Eilandbewonersquote:Op zondag 27 juli 2008 00:09 schreef Uierboord het volgende:
Gaat dit topic over het gelijkspel tegen de amateurs van Dordrecht?
Heb je helemaal gelijk in, alleen moeten we niet op de korte termijn gaan oordelen. Bij Verbeek is de verwachting dat de eerste maand het minder loopt en het daarna pas begint te draaien. Dat zie je niet enkel bij Verbeek, maar ook bijv. vaak bij Adriaanse die ook een zware voorbereiding heeft. Al lijkt het dit seizoen bij Adriaanse omgedraaid te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, resultaten uit het verleden zeggen niks
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, wat is dat nu allemaal weer voor onzin. "De verwachtingen bij Verbeek zijn dat ie de eerste maand(en) slecht gaat presteren"
Op deze manier ga je je indekken bij een eventuele slechte start. Als supporter zijnde wil je dat je cluppie vanaf dag 1 gaat vlammen. Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Verder moet je al die oefenpotjes met een korreltje zout nemen. Wanneer de competitie begint, zal Feyenoord er echt wel staan.
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:50 schreef BBboyiseenkneus het volgende:
Doe maar niet.
Die dvd (quote:Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.
In de meeste gevallen zo kort, dat alleen de 2 wedstrijden tegen Ajax centraal staan. Worden ze met een goed gevolg afgesloten maken ze er zelfs een DVD van.
Bij de echte Feyenoord supporter staat in een seizoen maar 1 ding centraal, en dat is winnen van de aartsrivaal. Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er nu ineens geluiden opduiken dat het geen probleem is dat de de eerste wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Ik weet nou niet of ik dit soort gezwets moet opvatten als een troll of als een serieuze post. Mocht het dat eerste zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders je tijd te gaan besteden. Zit niet te wachten op dit soort loze geouwehoer.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.
In de meeste gevallen zo kort, dat alleen de 2 wedstrijden tegen Ajax centraal staan. Worden ze met een goed gevolg afgesloten maken ze er zelfs een DVD van.
Bij de echte Feyenoord supporter staat in een seizoen maar 1 ding centraal, en dat is winnen van de aartsrivaal. Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er nu ineens geluiden opduiken dat het geen probleem is dat de de eerste wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Het is geen getrol. Ik kan er alleen niet met mijn verstand bij dat er supporters zijn die het voor lief zouden nemen dat de wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik dit soort gezwets moet opvatten als een troll of als een serieuze post. Mocht het dat eerste zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders je tijd te gaan besteden. Zit niet te wachten op dit soort loze geouwehoer.
Je mist het punt. Niemand wil verliezen. Maar als het het resultaat over heel het seizoen ten goede komt, wie zijn wij dan om te klagen? We zitten met 17 andere clubs in de competitie, niet met 1 andere club.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het is geen getrol. Ik kan er alleen niet met mijn verstand bij dat er supporters zijn die het voor lief zouden nemen dat de wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Wanneer Ajax verliest van Feyenoord ben ik daar goed ziek van
Zou leuk zijn geweest om die namen gewoon te noemenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:08 schreef RayMania het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de officiële Feyenoord-site gaan (staat in de OP) en dan zie je gelijk dat Celtic, Dortmund en de Spurs de tegenstanders zijn.
Vriend ga jij weer je eigen hok in? Marc de Bejaarde speelt heel jullie roemeen zoek!quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, wat is dat nu allemaal weer voor onzin. "De verwachtingen bij Verbeek zijn dat ie de eerste maand(en) slecht gaat presteren"
Op deze manier ga je je indekken bij een eventuele slechte start. Als supporter zijnde wil je dat je cluppie vanaf dag 1 gaat vlammen. Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Verder moet je al die oefenpotjes met een korreltje zout nemen. Wanneer de competitie begint, zal Feyenoord er echt wel staan.
quote:Feyenoord zoekt club voor Harrison
Door WIETSE DIJKSTRA
DORDRECHT - Feyenoord gaat in Europa op zoek naar een club voor Harrison Afful. De 22-jarige verdediger uit Ghana was de afgelopen weken op proef bij de Rotterdammers, maar slaagde er niet in om een contract af te dwingen.Wel krijgt hij van de clubleiding de kans om zich elders te bewijzen.
afbeelding vergroten Feyenoord-stagiair Harrison Afful (rechts) en Georginio Wijnaldum.
,,We zien in Harrison niet een directe versterking,’’ zegt technisch directeur Peter Bosz. ,,Maar hij is wel een speler met mogelijkheden. Hij heeft niet voor niets al een aantal interlands gespeeld. Daarom willen we hem bij een club in Europa plaatsen.’’
De Ghanees is eigendom van de Rotterdammers. Hij werd in zijn vaderland opgeleid bij de Feyenoord Fetteh Football Acadamy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Celtic_F.C.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:02 schreef tong80 het volgende:
Dacht dat het over het jubileum tournooi ging.
Nergens iets te vinden in dit topic over de drie andere deelnemers.
quote:
Prima idee om ervaring op te doen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon naar Woudestein dan. Kan die evt 1 dag per week mee trainen enzo!
Liever ergens verhuren aan een club die zijn salaris (voor een deel) wilt betalen. +- 400.000 is niet niets.quote:
Ja oke maar waarom hebben we anders kostenpost excelsior als je ze toch amper gebruikt (3 spelers nu maar gestald volgens mij)quote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Liever ergens verhuren aan een club die zijn salaris (voor een deel) wilt betalen. +- 400.000 is niet niets.
Verklaar je naderquote:Op zondag 27 juli 2008 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja oke maar waarom hebben we anders kostenpost excelsior als je ze toch amper gebruikt (3 spelers nu maar gestald volgens mij)
Gelukkig is dat dan ook geen basisspeler.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vriend ga jij weer je eigen hok in? Marc de Bejaarde speelt heel jullie roemeen zoek!
Bruins snel weer fit verwacht gelukkig!
Timmetje zou hem in zn broekzak hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dan ook geen basisspeler.
Ik wil dan ook wel een duel zien tussen Marc de Bejaarde en Timmetje de Cler.
Beste Patrick,quote:Op zondag 27 juli 2008 22:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dan ook geen basisspeler.
Ik wil dan ook wel een duel zien tussen Marc de Bejaarde en Timmetje de Cler.
quote:Ziekenboeg stroomt vol Verbeek: ‘Als iedereen fit is, is groep niet te smal. Nu wel. Vervelend’
Door WIETSE DIJKSTRA
DORDRECHT - Ongeschonden is Feyenood de trainingsweek in Oostenrijk niet doorgekomen.
Zo liep Andwélé Slory nabij de Alpen een hamstringblessure op die hem minimaal twee weken buitenspel zet en kampt Theo Lucius met een terugval. Net als de deze zomer geopereerde Kevin Hofland, de met liesproblemen sukkelende Tim de Cler en de overbelaste Kermit Erasmus bleven zij in Dordrecht aan de kant. Daar tegenover stond de terugkeer van Karim el Ahmadi en Ron Vlaar, die zaterdag fit genoeg bleken om in te vallen.
Dat Verbeek momenteel beschikt over een te smalle selectie maakt het niet makkelijker om te kunnen werken zoals hij wil. ,,Soms moet je iets te veel doen met dezelfde jongens,’’ erkent de trainer, die wat blessures betreft ook kampt met de erfenis van het afgelopen seizoen. ,,Als iedereen fit is, is de groep niet te smal. Nu wel. Dat is vervelend.’’
Vooral De Cler is nog lang niet waar hij moet zijn. ,,De voorwaarden van Tim zijn niet al te best. Op het moment dat we hem belasten heeft hij de volgende dag last. Hij moet goed opgetraind worden voordat we die in de groep maximaal gaan belasten dan wel met wedstrijden gaan lastig vallen.’’
Als linksback werd De Cler in Dordrecht noodgedwongen vervangen door Giovanni van Bronckhorst. ,,Die zie ik liever op het middenveld, maar ik heb even niet anders.’’
Verbeek moest zaterdag wel meer kunstgrepen uithalen. Zo speelde de Braziliaanse Manteiga na rust op drie posities. De verdedigende middenvelder schoof per wissel een linie door en eindigde in de spits naast Michal Janota. Feyenoord, dat op voorsprong kwam door een eigen doelpunt van Fernando Derveld, verloor gaandeweg de grip en zag de thuisclub brutaler worden. Ook in Dordrecht bleek het verval te groot. De groep achter de gevestigde orde is nog niet zo ver als Verbeek had gehoopt.
Een van de Rotterdamse talenten die meer tijd nodig heeft, beleefde zaterdag wél een leuke middag. Jerson Anes Ribeiro, door Feyenoord verhuurd aan Dordrecht, speelde tegen zijn werkgever ijzersterk. De linkermiddenvelder (19) met de prima trap, had de lat en de paal al geraakt toen hij halverwege de tweede helft de bal onder Ekramy knalde.
,,Over de 1-1 hadden we niets te zeggen,’’ bekende Verbeek. ,,Ik vond dat we niets beter waren. We zijn op dit moment, zowel in fysiek opzicht als technisch/tactisch, niet in staat om een ploeg als Dordrecht onze wil op te leggen. Of me dat tegenvalt? Het is een constatering.’’
Goh.quote:,,Als iedereen fit is, is de groep niet te smal. Nu wel. Dat is vervelend.’’
Dat weblog komt echt met de vaagste geruchtenquote:Sportweek: 'Transfer Griekse verdediger naar Feyenoord afgeketst'
20080728_dellas Volgens Sportweek.nl zou de Griekse international Traianos Dellas bijna rond zijn geweest met Feyenoord, maar is de transfer om onbekende reden afgeketst. Deze verdediger won in 2004 met Griekenland het Europees kampioenschap. De boomlange Griek staat op dit moment onder contract bij AEK Athene. Verder staat er onder de 'geruchten' ook dat Rob Friend van Borussia Mönchengladbach naar Feyenoord zou komen.
Schaam je!quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Moet nog steeds kaartjes halen voor dat jubilieumtoernooi...
quote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat weblog komt echt met de vaagste geruchten
Dit bleek wel waar te zijnquote:Feyenoord speelt gelijk tegen FC Dordrecht
Vanmiddag speelde Feyenoord een oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht. In de 38e minuut kwamen de Rotterdammers op voorsprong door een eigen doelpunt van Derveld. In de 68e minuut kwam Dordrecht op gelijke hoogte door de van Feyenoord gehuurde Ribeiro. Dordrecht was de ploeg die de beste kansen kreeg. De aanvallers van de Dortenaren kwamen een aantal keer eenvoudig door de Rotterdamse verdediging heen. Luigi Bruins viel in de eerste helft uit vanwege een blessure aan het bovenbeen. Feyenoord kreeg tot nu toe al vijf tegendoelpunten te verwerken in de voorbereiding.
Hier geloof ik geen seconde in.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar komen al die blessures toch opeens vandaan, of traint Verbeek zo hard dat spontaan de halve selectie uitvalt met blessures.quote:
Aan de andere kant wisten ze ook al dat Hofland blessuregevoelig is, de Cler nog steeds niet blessurevrij is en dat Vlaar net terug komt van een blessure. Oftewel: we kunnen niet eens een normale verdediging opstellen.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar komen al die blessures toch opeens vandaan, of traint Verbeek zo hard dat spontaan de halve selectie uitvalt met blessures.![]()
Als dat maar niet het verhaal van het seizoen wordt.
Gelukkig is de voorbereiding nog lang, maar het is wel vervelend dat Feyenoord noodgedwongen de gehele voorbereiding in een andere samenstelling moet spelen dan waarmee Verbeek - waarschijnlijk - de competitie wilt beginnen.
wat erg, een wedstrijd bezoekenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Anders moet ik nog even een kaartje kopen voor de 1e wedstrijd
Qua financien kan ik het niet opbrengen om naar naar beide dagen te gaan. Nu ga ik dus alleen naar de wedstrijd tegen celtic.quote:
De NOS zal beide wedstrijden van Feyenoord uitzenden op Nederland 3.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wordt het jubileum toernooi nog ergens live uitgezonden?
Anders moet ik nog even een kaartje kopen voor de 1e wedstrijd
Was inderdaad best prijzig, maar met de korting viel het toch wel mee?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Qua financien kan ik het niet opbrengen om naar naar beide dagen te gaan. Nu ga ik dus alleen naar de wedstrijd tegen celtic.
Met die korting viel het wel mee inderdaad. Als het toch live op tv word uitgezonden blijf ik liever een wedstrijdje thuis om geld te besparen voor het aankomende dure seizoen!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Was inderdaad best prijzig, maar met de korting viel het toch wel mee?
Ik kreeg korting en een extra gratis kaart erbij.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Met die korting viel het wel mee inderdaad. Als het toch live op tv word uitgezonden blijf ik liever een wedstrijdje thuis om geld te besparen voor het aankomende dure seizoen!
Zeker een fout van de FKSquote:Op maandag 28 juli 2008 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kreeg korting en een extra gratis kaart erbij.
quote:FEYENOORD: HAND OP DE KNIP
maandag 28 juli 2008
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Bij Feyenoord is het opvallend rustig aan het transferfront. Algemeen directeur Eric Gudde legt uit waarom de Rotterdammers zich gedeisd houden.
Best een aardige speler die Harrison Afful. Nog jong en toch al Ghanees international. Wellicht dat hij een paar jaar geleden een kans had gekregen in de Kuip. Maar de tijd dat Feyenoord een gokje waagde, is geweest. Bij twijfel niet doen, luidt het nieuwe adagium in Rotterdam-Zuid. En dus mag de verdediger, die met zijn niet-EU-salaris zwaar op de begroting zou drukken, zich eerst elders bewijzen voor hij ooit weer in beeld komt.
Technisch directeur Peter Bosz liet vorige week in Oostenrijk aan duidelijkheid al niets te wensen over; Feyenoord moet eerst spelers verkopen voordat het zich kan versterken. Simpel gezegd, het geld is op. ,,Tijdens mijn nieuwsjaarstoespraak heb ik gezegd dat we een kleine oorlogskas hadden,’’ aldus algemeen directeur Eric Gudde. ,,Maar nadat we Karim El Ahmadi hebben gehaald, zitten we in de buurt van de nul.’’
Grote aankopen hoeft het legioen daarom voorlopig niet te verwachten. Feyenoord heeft weliswaar een hogere begroting dan de Nederlandse subtop, maar heeft op de transfermarkt momenteel minder te besteden dan clubs als Heerenveen, FC Groningen, FC Twente en AZ. ,,Dat klopt,’’ zegt Gudde. ,,Maar dat heeft te maken met diverse aspecten zoals het verleden en de mooie transferopbrengsten die de andere clubs recent hebben geboekt. Daarnaast halen ze relatief meer uit hun vernieuwde stadions. Ze hebben eerder verbouwd, waardoor de inkomsten uit het zakelijke segment -business units, business seats en hospitality- groter zijn dan bij Feyenoord. Het aantal zakelijke stoelen in die stadions is groter en daar haal je als club je geld uit. Daarom is een nieuw stadion voor ons ook zo belangrijk.’’
Tot die tijd zal Feyenoord, dat de schuld uit het verleden heeft teruggebracht van dertig naar tien miljoen euro, vooral creatief moeten zijn. De vorig jaar opgerichte spelersfondsen waren wat dat betreft een groot succes. De twee Talent Pools, waarin investeerders voor 250.000 euro konden participeren, leverden in no time elf miljoen euro op. Dat geld waarmee Feyenoord meteen de markt op kon, bezorgde de Rotterdammers vorig jaar een flinke kwaliteitsimpuls.
Gudde hoopt op een zelfde effect van het Feyenoord Investeringsfonds 2008. De opvolger van de beide Talent Pools, waarbij de club dit keer uitgaat van tachtig participaties van 125.000 euro, moet nog eens tien miljoen euro in het laatje brengen. ,,We hebben gekozen voor een ander model. Het grote verschil is dat je bij de Talent Pools - een soort mandje met daarin zeven spelers - wist in wie je ging investeren. Bij het Feyenoord Investeringsfonds vragen we nog meer vertrouwen van de participanten in de technische staf. Het gaat hierbij veelal om mensen met geld én een warm Feyenoord-gevoel. Het percentage waarin je meedeelt, minimaal 25 procent en maximaal 50, is afhankelijk van de inbreng.’’
Aan interesse is andermaal geen gebrek, al loopt het nieuwe model iets minder snel dan de vorige twee. ,,Het is inmiddels voor een derde gevuld,’’ zegt Gudde, die weet dat de belangstelling pas echt op gang komt als Feyenoord zich komend weekeinde tijdens het jubileumtoernooi aan het eigen publiek presenteert. ,,We zijn druk in gesprek met potentiële investeerders.’’
El Ahmadi is tot dusverre de enige speler in het fonds, dat is bedoeld voor spelers onder de 24 jaar die voor minimaal vier jaar zijn vastgelegd. Aangezien Feyenoord ’pas’ eenderde van de tien miljoen binnen heeft en de middenvelder van FC Twente zo’n vijf miljoen kostte, is het niet moeilijk uit te rekenen waarom de Rotterdammers weinig meer te besteden hebben.
Vandaar dat Feyenoord er veel aan gelegen is om eerst spelers als Tiendalli, Biseswar, Derijck, Saidi en Erkramy te verkopen. Gudde: ,,We hebben meer dan de 24 spelers die we wilden. Om weer saldo in investeringsruimte te hebben, hebben we transferopbrengsten en minder salariskosten nodig. We hebben nou eenmaal niet de saldi van Ajax en Heerenveen, die voor veel geld spelers hebben verkocht.’’
Alleen in het geval dat zich een buitenkansje voordoet, wil de club een voorschot nemen op de verwachte inkomsten uit transfers en het spelersfonds. FC Twente-spits Marko Arnoutovic, voor wie Feyenoord miljoenen over had, was onlangs zon uitzondering. ,,Dat was een kwestie van anticiperen. Ondernemen in voetbal betekent dat je soms een beheerst risico moet nemen. Op het moment dat zich weer een situatie als met Arnoutovic voordoet, zou dat opnieuw een overweging van de directie kunnen zijn. Dat geeft aan wat onze speelruimte is.’’
Gudde waakt echter voor paniekaankopen. ,,We hebben gehouden wat we wilden en hebben Jon Dahl Tomasson en Karim El Ahmadi erbij gekregen.
Bovendien zijn spelers als Georginio Wijnaldum, Luigi Bruins en Leroy Fer weer een jaar ouder. Het publiek ziet graag dat je spelers haalt, maar we gaan voor kwaliteit. We hebben bewust een koers ingezet en met de samenstelling van de nieuwe technische staf een nadrukkelijke keuze gemaakt. Het verbeteren van de randvoorwaarden, zoals we hebben gedaan, kost ook geld. Maar dat we spelers beter kunnen prepareren gaat ons per saldo ook punten opleveren.’’
Bron: Algemeen Dagblad
Dellas heeft een paar weken geleden bij Anorthosis getekendquote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet gezegd. Dat werd ze min of meer in de mond gelegd door gespreksleider Van Dorp.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Het bestuur zei toch tijdje terug 20 Milj. te hebben?
Bron?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:43 schreef elron het volgende:
020 wil Loovens...
alsjeblieft niet zeg.
Als ie terug naar Nederland komt dan naar Feyenoord !!
jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:28 schreef Ludacriss het volgende:
Omdat mijn vakantie in een keer is uitgesteld wil ik graag nog naar Celtic - spurs maar heb je een cc nodig?
quote:
quote:Ajax bekijkt de mogelijkheden om Glenn Loovens over te nemen van Cardiff City, zo bericht de Schotse krant The Herald. De 24-jarige verdediger wil zelf weg bij de Engelse eerstedivisionist en moet ongeveer 3,5 miljoen euro kosten.
Ik wist niet eens dat het combigras was..quote:Feyenoord weer op 100 procent natuurgras
Feyenoord speelt dit seizoen weer op 100 procent natuurgras, na klachten van de spelers over de hardheid van het oude veld in de Kuip. Dat maakte de Rotterdamse club maandag bekend.
Sinds 2004 werd er in het gras 3 procent kunstvezel verwerkt. Nadeel van dit 'combigras' was bovendien dat de top van het veld elk jaar gefreesd moest worden. Het gras had dan acht tot tien weken nodig om bij te groeien.
De vervangingswerkzaamheden zijn al begonnen. De nieuwe grasmat moet vrijdagavond bij de start van het jubileumtoernooi klaar zijn.
dat dus. En de huidige selectie is ook echt niet onaardig. Ja de verdediging is zwak, maar met een beetje geluk blijven hofland en vlaar blessures bespaard, en blijken de weinige aankopen die we hebben gedaan echte versterkingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Happel het volgende:
Ach ja, ik had me er allang bij neergelegd dat we hiermee te maken zouden krijgen na het vertrek van die kale leugenaar. Feijenoord kan alleen maar liquide middelen vergaren door spelers te verkopen en middels die talentpools.
Het positieve is dat ze de schuld met 20 miljoen hebben vermindert in de afgelopen twee jaar.
over dirk (uiteraard de echte) gesproken... Liverpool heeft keane (van de yids) ook alweer gehaald. Ik zeg Dirk kom maar terug, desnoods pasvolgend seizoenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef ruud_fr het volgende:
Dirk-Kuijt: 'Wie zal ik vandaag weer eens uitkotsen op het forum?'
ik las het ja, maar Dirk gaat natuurlijk voor de positie op rechtsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
over dirk (uiteraard de echte) gesproken... Liverpool heeft keane (van de yids) ook alweer gehaald. Ik zeg Dirk kom maar terug, desnoods pasvolgend seizoen
Op vertoon van een clubcard kan je 4 kaarten halen en op vertoon van legitimatie 2 kaarten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:28 schreef Ludacriss het volgende:
Omdat mijn vakantie in een keer is uitgesteld wil ik graag nog naar Celtic - spurs maar heb je een cc nodig? Die heb ik namelijk niet, is er anders een andere manier om tickets te krijgen?
Ach, hij heeft wel gelijk. Bosz praat zo vaak zijn mond voorbij. Voor de rest doet hij het redelijk vind ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef ruud_fr het volgende:
Dirk-Kuijt: 'Wie zal ik vandaag weer eens uitkotsen op het forum?'
Kan dat gewoon aan de stadion kassa?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Op vertoon van een clubcard kan je 4 kaarten halen en op vertoon van legitimatie 2 kaarten.
Ja bij de Klantenservice, volgens een advertentie die in het AD van vandaag staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan dat gewoon aan de stadion kassa?
quote:Feyenoord heeft een nieuwe club gevonden voor Chun-Soo Lee. De Zuid-Koreaanse aanvaller vertrekt op huurbasis naar Samsung Blue Wings, dat uitkomt in de K-League. Dat meldt Feyenoord dinsdagmiddag op haar officiële website. Met de mededeling is een einde gekomen aan de wekenlange onzekerheid. Feyenoord wilde graag meewerken aan een vertrek van Lee, maar vond geen club die hem wilde overnemen. De Rotterdammers hebben nu besloten om hem een seizoen te verhuren aan Samsung Blue Wings. “We hopen dat Lee op deze manier weer aan spelen toe gaat komen”, zegt technisch directeur Peter Bosz.
Hoewel de td er niet in is geslaagd om Lee te verkopen is Bosz tevreden. Volgens de directeur heeft Feyenoord financieel gezien een goede overeenkomst gesloten met Blue Wings. “Bovendien hopen we dat Lee het zo goed gaat doen dat hij weer goed in de markt komt te liggen. We zullen proberen om hem dit jaar zo goed mogelijk volgen.”
De 27-jarige Lee kwam vorig jaar over van het Zuid-Koreaanse Ulsan Hyandai, dat ongeveer twee miljoen euro voor hem ontving. Bij Feyenoord kon de aanvaller de supporters echter nooit overtuigen. Lee speelde slechts twaalf competitiewedstrijden, waarin hij niet wist te scoren.
Nee, niet Lee weg!!quote:
Hij mag best op het voolplein loempia's velkopen hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En laat hem ook maar niet meer terugkomen
Dan is ie toch nog ergens goed voor uiteindelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij mag best op het voolplein loempia's velkopen hoor
Dat wil iedereen graag zien, alleen zijn er geen kopersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:45 schreef Wooldoor het volgende:
Verhuren lijkt me nou niet echt een goede oplossing, kan je hem beter gelijk verkopen en mischien nog wat leuks terug voor halen.
quote:DOTO dat woensdag aanstaande tegen Feyenoord zal aantreden, zal vol aan de bak moeten. Feyenoord komt met onder andere de volgende spelers:
Karim Saïdi , Sanny Monteiro , Georginio Wijnaldum , Leroy Fer, Diego Biseswar, Timothy Derijck , Dwight Tiendalli , Manteiga , Tim Vincken , Kevin Wattamaleo, Jordão Pattinama en Kermit Erasmus.
Trainer is Alex Pastoor, de wedstrijd is bij vv Abbenbroek en begint om 18.30.
Zouden die niet gewoon terug geroepen zijn door Feijenoord. Onder het mom, we maken de selectie wat breder.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef TC03 het volgende:
Nog stééds Saïdi, Derijck en Tiendalli? Hier klopt iets niet hoor.
Arnautovic zou een min of meer zekere investering wezen en daarvoor zou geld beschikbaar gemaakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat we nu geen miljoenen meer hebben en een paar weken geleden nog die Arnautovic voor 5 miljoen probeerden binnen te halen?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef EnactedChaos het volgende:
Dit geeft maar weer eens aan hoeveel jaar je nodig hebt om zoveel jaar wanbeleid weg te werken.
Kale tyfushonden.
Tsja...quote:
http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=7312&Itemid=190quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:05 schreef mister_popcorn het volgende:
bron?
Houdoe en niet heel erg bedanktquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:48 schreef sjimz het volgende:
Lucius volgens de geruchten naar Willem II toe.
Klinkt best leuk. En eindelijk eens wat artiesten die ik eventueel wel zou willen horenquote:,,Het wordt een feest dat zijn weerga niet kent. Een unieke show waar werkelijk iedere Feyenoord-supporter bij moet zijn.’’ De Rotterdamse ondernemer Leo Westermeijer (74) is enkele maanden bezig met het Feest van de Eeuw, dat op zaterdag 6 september in de Kuip wordt gehouden.
,,Tijdens deze ultieme Feyenoord-avond koppelen we voetbal aan muziek,’’ zegt Westermeijer, die vorig jaar nog de Cubaanse zangeres Gloria Estefan naar de Rotterdamse Wereldhavendagen wist te halen.
Bij elkaar tachtig muzikanten en artiesten uit binnen- en buitenland zullen tijdens een honderd minuten durende Amerikaanse show de rijke honderd-jarige geschiedenis van de Rotterdamse voetbalclub de revue laten passeren.
De kaartverkoop begint op gang te komen, zegt Westermeijer. Tot dusverre zijn ‘een dikke’ tienduizend tickets verkocht. Er zijn dus nog volop kaarten. ,,Dat stadion moet vol komen. Ik ga ervan uit dat dat gaat lukken,’’ zegt de organisator. Daarbij moet ook het affiche helpen. Westermeijer somt op wie hij al heeft binnengehaald: de Amerikaanse bands Kool the Gang (‘Celebration’) en Sister Sledge (‘You’re my guy’) en uit Liverpool Gerry Marsden (van de Pacemakers; ‘You’ll never walk alone’).
Als ‘Rotterdamse’ artiesten zullen opdraven: Lee Towers (‘Mijn Feyenoord’), Jacky van Dam (‘Hand in hand kameraden’), Gerard Cox (‘Toen wij uit Rotterdam vertrokken’), maar ook de Hermes House Band, Frédérique Spigt, Pierre van Duijl en dj Paul Elstak, die een speciale Feyenoord-mix zal maken. Natuurlijk zullen ook talloze (oud-)spelers, (ex)-trainers en andere ras-Feyenoorders van de partij zijn. De elf door de fans meest gekozen momenten uit de Feyenoord-historie komen langs. De feestavond wordt afgesloten met vuurwerk. De presentatie van het evenement is in handen van Loes Luca.
Westermeijer heeft meer in petto, onderstreept hij. ,,Er komt een podium van zestig meter op het veld te staan, met een enorm scherm en drie catwalks. We bouwen het stadhuis na, mét balkon. Daarop doen we alsnog de balkonscène die in 2002 bij het winnen van de UEFA Cup niet kon doorgaan.’’ Er is aandacht voor de legendarische uittocht van het Legioen naar Lissabon in 1963. ,,Dat doen we met een 3D-lasershow waarin het zal lijken dat de cruiseschepen De Groote Beer en De Waterman door de Kuip varen en dat de mensen op het veld in het water staan.’’
En verwacht niet dat WII er de hoofdprijs voor neergelegt heeft, zodat we opeens weer ruim geld voor 1 nieuwe hebben..quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:20 schreef EnactedChaos het volgende:
Betekent wel dat we weer een verdediger minder hebben. Niet dat ie heel erg veel toevoegde maar het was er wel een. Als het waar is moeten we er zeker nog 2 verdedigers bij hebben.
Als ze 5 mln willen uitgeven aan die Arnautovic, dan kunnen ze met die 5 mln (en het vrijgekomen salaris van Lucius) ook vast een goede rechtsback halenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:20 schreef EnactedChaos het volgende:
Betekent wel dat we weer een verdediger minder hebben. Niet dat ie heel erg veel toevoegde maar het was er wel een. Als het waar is moeten we er zeker nog 2 verdedigers bij hebben.
Die 5 mln is enkel voor gevallen Arnautovic. Ik kan geen rechtsback verzinnen die aan dat profiel voldoet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ze 5 mln willen uitgeven aan die Arnautovic, dan kunnen ze met die 5 mln (en het vrijgekomen salaris van Lucius) ook vast een goede rechtsback halen
Ja want Arnautovic heeft al zo ongelovelijk veel bewezen dat je zonder morren gewoon ff 5mln betaaldquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die 5 mln is enkel voor gevallen Arnautovic. Ik kan geen rechtsback verzinnen die aan dat profiel voldoet.
Ik stel de criteria niet op. Maar Feyenoord kan geld genereren voor een speler die in hun ogen veel waarde voor de club kan hebben en 99% zeker geld oplevert in de toekomst. Dat doe ik niet, maar het bestuur.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja want Arnautovic heeft al zo ongelovelijk veel bewezen dat je zonder morren gewoon ff 5mln betaald
Idem hier (mocht die überhaupt weg gaan). Maar er zijn ook gewoon weinig goede rb's in NL als ik er over nadenk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:28 schreef Happel het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze het vetrek van Lucius zouden willen opvangen...
Jij rijdt in een Twingo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja want Arnautovic heeft al zo ongelovelijk veel bewezen dat je zonder morren gewoon ff 5mln betaald
hij deed het een paar wedstrijden aardig daar ja (1 hele slechte ook), maar is gewoon slecht voor z'n ontwikkelingquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Leroy Fer, zou die niet rechtsback kunnen spelen? Indien hij daar goed uit de voeten zou kunnen zie ik hem graag als de vervanger van de - hopelijk - vertrekkende Lucius.
Ik weet dat hij eigenlijk middenvelder is, maar heeft hij niet al een keer eerder op die RB positie gespeeld? Ik meen dat hij het toen erg aardig deed (of ik vergis me met de linksback positie).
ja, de laatste 80 wedstrijden stond hij idd te prutsenquote:In ieder geval is Buijs geen optie wat mij betreft, zo ongeinspireerd zoals hij over het veld in Dordrecht slenterde. Greene of Tiendalli zouden er nog uit de voeten kunnen, maar in de laatste wedstrijden die ik heb gezien van Greene stond hij te prutsen.
Mja, volgens mij las ik wel snel dat die dan mogelijk ook weer naar het middenveld kon bij WII. Was dat niet zijn favoriete plek eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:40 schreef ruud_fr het volgende:
lijkt mij stug dat Lucius naar Willem 2 gaat, hij maakt immers bij ons kans op een basisplaats ()
Inderdaad een beetje vreemd dat Munsterman heeft gezegd 'er mag niemand weg bij Fc Twente' en zodoende de Arnautovic transfer heeft laten afketsen, maar dat het er nu naar uitziet dat hij wel meewerkt aan een transfer van Wielaert.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Zou het trouwens wel een beetje suf vinden als Wielaert naar ajax gaat. Die mag ook niet weg van Munsterman maar gaat straks gewoon wel.
Denk niet dat Feyenoord er echt iets aan kan doen want Wielaert wil blijkbaar erg graag en Arnautovic wilde iets minder graag, maar toch. Vind het wel een tekenend.
Volgens mij niet hoor..quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
maar dat het er nu naar uitziet dat hij wel meewerkt aan een transfer van Wielaert.
Aangezien ze schijnbaar Wisgerhof willen halen als vervanging neem ik aan dat ze hem verkopen. Vindt het inderdaad apart dat ze een basisspeler wel willen verkopen maar een jeugdspeler niet.quote:
Beterquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:52 schreef denthemen het volgende:
Makaay heeft zojuist 1 keer weten te scoren in een oefenwedstrijd van het Olympische elfta tegen Kameroenl, ze wonnen met 2-0
Oranje........................lekker boeiend.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Juk het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Landzaat zijn uitspraak over dat hij blij is dat Nederland geen europees kampioen is geworden?
Ze mogen allemaal weg, maar zijn het nog niet. Net als Biseswar trouwens, die zal ook ballen tegen DOTO.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zouden die niet gewoon terug geroepen zijn door Feijenoord. Onder het mom, we maken de selectie wat breder.
Dacht namelijk dat Saidi (uitstekende verdediger trouwens) naar Turkije ging, Derijck naar FC Dender en Tiendalli mocht weg.
hmm, klinkt aardig. Lekker pintjes pakken eerst, en dan maar 's kijken zondag of beetje gezellig wil worden met onze 'gasten"quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een ander forum lees ik dat er 500 Duitsers (vak GG), 1250 Engelsen (vak G) en rond de 5.000 Schotten (vak E, EE, F, en FF) komen naar het jubileumtoernooi.
Dat moet een goed sfeertje kunnen worden.
quote:Andries Jonker ontkent interesse voor Lucius
Andries Jonker, technisch directeur en hoofdtrainer van Willem II, ontkent in het Brabants Dagblad het gerucht dat Theo Lucius in beeld is bij zijn club. "Als je de selectie goed bekijkt, zie je ook dat we niet echt behoefte hebben aan zo'n verdedigend ingestelde voetballer. Galásek was een ander verhaal geweest. Die brengt voetballend ook het nodige in."
quote:Jong Feyenoord wint met 3-2 van PVV DOTO
Jong Feyenoord heeft gewonnen van PVV DOTO. Op het veld van amateurvereniging Abbenbroek was het team van Alex Pastoor met 3-2 te sterk voor DOTO. Kermit Erasmus maakte één van de doelpunten.
Onder de beloften van deze avond behoorden ook Karim Saïdi, Timothy Derijck en Dwight Tiendalli, die allen overbodig worden bevonden door Gertjan Verbeek. Namens het eerste eftal speelden onder andere Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Kermit Erasmus, Darley en Manteiga.
quote:Begroting Feyenoord stijgt met 7,3 miljoen
Het Algemeen Dagblad publiceert een overzicht van de begrotingen van de Nederlandse eredivisieclubs komend seizoen. De begroting van Feyenoord stijgt volgens de krant met 7,3 miljoen naar 45,9 miljoen euro. Ajax blijft op 65 miljoen en PSV zakt van 65 naar 63 miljoen.
Dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:38 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hmm, klinkt aardig. Lekker pintjes pakken eerst, en dan maar 's kijken zondag of beetje gezellig wil worden met onze 'gasten"
Weer een blessure te wijten aan overbelasting, pff.quote:Tomasson kan weerzien met Dortmund vergeten
Door WIETSE DIJKSTRA
RIDDERKERK - Jon Dahl Tomasson kan een weerzien met Borussia Dortmund ver- geten.
De aanvaller van Feyenoord kampt met een bilspierblessure en mist morgenavond hoe dan ook de eerste wedstrijd van het Jubileumtoernooi in de Kuip. Volgens Gertjan Verbeek is de Deen zondag tegen Celtic op zijn vroegst weer inzetbaar. ,,Maar vrijdag is voor Jon Dahl absoluut niet haalbaar,'' liet de Feyenoord-trainer gisteren weten.
Voor Tomasson is het zuur dat hij uitgerekend de herhaling van de UEFA Cup-finale moet missen. Het duel met Dortmund was op 8 mei 2002 zijn laatste officiële wedstrijd voor Feyenoord. Hij speelde daarin een cruciale rol. Tomasson, door de UEFA uitgeroepen tot man of the match, maakte de 3-1 en verdiende de strafschop die de Rotterdammers aan een droomstart hielp.
Veel geluk heeft Tomasson sinds zijn terugkeer bij Feyenoord nog niet. Een knieblessure hield hem de eerste twee oefenwedstrijden aan de kant. Afgelopen zaterdag moest hij zich in Dordrecht met een verrekte bilspier laten vervangen. Die blessure is te wijten aan overbelasting, vermoedt Verbeek.
,,In Oostenrijk had ik hem vorige week maar een helft willen laten spelen. Maar omdat Slory toen uitviel, moest Tomasson 65 minuten aan de bak. Dat is misschien wat te veel van het goede geweest.''
Behalve Tomasson, raakte ook Bruins (bovenbeen) geblesseerd in Dordrecht. Verbeek bepaalt vandaag of de middenvelder tegen Dortmund kan spelen. Net als Tomasson, Slory en Hofland trainde Bruins gisteren nog apart. Theo Lucius bleef helemaal binnen.
Verbeek werkte op het veld van SV Bolnes in Ridderkerk voor de verandering met een groep van slechts zeventien man. Een aantal selectiespelers - Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Manteiga, Darley, Erasmus en Nieveld - speelde gisteravond met het beloftenelftal een helft mee in de oefenwedstrijd tegen hoofdklasser DOTO (3-2).
Feyenoord hoopt dat het viertal Tiendalli, Derijck, Saidi en Biseswar voor 31 augustus een andere club heeft gevonden. Voor Harrison Afful is inmiddels al wel onderdak. De Ghanese verdediger wordt komend seizoen gestald bij KV Mechelen.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ormeerdNaarBahia.htmquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef ruud_fr het volgende:
zo'n bericht zie je nou nooit over Bahia hè
Ach ja, uiteindelijk heb je er maar 11 nodig..quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:45 schreef TC03 het volgende:
We houden weinig spelers over.
slory heeft altijd watquote:Hofland, Slory en Lucius missen Jubileumtoernooi
oh jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:23 schreef Fys het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ormeerdNaarBahia.htm
Eerder dit jaar
Wat te denken van Hofland? Die is volgens mij nog nooit in zijn leven een seizoen blessurevrij geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:13 schreef ome-neukbeer het volgende:
[..]
slory heeft altijd wat![]()
kunne zie die gast nie gewoon terug schoppen naar excelsior ofzo, ik zie niet echt
een topspeler in hem
wil dat doek hebbenquote:
quote:Eerste test Feyenoord komt te vroeg
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - In een weekeinde dat Feyenoord uitgebreid stilstaat bij de sportieve hoogtepunten uit de verre clubhistorie, heeft trainer Gertjan Verbeek in de eerste plaats nog altijd te kampen met het recente verleden. Zo lang de Rotterdammers geen overbodige spelers hebben verkocht, kan de nieuwe trainer zijn - te smalle - selectie immers niet versterken.
afbeelding vergroten Verbeek geeft aanwijzingen. FOTO ANP/ROBERT VOS
Typerend voor de situatie waarin de club zich na vier weken voorbereiding bevindt, is dat Verbeek vanavond een beroep moet doen op een speler die Feyenoord vorige week nog hoopte te slijten aan Sheffield United. Diego Biseswar, zonder contract teruggekeerd van zijn stage bij de Engelsen, is tegen Borussia Dortmund noodgedwongen ineens weer basisspeler. Door de afwezigheid van het gedroomde spitsenduo Makaay (Jong Oranje) en Tomasson (geblesseerd), staat de al afgeschreven Amsterdammer in de punt van de aanval naast Michael Mols.
Verbeek, die de jeugdige Janota en Erasmus nog te jong vindt om te starten, heeft geen andere keus. Als Serginho Greene of Danny Buijs deze week geblesseerd waren geraakt, was een rentree van de afgedankte Karim Saidi of Dwight Tiendalli evenmin ondenkbaar geweest. ,,Dat had gekund, want ik moet wel een representatief elftal neerzetten. Die verplichting heb ik naar het publiek,’’ zegt Verbeek.
Hoewel dat opportunistisch klinkt, pleit het voor de trainer dat hij zelf nooit gezegd heeft dat er iemand weg móét. ,,Ik sta tegenover iedere speler blanco. Een aantal spelers vindt dat zijn situatie bij Feyenoord uitzichtloos is. Zij hebben aangegeven dat ze weg willen. Wie ben ik om dat tegen te spreken? Als ze met een andere club tot overeenstemming komen, valt daar over te praten. Ik leg me neer bij het feit dat Feyenoord heeft besloten dat een aantal spelers weg mág.’’
Maar zo lang hij nog in dienst is van de club, schroomt Verbeek niet om een speler als Biseswar op te stellen. Ook al heeft hij, net als de clubleiding, wel degelijk zijn twijfels over de grillige loopbaan van de aanvaller. ,,Ik vind Diego een jongen met potentie. Maar hij heeft wel een verleden. Heracles heeft hem teruggestuurd en bij De Graafschap hebben ze hem ook niet over willen nemen. Als dat soort ploegen bepaalde ervaringen met hem heeft, dan zal Diego ook een keer naar zichzelf moeten kijken.’’
Niet alleen voorin heeft Verbeek een probleem. Ook in de achterhoede is versterking broodnodig. Serginho Greene is momenteel de enige rechtsbenige centrale verdediger die Verbeek tot zijn beschikking heeft. ,,In beide linies zijn we matig bezet. Achterin ziet de situatie er al anders uit als Ron Vlaar de start van de competitie haalt. Dan heb je op die positie in elk geval concurrentie. Het is de vraag of Vlaar aan het begin van de competitie het niveau heeft dat hij voor zijn blessure had. Meestal duurt dat wel een half jaar.’’
Alleen op het middenveld, waar weliswaar De Guzman nog ontbreekt, is Feyenoord al redelijk op volle oorlogssterkte, al geldt voor die linie wel dat de herstellende Bruins en El Ahmadi waarschijnlijk nog geen hele wedstrijd kunnen spelen.
Het Jubileumtoernooi is dan ook een prachtig evenement met fraaie affiches voor fans met hang naar nostalgie, maar voor een technische staf die louter naar de toekomst van het elftal van vandaag kijkt, lijkt het een blok aan het been. Waar tegenstanders Borussia Dortmund en Celtic al bijna weer aan de competitie beginnen, is Feyenoord pas halverwege de voorbereiding.
,,Dit toernooi komt voor ons te vroeg,’’ stelt Verbeek onomwonden. ,,Normaal speel je zo’n toernooi veertien dagen voordat de competitie begint. Dan is het wel een aardige graadmeter. Nu heb ik een andere denkwijze. In de eerste weken zijn we vooral conditioneel bezig geweest. Pas deze week is er meer nadruk op tactiek gekomen.
,,PSV speelde woensdag gelijk tegen VVV (het verloor zelfs na strafschoppen, red.). Dat komt doordat VVV al verder is. Dat hadden wij tegen FC Dordrecht. Je zit in een andere cyclus, je periodiseert anders. Dat zijn geen excuses, maar het heeft wel invloed. Je moet als trainer het idee hebben dat je de goede richting uitgaat en niet te veel achter het resultaat aanhollen. Niet in positieve en niet in negatieve zin.’’
Ook aan de eerste serieuze oefenduels die Feyenoord tot dusverre speelde, verbond Verbeek nog geen conclusies. In Oostenrijk verloor zijn elftal, dat na rust vrijwel slechts uit jonge talenten bestond, kansloos van Real Mallorca. Dat Feyenoord een dag na het vermoeiende trainingskamp 1-1 speelde tegen FC Dordrecht, was ook verklaarbaar.
,,Ik heb het idee dat we fysiek wel steeds beter voor de dag komen,’’ zegt Verbeek, die bij Feyenoord af en toe een tandje terug heeft moeten schakelen.
,,Deze week hebben we het iets rustiger aan gedaan. Dat had ook met het toernooi te maken. Of we op schema liggen? Je wilt altijd sneller dan snel en dat is niet altijd verstandig. De spelers moeten wennen aan een andere manier van voetballen. Geduld is een schone zaak. Al heb ik er best begrip voor dat het publiek dat niet altijd heeft.’’
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wordt niks dit toernooi seizoen
psv wordt inderdaad weer kampioen.quote:
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wordt niks dit toernooi
Whehe.. straks heeft Feyenoord hem een bod gedaan..quote:Derveld ziet af van aanbieding FC Dordrecht
De transfervrije Fernando Derveld heeft FC Dordrecht laten weten toch niet in te gaan op de aanbieding van de club. De 31-jarige verdediger kon bij de eerstedivisionist een contract tekenen voor twee seizoenen, met de optie voor nog een extra jaar.
"We hebben na de wedstrijd tegen Feyenoord onderhandeld en aangegeven wat er financieel mogelijk was", zegt technisch directeur Marco Boogers tegen RTV Rijnmond. "Zondag liet Derveld weten akkoord te gaan. Het verbaast me daarom dat hij er twee dagen later weer vanaf zag."
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. straks heeft Feyenoord hem een bod gedaan..
Toen Rsaza een eigen doelpunt scoorde voor Heerenveen kocht Feyenoord hem ook gelijk..
Idd, maar ga toch wel even kijken vanavond.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 06:56 schreef denthemen het volgende:
erg jammer van al die blessure gevallen, anders kon je mooi zien hoe Feyenoord er voor staat op 't moment
Om 20.45 is er ook een andere wedstrijdquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, maar ga toch wel even kijken vanavond.
Weet ik, maar is die nog ergens te bekijken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Om 20.45 is er ook een andere wedstrijd
quote:
"alles op die 3 olé olé"quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. straks heeft Feyenoord hem een bod gedaan..
Toen Rsaza een eigen doelpunt scoorde voor Heerenveen kocht Feyenoord hem ook gelijk..
niet in het Feyenoord topicquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Weet ik, maar is die nog ergens te bekijken?
Vier weken volgens VI....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ook El Ahmadi zijn we nu 2 maanden kwijt, het begint er echt extreem slecht uit te zien met al die blessures.
Lucius, zeven. Helaas basisspeler ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:33 schreef TC03 het volgende:
Dit zijn toch alle spelers die we op dit moment missen vanwege OS/blessure? Vlaar, Hofland, De Guzman, Tomasson, El Ahmadi en Makaay. Dat zijn zes basisspelers.
Revanche nog wel.quote:Borussia Dortmund heeft revanche genomen voor de verloren UEFA Cup-finale van 2002.
Heel Dortmund is de straat op om het te vierenquote:
misschien wel bij een andere clubquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:20 schreef Tomasso het volgende:
Greene en Buijs![]()
![]()
En die mensen op de tribune maar schelden op Bahia, hij is verdomme de enige die niet stond te slapen in de verdediging. Stelletje blinde schapen.
Hofs was vandaag met z'n hoofd ook ergens anders trouwens.
Bahia vergat alleen bij de 0-1 die bal de ring in te rossen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:20 schreef Tomasso het volgende:
Greene en Buijs![]()
![]()
En die mensen op de tribune maar schelden op Bahia, hij is verdomme de enige die niet stond te slapen in de verdediging. Stelletje blinde schapen.
Hofs was vandaag met z'n hoofd ook ergens anders trouwens.
Ik moet eerlijk toegeven, 'tis een mooie uitspraak.quote:
Weer een klasse reply van zo'n gelegenheids VBL'er.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
-edit-
Hopelijk krijgt GJ nog een beetje voetbal in het elftal
Dat hoop ik ook zeker wel. Die reactie was gewoon een slechte tvpquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ja, NAC-ers zijn soms net joden.![]()
Die reply voegt ook zo lekker veel toe.
Bovendien is het nog een maand voordat de competitie begint, miste Feyenoord 6 basisspelers, en zit Borussia Dortmund al een stuk verder in de voorbereiding omdat de Bundesliga een paar weken eerder begint dan de eredivisie. Dus dat voetbal komt er echt nog wel in hoor.
ajoh laat gaan die is voor NAC, daar zijn ze blij met Lurling en Mtiligaquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weer een klasse reply van zo'n gelegenheids VBL'er.
Zeg dan gewoon niks.
kun je lachen maar die prutsers hebben ook in Feyenoord 1 gestaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ajoh laat gaan die is voor NAC, daar zijn ze blij met Lurling en Mtiliga
quote:'Feyenoord volgt spits uit Senegal'
Volgens de Noorse website Fotboll is Feyenoord in de race om de handtekening van Mame Biram Diouf.
'Feyenoord volgt spits uit Senegal'
De 20-jarige spits uit Senegal van Molde FK wordt niet alleen gevolgd door de Rotterdammers.
Volgens Fotboll staat de aanvaller ook op het lijstje van FC Groningen, West Bromwich Albion en Red Bull Salzburg.
Diouf speelt sinds medio 2007 voor Molde en wist in 34 duels al vijftien keer te scoren.
Het is geen geheim dat Feyenoord nog op zoek is naar een aanvallende versterking omdat het met Roy Makaay en de 'oude' Michael Mols op dit moment slechts twee centrumspitsen ter beschikking heeft.
Overigens werd gisteren (vrijdag) ook bekend dat verdediger Karim Saïdi op stage is in Duitsland. De Tunesiër hoopt een contract af te dwingen bij FSV Mainz.
quote:Buijs moet zich richten op rechtsbackpositie
Danny Buijs mag vertrekken, maar vooralsnog zit hij nog gewoon bij de selectie. Daar zal hij zich op de positie van rechtsback moeten richten. De positie op het middenveld gaat tussen Landzaat en Wijnaldum. "Ik heb met de trainer gesproken en ik moet me richting op de rechtsbackpositie. Ik zal het daar samen met Theo (Lucius, red.) uit moeten gaan vechten."
quote:Van Dorp: politie slaat door met nieuwe maatregelen rond De Kuip
Vanaf dit seizoen treedt de politie rond het stadion extra hard op tegen onder meer het drinken van alcohol, wildplassen en het bij zich dragen van aangebroken flessen en blikjes alcoholische dranken door supporters. De maatregel geldt in het gebied tussen de Marathonweg, de Olympiaweg en de Stadionweg. Ook de terreinen van amateurclub DHZ en sportcomplex Varkenoord komen onder verscherpte controle te staan. In de kantines mag binnen wél worden gedronken, op de terrassen niet. Overtreders moeten vrezen voor maatregelen en een stadionverbod.
"De politie slaat door," zegt Eric van Dorp van de supportersvereniging. "Dit zal onnodige ruzies veroorzaken, want er zijn nu helemaal geen problemen. Laat die mensen toch hun biertje drinken. Natuurlijk moeten zogenaamde supporters die finaal over de schreef gaan worden aangepakt, maar dit gaat allemaal wel heel ver."
quote:Karim Saidi op stage bij FSV Mainz'05
Karim Saidi is momenteel voor een korte stage bij het Duitse FSV Mainz'05. Vrijdagmorgen reisde hij af en na een acht uur lange autorit deed hij 's avonds al de tweede helft mee van de oefenwedstrijd van Mainz'05 tegen Bahlinger SC (4-0 zege). Zondag zal hij waarschijnlijk nog een kans krijgen tegen SC Freiburg.
Uit je eigen nieuwsbericht:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vrees trouwens voor Bruins dat hij dit jaar zijn basisplaats kwijt is aan Wijnaldum.
Nu er waarschijnlijk niks meer bij komt, kunnen we wel gaan filosoferen over opstellingen denk ik.quote:De positie op het middenveld gaat tussen Landzaat en Wijnaldum.
Je weet niet of het te vroeg komt. Wijnaldum oogt in vorm. Bruins niet zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef Vidacz het volgende:
Wijnaldum in de basis komt nog iets te vroeg, denk ik. Je kunt hooguit rouleren met Landzaat, Bruins en Wijnaldum.
quote:---------------------Timmer-------------------
Lucius------Vlaar-----Hofland-----de Cler
-------------------El Ahmadi-----------------
Wijnaldum----------------van Bronckhorst
------------------de Guzman----------------
-----------Makaay-----------Tomasson----
Bruins oogt al een heel jaar erg laconiek en uit vorm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet niet of het te vroeg komt. Wijnaldum oogt in vorm. Bruins niet zo.
We zien het wel.
Uiteraard, maar vorm is tijdelijk. Bovendien is Wijnaldum pas 17 en hij zal het dus onmogelijk een heel seizoen kunnen volhouden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet niet of het te vroeg komt. Wijnaldum oogt in vorm. Bruins niet zo.
We zien het wel.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wil je weten waarom er, tegen de verwachting in, zo weinig Dortmund-fans waren?
Klik hier voor het "waarschuwingsbericht" met als kop "100 jahr gewalt?" over Feyenoord Rotterdam op een Dortmund-fansite.![]()
Ik hoop dat je Duits een beetje goed is, maar het is het waard om je Duits even bij te spijkeren.
Ook de rede die de Haan aangaf om hem niet mee te nemen naar Peking.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bruins oogt al een heel jaar erg laconiek en uit vorm.
Er moet wel interesse zijn./quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat de Guzman verkocht moet worden, of hij moet nog voor minimaal 2 jaar bijtekenen.
ja super stukquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wil je weten waarom er, tegen de verwachting in, zo weinig Dortmund-fans waren?
Klik hier voor het "waarschuwingsbericht" met als kop "100 jahr gewalt?" over Feyenoord Rotterdam op een Dortmund-fansite.![]()
Ik hoop dat je Duits een beetje goed is, maar het is het waard om je Duits even bij te spijkeren.
Daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:![]()
![]()
Maarja, score is erg geflatteerd. Feyenoord heeft vanaf minuut 1 een duidelijk overwicht, maar als je zo goals gaat weggeven: tja.Gelijk ook duidelijk waarom Bert zo behoudend speelde.
Hofs speelde vorig jaar anders best behoorlijk in de wedstrijden die hij speelde.quote:
Hij zal in het zand bijtenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef Vidacz het volgende:
Wat zal Hofs keihard falen als hij naar Qatar gaat. Echt belachelijk.
True! Vooral Greene (0-1) en Buijs (0-3) stonden lekker te slapen, vond Ekramy ook weer alles behalve overtuigend.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:00 schreef koningdavid het volgende:
Klinkt raar misschien, maar ik vond jullie niet eens zo slecht spelen.Alleen de verdediging was de eerste helft een drama.
Greene opstellen en zeggen aardige verdedigingquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:47 schreef koningdavid het volgende:
De Cler - Hofland - Vlaar - Greene
zo heb je een zeer aardige verdediging staan. Er zijn alleen geen goede back-ups.
Inderdaad, je verdediging is zo goed als de zwakste schakel om maar een cliché erbij te halen. Dan kunnen die 3 anderen zo goed verdedigen als ze willen, een paar foutjes van Greene is voldoende voor een garantie op 2 tegengoals per wedstrijd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Greene opstellen en zeggen aardige verdediging
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:47 schreef koningdavid het volgende:
Greene
Biseswar vond ik anders heel aardig spelen hoor, alleen af en toe een beetje egoistisch (vooral tegen Dortmund). En ook Mols doet gewoon waar ie voor is, kan je eigenlijk geen kritiek op hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord speelde vandaag echt heel aardig, op 2 mongooltjes achterin na dan. Verder draaiden we de eerste helft netjes mee en de tweede helft toen Celtic een tikkie terug deed, waren wij vooral degene die aan het voetballen waren en kansen creëerden, ondanks de spelers die erin stonden (Biseswar, Mols, Greene, Nieveld).
Ik denk dat je best tevreden mag zijn met de progressie die nu al is geboekt.
Tja, je kan mij wel uitlachen maar hij is nog het beste wat jullie hebben voor die positie. Hij deed het vandaag als rechtsback ook niet slecht, in het centrum maakt hij alleen veel teveel fouten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Greene opstellen en zeggen aardige verdediging
Ow sorry. Ik zal niet meer zeggen dat beide spelers eigenlijk gewoon te kort komen om in de basis te staan, hoewel Mols vorig seizoen het nog wel goed heeft gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Biseswar vond ik anders heel aardig spelen hoor, alleen af en toe een beetje egoistisch (vooral tegen Dortmund). En ook Mols doet gewoon waar ie voor is, kan je eigenlijk geen kritiek op hebben.
Ik zeg nergens dat ze goed genoeg zijn voor de basis, maar dat ze kapitale fouten hebben gemaakt is ook niet waar,quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik zal niet meer zeggen dat beide spelers eigenlijk gewoon te kort komen om in de basis te staan, hoewel Mols vorig seizoen het nog wel goed heeft gedaan.
Waar zie je mij dat zeggen dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze goed genoeg zijn voor de basis, maar dat ze kapitale fouten hebben gemaakt is ook niet waar,
wat dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens wat deden die stewards gisteren weer voor belachelijks?
Ook weer in NLquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas wederom terug van een vakantie in Spanje.
[..]
[..]
[..]
quote:Buijs moet zich richten op rechtsbackpositie
Danny Buijs mag vertrekken, maar vooralsnog zit hij nog gewoon bij de selectie. Daar zal hij zich op de positie van rechtsback moeten richten. De positie op het middenveld gaat tussen Landzaat en Wijnaldum. "Ik heb met de trainer gesproken en ik moet me richting op de rechtsbackpositie. Ik zal het daar samen met Theo (Lucius, red.) uit moeten gaan vechten."
quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:57 schreef mister_popcorn het volgende:
en algemeen directeur gudde zich maar afvragen waarom er niet massaal toeschouwers op af zijn gekomen. Uhm wat denk je van 30 euro per kaartje voor 'n oefenwedstrijdje?
Dat hij het zelf nog niet door heeftquote:Gudde nog in duister over tegenvallende bezoekersaantallen
Algemeen directeur Gudde was voor de microfoon van Radio Rijnmond uitgebreid aan het woord over het Jubileumtoernooi. Hij liet weten dat ze bij Feyenoord nog in het duister zijn over de reden van de tegenvallende bezoekersaantallen. 'Is het de veelheid van activiteiten de laatste tijd, de prijs, de datum, het weer dat niet meezat of de tegenstanders? We dachten met deze tegenstanders een fantastisch affiche te hebben, daar kan het toch niet aan liggen? Die reden zouden we nog wel willen uitzoeken, wellicht via een enquête.'
Volgens mij wil Krul gewoon bij Newcastle blijvenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:17 schreef DivineJester het volgende:
Wat is er eigenlijk met de interesse voor Krul gebeurd, is die nog aanwezig, of heeft Feyenoord afgehaakt (las ergens dat Krul zelf wel graag naar Feyenoord wil)?
Van het transfergeruchtentopic:quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgens mij wil Krul gewoon bij Newcastle blijven
Maar is al een wat ouder bericht zie ik nu...quote:Tim Krul (foto) is naar eigen zeggen vrijwel rond met SC Heerenveen. De doelman van Newcastle United zegt gevleid te zijn door de aantrekkelijke aanbieding van de Friezen. De Hagenaar was graag naar Feyenoord gegaan, maar de transfer naar Heerenveen is vrijwel beklonken. (Journal Live)
Op U werd een bal vast gehouden, en toen kwamen de stewards die bal halen, die uiteraard weg gegooid werd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens wat deden die stewards gisteren weer voor belachelijks?
Die zullen achteraf nog wel een stadionverbod krijgen Feyenoord kennende.quote:Beleid Feyenoord versus fans slaat door
Datum: 03-08-2008 Bron: FR-Fans.nl
Het strengere beleid van Feyenoord versus de eigen aanhang lijkt enorm door te gaan slaan. Tijdens de tweede dag op het Jubileum Toernooi was er een incident, dat eigenlijk te lachwekkend voor woorden is en aantoont dat Feyenoord de eigen aanhang liever kwijt dan rijk lijkt te zijn.
Tijdens het duel tussen Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund kwam er, zoals vaker gebeurd, een bal terecht in het publiek. Een van de fans hield de bal vervolgens minuten lang in zijn bezit. Enkele stewards betraden toen het bewuste vak waar de supporter zich bevond. Enkele vakken hoger kwam de bal vervolgens weer tevoorschijn, die vervolgens weer het publiek werd ingeschoten. Dit namen de heren stewards de betreffende fan niet in dank af en zij maanden hem mee te komen naar beneden, dit tot groot afkeuren van het overige publiek. Na een minutenlange discussie dropen de stewards vervolgens af.
Ongetwijfeld zal Feyenoord hier middels camera beelden alsnog maatregelen treffen voor deze ernstige misdaad.
Een ander punt was het feit dat tijdens de 1e helft van bovengenoemde wedstrijd de 2e ring op de stadiontribune nog gesloten was. Dit terwijl Feyenoord wel kaarten had verkocht voor de 2e ring. Supporters die een kaart hadden werden verwezen naar de 1e ring, met al snel overvolle vakken tot gevolg. Fans die een kaart hadden maar door een overvol vak ergens anders gingen zitten werd vriendelijk verzocht in hun eigen overvolle vak plaats te nemen. Pas in de rust van Tottenham - Dortmund werd de 2e ring alsnog geopend.
Heerenveen heeft, volgens sommige bronnen, daarna nog op Stijn Stijnen van Club Brugge geboden. Daarnaast heeft Krul aangegeven pas in Augustus zijn beslissing te nemen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:49 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Van het transfergeruchtentopic:
[..]
Maar is al een wat ouder bericht zie ik nu...
Het is nu de 4e dag van de 8e maand. De 8e maand is augustus.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:58 schreef Fys het volgende:
[..]
Heerenveen heeft, volgens sommige bronnen, daarna nog op Stijn Stijnen van Club Brugge geboden. Daarnaast heeft Krul aangegeven pas in Augustus zijn beslissing te nemen.
Augustus heeft dan ook 31 dagen, geen 5.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is nu de 4e dag van de 8e maand. De 8e maand is augustus.
Beetje flauw maar wel grappig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef Luni het volgende:
Ik schreef het al eerder: De Feyenoord-defensie wordt gesponsord door de Nederlandse Vereniging van Makelaars. Men houdt iedere wedstrijd "open Huis'.
Dat is'ie praktisch altijdquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef DivineJester het volgende:
Wat een zuur stuk van Kroon zeg...
Klopt. Snap echt niet dat mensen die zooi van hem, want dat is het, kunnen of willen lezen. Gaat werkelijk nergens over, in de Tina staan nog meer inhoudelijke verhalen over voetbal.quote:
Tomasso leest de Tinaquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt. Snap echt niet dat mensen die zooi van hem, want dat is het, kunnen of willen lezen. Gaat werkelijk nergens over, in de Tina staan nog meer inhoudelijke verhalen over voetbal.
Vind het vaak wel komischquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt. Snap echt niet dat mensen die zooi van hem, want dat is het, kunnen of willen lezen. Gaat werkelijk nergens over, in de Tina staan nog meer inhoudelijke verhalen over voetbal.
Hij slaat vaak wel de spijker op z'n kop!quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Volgens mij van hetzelfde niveau als dat er hier altijd geklaagd wordt..quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef DivineJester het volgende:
Wat een zuur stuk van Kroon zeg...
Makkelijke inkoppertjes zijn het. Ten tijde van de GKL-ellende sloeg hij de spijker op zijn kop. Tegenwoordig zit hij als een bitter en naar mannetje naar alles te schoppen wat Feijenoord is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij slaat vaak wel de spijker op z'n kop!
Ik kan er ook wel om lachen, maar dat is meer vanwege de persoon dan de werkelijk inhoud, want die raakt kant noch walquote:
Bronquote:El Ahmadi speelde heel seizoen met liesbreuk
Karim El Ahmadi (foto, links) heeft afgelopen seizoen bij FC Twente bijna een compleet seizoen met een liesbreuk gespeeld. Die conclusie trekt een Rotterdamse liesspecialist bij de nieuwbakken Feyenoord-speler, die daarom maandag onder het mes moet.
Bij FC Twente had El Ahmadi wel regelmatig last, maar ondanks vele echo's en onderzoeken kon de oorzaak van zijn klachten niet worden gevonden. "Lange tijd hebben ze gedacht dat ik zwakke buikspieren had," vertelt de Marokkaanse middenvelder in de Twentse krant TC Tubantia. "De Rotterdamse specialist kwam er achter dat El Ahmadi een kleine liesbreuk had."
El Ahmadi stapte afgelopen zomer over van FC Twente naar Feyenoord, maar heeft door zijn blessure een ongelukkige start in de Kuip. Hij staat na zijn operatie ongeveer zes weken buiten spel.
Blijkbaar niet aangezien er meerdere specialisten naar hebben gekeken en alles. Ik vind het zelf ook vrij appart.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Bron
Zouden ze dat bij de medische keuring niet gezien hebben dan?
Zou een groter talent zijn dan De Guzman, helaas niets van gezien.quote:EXCLUSIEF - Jacob Lensky wil zijn contract, dat afloopt aan het einde van dit seizoen, per direct ontbinden. Hij is daarover samen met zijn moeder in gesprek met Peter Bosz. Als zij eruit komen keert hij deze maand nog terug naar Canada. De middenvelder heeft zich bij dit besluit mede laten leiden door zijn ouders, die hem graag terug zien keren.
Een voorname reden die tot het besluit zijn contract te willen laten ontbinden heeft geleid, is dat gedurende de afgelopen twee seizoenen hij geen kans heeft gekregen zich in het eerste elftal te bewijzen, en hij derhalve zijn speelminuten met het tweede elftal moest maken. Ook is een transfer afgelopen seizoen vastgelopen nadat Feyenoord vasthield aan een te hoge transfersom.
Had ie misschien minder achter z'n spelcomputer moeten zitten haha.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zou een groter talent zijn dan De Guzman, helaas niets van gezien.
Sommige mensen voetballen gewoon liever om het geld en niet om het voetbal zelf (quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef Vidacz het volgende:
Wat zal Hofs keihard falen als hij naar Qatar gaat. Echt belachelijk.
Met een voorhoede van Makaay en Tomasson, 1 van de beste Nederlanders afgelopen zomer links op het middenveld en talenten als de Guzman, Bruins en Wijnaldum kan je dit team echt niet een middenmoter noemen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:06 schreef TLC het volgende:
Ik vind het erg jammer dat een ploeg van naam, met dat stadion en de supportersaanhang zo'n ongelooflijke matige selectie heeft, daar kan geen een trainer wat mee.
Zelf voorzie ik wederom een jaar dat ze geen Europees voetbal halen ; het is gewoon een te matige ploeg, een middenmoter ; niet meer en niet minder.
Agh, gaat iemand te vroeg naar Spanje of Engeland (voor het geld) is het logisch, doet iemand dat richting Qatar is het niet goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Sommige mensen voetballen gewoon liever om het geld en niet om het voetbal zelf ()
En belastingvrijquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Agh, gaat iemand te vroeg naar Spanje of Engeland (voor het geld) is het logisch, doet iemand dat richting Qatar is het niet goed
Terwijl het leven daar best heel erg lekker schijnt te zijn.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ohja! Ik zien Bosz er wel voor aan om Perez nu te halen.
Ach ja, dat deden wij ook met Colin en nu mag ie weer weg.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens de sportweek wil Feyenoord het contract met Greene verlengen.
Dat zou echt het toppunt van hoerig kutbeleid wezen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens de sportweek wil Feyenoord het contract met Greene verlengen.
Jij zegt we - ondanks de aanwezigheid van die spelers - toch een redelijk indruk hebben gemaakt. Daarmee impliceer jij dat deze spelers fouten maken waardoor het onmogelijk is om een goede indruk achter te laten. Dat is niet waar. Ze doen wat ze moeten doen. Niet dat Feyenoord daardoor gelijk een hoger niveau krijgt, maar goed.quote:
Gezien de situatie waarin we zitten lijkt me het juist geen kutbeleid.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat zou echt het toppunt van hoerig kutbeleid wezen!
K zie liever eigen jeugd daar staan. Veel minder dan Serginho kan het niet zijn!quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Gezien de situatie waarin we zitten lijkt me het juist geen kutbeleid.
Welke jeugd staat er dan nu klaar voor dit seizoen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
K zie liever eigen jeugd daar staan. Veel minder dan Serginho kan het niet zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |