Ik lig nog in bedquote:Op maandag 28 juli 2008 06:00 schreef Klonk het volgende:
gewoon in bed gaan liggen en van de show genieten
Ik heb net 2 uur slaap gehad, denk niet dat dat zo'n goed plan isquote:Op maandag 28 juli 2008 06:01 schreef Klonk het volgende:
of doorbikkelen en een paar koppen koffie naar binnen gieten
Wel jammer dat ik er doorheen moet fietsen zo...quote:
Auto ftwquote:Op maandag 28 juli 2008 06:32 schreef OA het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik er doorheen moet fietsen zo...
quote:Op maandag 28 juli 2008 06:32 schreef OA het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik er doorheen moet fietsen zo...
Ik had gisteren bedacht dat ik vandaag om 7 uur zou beginnen, zodat ik om half vier naar huis zou mogen.. .Niet dusquote:Op maandag 28 juli 2008 07:57 schreef OA het volgende:
Zo, weer op het werk.![]()
Wat een heerlijk zomers buitje voor het stof...
helaas pindakaasquote:Op maandag 28 juli 2008 08:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had gisteren bedacht dat ik vandaag om 7 uur zou beginnen, zodat ik om half vier naar huis zou mogen.. .Niet dus
quote:
kaplaarzen naar het schijntquote:Op maandag 28 juli 2008 08:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Flexibele werktijden zijn
Zo.. nog ff tanden poetsen en dan wegwezen. Oh wacht.. schoenen aandoen
Och welnee... het regent niet als ik op de fiets zit. Het weer is lief, dat houdt altijd rekening met mij.quote:
Mij wekte 'ie om 5 uur al.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Het onweer was niet aardig vanochtend, mij om half zes wakker maken.
Ik ook zoiets, toch nog maar even omgedraaid om een half uur later alsnog eruit te moetenquote:Op maandag 28 juli 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Het onweer was niet aardig vanochtend, mij om half zes wakker maken.
Dat zijn helemaal geen tijden om iemand wakker te makenquote:
Ik kon op dat moment nog 2 uur blijven liggen... maar kwam nog amper in slaap omdat ik me ergerde aan de broeierige atmosfeer in huisquote:Op maandag 28 juli 2008 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, toch nog maar even omgedraaid om een half uur later alsnog eruit te moeten
Inderdaad. En dan ook niet meer kunnen slapen. Bah.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:35 schreef DaMart het volgende:
Dat zijn helemaal geen tijden om iemand wakker te maken![]()
.
Ik had gewoon het slaapkamerraam openstaan. Kwam best een lekker fris windje binnen, zeker toen het begon te plenzen.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment nog 2 uur blijven liggen... maar kwam nog amper in slaap omdat ik me ergerde aan de broeierige atmosfeer in huis.
Ik durf de ramen niet altijd open te laten staan.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef OA het volgende:
Ik had gewoon het slaapkamerraam openstaan. Kwam best een lekker fris windje binnen, zeker toen het begon te plenzen.
Nou ja, open... Er zit zo'n kiepstand op, of hoe je dat ook noemt.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik durf de ramen niet altijd open te laten staan.
Ja, bij ons ook. En dan nog durft ik het niet altijd. Overigens zien de wolken er hier nu heel raar uit.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:40 schreef OA het volgende:
Nou ja, open... Er zit zo'n kiepstand op, of hoe je dat ook noemt.
Ik heb nu alles open gezet, maar er staat geen zuchtje windquote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had gewoon het slaapkamerraam openstaan. Kwam best een lekker fris windje binnen, zeker toen het begon te plenzen.
Hier niet. Gewoon egaal grijs.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook. En dan nog durft ik het niet altijd. Overigens zien de wolken er hier nu heel raar uit.
Hm, da's saai.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:46 schreef OA het volgende:
Hier niet. Gewoon egaal grijs.
Hoe was het eigenlijk afgelopen weekend bij jullie.quote:
Zaterdag was tof, een shelf (zo ik later leerde)quote:Op maandag 28 juli 2008 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk afgelopen weekend bij jullie.
Hier hebben we geen druppel of wolk gezien!
Ja, in Zwolle ook. Bizarre shizzle.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag was tof, een shelf (zo ik later leerde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |