Daar dacht ik ook gelijk aan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:![]()
![]()
Maarja, score is erg geflatteerd. Feyenoord heeft vanaf minuut 1 een duidelijk overwicht, maar als je zo goals gaat weggeven: tja.Gelijk ook duidelijk waarom Bert zo behoudend speelde.
Hofs speelde vorig jaar anders best behoorlijk in de wedstrijden die hij speelde.quote:
Hij zal in het zand bijtenquote:Op zondag 3 augustus 2008 21:40 schreef Vidacz het volgende:
Wat zal Hofs keihard falen als hij naar Qatar gaat. Echt belachelijk.
True! Vooral Greene (0-1) en Buijs (0-3) stonden lekker te slapen, vond Ekramy ook weer alles behalve overtuigend.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:00 schreef koningdavid het volgende:
Klinkt raar misschien, maar ik vond jullie niet eens zo slecht spelen.Alleen de verdediging was de eerste helft een drama.
Greene opstellen en zeggen aardige verdedigingquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:47 schreef koningdavid het volgende:
De Cler - Hofland - Vlaar - Greene
zo heb je een zeer aardige verdediging staan. Er zijn alleen geen goede back-ups.
Inderdaad, je verdediging is zo goed als de zwakste schakel om maar een cliché erbij te halen. Dan kunnen die 3 anderen zo goed verdedigen als ze willen, een paar foutjes van Greene is voldoende voor een garantie op 2 tegengoals per wedstrijd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Greene opstellen en zeggen aardige verdediging
quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:47 schreef koningdavid het volgende:
Greene
Biseswar vond ik anders heel aardig spelen hoor, alleen af en toe een beetje egoistisch (vooral tegen Dortmund). En ook Mols doet gewoon waar ie voor is, kan je eigenlijk geen kritiek op hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:06 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord speelde vandaag echt heel aardig, op 2 mongooltjes achterin na dan. Verder draaiden we de eerste helft netjes mee en de tweede helft toen Celtic een tikkie terug deed, waren wij vooral degene die aan het voetballen waren en kansen creëerden, ondanks de spelers die erin stonden (Biseswar, Mols, Greene, Nieveld).
Ik denk dat je best tevreden mag zijn met de progressie die nu al is geboekt.
Tja, je kan mij wel uitlachen maar hij is nog het beste wat jullie hebben voor die positie. Hij deed het vandaag als rechtsback ook niet slecht, in het centrum maakt hij alleen veel teveel fouten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Greene opstellen en zeggen aardige verdediging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |