Wat leuk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef snoopy het volgende:
Ik zit net het Parool (van gisteren) te lezen en zie bij de Burgerlijke stand een Jasja staan. Ik dacht: hee dat is ook toevallig maar het is gewoon de Jasja van Madelieve
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef snoopy het volgende:
Ik zit net het Parool (van gisteren) te lezen en zie bij de Burgerlijke stand een Jasja staan. Ik dacht: hee dat is ook toevallig maar het is gewoon de Jasja van Madelieve
Snoopy je hebt pbquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef Stiemie het volgende:
Wat leuk en toevallig SnoopyHeb je 'm uitgeknipt? Misschien heeft Madelieve 'm zelf niet?
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?quote:
das Yoniquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Jambo het volgende:
[..]
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik twijfelde al, is het echt een meisjesnaam? Ik ken eigenlijk de naam Yoni alleen van Fok! (en weet ook niet of dat alleen een nick is, of ook de echte naam)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:13 schreef Jambo het volgende:
[..]
De betekenis is alleen wat minder voor een jongetje. Of is de schrijfwijze dan Yoni?
das alleen een nickquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, is het echt een meisjesnaam? Ik ken eigenlijk de naam Yoni alleen van Fok! (en weet ook niet of dat alleen een nick is, of ook de echte naam)
Het is ook echt een meisjesnaam, maar hij wordt ook vaak aan jongens gegevenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, is het echt een meisjesnaam? Ik ken eigenlijk de naam Yoni alleen van Fok! (en weet ook niet of dat alleen een nick is, of ook de echte naam)
Mijn gedachte ookquote:
Dat is idd een goed ideequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Miffy, zijn Joop en Dini roepnamen? dan kan je misschien iets doen met de officiele naam?? Ik stel me voor dat Joop van Johannes komt of van Joseph... dan heb je net wat meer speelruimte...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:02 schreef pinquit het volgende:
stel je voor dat ik origineel wilde zijngelukkig was dat niet het geval
k mag toch hopen dat dat engelse/amerikaanse kinderen warenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef oh-oh het volgende:
OMG net mensen bij de TV makelaar met 4 kids, Daan , Bodhi, Kiefer en Scully.
Nope, oerhollandse blonde kaaskopjes alle 4quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
k mag toch hopen dat dat engelse/amerikaanse kinderen waren
Ik vind het ook niet echt geweldige namen nee, maar waarom moeten de namen bij elkaar passen? Ik begrijp dat nooit zo, ik lees het hier vaak in het topic terug... Ik vind die namen qua combi niks mis mee, gewoon 4 verschillende namen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef jellyrose het volgende:
Ik vind Kiefer stiekem wel iets hebben eigenlijk - mede ook dankzij Kiefer Sutherland ofcoz![]()
Maar die 4 namen combineren echt voor geen meter.. mijn hemel
Oh op die manier, ik dacht dat het meer over het mooie combineren ging, zoals de meeste hier aandragen, dus echt gewone namen die leuk matchen. Ik snap je voorbeeld nu wel jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:25 schreef jellyrose het volgende:
Ik ben ook geen fan van Kwik, Kwek en Kwak combi's hoor, maar de namen van mijn kinderen zouden qua stijl wel bij elkaar passen gewoon omdat iets mijn stijl is of niet, ik kan me dus eigenlijk gewoon niet voorstellen dat als je je ene kind Daan noemt je je volgende kind Scully noemt, dat ligt naar mijn gevoel echt zover uit elkaar dat het niet helemaal klopt ofzo. En een beetje consistentie lijkt me voor de kinderen zelf zeker voor later ook wel prettig eigenlijk (moet er niet aan denken dat kind 1 zich later achtergesteld voelt tov kind 2 omdat ik toen fan was van the X files en niet van 24 en hij/zij daarom doodshoofdje heet)
Bram vind ik leuk. Hij valt bij ons alleen af omdat de eerste letter van schaaps voronaam ook een B is en we willen geen zelfde beginletter. Niet handig met postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:17 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren geboren in onze vriendenkring, Bram
Het past ook heel goed bij hun oerhollandse achternaamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bram vind ik leuk. Hij valt bij ons alleen af omdat de eerste letter van schaaps voronaam ook een B is en we willen geen zelfde beginletter. Niet handig met post
Over combinamen: ik denk dat alle combi's vanzelf goed gaan klinken, als je er aan gewend bent.
Als buitenstaander wel, maar als het je eigen kinderen zijn, spreek je die namen dagelijks meerdere keren in verschillende combi's uit. Past heel snel helemala perfect bij elkaar, je bent immers niet anders gewendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het past ook heel goed bij hun oerhollandse achternaamGewoon echt goed gekozen, vind ik
En je zult wel gelijk hebben wat betreft combi's maar ik denk dat ik heel lang nodig heb om aan combi's zoals Daan, Kiefer, Scully en die ander te wennen
Ik heb als bonus nog even (Alijander Hans) erachter gezet. Er staan een paar van dit soort namen in de lijst en zeker met de enorme uitleg van Tara erbij vond ik dit wel horen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef Webkim het volgende:
Jee Tara, je hebt je research wel gedaan..! Ik heb Leander in de lijst gezet.
Wat vullen we elkaar toch aan he?!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb als bonus nog even (Alijander Hans) erachter gezet. Er staan een paar van dit soort namen in de lijst en zeker met de enorme uitleg van Tara erbij vond ik dit wel horen.
ik ken t ook alleen als achternaamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:01 schreef Jojogirl het volgende:
Mooi Tara.
En Faas vind ik leuk, lekker stoer, al ken ik het ook als achternaam.
Zie... ik dacht al "ik ken die naam ergens van"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je kan Brandts Buijs echter ook kennen van de componisten of van GTST
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Lishe het volgende:
Iemand een leuke naam die goed bij Luuke en Lena past?
quote:
Echt waar? Wat waanzinnig gaaf zeg!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef Lishe het volgende:
[..]
Om 'm nou Wonder te noemen gaat wel erg ver, niet?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:04 schreef LadyS het volgende:
En hoe zit het dan met het ledikantjeHeb je er toch maar een neiuwe baby voor geknutseld?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:06 schreef Lishe het volgende:
Afgelopen vrijdag hebben ze de wandelwagen opgehaald.... Soms loopt het allemaal net even wat anders dan je denkt.
Zijn zelf nog helemaal van de wap, geen idee hoever en of alles uberhaupt wel goed is. Maar de eerste schrik is voorbij en de familie enzo weet het. Dus vandaar ook maar gewoon hier. Mocht het mis gaan/ zijn, dan kan ik dat ook kwijt, toch? En ik moet, moet, moet erover praten!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Lishe het volgende:
Iemand een leuke naam die goed bij Luuke en Lena past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |