quote:'Feyenoord volgt spits uit Senegal'
Volgens de Noorse website Fotboll is Feyenoord in de race om de handtekening van Mame Biram Diouf.
'Feyenoord volgt spits uit Senegal'
De 20-jarige spits uit Senegal van Molde FK wordt niet alleen gevolgd door de Rotterdammers.
Volgens Fotboll staat de aanvaller ook op het lijstje van FC Groningen, West Bromwich Albion en Red Bull Salzburg.
Diouf speelt sinds medio 2007 voor Molde en wist in 34 duels al vijftien keer te scoren.
Het is geen geheim dat Feyenoord nog op zoek is naar een aanvallende versterking omdat het met Roy Makaay en de 'oude' Michael Mols op dit moment slechts twee centrumspitsen ter beschikking heeft.
Overigens werd gisteren (vrijdag) ook bekend dat verdediger Karim Saïdi op stage is in Duitsland. De Tunesiër hoopt een contract af te dwingen bij FSV Mainz.
quote:Buijs moet zich richten op rechtsbackpositie
Danny Buijs mag vertrekken, maar vooralsnog zit hij nog gewoon bij de selectie. Daar zal hij zich op de positie van rechtsback moeten richten. De positie op het middenveld gaat tussen Landzaat en Wijnaldum. "Ik heb met de trainer gesproken en ik moet me richting op de rechtsbackpositie. Ik zal het daar samen met Theo (Lucius, red.) uit moeten gaan vechten."
quote:Van Dorp: politie slaat door met nieuwe maatregelen rond De Kuip
Vanaf dit seizoen treedt de politie rond het stadion extra hard op tegen onder meer het drinken van alcohol, wildplassen en het bij zich dragen van aangebroken flessen en blikjes alcoholische dranken door supporters. De maatregel geldt in het gebied tussen de Marathonweg, de Olympiaweg en de Stadionweg. Ook de terreinen van amateurclub DHZ en sportcomplex Varkenoord komen onder verscherpte controle te staan. In de kantines mag binnen wél worden gedronken, op de terrassen niet. Overtreders moeten vrezen voor maatregelen en een stadionverbod.
"De politie slaat door," zegt Eric van Dorp van de supportersvereniging. "Dit zal onnodige ruzies veroorzaken, want er zijn nu helemaal geen problemen. Laat die mensen toch hun biertje drinken. Natuurlijk moeten zogenaamde supporters die finaal over de schreef gaan worden aangepakt, maar dit gaat allemaal wel heel ver."
quote:Karim Saidi op stage bij FSV Mainz'05
Karim Saidi is momenteel voor een korte stage bij het Duitse FSV Mainz'05. Vrijdagmorgen reisde hij af en na een acht uur lange autorit deed hij 's avonds al de tweede helft mee van de oefenwedstrijd van Mainz'05 tegen Bahlinger SC (4-0 zege). Zondag zal hij waarschijnlijk nog een kans krijgen tegen SC Freiburg.
Uit je eigen nieuwsbericht:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vrees trouwens voor Bruins dat hij dit jaar zijn basisplaats kwijt is aan Wijnaldum.
Nu er waarschijnlijk niks meer bij komt, kunnen we wel gaan filosoferen over opstellingen denk ik.quote:De positie op het middenveld gaat tussen Landzaat en Wijnaldum.
Je weet niet of het te vroeg komt. Wijnaldum oogt in vorm. Bruins niet zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:38 schreef Vidacz het volgende:
Wijnaldum in de basis komt nog iets te vroeg, denk ik. Je kunt hooguit rouleren met Landzaat, Bruins en Wijnaldum.
quote:---------------------Timmer-------------------
Lucius------Vlaar-----Hofland-----de Cler
-------------------El Ahmadi-----------------
Wijnaldum----------------van Bronckhorst
------------------de Guzman----------------
-----------Makaay-----------Tomasson----
Bruins oogt al een heel jaar erg laconiek en uit vorm.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet niet of het te vroeg komt. Wijnaldum oogt in vorm. Bruins niet zo.
We zien het wel.
Uiteraard, maar vorm is tijdelijk. Bovendien is Wijnaldum pas 17 en hij zal het dus onmogelijk een heel seizoen kunnen volhouden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet niet of het te vroeg komt. Wijnaldum oogt in vorm. Bruins niet zo.
We zien het wel.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wil je weten waarom er, tegen de verwachting in, zo weinig Dortmund-fans waren?
Klik hier voor het "waarschuwingsbericht" met als kop "100 jahr gewalt?" over Feyenoord Rotterdam op een Dortmund-fansite.![]()
Ik hoop dat je Duits een beetje goed is, maar het is het waard om je Duits even bij te spijkeren.
Ook de rede die de Haan aangaf om hem niet mee te nemen naar Peking.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bruins oogt al een heel jaar erg laconiek en uit vorm.
Er moet wel interesse zijn./quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat de Guzman verkocht moet worden, of hij moet nog voor minimaal 2 jaar bijtekenen.
ja super stukquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wil je weten waarom er, tegen de verwachting in, zo weinig Dortmund-fans waren?
Klik hier voor het "waarschuwingsbericht" met als kop "100 jahr gewalt?" over Feyenoord Rotterdam op een Dortmund-fansite.![]()
Ik hoop dat je Duits een beetje goed is, maar het is het waard om je Duits even bij te spijkeren.
Daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:![]()
![]()
Maarja, score is erg geflatteerd. Feyenoord heeft vanaf minuut 1 een duidelijk overwicht, maar als je zo goals gaat weggeven: tja.Gelijk ook duidelijk waarom Bert zo behoudend speelde.
Hofs speelde vorig jaar anders best behoorlijk in de wedstrijden die hij speelde.quote:
Hij zal in het zand bijtenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef Vidacz het volgende:
Wat zal Hofs keihard falen als hij naar Qatar gaat. Echt belachelijk.
True! Vooral Greene (0-1) en Buijs (0-3) stonden lekker te slapen, vond Ekramy ook weer alles behalve overtuigend.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:00 schreef koningdavid het volgende:
Klinkt raar misschien, maar ik vond jullie niet eens zo slecht spelen.Alleen de verdediging was de eerste helft een drama.
Greene opstellen en zeggen aardige verdedigingquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:47 schreef koningdavid het volgende:
De Cler - Hofland - Vlaar - Greene
zo heb je een zeer aardige verdediging staan. Er zijn alleen geen goede back-ups.
Inderdaad, je verdediging is zo goed als de zwakste schakel om maar een cliché erbij te halen. Dan kunnen die 3 anderen zo goed verdedigen als ze willen, een paar foutjes van Greene is voldoende voor een garantie op 2 tegengoals per wedstrijd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Greene opstellen en zeggen aardige verdediging
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:47 schreef koningdavid het volgende:
Greene
Biseswar vond ik anders heel aardig spelen hoor, alleen af en toe een beetje egoistisch (vooral tegen Dortmund). En ook Mols doet gewoon waar ie voor is, kan je eigenlijk geen kritiek op hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord speelde vandaag echt heel aardig, op 2 mongooltjes achterin na dan. Verder draaiden we de eerste helft netjes mee en de tweede helft toen Celtic een tikkie terug deed, waren wij vooral degene die aan het voetballen waren en kansen creëerden, ondanks de spelers die erin stonden (Biseswar, Mols, Greene, Nieveld).
Ik denk dat je best tevreden mag zijn met de progressie die nu al is geboekt.
Tja, je kan mij wel uitlachen maar hij is nog het beste wat jullie hebben voor die positie. Hij deed het vandaag als rechtsback ook niet slecht, in het centrum maakt hij alleen veel teveel fouten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Greene opstellen en zeggen aardige verdediging
Ow sorry. Ik zal niet meer zeggen dat beide spelers eigenlijk gewoon te kort komen om in de basis te staan, hoewel Mols vorig seizoen het nog wel goed heeft gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Biseswar vond ik anders heel aardig spelen hoor, alleen af en toe een beetje egoistisch (vooral tegen Dortmund). En ook Mols doet gewoon waar ie voor is, kan je eigenlijk geen kritiek op hebben.
Ik zeg nergens dat ze goed genoeg zijn voor de basis, maar dat ze kapitale fouten hebben gemaakt is ook niet waar,quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik zal niet meer zeggen dat beide spelers eigenlijk gewoon te kort komen om in de basis te staan, hoewel Mols vorig seizoen het nog wel goed heeft gedaan.
Waar zie je mij dat zeggen dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze goed genoeg zijn voor de basis, maar dat ze kapitale fouten hebben gemaakt is ook niet waar,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |