Wat leuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef snoopy het volgende:
Ik zit net het Parool (van gisteren) te lezen en zie bij de Burgerlijke stand een Jasja staan. Ik dacht: hee dat is ook toevallig maar het is gewoon de Jasja van Madelieve
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef snoopy het volgende:
Ik zit net het Parool (van gisteren) te lezen en zie bij de Burgerlijke stand een Jasja staan. Ik dacht: hee dat is ook toevallig maar het is gewoon de Jasja van Madelieve
Snoopy je hebt pbquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk en toevallig SnoopyHeb je 'm uitgeknipt? Misschien heeft Madelieve 'm zelf niet?
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?quote:
das Yoniquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Jambo het volgende:
[..]
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik twijfelde al, is het echt een meisjesnaam? Ik ken eigenlijk de naam Yoni alleen van Fok! (en weet ook niet of dat alleen een nick is, of ook de echte naam)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Jambo het volgende:
[..]
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |