Eilandbewonersquote:Op zondag 27 juli 2008 00:09 schreef Uierboord het volgende:
Gaat dit topic over het gelijkspel tegen de amateurs van Dordrecht?
Heb je helemaal gelijk in, alleen moeten we niet op de korte termijn gaan oordelen. Bij Verbeek is de verwachting dat de eerste maand het minder loopt en het daarna pas begint te draaien. Dat zie je niet enkel bij Verbeek, maar ook bijv. vaak bij Adriaanse die ook een zware voorbereiding heeft. Al lijkt het dit seizoen bij Adriaanse omgedraaid te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, resultaten uit het verleden zeggen niks
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, wat is dat nu allemaal weer voor onzin. "De verwachtingen bij Verbeek zijn dat ie de eerste maand(en) slecht gaat presteren"
Op deze manier ga je je indekken bij een eventuele slechte start. Als supporter zijnde wil je dat je cluppie vanaf dag 1 gaat vlammen. Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Verder moet je al die oefenpotjes met een korreltje zout nemen. Wanneer de competitie begint, zal Feyenoord er echt wel staan.
quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:50 schreef BBboyiseenkneus het volgende:
Doe maar niet.
Die dvd (quote:Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.
In de meeste gevallen zo kort, dat alleen de 2 wedstrijden tegen Ajax centraal staan. Worden ze met een goed gevolg afgesloten maken ze er zelfs een DVD van.
Bij de echte Feyenoord supporter staat in een seizoen maar 1 ding centraal, en dat is winnen van de aartsrivaal. Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er nu ineens geluiden opduiken dat het geen probleem is dat de de eerste wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Ik weet nou niet of ik dit soort gezwets moet opvatten als een troll of als een serieuze post. Mocht het dat eerste zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders je tijd te gaan besteden. Zit niet te wachten op dit soort loze geouwehoer.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een loze opmerking? Ik geloof dat ze bij Feyenoord iets meer op korte termijn denken dan bij Ajax.
In de meeste gevallen zo kort, dat alleen de 2 wedstrijden tegen Ajax centraal staan. Worden ze met een goed gevolg afgesloten maken ze er zelfs een DVD van.
Bij de echte Feyenoord supporter staat in een seizoen maar 1 ding centraal, en dat is winnen van de aartsrivaal. Daarom vind ik het juist zo vreemd dat er nu ineens geluiden opduiken dat het geen probleem is dat de de eerste wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Het is geen getrol. Ik kan er alleen niet met mijn verstand bij dat er supporters zijn die het voor lief zouden nemen dat de wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik dit soort gezwets moet opvatten als een troll of als een serieuze post. Mocht het dat eerste zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om ergens anders je tijd te gaan besteden. Zit niet te wachten op dit soort loze geouwehoer.
Je mist het punt. Niemand wil verliezen. Maar als het het resultaat over heel het seizoen ten goede komt, wie zijn wij dan om te klagen? We zitten met 17 andere clubs in de competitie, niet met 1 andere club.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:19 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het is geen getrol. Ik kan er alleen niet met mijn verstand bij dat er supporters zijn die het voor lief zouden nemen dat de wedstrijd tegen Ajax verloren mag worden.
Wanneer Ajax verliest van Feyenoord ben ik daar goed ziek van
Zou leuk zijn geweest om die namen gewoon te noemenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:08 schreef RayMania het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de officiële Feyenoord-site gaan (staat in de OP) en dan zie je gelijk dat Celtic, Dortmund en de Spurs de tegenstanders zijn.
Vriend ga jij weer je eigen hok in? Marc de Bejaarde speelt heel jullie roemeen zoek!quote:Op zondag 27 juli 2008 11:20 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, wat is dat nu allemaal weer voor onzin. "De verwachtingen bij Verbeek zijn dat ie de eerste maand(en) slecht gaat presteren"
Op deze manier ga je je indekken bij een eventuele slechte start. Als supporter zijnde wil je dat je cluppie vanaf dag 1 gaat vlammen. Een supporter denkt niet in lange termijnen.
Verder moet je al die oefenpotjes met een korreltje zout nemen. Wanneer de competitie begint, zal Feyenoord er echt wel staan.
quote:Feyenoord zoekt club voor Harrison
Door WIETSE DIJKSTRA
DORDRECHT - Feyenoord gaat in Europa op zoek naar een club voor Harrison Afful. De 22-jarige verdediger uit Ghana was de afgelopen weken op proef bij de Rotterdammers, maar slaagde er niet in om een contract af te dwingen.Wel krijgt hij van de clubleiding de kans om zich elders te bewijzen.
afbeelding vergroten Feyenoord-stagiair Harrison Afful (rechts) en Georginio Wijnaldum.
,,We zien in Harrison niet een directe versterking,’’ zegt technisch directeur Peter Bosz. ,,Maar hij is wel een speler met mogelijkheden. Hij heeft niet voor niets al een aantal interlands gespeeld. Daarom willen we hem bij een club in Europa plaatsen.’’
De Ghanees is eigendom van de Rotterdammers. Hij werd in zijn vaderland opgeleid bij de Feyenoord Fetteh Football Acadamy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Celtic_F.C.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:02 schreef tong80 het volgende:
Dacht dat het over het jubileum tournooi ging.
Nergens iets te vinden in dit topic over de drie andere deelnemers.
quote:
Prima idee om ervaring op te doen.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Gewoon naar Woudestein dan. Kan die evt 1 dag per week mee trainen enzo!
Liever ergens verhuren aan een club die zijn salaris (voor een deel) wilt betalen. +- 400.000 is niet niets.quote:
Ja oke maar waarom hebben we anders kostenpost excelsior als je ze toch amper gebruikt (3 spelers nu maar gestald volgens mij)quote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Liever ergens verhuren aan een club die zijn salaris (voor een deel) wilt betalen. +- 400.000 is niet niets.
Verklaar je naderquote:Op zondag 27 juli 2008 20:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja oke maar waarom hebben we anders kostenpost excelsior als je ze toch amper gebruikt (3 spelers nu maar gestald volgens mij)
Gelukkig is dat dan ook geen basisspeler.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vriend ga jij weer je eigen hok in? Marc de Bejaarde speelt heel jullie roemeen zoek!
Bruins snel weer fit verwacht gelukkig!
Timmetje zou hem in zn broekzak hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dan ook geen basisspeler.
Ik wil dan ook wel een duel zien tussen Marc de Bejaarde en Timmetje de Cler.
Beste Patrick,quote:Op zondag 27 juli 2008 22:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat dan ook geen basisspeler.
Ik wil dan ook wel een duel zien tussen Marc de Bejaarde en Timmetje de Cler.
quote:Ziekenboeg stroomt vol Verbeek: ‘Als iedereen fit is, is groep niet te smal. Nu wel. Vervelend’
Door WIETSE DIJKSTRA
DORDRECHT - Ongeschonden is Feyenood de trainingsweek in Oostenrijk niet doorgekomen.
Zo liep Andwélé Slory nabij de Alpen een hamstringblessure op die hem minimaal twee weken buitenspel zet en kampt Theo Lucius met een terugval. Net als de deze zomer geopereerde Kevin Hofland, de met liesproblemen sukkelende Tim de Cler en de overbelaste Kermit Erasmus bleven zij in Dordrecht aan de kant. Daar tegenover stond de terugkeer van Karim el Ahmadi en Ron Vlaar, die zaterdag fit genoeg bleken om in te vallen.
Dat Verbeek momenteel beschikt over een te smalle selectie maakt het niet makkelijker om te kunnen werken zoals hij wil. ,,Soms moet je iets te veel doen met dezelfde jongens,’’ erkent de trainer, die wat blessures betreft ook kampt met de erfenis van het afgelopen seizoen. ,,Als iedereen fit is, is de groep niet te smal. Nu wel. Dat is vervelend.’’
Vooral De Cler is nog lang niet waar hij moet zijn. ,,De voorwaarden van Tim zijn niet al te best. Op het moment dat we hem belasten heeft hij de volgende dag last. Hij moet goed opgetraind worden voordat we die in de groep maximaal gaan belasten dan wel met wedstrijden gaan lastig vallen.’’
Als linksback werd De Cler in Dordrecht noodgedwongen vervangen door Giovanni van Bronckhorst. ,,Die zie ik liever op het middenveld, maar ik heb even niet anders.’’
Verbeek moest zaterdag wel meer kunstgrepen uithalen. Zo speelde de Braziliaanse Manteiga na rust op drie posities. De verdedigende middenvelder schoof per wissel een linie door en eindigde in de spits naast Michal Janota. Feyenoord, dat op voorsprong kwam door een eigen doelpunt van Fernando Derveld, verloor gaandeweg de grip en zag de thuisclub brutaler worden. Ook in Dordrecht bleek het verval te groot. De groep achter de gevestigde orde is nog niet zo ver als Verbeek had gehoopt.
Een van de Rotterdamse talenten die meer tijd nodig heeft, beleefde zaterdag wél een leuke middag. Jerson Anes Ribeiro, door Feyenoord verhuurd aan Dordrecht, speelde tegen zijn werkgever ijzersterk. De linkermiddenvelder (19) met de prima trap, had de lat en de paal al geraakt toen hij halverwege de tweede helft de bal onder Ekramy knalde.
,,Over de 1-1 hadden we niets te zeggen,’’ bekende Verbeek. ,,Ik vond dat we niets beter waren. We zijn op dit moment, zowel in fysiek opzicht als technisch/tactisch, niet in staat om een ploeg als Dordrecht onze wil op te leggen. Of me dat tegenvalt? Het is een constatering.’’
Goh.quote:,,Als iedereen fit is, is de groep niet te smal. Nu wel. Dat is vervelend.’’
Dat weblog komt echt met de vaagste geruchtenquote:Sportweek: 'Transfer Griekse verdediger naar Feyenoord afgeketst'
20080728_dellas Volgens Sportweek.nl zou de Griekse international Traianos Dellas bijna rond zijn geweest met Feyenoord, maar is de transfer om onbekende reden afgeketst. Deze verdediger won in 2004 met Griekenland het Europees kampioenschap. De boomlange Griek staat op dit moment onder contract bij AEK Athene. Verder staat er onder de 'geruchten' ook dat Rob Friend van Borussia Mönchengladbach naar Feyenoord zou komen.
Schaam je!quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Moet nog steeds kaartjes halen voor dat jubilieumtoernooi...
quote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat weblog komt echt met de vaagste geruchten
Dit bleek wel waar te zijnquote:Feyenoord speelt gelijk tegen FC Dordrecht
Vanmiddag speelde Feyenoord een oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht. In de 38e minuut kwamen de Rotterdammers op voorsprong door een eigen doelpunt van Derveld. In de 68e minuut kwam Dordrecht op gelijke hoogte door de van Feyenoord gehuurde Ribeiro. Dordrecht was de ploeg die de beste kansen kreeg. De aanvallers van de Dortenaren kwamen een aantal keer eenvoudig door de Rotterdamse verdediging heen. Luigi Bruins viel in de eerste helft uit vanwege een blessure aan het bovenbeen. Feyenoord kreeg tot nu toe al vijf tegendoelpunten te verwerken in de voorbereiding.
Hier geloof ik geen seconde in.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar komen al die blessures toch opeens vandaan, of traint Verbeek zo hard dat spontaan de halve selectie uitvalt met blessures.quote:
Aan de andere kant wisten ze ook al dat Hofland blessuregevoelig is, de Cler nog steeds niet blessurevrij is en dat Vlaar net terug komt van een blessure. Oftewel: we kunnen niet eens een normale verdediging opstellen.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waar komen al die blessures toch opeens vandaan, of traint Verbeek zo hard dat spontaan de halve selectie uitvalt met blessures.![]()
Als dat maar niet het verhaal van het seizoen wordt.
Gelukkig is de voorbereiding nog lang, maar het is wel vervelend dat Feyenoord noodgedwongen de gehele voorbereiding in een andere samenstelling moet spelen dan waarmee Verbeek - waarschijnlijk - de competitie wilt beginnen.
wat erg, een wedstrijd bezoekenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Anders moet ik nog even een kaartje kopen voor de 1e wedstrijd
Qua financien kan ik het niet opbrengen om naar naar beide dagen te gaan. Nu ga ik dus alleen naar de wedstrijd tegen celtic.quote:
De NOS zal beide wedstrijden van Feyenoord uitzenden op Nederland 3.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wordt het jubileum toernooi nog ergens live uitgezonden?
Anders moet ik nog even een kaartje kopen voor de 1e wedstrijd
Was inderdaad best prijzig, maar met de korting viel het toch wel mee?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:03 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Qua financien kan ik het niet opbrengen om naar naar beide dagen te gaan. Nu ga ik dus alleen naar de wedstrijd tegen celtic.
Met die korting viel het wel mee inderdaad. Als het toch live op tv word uitgezonden blijf ik liever een wedstrijdje thuis om geld te besparen voor het aankomende dure seizoen!quote:Op maandag 28 juli 2008 17:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Was inderdaad best prijzig, maar met de korting viel het toch wel mee?
Ik kreeg korting en een extra gratis kaart erbij.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Met die korting viel het wel mee inderdaad. Als het toch live op tv word uitgezonden blijf ik liever een wedstrijdje thuis om geld te besparen voor het aankomende dure seizoen!
Zeker een fout van de FKSquote:Op maandag 28 juli 2008 19:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kreeg korting en een extra gratis kaart erbij.
quote:FEYENOORD: HAND OP DE KNIP
maandag 28 juli 2008
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Bij Feyenoord is het opvallend rustig aan het transferfront. Algemeen directeur Eric Gudde legt uit waarom de Rotterdammers zich gedeisd houden.
Best een aardige speler die Harrison Afful. Nog jong en toch al Ghanees international. Wellicht dat hij een paar jaar geleden een kans had gekregen in de Kuip. Maar de tijd dat Feyenoord een gokje waagde, is geweest. Bij twijfel niet doen, luidt het nieuwe adagium in Rotterdam-Zuid. En dus mag de verdediger, die met zijn niet-EU-salaris zwaar op de begroting zou drukken, zich eerst elders bewijzen voor hij ooit weer in beeld komt.
Technisch directeur Peter Bosz liet vorige week in Oostenrijk aan duidelijkheid al niets te wensen over; Feyenoord moet eerst spelers verkopen voordat het zich kan versterken. Simpel gezegd, het geld is op. ,,Tijdens mijn nieuwsjaarstoespraak heb ik gezegd dat we een kleine oorlogskas hadden,’’ aldus algemeen directeur Eric Gudde. ,,Maar nadat we Karim El Ahmadi hebben gehaald, zitten we in de buurt van de nul.’’
Grote aankopen hoeft het legioen daarom voorlopig niet te verwachten. Feyenoord heeft weliswaar een hogere begroting dan de Nederlandse subtop, maar heeft op de transfermarkt momenteel minder te besteden dan clubs als Heerenveen, FC Groningen, FC Twente en AZ. ,,Dat klopt,’’ zegt Gudde. ,,Maar dat heeft te maken met diverse aspecten zoals het verleden en de mooie transferopbrengsten die de andere clubs recent hebben geboekt. Daarnaast halen ze relatief meer uit hun vernieuwde stadions. Ze hebben eerder verbouwd, waardoor de inkomsten uit het zakelijke segment -business units, business seats en hospitality- groter zijn dan bij Feyenoord. Het aantal zakelijke stoelen in die stadions is groter en daar haal je als club je geld uit. Daarom is een nieuw stadion voor ons ook zo belangrijk.’’
Tot die tijd zal Feyenoord, dat de schuld uit het verleden heeft teruggebracht van dertig naar tien miljoen euro, vooral creatief moeten zijn. De vorig jaar opgerichte spelersfondsen waren wat dat betreft een groot succes. De twee Talent Pools, waarin investeerders voor 250.000 euro konden participeren, leverden in no time elf miljoen euro op. Dat geld waarmee Feyenoord meteen de markt op kon, bezorgde de Rotterdammers vorig jaar een flinke kwaliteitsimpuls.
Gudde hoopt op een zelfde effect van het Feyenoord Investeringsfonds 2008. De opvolger van de beide Talent Pools, waarbij de club dit keer uitgaat van tachtig participaties van 125.000 euro, moet nog eens tien miljoen euro in het laatje brengen. ,,We hebben gekozen voor een ander model. Het grote verschil is dat je bij de Talent Pools - een soort mandje met daarin zeven spelers - wist in wie je ging investeren. Bij het Feyenoord Investeringsfonds vragen we nog meer vertrouwen van de participanten in de technische staf. Het gaat hierbij veelal om mensen met geld én een warm Feyenoord-gevoel. Het percentage waarin je meedeelt, minimaal 25 procent en maximaal 50, is afhankelijk van de inbreng.’’
Aan interesse is andermaal geen gebrek, al loopt het nieuwe model iets minder snel dan de vorige twee. ,,Het is inmiddels voor een derde gevuld,’’ zegt Gudde, die weet dat de belangstelling pas echt op gang komt als Feyenoord zich komend weekeinde tijdens het jubileumtoernooi aan het eigen publiek presenteert. ,,We zijn druk in gesprek met potentiële investeerders.’’
El Ahmadi is tot dusverre de enige speler in het fonds, dat is bedoeld voor spelers onder de 24 jaar die voor minimaal vier jaar zijn vastgelegd. Aangezien Feyenoord ’pas’ eenderde van de tien miljoen binnen heeft en de middenvelder van FC Twente zo’n vijf miljoen kostte, is het niet moeilijk uit te rekenen waarom de Rotterdammers weinig meer te besteden hebben.
Vandaar dat Feyenoord er veel aan gelegen is om eerst spelers als Tiendalli, Biseswar, Derijck, Saidi en Erkramy te verkopen. Gudde: ,,We hebben meer dan de 24 spelers die we wilden. Om weer saldo in investeringsruimte te hebben, hebben we transferopbrengsten en minder salariskosten nodig. We hebben nou eenmaal niet de saldi van Ajax en Heerenveen, die voor veel geld spelers hebben verkocht.’’
Alleen in het geval dat zich een buitenkansje voordoet, wil de club een voorschot nemen op de verwachte inkomsten uit transfers en het spelersfonds. FC Twente-spits Marko Arnoutovic, voor wie Feyenoord miljoenen over had, was onlangs zon uitzondering. ,,Dat was een kwestie van anticiperen. Ondernemen in voetbal betekent dat je soms een beheerst risico moet nemen. Op het moment dat zich weer een situatie als met Arnoutovic voordoet, zou dat opnieuw een overweging van de directie kunnen zijn. Dat geeft aan wat onze speelruimte is.’’
Gudde waakt echter voor paniekaankopen. ,,We hebben gehouden wat we wilden en hebben Jon Dahl Tomasson en Karim El Ahmadi erbij gekregen.
Bovendien zijn spelers als Georginio Wijnaldum, Luigi Bruins en Leroy Fer weer een jaar ouder. Het publiek ziet graag dat je spelers haalt, maar we gaan voor kwaliteit. We hebben bewust een koers ingezet en met de samenstelling van de nieuwe technische staf een nadrukkelijke keuze gemaakt. Het verbeteren van de randvoorwaarden, zoals we hebben gedaan, kost ook geld. Maar dat we spelers beter kunnen prepareren gaat ons per saldo ook punten opleveren.’’
Bron: Algemeen Dagblad
Dellas heeft een paar weken geleden bij Anorthosis getekendquote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet gezegd. Dat werd ze min of meer in de mond gelegd door gespreksleider Van Dorp.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Het bestuur zei toch tijdje terug 20 Milj. te hebben?
Bron?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:43 schreef elron het volgende:
020 wil Loovens...
alsjeblieft niet zeg.
Als ie terug naar Nederland komt dan naar Feyenoord !!
jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:28 schreef Ludacriss het volgende:
Omdat mijn vakantie in een keer is uitgesteld wil ik graag nog naar Celtic - spurs maar heb je een cc nodig?
quote:
quote:Ajax bekijkt de mogelijkheden om Glenn Loovens over te nemen van Cardiff City, zo bericht de Schotse krant The Herald. De 24-jarige verdediger wil zelf weg bij de Engelse eerstedivisionist en moet ongeveer 3,5 miljoen euro kosten.
Ik wist niet eens dat het combigras was..quote:Feyenoord weer op 100 procent natuurgras
Feyenoord speelt dit seizoen weer op 100 procent natuurgras, na klachten van de spelers over de hardheid van het oude veld in de Kuip. Dat maakte de Rotterdamse club maandag bekend.
Sinds 2004 werd er in het gras 3 procent kunstvezel verwerkt. Nadeel van dit 'combigras' was bovendien dat de top van het veld elk jaar gefreesd moest worden. Het gras had dan acht tot tien weken nodig om bij te groeien.
De vervangingswerkzaamheden zijn al begonnen. De nieuwe grasmat moet vrijdagavond bij de start van het jubileumtoernooi klaar zijn.
dat dus. En de huidige selectie is ook echt niet onaardig. Ja de verdediging is zwak, maar met een beetje geluk blijven hofland en vlaar blessures bespaard, en blijken de weinige aankopen die we hebben gedaan echte versterkingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Happel het volgende:
Ach ja, ik had me er allang bij neergelegd dat we hiermee te maken zouden krijgen na het vertrek van die kale leugenaar. Feijenoord kan alleen maar liquide middelen vergaren door spelers te verkopen en middels die talentpools.
Het positieve is dat ze de schuld met 20 miljoen hebben vermindert in de afgelopen twee jaar.
over dirk (uiteraard de echte) gesproken... Liverpool heeft keane (van de yids) ook alweer gehaald. Ik zeg Dirk kom maar terug, desnoods pasvolgend seizoenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef ruud_fr het volgende:
Dirk-Kuijt: 'Wie zal ik vandaag weer eens uitkotsen op het forum?'
ik las het ja, maar Dirk gaat natuurlijk voor de positie op rechtsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
over dirk (uiteraard de echte) gesproken... Liverpool heeft keane (van de yids) ook alweer gehaald. Ik zeg Dirk kom maar terug, desnoods pasvolgend seizoen
Op vertoon van een clubcard kan je 4 kaarten halen en op vertoon van legitimatie 2 kaarten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:28 schreef Ludacriss het volgende:
Omdat mijn vakantie in een keer is uitgesteld wil ik graag nog naar Celtic - spurs maar heb je een cc nodig? Die heb ik namelijk niet, is er anders een andere manier om tickets te krijgen?
Ach, hij heeft wel gelijk. Bosz praat zo vaak zijn mond voorbij. Voor de rest doet hij het redelijk vind ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:01 schreef ruud_fr het volgende:
Dirk-Kuijt: 'Wie zal ik vandaag weer eens uitkotsen op het forum?'
Kan dat gewoon aan de stadion kassa?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Op vertoon van een clubcard kan je 4 kaarten halen en op vertoon van legitimatie 2 kaarten.
Ja bij de Klantenservice, volgens een advertentie die in het AD van vandaag staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:37 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan dat gewoon aan de stadion kassa?
quote:Feyenoord heeft een nieuwe club gevonden voor Chun-Soo Lee. De Zuid-Koreaanse aanvaller vertrekt op huurbasis naar Samsung Blue Wings, dat uitkomt in de K-League. Dat meldt Feyenoord dinsdagmiddag op haar officiële website. Met de mededeling is een einde gekomen aan de wekenlange onzekerheid. Feyenoord wilde graag meewerken aan een vertrek van Lee, maar vond geen club die hem wilde overnemen. De Rotterdammers hebben nu besloten om hem een seizoen te verhuren aan Samsung Blue Wings. “We hopen dat Lee op deze manier weer aan spelen toe gaat komen”, zegt technisch directeur Peter Bosz.
Hoewel de td er niet in is geslaagd om Lee te verkopen is Bosz tevreden. Volgens de directeur heeft Feyenoord financieel gezien een goede overeenkomst gesloten met Blue Wings. “Bovendien hopen we dat Lee het zo goed gaat doen dat hij weer goed in de markt komt te liggen. We zullen proberen om hem dit jaar zo goed mogelijk volgen.”
De 27-jarige Lee kwam vorig jaar over van het Zuid-Koreaanse Ulsan Hyandai, dat ongeveer twee miljoen euro voor hem ontving. Bij Feyenoord kon de aanvaller de supporters echter nooit overtuigen. Lee speelde slechts twaalf competitiewedstrijden, waarin hij niet wist te scoren.
Nee, niet Lee weg!!quote:
Hij mag best op het voolplein loempia's velkopen hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En laat hem ook maar niet meer terugkomen
Dan is ie toch nog ergens goed voor uiteindelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij mag best op het voolplein loempia's velkopen hoor
Dat wil iedereen graag zien, alleen zijn er geen kopersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:45 schreef Wooldoor het volgende:
Verhuren lijkt me nou niet echt een goede oplossing, kan je hem beter gelijk verkopen en mischien nog wat leuks terug voor halen.
quote:DOTO dat woensdag aanstaande tegen Feyenoord zal aantreden, zal vol aan de bak moeten. Feyenoord komt met onder andere de volgende spelers:
Karim Saïdi , Sanny Monteiro , Georginio Wijnaldum , Leroy Fer, Diego Biseswar, Timothy Derijck , Dwight Tiendalli , Manteiga , Tim Vincken , Kevin Wattamaleo, Jordão Pattinama en Kermit Erasmus.
Trainer is Alex Pastoor, de wedstrijd is bij vv Abbenbroek en begint om 18.30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |