abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:38:35 #103
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60429030
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat we nu geen miljoenen meer hebben en een paar weken geleden nog die Arnautovic voor 5 miljoen probeerden binnen te halen?
Arnautovic zou een min of meer zekere investering wezen en daarvoor zou geld beschikbaar gemaakt kunnen worden.
Dus alleen spelers met echte potentie hebben ze nog wel geld voor over.
pi_60429252
Een weinig bemoedigend verhaal inderdaad in het AD van Gudde inderdaad.

Maar als Feyenoord de financiële middelen heeft om een schuld van 30 miljoen euro in 2 jaar tijd te verminderen tot 10 miljoen euro dan zou je mogen verwachten dat aan het eind van dit seizoen of aan het einde van volgend seizoen de schuld volledig is weggewerkt waardoor er dan weer de nodige financiële ruimte ontstaat, althans dat lijkt me logisch.

Al het geld dat Feyenoord nodig heeft gehad voor de rente en de aflossing kunnen ze dan - eventueel - besteden voor transfers, of ze moeten het willen opsparen voor het nieuwe stadion zodat ze een deel van de kosten van de bouw van het nieuwe stadion met eigen vermogen kunnen bekostigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tomatenboer op 29-07-2008 22:00:57 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60429467
Dit geeft maar weer eens aan hoeveel jaar je nodig hebt om zoveel jaar wanbeleid weg te werken.

Tyfushonden.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:56:12 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60429486
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef EnactedChaos het volgende:
Dit geeft maar weer eens aan hoeveel jaar je nodig hebt om zoveel jaar wanbeleid weg te werken.

Kale tyfushonden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60429726
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Tsja...

De rest had veel eerder aan de bel moeten trekken. Niemand binnen Feyenoord heeft zich ooit naar buiten toe zorgen gemaakt wat betreft het beleid. Misschien Van Hanegem, maar dan heb je het gehad. En die werkte er toen niet meer.

pi_60437432
Lucius volgens de geruchten naar Willem II toe.
pi_60437731
bron?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_60437752
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:48 schreef sjimz het volgende:
Lucius volgens de geruchten naar Willem II toe.
Houdoe en niet heel erg bedankt

Hopelijk is het waar
pi_60437990
Betekent wel dat we weer een verdediger minder hebben. Niet dat ie heel erg veel toevoegde maar het was er wel een. Als het waar is moeten we er zeker nog 2 verdedigers bij hebben.
pi_60438069
quote:
,,Het wordt een feest dat zijn weerga niet kent. Een unieke show waar werkelijk iedere Feyenoord-supporter bij moet zijn.’’ De Rotterdamse ondernemer Leo Westermeijer (74) is enkele maanden bezig met het Feest van de Eeuw, dat op zaterdag 6 september in de Kuip wordt gehouden.

,,Tijdens deze ultieme Feyenoord-avond koppelen we voetbal aan muziek,’’ zegt Westermeijer, die vorig jaar nog de Cubaanse zangeres Gloria Estefan naar de Rotterdamse Wereldhavendagen wist te halen.

Bij elkaar tachtig muzikanten en artiesten uit binnen- en buitenland zullen tijdens een honderd minuten durende Amerikaanse show de rijke honderd-jarige geschiedenis van de Rotterdamse voetbalclub de revue laten passeren.

De kaartverkoop begint op gang te komen, zegt Westermeijer. Tot dusverre zijn ‘een dikke’ tienduizend tickets verkocht. Er zijn dus nog volop kaarten. ,,Dat stadion moet vol komen. Ik ga ervan uit dat dat gaat lukken,’’ zegt de organisator. Daarbij moet ook het affiche helpen. Westermeijer somt op wie hij al heeft binnengehaald: de Amerikaanse bands Kool the Gang (‘Celebration’) en Sister Sledge (‘You’re my guy’) en uit Liverpool Gerry Marsden (van de Pacemakers; ‘You’ll never walk alone’).

Als ‘Rotterdamse’ artiesten zullen opdraven: Lee Towers (‘Mijn Feyenoord’), Jacky van Dam (‘Hand in hand kameraden’), Gerard Cox (‘Toen wij uit Rotterdam vertrokken’), maar ook de Hermes House Band, Frédérique Spigt, Pierre van Duijl en dj Paul Elstak, die een speciale Feyenoord-mix zal maken. Natuurlijk zullen ook talloze (oud-)spelers, (ex)-trainers en andere ras-Feyenoorders van de partij zijn. De elf door de fans meest gekozen momenten uit de Feyenoord-historie komen langs. De feestavond wordt afgesloten met vuurwerk. De presentatie van het evenement is in handen van Loes Luca.

Westermeijer heeft meer in petto, onderstreept hij. ,,Er komt een podium van zestig meter op het veld te staan, met een enorm scherm en drie catwalks. We bouwen het stadhuis na, mét balkon. Daarop doen we alsnog de balkonscène die in 2002 bij het winnen van de UEFA Cup niet kon doorgaan.’’ Er is aandacht voor de legendarische uittocht van het Legioen naar Lissabon in 1963. ,,Dat doen we met een 3D-lasershow waarin het zal lijken dat de cruiseschepen De Groote Beer en De Waterman door de Kuip varen en dat de mensen op het veld in het water staan.’’
Klinkt best leuk. En eindelijk eens wat artiesten die ik eventueel wel zou willen horen
  woensdag 30 juli 2008 @ 10:35:11 #114
63192 ursel
pi_60438236
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:20 schreef EnactedChaos het volgende:
Betekent wel dat we weer een verdediger minder hebben. Niet dat ie heel erg veel toevoegde maar het was er wel een. Als het waar is moeten we er zeker nog 2 verdedigers bij hebben.
En verwacht niet dat WII er de hoofdprijs voor neergelegt heeft, zodat we opeens weer ruim geld voor 1 nieuwe hebben..
pi_60439398
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:20 schreef EnactedChaos het volgende:
Als ze 5 mln willen uitgeven aan die Arnautovic, dan kunnen ze met die 5 mln (en het vrijgekomen salaris van Lucius) ook vast een goede rechtsback halen
pi_60439623
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als ze 5 mln willen uitgeven aan die Arnautovic, dan kunnen ze met die 5 mln (en het vrijgekomen salaris van Lucius) ook vast een goede rechtsback halen
Die 5 mln is enkel voor gevallen Arnautovic. Ik kan geen rechtsback verzinnen die aan dat profiel voldoet.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_60439738
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Die 5 mln is enkel voor gevallen Arnautovic. Ik kan geen rechtsback verzinnen die aan dat profiel voldoet.
Ja want Arnautovic heeft al zo ongelovelijk veel bewezen dat je zonder morren gewoon ff 5mln betaald
pi_60440532
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja want Arnautovic heeft al zo ongelovelijk veel bewezen dat je zonder morren gewoon ff 5mln betaald
Ik stel de criteria niet op. Maar Feyenoord kan geld genereren voor een speler die in hun ogen veel waarde voor de club kan hebben en 99% zeker geld oplevert in de toekomst. Dat doe ik niet, maar het bestuur.

Voor andere spelers is dat geld er gewoon niet. Het bestuur/technische staf zal moeten beoordelen welke spelers in die categorie vallen en daarnaar handelen. In NL zie ik weinig tot geen spelers waarvoor dat verder geldt en haalbaar zijn voor Feyenoord, dus verwacht ik ook niet dat er 5 mln gelapt zal worden voor een speler.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_60440619
Zou het trouwens wel een beetje suf vinden als Wielaert naar ajax gaat. Die mag ook niet weg van Munsterman maar gaat straks gewoon wel.

Denk niet dat Feyenoord er echt iets aan kan doen want Wielaert wil blijkbaar erg graag en Arnautovic wilde iets minder graag, maar toch. Vind het wel een tekenend.
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:28:57 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60440926
Ben wel benieuwd hoe ze het vetrek van Lucius zouden willen opvangen...
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:32:36 #121
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60441021
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:28 schreef Happel het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze het vetrek van Lucius zouden willen opvangen...
Idem hier (mocht die überhaupt weg gaan). Maar er zijn ook gewoon weinig goede rb's in NL als ik er over nadenk.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:35:30 #122
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60441105
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jij rijdt in een Twingo.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_60441128
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij rijdt in een Twingo.
pi_60441216
Leroy Fer, zou die niet rechtsback kunnen spelen? Indien hij daar goed uit de voeten zou kunnen zie ik hem graag als de vervanger van de - hopelijk - vertrekkende Lucius.

Ik weet dat hij eigenlijk middenvelder is, maar heeft hij niet al een keer eerder op die RB positie gespeeld? Ik meen dat hij het toen erg aardig deed (of ik vergis me met de linksback positie ).

In ieder geval is Buijs geen optie wat mij betreft, zo ongeinspireerd zoals hij over het veld in Dordrecht slenterde. Greene of Tiendalli zouden er nog uit de voeten kunnen, maar in de laatste wedstrijden die ik heb gezien van Greene stond hij te prutsen.

Een aankoop ligt niet voor de hand omdat Lucius geen miljoen zal opbrengen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60441221
lijkt mij stug dat Lucius naar Willem 2 gaat, hij maakt immers bij ons kans op een basisplaats ( )
pi_60441264
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Leroy Fer, zou die niet rechtsback kunnen spelen? Indien hij daar goed uit de voeten zou kunnen zie ik hem graag als de vervanger van de - hopelijk - vertrekkende Lucius.

Ik weet dat hij eigenlijk middenvelder is, maar heeft hij niet al een keer eerder op die RB positie gespeeld? Ik meen dat hij het toen erg aardig deed (of ik vergis me met de linksback positie ).
hij deed het een paar wedstrijden aardig daar ja (1 hele slechte ook), maar is gewoon slecht voor z'n ontwikkeling
quote:
In ieder geval is Buijs geen optie wat mij betreft, zo ongeinspireerd zoals hij over het veld in Dordrecht slenterde. Greene of Tiendalli zouden er nog uit de voeten kunnen, maar in de laatste wedstrijden die ik heb gezien van Greene stond hij te prutsen.
ja, de laatste 80 wedstrijden stond hij idd te prutsen
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:05:59 #127
63192 ursel
pi_60441803
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:40 schreef ruud_fr het volgende:
lijkt mij stug dat Lucius naar Willem 2 gaat, hij maakt immers bij ons kans op een basisplaats ( )
Mja, volgens mij las ik wel snel dat die dan mogelijk ook weer naar het middenveld kon bij WII. Was dat niet zijn favoriete plek eigenlijk?
pi_60443648
Harrison Afful gaat trouwens naar KV Mechelen.
pi_60443726
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:15 schreef EnactedChaos het volgende:
Zou het trouwens wel een beetje suf vinden als Wielaert naar ajax gaat. Die mag ook niet weg van Munsterman maar gaat straks gewoon wel.

Denk niet dat Feyenoord er echt iets aan kan doen want Wielaert wil blijkbaar erg graag en Arnautovic wilde iets minder graag, maar toch. Vind het wel een tekenend.
Inderdaad een beetje vreemd dat Munsterman heeft gezegd 'er mag niemand weg bij Fc Twente' en zodoende de Arnautovic transfer heeft laten afketsen, maar dat het er nu naar uitziet dat hij wel meewerkt aan een transfer van Wielaert.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:38:51 #130
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60445472
Lucius blijft dus.
pi_60445601
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
maar dat het er nu naar uitziet dat hij wel meewerkt aan een transfer van Wielaert.
Volgens mij niet hoor..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:26:46 #132
185115 Juk
Misschien
pi_60446700
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef denthemen het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor..
Aangezien ze schijnbaar Wisgerhof willen halen als vervanging neem ik aan dat ze hem verkopen. Vindt het inderdaad apart dat ze een basisspeler wel willen verkopen maar een jeugdspeler niet.

Wat vinden jullie eigenlijk van Landzaat zijn uitspraak over dat hij blij is dat Nederland geen europees kampioen is geworden?
Dat kan je, ook al denk je het, toch nooit zeggen. Dus als hij gepasseerd wordt bij Feyenoord (wat niet opzienbarend zou zijn) dan hoopt hij ook dat ze geen successen halen, lekkere vent ben je dan.
The only thing I fear is my MoM
pi_60447297
Makaay heeft zojuist 1 keer weten te scoren in een oefenwedstrijd van het Olympische elfta tegen Kameroenl, ze wonnen met 2-0
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:52:53 #134
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60447323
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:52 schreef denthemen het volgende:
Makaay heeft zojuist 1 keer weten te scoren in een oefenwedstrijd van het Olympische elfta tegen Kameroenl, ze wonnen met 2-0
Beter
pi_60447350
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Juk het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Landzaat zijn uitspraak over dat hij blij is dat Nederland geen europees kampioen is geworden?
Oranje........................lekker boeiend.
pi_60447916
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Zouden die niet gewoon terug geroepen zijn door Feijenoord. Onder het mom, we maken de selectie wat breder.

Dacht namelijk dat Saidi (uitstekende verdediger trouwens) naar Turkije ging, Derijck naar FC Dender en Tiendalli mocht weg.
Ze mogen allemaal weg, maar zijn het nog niet. Net als Biseswar trouwens, die zal ook ballen tegen DOTO.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60448748
Wat foto's van de training van vanmiddag:

pi_60449365
Op een ander forum lees ik dat er 500 Duitsers (vak GG), 1250 Engelsen (vak G) en rond de 5.000 Schotten (vak E, EE, F, en FF) komen naar het jubileumtoernooi.

Dat moet een goed sfeertje kunnen worden.
pi_60450495
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een ander forum lees ik dat er 500 Duitsers (vak GG), 1250 Engelsen (vak G) en rond de 5.000 Schotten (vak E, EE, F, en FF) komen naar het jubileumtoernooi.

Dat moet een goed sfeertje kunnen worden.
hmm, klinkt aardig. Lekker pintjes pakken eerst, en dan maar 's kijken zondag of beetje gezellig wil worden met onze 'gasten"
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  woensdag 30 juli 2008 @ 19:48:21 #140
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60450776
quote:
Andries Jonker ontkent interesse voor Lucius
Andries Jonker, technisch directeur en hoofdtrainer van Willem II, ontkent in het Brabants Dagblad het gerucht dat Theo Lucius in beeld is bij zijn club. "Als je de selectie goed bekijkt, zie je ook dat we niet echt behoefte hebben aan zo'n verdedigend ingestelde voetballer. Galásek was een ander verhaal geweest. Die brengt voetballend ook het nodige in."
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:00:44 #141
63192 ursel
pi_60451068
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Mja, zegt genoeg als ze zelfs bij WII zo denken..
pi_60452543
quote:
Jong Feyenoord wint met 3-2 van PVV DOTO

Jong Feyenoord heeft gewonnen van PVV DOTO. Op het veld van amateurvereniging Abbenbroek was het team van Alex Pastoor met 3-2 te sterk voor DOTO. Kermit Erasmus maakte één van de doelpunten.

Onder de beloften van deze avond behoorden ook Karim Saïdi, Timothy Derijck en Dwight Tiendalli, die allen overbodig worden bevonden door Gertjan Verbeek. Namens het eerste eftal speelden onder andere Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Kermit Erasmus, Darley en Manteiga.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:05:59 #143
123545 DatMeenJeNiet
pi_60452660
quote:
Begroting Feyenoord stijgt met 7,3 miljoen
Het Algemeen Dagblad publiceert een overzicht van de begrotingen van de Nederlandse eredivisieclubs komend seizoen. De begroting van Feyenoord stijgt volgens de krant met 7,3 miljoen naar 45,9 miljoen euro. Ajax blijft op 65 miljoen en PSV zakt van 65 naar 63 miljoen.
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:19:16 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60454363
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:38 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hmm, klinkt aardig. Lekker pintjes pakken eerst, en dan maar 's kijken zondag of beetje gezellig wil worden met onze 'gasten"
Dat moet wel lukken.

Kan ook nooit goed gaan, maar wie weet. Misschien heb ik het verkeerd.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:47:44 #145
123545 DatMeenJeNiet
pi_60455102
quote:
Tomasson kan weerzien met Dortmund vergeten
Door WIETSE DIJKSTRA
RIDDERKERK - Jon Dahl Tomasson kan een weerzien met Borussia Dortmund ver- geten.
De aanvaller van Feyenoord kampt met een bilspierblessure en mist morgenavond hoe dan ook de eerste wedstrijd van het Jubileumtoernooi in de Kuip. Volgens Gertjan Verbeek is de Deen zondag tegen Celtic op zijn vroegst weer inzetbaar. ,,Maar vrijdag is voor Jon Dahl absoluut niet haalbaar,'' liet de Feyenoord-trainer gisteren weten.

Voor Tomasson is het zuur dat hij uitgerekend de herhaling van de UEFA Cup-finale moet missen. Het duel met Dortmund was op 8 mei 2002 zijn laatste officiële wedstrijd voor Feyenoord. Hij speelde daarin een cruciale rol. Tomasson, door de UEFA uitgeroepen tot man of the match, maakte de 3-1 en verdiende de strafschop die de Rotterdammers aan een droomstart hielp.

Veel geluk heeft Tomasson sinds zijn terugkeer bij Feyenoord nog niet. Een knieblessure hield hem de eerste twee oefenwedstrijden aan de kant. Afgelopen zaterdag moest hij zich in Dordrecht met een verrekte bilspier laten vervangen. Die blessure is te wijten aan overbelasting, vermoedt Verbeek.

,,In Oostenrijk had ik hem vorige week maar een helft willen laten spelen. Maar omdat Slory toen uitviel, moest Tomasson 65 minuten aan de bak. Dat is misschien wat te veel van het goede geweest.''

Behalve Tomasson, raakte ook Bruins (bovenbeen) geblesseerd in Dordrecht. Verbeek bepaalt vandaag of de middenvelder tegen Dortmund kan spelen. Net als Tomasson, Slory en Hofland trainde Bruins gisteren nog apart. Theo Lucius bleef helemaal binnen.

Verbeek werkte op het veld van SV Bolnes in Ridderkerk voor de verandering met een groep van slechts zeventien man. Een aantal selectiespelers - Georginio Wijnaldum, Leroy Fer, Manteiga, Darley, Erasmus en Nieveld - speelde gisteravond met het beloftenelftal een helft mee in de oefenwedstrijd tegen hoofdklasser DOTO (3-2).

Feyenoord hoopt dat het viertal Tiendalli, Derijck, Saidi en Biseswar voor 31 augustus een andere club heeft gevonden. Voor Harrison Afful is inmiddels al wel onderdak. De Ghanese verdediger wordt komend seizoen gestald bij KV Mechelen.
Weer een blessure te wijten aan overbelasting, pff.
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:49:46 #146
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60455158
In de voorbereiding kan het nog.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60455378
Dan zal één van de talenten samen met Mols de aanval moeten vormen denk ik.

Ik hoop dat Verbeek Kermit Erasmus een kans gunt tegen Dortmund.
pi_60463706
"Ron Vlaar op verlanglijstje Internazionale"

Datum: 31-07-2008 Bron: Voetbalprimeur.nl

Ron Vlaar is in beeld bij Internazionale, zo bericht Football Italia. De Feyenoorder is één van de kandidaten om de door blessures geteisterde defensie van de Italiaanse kampioen te versterken.
Walter Samuel, Cristian Chivu en Ivan Cordoba waren al enige tijd out met een blessure. Dinsdag is daar Marco Materazzi bijgekomen, die ook een maand aan de kant staat met een dijbeenblessure. Mirel Radoi, die op huurbasis over zou moeten komen van Steaua Boekarest, en de transfervrije Matteo Ferrari zijn Inters topkandidaten.

Echter staan ook Feyenoorder Ron Vlaar en de Griekse jeugdinternational Sokratis Papastathopoulos op het lijstje van Inter. Zij zijn echter een duurdere investering dan de twee eerder genoemde verdedigers
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:01:31 #149
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60463753
Raar bericht
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60463834
zo'n bericht zie je nou nooit over Bahia hè
pi_60464289
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef ruud_fr het volgende:
zo'n bericht zie je nou nooit over Bahia hè
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ormeerdNaarBahia.htm
Eerder dit jaar
pi_60466875
Hofland, Slory en Lucius missen Jubileumtoernooi
Datum: 31-07-2008 Bron: Feyenoord.nl

Theo Lucius, Kevin Hofland en Andwelé Slory kunnen wegens blessures alledrie niet in actie komen tijdens het Jubileumtoernooi, dat vrijdag wordt afgetrapt. Lucius kwam donderdag helemaal niet in actie op de laatste training voor het toernooi, terwijl Hofland en Slory nog apart trainden, zonder bal.
Als Luigi Bruins geen reactie krijgt van de training van donderdag, zal hij vrijdag tegen Borussa Dortmund kunnen spelen. De middenvelder viel afgelopen zaterdag tegen FC Dordrecht uit met een lichte blessure, maar heeft deze hele week gewoon mee kunnen trainen. Jon Dahl Tomasson mist in ieder geval de wedstrijd van vrijdag tegen Borussia Dortmund. Het is nog niet zeker of hij zondag tegen Celtic wel speeltijd kan krijgen.

Als alles volgens planning verloopt zal Hofland mogelijk in de oefenwedstrijd tegen Excelsior Maassluis van volgende week vrijdag weer een halfuur kunnen spelen, zo liet Gertjan Verbeek donderdag weten.

De trainer maakte verder bekend dat Henk Timmer en Sherif Ekramy op het Jubileumtoernooi ieder een hele wedstrijd zullen keepen. ‘Verder willen we voor het publiek deze twee dagen zo goed mogelijk voor de dag komen. Om tussen de twee wedstrijden heel veel te wisselen schiet dan ook niet op. Zaterdag zullen we kijken wat de spaanders zijn van de wedstrijd tegen Borussia Dortmund en wat we beschikbaar hebben voor Celtic.’
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:45:51 #153
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60467097
We houden weinig spelers over.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')