, dit is de eerste van de laatste vijf werkdagen voor mijn vakantie.
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
Ik was over de rivier, ik heb tot 22:00 buiten gezeten en daarna lekker op huis aan. Kurkdroog. Nu ook, heb de tuindeuren maar opengezet.
die krijg je niet meer terugquote:Op maandag 28 juli 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
Maar daar heb ik er al twee (1 kapot) van...
Vandaar de twijfel, want de goede DS ga ik niet kunnen gebruiken. Mijn vrouw speelt er ook meeAnimal Crossing, dus dan weet je het wel
Zucht.
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Now in stores: your own private MPG!"
Less is more?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar twee handen, dus beide is wat overdreven
We waren net terug, maar geen regen of onweer gezien?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook![]()
[..]
Rond 23:00 onweerde het toch behoorlijk bij Nijmegen...
Kon het allemaal goed zien vanaf de A73.
Ik zit nu even te kijken naar de mogelijkheden buiten games, alleen met hacks kan ik op de DS films kijken, met psp kan het sowieso al zo te zien. Of anders een custom firmware.quote:
DSquote:Op maandag 28 juli 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ga deze week een netwerk kabel halen. Dan krijg ik ADSL van mijn buurmanquote:Op maandag 28 juli 2008 13:25 schreef MPG het volgende:
Ik ga zomedalijk naar EIndhoven, mijn nieuwe laptop ophalen
Netjesquote:Op maandag 28 juli 2008 13:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga deze week een netwerk kabel halen. Dan krijg ik ADSL van mijn buurman
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
We waren net terug, maar geen regen of onweer gezien?
Die staan onder Nijmegen ook niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Regen heb ik ook maar een paar druppels gezien, maar net onder Nijmegen zag ik toch een paar mooie bliksems![]()
Nee, het waren geen flitspalen die flitsten
Ik heb vrijdag vrij genomenquote:
Ik heb vrijdag ook vrijquote:
De hele KSC heeft volgende week vakantie, volgens mijquote:Op maandag 28 juli 2008 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag ook vrij.
Maar moet wel zaterdag nog werken(vroege dienst
)
Daarna vaaaaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaantie.
Je bedoelt die plastic/metalen mand onder/naast je bureau?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:25 schreef MPG het volgende:
Ik ga zomedalijk naar EIndhoven, mijn nieuwe laptop ophalen
quote:
Nee, we hebben nog een archief in te ruimen na de verhuizing... ik zou een puinbak bestellen, maar goed, niet alles mag daarin.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bedoelt die plastic/metalen mand onder/naast je bureau?
mijn vakantie is net voorbijquote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hele KSC heeft volgende week vakantie, volgens mij.
Dat doe ik al 2 weken.quote:
waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepenquote:
omdat je teveel TeeVee kijktquote:Op maandag 28 juli 2008 14:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepen
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De hele KSC heeft volgende week vakantie, volgens mij.
Dat had ik ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:21 schreef Klonk het volgende:
waarom ben ik nu zo gebrainwashed door de commercie dat ik nu onmiddelijk heel hard: DE HYPOTHEKER wil roepen
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:49 schreef Fha het volgende:
Woah het is buiten echt heel erg(ik was zaterdag voor het laatst buiten geweest..)
Er zijn FOK!kers die minder buiten komen, volgens mij hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 14:49 schreef Fha het volgende:
Woah het is buiten echt heel erg(ik was zaterdag voor het laatst buiten geweest..)
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 28 juli 2008 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn FOK!kers die minder buiten komen, volgens mij hoor.
Ja fijn hè.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
De zon probeert door te breken hier, en je voelt meteen dde temperatuur en benauwdheid toenemen....
aah, dat waren de mooie dagen in Nederland 'vroeger'quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
De zon probeert door te breken hier, en je voelt meteen dde temperatuur en benauwdheid toenemen....
Jesus..quote:Op maandag 28 juli 2008 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/167(...)ns_werkvakantie.html
Gratis negerlul in je lichaamsholtes!
Vooral naar die apenlanden op bezoek gaan.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom toch altijd direct geloof erbij betrekken?
Wehehequote:
Heb je zo'n grote koelkast?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zo even hardlopen.....
Waterijsje.quote:
Dies gek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |