Als buitenstaander wel, maar als het je eigen kinderen zijn, spreek je die namen dagelijks meerdere keren in verschillende combi's uit. Past heel snel helemala perfect bij elkaar, je bent immers niet anders gewendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het past ook heel goed bij hun oerhollandse achternaamGewoon echt goed gekozen, vind ik
En je zult wel gelijk hebben wat betreft combi's maar ik denk dat ik heel lang nodig heb om aan combi's zoals Daan, Kiefer, Scully en die ander te wennen
Ik heb als bonus nog even (Alijander Hans) erachter gezet. Er staan een paar van dit soort namen in de lijst en zeker met de enorme uitleg van Tara erbij vond ik dit wel horen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:40 schreef Webkim het volgende:
Jee Tara, je hebt je research wel gedaan..! Ik heb Leander in de lijst gezet.
Wat vullen we elkaar toch aan he?!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb als bonus nog even (Alijander Hans) erachter gezet. Er staan een paar van dit soort namen in de lijst en zeker met de enorme uitleg van Tara erbij vond ik dit wel horen.
ik ken t ook alleen als achternaamquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:01 schreef Jojogirl het volgende:
Mooi Tara.
En Faas vind ik leuk, lekker stoer, al ken ik het ook als achternaam.
Zie... ik dacht al "ik ken die naam ergens van"quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je kan Brandts Buijs echter ook kennen van de componisten of van GTST
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Lishe het volgende:
Iemand een leuke naam die goed bij Luuke en Lena past?
quote:
Echt waar? Wat waanzinnig gaaf zeg!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef Lishe het volgende:
[..]
Om 'm nou Wonder te noemen gaat wel erg ver, niet?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:04 schreef LadyS het volgende:
En hoe zit het dan met het ledikantjeHeb je er toch maar een neiuwe baby voor geknutseld?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:06 schreef Lishe het volgende:
Afgelopen vrijdag hebben ze de wandelwagen opgehaald.... Soms loopt het allemaal net even wat anders dan je denkt.
Zijn zelf nog helemaal van de wap, geen idee hoever en of alles uberhaupt wel goed is. Maar de eerste schrik is voorbij en de familie enzo weet het. Dus vandaar ook maar gewoon hier. Mocht het mis gaan/ zijn, dan kan ik dat ook kwijt, toch? En ik moet, moet, moet erover praten!
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Lishe het volgende:
Iemand een leuke naam die goed bij Luuke en Lena past?
Ja maar, ja maar... een zwangerschapstest werkt toch niet meer na 16 weken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:17 schreef Lishe het volgende:
Dank jullie wel! Meteen een reden om de L-en te doorbreken he?Vrijdag telefonische intake bij de verloskundige en hopelijk heeeeel snel een echo. Ben heel benieuwd hoelang dit kleine ding zich verstopt heeft, het kan 5 maanden zijn, maar ook pas 4 weken. En het allerbelangrijste natuurlijk: of alles goed is!
Ja, dat is een mooie!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:38 schreef Sjeen het volgende:
Mira (Mirabel) schijnt overigens 'Wonder' of 'Verwonderlijk' te betekenen
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Nog een kindje met van die prachtige ogen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |