Ja, op gereageerd, maar MILF ken ik wel inderdaadquote:
Dat vind ik dan wel weer bijzonder en leuk!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef snoopy het volgende:
De voorletters van mijn vader zijn RAF, vernoemd naar de Royal Air Force. Hij is geboren in 1945.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:15 schreef Troel het volgende:
Nou, dan maak je er toch S.A.M. van? Als ze dan alledrie de namen niets vind, kan ze zich altijd nog Sam noemen
Ik ken een volwassen Louelle, dus ik ben wel aan de naam gewend. Ik vind het niet bijzonder mooi, maar ook niet lelijk.quote:
ja dat klopt, maar Rolling Stones vinden we ook erg goed en zijn we zelfs nog geweestquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef bixister het volgende:
en wat vind je daarvan dan, sjeen?
diaan, Angee/Angie is leuk, maar wel meer Rolling Stones dan Beatles he.
Het doet mij teveel denken aan Matisse (de schilder) of Matiz (de auto), niet echt een mooie naam vind ik het.quote:
een GS-fan wellichtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zag gisteren op tv een Renaldeau voorbij komen..hoe fout!
keek je toevallig Wie is de chef?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zag gisteren op tv een Renaldeau voorbij komen..hoe fout!
Ik ken inderdaad ook een Pavel en die heeft zijn roots inderdaad in het oosten van Europa liggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef Kiepie het volgende:
Ik ken wel een Pawel, volgens mij is dit van oorsprong Pools maar weet het niet zeker.
De hond van mn schoonmoeder heet ook Dieselquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef soulflower het volgende:
In Engeland heette een kindje Diesel..:O Dat is toch zielig?! En haar/zijn zusje heette Teagan Olivia..
Was bij Eerste Hulp Bij Opvoeden..;)
Het jongste zoontje van Karel Glastra van Loon heet Dante. Evengoed blijft het een grote naam voor een kleuter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:50 schreef snoopy het volgende:
Vanmorgen in de Appie riep een moeder: Dante! Ik vind het toch wel een erg grote naam voor een kleuter
Nou, Diesel valt nog meer in vergelijking met deze zielige kinderen in Nieuw-zeeland:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef soulflower het volgende:
In Engeland heette een kindje Diesel..:O Dat is toch zielig?! En haar/zijn zusje heette Teagan Olivia..
Was bij Eerste Hulp Bij Opvoeden..;)
Ik hoop dat ze er in België ook rekening mee houden want ook hier waren er het voorbije jaar een paar hele vreemde namen (Koe en Reet bvb)quote:WELLINGTON - Een rechter in de Nieuw-Zeelandse stad Wellington heeft donderdag besloten dat een 9-jarig meisje niet langer Talula Does The Hula From Hawaï (Talula doet de Hula van Hawaï) mag heten. Ook uitte hij zijn bezorgdheid over de vreemde namen die kinderen uit de regio Taranaki de laatste tijd meekrijgen, zo schrijft de Taranaki Daily News.
Zo is er een tweeling die Fish en Chips (Vis en Patat) is genoemd. Ook kreeg een kind de naam Number 16 Bus Shelter (Bushokje bij Lijn 16) mee, een ander kreeg de naam Fat Boy (Dikke Jongen). Ook duiken plots namen in sms-taal op, zoals O.crnia, wat voluit Oceanië zou zijn.
De rechter noemde verder de namen Violence (Geweld), Keenan Got Lucky (Keenan Had Mazzel), Sex Fruit (Seks Fruit) en zelfs Hitler.
Volgens de rechter maken de ouders hun kinderen belachelijk met deze namen en hebben ze een sociale handicap. Talula durfde haar naam tegen niemand te zeggen, omdat ze bang was gepest te worden. „Ze toont daarmee meer inzicht dan elk van haar ouders”, oordeelde de rechter.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef Janena het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
Sewdou spreek je uit als see-doe en eventueel op zijn senegalees als SEEwDOE (een zachte w).
De naam komt uit Senegal, net als de namen van de andere 2 boeven hier (Moussa en Dialo).
Ik was net van plan om mijn bevallingsverslag te schrijven maar pfff wat is het benauwd hier zeg, doe het later wel!
Sewdou ligt i.i.g. lekker te pitten, kan me geen zoetere baby voorstellen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:16 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik zag in het kleine babytjes topic lijst de naam Sewdou staan, hoe spreek je dat uit?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:12 schreef Janena het volgende:
Sewdou spreek je uit als see-doe en eventueel op zijn senegalees als SEEwDOE (een zachte w).
De naam komt uit Senegal, net als de namen van de andere 2 boeven hier (Moussa en Dialo).
Mij schoot geijk Ja Rule te binnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij zijn ook druk aan het nadenken over een jongens en meisjesnaam.
Moet natuurlijk wel bij Kim passen. En max 2 lettergrepen hebben.
Ook willen we weer vernoemen. Of alleen naar mijn moeder, Jannie. Of een combi van mijn ouders. Jannie en Roelof. Best lastig nog.
Als er nog suggesties zijn, houden we ons aanbevolen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef bixister het volgende:
Madelieve kreeg dochter Jasja, zag ik: leuke naam! al ben ik meer gewend aan de Yasha spelling, maar eigenlijk vind ik Jasja wel OK.
Ik had vroeger een vriendinnetje die Jascha heette, vond ik qua spelling mooi maar toch vreemd dat je de sch niet als g uitspreekt maar als sj.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:41 schreef jellyrose het volgende:
Ik vind Jasja wel heel mooi klinken, maar de schrijfwijze vind ik dan weer minder door die 2 j's - het lijkt dan teveel op jaja of jasje voor mijn gevoel![]()
Dan vind ik de andere opties toch leuker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef Igraine het volgende:
[..]
Mij schoot geijk Ja Rule te binnen![]()
dat is een rapper
Slimme gedachte! Tot nu toe doet vrijwel iedereen het fout met Sasha... terwijl wij nog wel dachten dat we de meest bekende schrijfwijze hadden gekozen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Madelieve het volgende:
[..]
[..]
Ik had vroeger een vriendinnetje die Jascha heette, vond ik qua spelling mooi maar toch vreemd dat je de sch niet als g uitspreekt maar als sj.
Yasha vind ik meer voor jongens, is ook volgens mij een vrij gebruikelijke joodse naam, op zo'n namensite is ook te zien dat die naam meer aan jongens dan aan meisjes wordt gegeven.
Mijn lief had een studiegenootje die Jasja heette en uiteindelijk vonden we die spelling toch wel erg mooi, what you hear is what you get zeg maar..
Ik heb altijd gezegd dat ik mijn kind geen naam zou geven waarbij het niet meteen duidelijk was of het een meisjes- of jongensnaam was en uiteindelijk hebben we dat nu wel gedaan want op die namentellersite staan er ook jongetjes met deze spelwijze.
Wat een leuke site... Een lijstje maken met je favoriete namen, je klikt ze er zo in.quote:
Ik kan me dat nu al heel goed voorstellen (en ik heb nog heel wat maanden te gaan)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:11 schreef Madelieve het volgende:
Ik vind het wel even wennen hoor, de naam zit echt maanden in je eigen hoofd en ineens hoort het bij een kindje en spreken anderen het ook uit. Vandaag gesprekje met de kinderarts die het dan ook telkens heeft over 'Jasja' , klinkt ineens allemaal zo volwassen... Is dit herkenbaar voor anderen of spreek ik echt wartaal?
Ja, gek he?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
En hij heet Sasha, zijn hele leven lang.
Heel gek idee vind ik dat soms.
Heel herkenbaar! Wij zeiden in het begin ook steeds 'de baby' dit of 'de baby' dat. Heel erg wennen om dan echt de naam die je al maanden in je hoofd hebt hardop uit te spreken. En ook wat BE zegt dat ons meiske nu haar hele leven R. zal heten...apart idee hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:51 schreef LadyS het volgende:
Op vakantie waren er ook 2 kinderen op de camping die Corné en Margreet heetten... Op zich niks mis mee, maar ik vind het geen namen voor kinderen. Ik zie meteen 2 oudere mensen voor me...
Ik moest trouwens ook enorm wennen met de naam uitspreken. Volgens mij zei ik in het begin best wel vaak: "De baby moet in bad" Of: "wil je even dit-of-dat pakken voor de baby"
Wij noemden ons meisje in het begin vaak 'het meisje'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:50 schreef Lishe het volgende:
Herkenbaar inderdaad. Dan is het ineens echt, mag je het hardop uitspreken ook. Luuke hebben wij heel lang de baby genoemd.
Jorn is leuk joh, zelfs als eerste naam! Maareh, even denken... Koen, Thijs, Luuk?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het wordt dus een jongetje.
Dus wie weet er een leuke korte jongensnaam die ook nog bij Kim past? Nick vonden we eerst leuk, maar op de of andere manier is dat hem niet meer.
En de 2e naam gaat dus een vernoeming worden. Van of Jannie, of een combi van Roelof en Jannie.
Het enige waar ik op kan komen is Jorn.
Ingrid, vinden jullie Jaro niks? Is ook een samentrekking van Jannie en Roelof , komt volgens mij niet veel voor, is kort en past bij Kim.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dus wie weet er een leuke korte jongensnaam die ook nog bij Kim past? Nick vonden we eerst leuk, maar op de of andere manier is dat hem niet meer.
En de 2e naam gaat dus een vernoeming worden. Van of Jannie, of een combi van Roelof en Jannie.
dan zou ik eerder richting Jarno denkenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef geppie het volgende:
[..]
Ingrid, vinden jullie Jaro niks? Is ook een samentrekking van Jannie en Roelof , komt volgens mij niet veel voor, is kort en past bij Kim.
Kim en Jaro
Kan ook maar ik vind Jaro aparterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik eerder richting Jarno denken
Dora, ik zie meteen een oude vrouw voor me...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dora Jaan (vriendin van mijn zus), denk dat ze haar Dora noemen...
Ik een heeeele irritanteling die Engelse woordjes spreektquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dora, ik zie meteen een oude vrouw voor me...![]()
Wat leuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef snoopy het volgende:
Ik zit net het Parool (van gisteren) te lezen en zie bij de Burgerlijke stand een Jasja staan. Ik dacht: hee dat is ook toevallig maar het is gewoon de Jasja van Madelieve
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef snoopy het volgende:
Ik zit net het Parool (van gisteren) te lezen en zie bij de Burgerlijke stand een Jasja staan. Ik dacht: hee dat is ook toevallig maar het is gewoon de Jasja van Madelieve
Snoopy je hebt pbquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk en toevallig SnoopyHeb je 'm uitgeknipt? Misschien heeft Madelieve 'm zelf niet?
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?quote:
das Yoniquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Jambo het volgende:
[..]
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik twijfelde al, is het echt een meisjesnaam? Ik ken eigenlijk de naam Yoni alleen van Fok! (en weet ook niet of dat alleen een nick is, of ook de echte naam)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Jambo het volgende:
[..]
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?
das alleen een nickquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, is het echt een meisjesnaam? Ik ken eigenlijk de naam Yoni alleen van Fok! (en weet ook niet of dat alleen een nick is, of ook de echte naam)
Het is ook echt een meisjesnaam, maar hij wordt ook vaak aan jongens gegevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, is het echt een meisjesnaam? Ik ken eigenlijk de naam Yoni alleen van Fok! (en weet ook niet of dat alleen een nick is, of ook de echte naam)
Mijn gedachte ookquote:
Dat is idd een goed ideequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Miffy, zijn Joop en Dini roepnamen? dan kan je misschien iets doen met de officiele naam?? Ik stel me voor dat Joop van Johannes komt of van Joseph... dan heb je net wat meer speelruimte...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:02 schreef pinquit het volgende:
stel je voor dat ik origineel wilde zijngelukkig was dat niet het geval
k mag toch hopen dat dat engelse/amerikaanse kinderen warenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef oh-oh het volgende:
OMG net mensen bij de TV makelaar met 4 kids, Daan , Bodhi, Kiefer en Scully.
Nope, oerhollandse blonde kaaskopjes alle 4quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
k mag toch hopen dat dat engelse/amerikaanse kinderen waren
Ik vind het ook niet echt geweldige namen nee, maar waarom moeten de namen bij elkaar passen? Ik begrijp dat nooit zo, ik lees het hier vaak in het topic terug... Ik vind die namen qua combi niks mis mee, gewoon 4 verschillende namen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef jellyrose het volgende:
Ik vind Kiefer stiekem wel iets hebben eigenlijk - mede ook dankzij Kiefer Sutherland ofcoz![]()
Maar die 4 namen combineren echt voor geen meter.. mijn hemel
Oh op die manier, ik dacht dat het meer over het mooie combineren ging, zoals de meeste hier aandragen, dus echt gewone namen die leuk matchen. Ik snap je voorbeeld nu wel jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:25 schreef jellyrose het volgende:
Ik ben ook geen fan van Kwik, Kwek en Kwak combi's hoor, maar de namen van mijn kinderen zouden qua stijl wel bij elkaar passen gewoon omdat iets mijn stijl is of niet, ik kan me dus eigenlijk gewoon niet voorstellen dat als je je ene kind Daan noemt je je volgende kind Scully noemt, dat ligt naar mijn gevoel echt zover uit elkaar dat het niet helemaal klopt ofzo. En een beetje consistentie lijkt me voor de kinderen zelf zeker voor later ook wel prettig eigenlijk (moet er niet aan denken dat kind 1 zich later achtergesteld voelt tov kind 2 omdat ik toen fan was van the X files en niet van 24 en hij/zij daarom doodshoofdje heet)
Bram vind ik leuk. Hij valt bij ons alleen af omdat de eerste letter van schaaps voronaam ook een B is en we willen geen zelfde beginletter. Niet handig met postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:17 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren geboren in onze vriendenkring, Bram
Het past ook heel goed bij hun oerhollandse achternaamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bram vind ik leuk. Hij valt bij ons alleen af omdat de eerste letter van schaaps voronaam ook een B is en we willen geen zelfde beginletter. Niet handig met post
Over combinamen: ik denk dat alle combi's vanzelf goed gaan klinken, als je er aan gewend bent.
Als buitenstaander wel, maar als het je eigen kinderen zijn, spreek je die namen dagelijks meerdere keren in verschillende combi's uit. Past heel snel helemala perfect bij elkaar, je bent immers niet anders gewendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het past ook heel goed bij hun oerhollandse achternaamGewoon echt goed gekozen, vind ik
En je zult wel gelijk hebben wat betreft combi's maar ik denk dat ik heel lang nodig heb om aan combi's zoals Daan, Kiefer, Scully en die ander te wennen
Ik heb als bonus nog even (Alijander Hans) erachter gezet. Er staan een paar van dit soort namen in de lijst en zeker met de enorme uitleg van Tara erbij vond ik dit wel horen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef Webkim het volgende:
Jee Tara, je hebt je research wel gedaan..! Ik heb Leander in de lijst gezet.
Wat vullen we elkaar toch aan he?!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb als bonus nog even (Alijander Hans) erachter gezet. Er staan een paar van dit soort namen in de lijst en zeker met de enorme uitleg van Tara erbij vond ik dit wel horen.
ik ken t ook alleen als achternaamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:01 schreef Jojogirl het volgende:
Mooi Tara.
En Faas vind ik leuk, lekker stoer, al ken ik het ook als achternaam.
Zie... ik dacht al "ik ken die naam ergens van"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je kan Brandts Buijs echter ook kennen van de componisten of van GTST
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Lishe het volgende:
Iemand een leuke naam die goed bij Luuke en Lena past?
quote:
Echt waar? Wat waanzinnig gaaf zeg!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef Lishe het volgende:
[..]
Om 'm nou Wonder te noemen gaat wel erg ver, niet?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:04 schreef LadyS het volgende:
En hoe zit het dan met het ledikantjeHeb je er toch maar een neiuwe baby voor geknutseld?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:06 schreef Lishe het volgende:
Afgelopen vrijdag hebben ze de wandelwagen opgehaald.... Soms loopt het allemaal net even wat anders dan je denkt.
Zijn zelf nog helemaal van de wap, geen idee hoever en of alles uberhaupt wel goed is. Maar de eerste schrik is voorbij en de familie enzo weet het. Dus vandaar ook maar gewoon hier. Mocht het mis gaan/ zijn, dan kan ik dat ook kwijt, toch? En ik moet, moet, moet erover praten!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Lishe het volgende:
Ja maar, ja maar... een zwangerschapstest werkt toch niet meer na 16 weken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Lishe het volgende:
Dank jullie wel! Meteen een reden om de L-en te doorbreken he?Vrijdag telefonische intake bij de verloskundige en hopelijk heeeeel snel een echo. Ben heel benieuwd hoelang dit kleine ding zich verstopt heeft, het kan 5 maanden zijn, maar ook pas 4 weken. En het allerbelangrijste natuurlijk: of alles goed is!
Ja, dat is een mooie!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:38 schreef Sjeen het volgende:
Mira (Mirabel) schijnt overigens 'Wonder' of 'Verwonderlijk' te betekenen
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een kindje met van die prachtige ogen!
Het eerste wat me te binnen schiet is Jeroenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Lishe het volgende:
Ik haat mensen met een goed geheugen... nu moet ik weer terug gaan zoeken...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind de jongensnaam die jullie bij Lena hadden toch echt heel mooi passen, Lishe
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:58 schreef PM-girl het volgende:
Geboren: Faas.
Dat vind ik nou echt geen leuke naam.
Oe die vind ik leuk!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef soulflower het volgende:
Proficiat!!
Luuke, Lena en Kes/Senn/Raf
Luuke, Lena en Jazz/Rune/Jule (Ju-le)
Ik heb geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam wel een meisjesnaam tegen die je eerder eens noemde. Ik ben benieuwd.
Ja, ik zei toch al dat ik me zat te vervelen.Alle tijd om te spitten.
Hebbes!
Zo... kan ik weer rustig verder met vervelen.
is nu wel te verklaren trouwens he!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:05 schreef Lishe het volgende:
-
De wandelwagen is vrijdagochtend opgehaald!En ik heb vanochtend ook al lopen huilen bij het inpakken van de wieglakentjes...
Hmm Midas doet me aan Koning Midas denken of aan dat boze figuur uit de Donald Duckquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:39 schreef snoopy het volgende:
In onze vriendenkring geboren afegelopen weken: Mirre en Midas. Ik moet nog even wennen geloof ik...
Ik vind Midas op zich eigenlijk best een leuke naam, qua klank enzo, maar de associatie met de boze wolf zou me doen besluiten de naam niet aan mijn kind te geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:52 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hmm Midas doet me aan Koning Midas denken of aan dat boze figuur uit de Donald Duck
Staan een paar leuke tussen! Jeroen vind ik wel heel leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Noli. het volgende:
Noah en Hanne of Noah en Wende![]()
![]()
Ingrid een jongen![ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met de namen Jannie & Roelof kwam ik tot dit geknutsel.Jorn Jens Niels Jaro Jeroen Joene Roef Janus Jelle Jannic René
of....Ron (Ronnie/Ronald) ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joene.. zo noemde Saskia Jeroen in de boeken van Jaap ter HaarPast trouwens ook heeeeeeeel mooi bij Luuke en Lena
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ja, dat is waar ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken een Willemein, maar goed...tegenwoordig kan alles met (schrijfwijzen van) namen, geloof ik
Een vriendin deed een test, bleek 22 weken ver te zijn twee dagen later...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:23 schreef Sjeen het volgende:
Ja maar, ja maar... een zwangerschapstest werkt toch niet meer na 16 weken?
Jorno klinkt mij te veel als porno.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:38 schreef livelink het volgende:
Kim en Jarno of Jorno
Bezorg me nou niet direct een hart-aanval met dit soort uitsprakenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:03 schreef PM-girl het volgende:
Wat een leuke verrassing Lishe en Xtracer!Wauw! Geweldig!
[..]
Een vriendin deed een test, bleek 22 weken ver te zijn twee dagen later...![]()
Dat zit in jouw bedorven gedachtes maar Jorno klinkt al niet lekker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:05 schreef poemojn het volgende:dan krijg je als kleuter waarschijnlijk idd steeds 'Jorno de porno' te horen.
Cas is wel leuk...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef texelonia het volgende:
Noah had ook een leuke naam voor de baby bedacht: Castirun![]()
Geen idee hoe ie erop komt, dus ik probeerde dat uit te vissen door te vragen of ie iemand kent die zo heet. Zegt ie "Jaha, mijn broertje!"
Ik heb in de zwangerschap vrijwel altijd gepraat over de beeb; terwijl vriendlief Amber al bij naam noemde.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Wij zeiden in het begin ook steeds 'de baby' dit of 'de baby' dat. Heel erg wennen om dan echt de naam die je al maanden in je hoofd hebt hardop uit te spreken. En ook wat BE zegt dat ons meiske nu haar hele leven R. zal heten...apart idee hoor.
Dat lijkt me helemaal raar als je bijv. Puk o.i.d. heet.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:34 schreef texelonia het volgende:
Noah had ook een leuke naam voor de baby bedacht: Castirun![]()
Geen idee hoe ie erop komt, dus ik probeerde dat uit te vissen door te vragen of ie iemand kent die zo heet. Zegt ie "Jaha, mijn broertje!"
Ik droomde pas geleden dat ik bevallen was van een meisje. In mijn droom realiseerde ik me dat we haar Robin hadden genoemd en toen moest ik vreselijk huilen omdat ik dat helemaal geen leuke naam vondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:20 schreef Llewella het volgende:
De naam waar ik jaren geleden al over had gedroomd
Jaron!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Noli. het volgende:
Noah en Hanne of Noah en Wende![]()
![]()
Ingrid een jongen![ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Met de namen Jannie & Roelof kwam ik tot dit geknutsel.Jorn
[...]Jaro
[...]
of....Ron (Ronnie/Ronald) ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind ze leuk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:16 schreef t_igger het volgende:
Lange Frans is de vader geworden van een zoon!![]()
Hij luistert naar de naam Willem Frans Hendrikus Frederiks.
Al denk ik dan gelijk aan Porno/ Horny. Nms zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Voor de namen "van" Ingrid zou ook nog Jorni komen...oude vrienden van mij hebben die naam aan hun zoon gegeven.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Al denk ik dan gelijk aan Porno/ Horny. Nms zullen we maar zeggen
Jorni zo heette een jongen bij miij in de klas, en dat werd heel vaak Jorni de Porniquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Voor de namen "van" Ingrid zou ook nog Jorni komen...oude vrienden van mij hebben die naam aan hun zoon gegeven.
Wij denken voorlopig maar niet meer na over de namen en wachten de 21 weken echo afDe naam hoeft wat mij betreft ook niet echt bij Twan te passen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |