Goed om je heen kijken ..quote:Op zondag 27 juli 2008 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zie nergens vallende mussen!?
Wehehe dat is ook goedquote:Op zondag 27 juli 2008 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Hopelijk is hij niet allergies. Krijgt hij dikke ogen en ziet hij zijn fietsbel niet eens meer.
Maar ik heb niet eens koffie in huisquote:Op zondag 27 juli 2008 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom geef je hem geen shock effect en nodig je hem uit voor een kop koffie.![]()
Wie weet dondert ie van zijn fiets omdat hij dat niet verwacht.
Schone bak of smerige.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Klonk het volgende:
gewoon de inhoud van de kattenbak over hem heen flikkeren
Vent van een jaar of 50 gok ikquote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
O, nouja als je niet eens koffie in huis hebt.
Is het geen leuke gozer?
ghehe dat kan ook jaquote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Klonk het volgende:
gewoon de inhoud van de kattenbak over hem heen flikkeren
Op een oude fiets moet je het leren, toch?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Vent van een jaar of 50 gok ikniet echt mijn smaak..
Ik hoef niks te lerenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren, toch?
Zelfs dat nietquote:
Ik zie niets, post maar een foto.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:52 schreef DaMart het volgende:
Zie je wel dat ik verbrand ben op het strand.
Oe nee, dat is me ook te oud.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Vent van een jaar of 50 gok ikniet echt mijn smaak..
Geen zin om de camera tevoorschijn te pakken, maar neem maar van mij aan dat mijn rug en de achterkant van mijn benen branderig aanvoelen en een beetje rood zijn. Logisch ook, want de achterkant van mijn benen ben ik vergeten in te smeren en op mijn rug kwam ik niet overal bijquote:
Ohhhquote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen zin om de camera tevoorschijn te pakken, maar neem maar van mij aan dat mijn rug en de achterkant van mijn benen branderig aanvoelen en een beetje rood zijn. Logisch ook, want de achterkant van mijn benen ben ik vergeten in te smeren en op mijn rug kwam ik niet overal bij.
Jemig wat is dat voor hippe koe achtig iets?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh [ afbeelding ] , zal met slapen wel pijn gaan doen. Was er geen leuke meid die je even wou helpen.
Ik vond hem schattig.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Jemig wat is dat voor hippe koe achtig iets?
Oja tuurlijk, beetje dom van me.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
smerige natuurlijk, schone is verspilling...
Hahaha okequote:
Oh het lag dus niet aan mij dat ik dat dachtquote:
Het hielp!quote:
Uhuquote:
Nee, een vrijgezel moet alles zelf doen hequote:Op zondag 27 juli 2008 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh [ afbeelding ] , zal met slapen wel pijn gaan doen. Was er geen leuke meid die je even wou helpen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef Klonk het volgende:
Ik hoop de rest van deze avond niet bewust meer mee te maken, douchen en dan lekker pitten, tot morgen
Als je zo'n leuke gozer onhandig ziet doen met insmeren, dan bied een leuke meid toch gelijk hulp aan?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een vrijgezel moet alles zelf doen he.
En ik ben dan weer niet iemand die op een willekeurige vreemde vrouw afstapt om te vragen of ze mijjn rug even wil insmeren.
Precies wat ik ook dacht!quote:Op zondag 27 juli 2008 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
Als je zo'n leuke gozer onhandig ziet doen met insmeren, dan bied een leuke meid toch gelijk hulp aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |