abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60538190
Hele wedstrijd gezien maar het leek echt nergens op, het is dat Celtic niet door zette anders had de score nog wel hoger kunnen oplopen. Pas na de 1e helft leek het een klein beetje te lopen, mede door Vlaar. Maar totaal geen automatismen en ingespeelde spelers, het moest echt komen van opvliegingen van de Jonge spelers (Fer en Wijaldum) die het wel leuk deden.
  zondag 3 augustus 2008 @ 23:36:12 #252
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60538635
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Biseswar vond ik anders heel aardig spelen hoor, alleen af en toe een beetje egoistisch (vooral tegen Dortmund). En ook Mols doet gewoon waar ie voor is, kan je eigenlijk geen kritiek op hebben.
Ow sorry. Ik zal niet meer zeggen dat beide spelers eigenlijk gewoon te kort komen om in de basis te staan, hoewel Mols vorig seizoen het nog wel goed heeft gedaan.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_60538728
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:36 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ow sorry. Ik zal niet meer zeggen dat beide spelers eigenlijk gewoon te kort komen om in de basis te staan, hoewel Mols vorig seizoen het nog wel goed heeft gedaan.
Ik zeg nergens dat ze goed genoeg zijn voor de basis, maar dat ze kapitale fouten hebben gemaakt is ook niet waar,
  maandag 4 augustus 2008 @ 06:54:49 #254
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60542582
Feijenoord
  maandag 4 augustus 2008 @ 07:17:40 #255
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60542623
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 23:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze goed genoeg zijn voor de basis, maar dat ze kapitale fouten hebben gemaakt is ook niet waar,
Waar zie je mij dat zeggen dan?
pi_60542642
Het is wel een beetje een probleem om huidige basisspelers zoals Lucius te vervangen. Immers moeten die spelers verkocht worden voor er vervanging gehaald kan worden, echter moet je wel zeker weten dat je een betaalbare vervanger achter de hand hebt voor je zo'n speler weg doet. Dat is een beetje een vicieuze cirkel natuurlijk. Daarnaast leveren die spelers ook minder op dan dat het kost om een vervanger aan te trekken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60542667
Trouwens wat deden die stewards gisteren weer voor belachelijks?
pi_60542694
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
wat dan?
pi_60542695
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Helaas wederom terug van een vakantie in Spanje.
[..]

[..]

[..]

Ook weer in NL

Dit klinkt trouwens alsof ze de zoektocht naar een RB hebben opgegeven/dat Verbeek voldoende potentie in Lucius/Buijs ziet:
quote:
Buijs moet zich richten op rechtsbackpositie
Danny Buijs mag vertrekken, maar vooralsnog zit hij nog gewoon bij de selectie. Daar zal hij zich op de positie van rechtsback moeten richten. De positie op het middenveld gaat tussen Landzaat en Wijnaldum. "Ik heb met de trainer gesproken en ik moet me richting op de rechtsbackpositie. Ik zal het daar samen met Theo (Lucius, red.) uit moeten gaan vechten."
pi_60542765
en algemeen directeur gudde zich maar afvragen waarom er niet massaal toeschouwers op af zijn gekomen. Uhm wat denk je van 30 euro per kaartje voor 'n oefenwedstrijdje?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_60542805
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:57 schreef mister_popcorn het volgende:
en algemeen directeur gudde zich maar afvragen waarom er niet massaal toeschouwers op af zijn gekomen. Uhm wat denk je van 30 euro per kaartje voor 'n oefenwedstrijdje?
quote:
Gudde nog in duister over tegenvallende bezoekersaantallen

Algemeen directeur Gudde was voor de microfoon van Radio Rijnmond uitgebreid aan het woord over het Jubileumtoernooi. Hij liet weten dat ze bij Feyenoord nog in het duister zijn over de reden van de tegenvallende bezoekersaantallen. 'Is het de veelheid van activiteiten de laatste tijd, de prijs, de datum, het weer dat niet meezat of de tegenstanders? We dachten met deze tegenstanders een fantastisch affiche te hebben, daar kan het toch niet aan liggen? Die reden zouden we nog wel willen uitzoeken, wellicht via een enquête.'
Dat hij het zelf nog niet door heeft
Net of er veel mensen zijn die 30 euro gaan betalen voor een wedstrijd om naar een defensie met Greene, Bahia en Buijs te komen kijken.
En dat ligt helemaal aan hun zelf. Want veel mensen voelen zich een beetje genaaid door Bosz en Gudde. Eerst was er 20 miljoen, aldus Gudde. Toen kwam El Ahmadi, opzich een aardige aankoop. Ze wilden toen Arnautovic halen voor een redelijk groot bedrag. Die kwam niet, en Verbeek liet weten nog niet uitgeshopt te zijn. Opeens was dit wel het geval, tenzij er nog spelers verkocht werden (wat dus niet gebeurt). Uitgeshopt dus.
pi_60542843
Wat is er eigenlijk met de interesse voor Krul gebeurd, is die nog aanwezig, of heeft Feyenoord afgehaakt (las ergens dat Krul zelf wel graag naar Feyenoord wil)?
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:34:39 #263
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60543561
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 08:17 schreef DivineJester het volgende:
Wat is er eigenlijk met de interesse voor Krul gebeurd, is die nog aanwezig, of heeft Feyenoord afgehaakt (las ergens dat Krul zelf wel graag naar Feyenoord wil)?
Volgens mij wil Krul gewoon bij Newcastle blijven
Ik ben inmiddels overleden
pi_60543776
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:34 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Volgens mij wil Krul gewoon bij Newcastle blijven
Van het transfergeruchtentopic:
quote:
Tim Krul (foto) is naar eigen zeggen vrijwel rond met SC Heerenveen. De doelman van Newcastle United zegt gevleid te zijn door de aantrekkelijke aanbieding van de Friezen. De Hagenaar was graag naar Feyenoord gegaan, maar de transfer naar Heerenveen is vrijwel beklonken. (Journal Live)
Maar is al een wat ouder bericht zie ik nu...
pi_60543973
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 07:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Op U werd een bal vast gehouden, en toen kwamen de stewards die bal halen, die uiteraard weg gegooid werd.
pi_60544058
quote:
Beleid Feyenoord versus fans slaat door

Datum: 03-08-2008 Bron: FR-Fans.nl

Het strengere beleid van Feyenoord versus de eigen aanhang lijkt enorm door te gaan slaan. Tijdens de tweede dag op het Jubileum Toernooi was er een incident, dat eigenlijk te lachwekkend voor woorden is en aantoont dat Feyenoord de eigen aanhang liever kwijt dan rijk lijkt te zijn.
Tijdens het duel tussen Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund kwam er, zoals vaker gebeurd, een bal terecht in het publiek. Een van de fans hield de bal vervolgens minuten lang in zijn bezit. Enkele stewards betraden toen het bewuste vak waar de supporter zich bevond. Enkele vakken hoger kwam de bal vervolgens weer tevoorschijn, die vervolgens weer het publiek werd ingeschoten. Dit namen de heren stewards de betreffende fan niet in dank af en zij maanden hem mee te komen naar beneden, dit tot groot afkeuren van het overige publiek. Na een minutenlange discussie dropen de stewards vervolgens af.
Ongetwijfeld zal Feyenoord hier middels camera beelden alsnog maatregelen treffen voor deze ernstige misdaad.

Een ander punt was het feit dat tijdens de 1e helft van bovengenoemde wedstrijd de 2e ring op de stadiontribune nog gesloten was. Dit terwijl Feyenoord wel kaarten had verkocht voor de 2e ring. Supporters die een kaart hadden werden verwezen naar de 1e ring, met al snel overvolle vakken tot gevolg. Fans die een kaart hadden maar door een overvol vak ergens anders gingen zitten werd vriendelijk verzocht in hun eigen overvolle vak plaats te nemen. Pas in de rust van Tottenham - Dortmund werd de 2e ring alsnog geopend.
Die zullen achteraf nog wel een stadionverbod krijgen Feyenoord kennende.
pi_60545003
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:49 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Van het transfergeruchtentopic:
[..]

Maar is al een wat ouder bericht zie ik nu...
Heerenveen heeft, volgens sommige bronnen, daarna nog op Stijn Stijnen van Club Brugge geboden. Daarnaast heeft Krul aangegeven pas in Augustus zijn beslissing te nemen.
  maandag 4 augustus 2008 @ 11:46:46 #268
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60545971
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:58 schreef Fys het volgende:

[..]

Heerenveen heeft, volgens sommige bronnen, daarna nog op Stijn Stijnen van Club Brugge geboden. Daarnaast heeft Krul aangegeven pas in Augustus zijn beslissing te nemen.
Het is nu de 4e dag van de 8e maand. De 8e maand is augustus.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:18:15 #269
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60546570
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het is nu de 4e dag van de 8e maand. De 8e maand is augustus.
Augustus heeft dan ook 31 dagen, geen 5.
pi_60546921
Column Lex Kroon: Wat een feest!

Algemeen directeur Gudde was voor de microfoon van Radio Rijnmond uitgebreid aan het woord over het Jubileumtoernooi. Hij liet weten dat ze bij Feyenoord nog in het duister zijn over de reden van de tegenvallende bezoekersaantallen. 'Is het de veelheid van activiteiten de laatste tijd, de prijs, de datum, het weer dat niet meezat of de tegenstanders? We dachten met deze tegenstanders een fantastisch affiche te hebben, daar kan het toch niet aan liggen? Die reden zouden we nog wel willen uitzoeken, wellicht via een enquête.'

De voormalig marktkoopman, Excelsior Maassluis-bestuurder en Ajax-fan heeft zichzelf door deze vragen te stellen "uit de markt" (woordspeling) geprijsd.

Een jubileum-feest? Wat een Godvergeten-droefenis. Treurnis troef. De spelers werden bij het rustsignaal uitgefloten door het trouwste publiek van Nederland. Er bestaat geen dom volk meer in het digitale tijdperk. Mensen laten zich niet meer in de maling nemen. De meesten moeten hard werk voor hun geld en voelen zich miskocht.

Vrijdag as. speelt Feyenoord "toevallig" (eigen vrienden eerst!) tegen Excelsior Maassluis. Goed om het zelfvertrouwen op te krikken voor de volgende oefenwedstrijd tegen Benfica, die weer dik verkoren gaat worden.

De lage opkomst is grotendeels te danken aan de hoge toegangsprijzen, mijnheer de 'Koopman'. Tweemaal 35 of 40 Euro in een weekend is voor veel supporters iets te veel van het goede. Daar bovenop komen dan nog de vervoerskosten, de te dure consumpties in De Kuip enz.

Bovendien was er in de omroepgidsen te lezen dat de wedstrijden op tv zouden komen! Daar hoeft men geen handelsreiziger in balen heet water voor te zijn om te begrijpen dat veel lieden zich dan liever met een kratje bier voor de beeldbuis nestelen.

Feyenoord wordt geleid, of beter misleid, door mensen die van origine geen Feyenoorder zijn. Theo van Duivenbode zei het voor de wedstrijd al (Rijnmond TV): "De bestuurders komen van andere clubs, maar op het moment dat zij bij Feyenoord aantreden hoor je ze zeggen: "Ja, ik ben heel mijn leven al supporter van de club, maar de echte Feyenoord-cultuur kennen ze niet!"

Krijgt nog steeds tranen in de ogen wanneer hij op tv het winnende doelpunt ziet dat Kindvall scoorde tegen Celtic in Milaan… Ja, dan ben je een echte Feyenoorder!

Casio Onno (afkorting v. ONNOZEL) laat zich fotograferen met zijn dochterje gekleed in Feyenoord-outfit. Ja, dan ben je een echte Feyenoorder!

Coca Chris knokt voor een nieuw stadion, het liefst met 100.000 zitplaatsen. Dan zou je een echte Feyenoorder kunnen zijn, ware het niet dat hij vergeet dat de kas leeg is en er een Feyenoord onwaardig team op de grasmat verschijnt.

Feyenoord is en was altijd een volksclub. Een club van arbeiders. Een club van 'havenarbeiders' volgens het huidige bestuur. Feyenoord is onlosmakelijk met de haven verbonden. Nou, in de haven weet men van werken, van organiseren en van opbouwen, hetgeen dit bestuur, vol nitwitten, volkomen vreemd is.

Wat is er makkelijker dan een feest organiseren? Had de toegangsprijzen op 10 euro gezet en De Kuip had twee avonden vol gezeten. Voeg daarbij de tv-gelden en men had op zijn minst quitte gespeeld.

OPEN HUIS

Ik schreef het al eerder: De Feyenoord-defensie wordt gesponsord door de Nederlandse Vereniging van Makelaars. Men houdt iedere wedstrijd "open Huis'.

Tegen Celtic ging eerst Greene in de fout, vervolgens liet Bahia Vennegoor vrij inkoppen, bij het derde doelpunt ging Buijs naar de grensrechter staan zwaaien i.p.v. zijn man te dekken.

(Gio uitte zijn frustratie door een aanslag op het kuitbeen van Celtic-speler Brown, waarvoor die Marokkaan die Niels Kokmeijer lens schopte zich niet had hoeven schamen. Had een donkerrode kaart moeten zijn. Arbiter Braamhaar floot niet eens…)

Geen probleem, volgens trainer Verbeek. Het feest-toernooi kwam te vroeg. Hij miste acht basisspelers? Zijn Hofs, Slory c.s. dan weer basisspelers? Dat belooft nog wat. De spelers die weg moeten wil de Roteb (Rotterdamse vuil-ophaaldienst) nog niet meenemen. De Professor belt de halve wereld af, biedt twee spelers aan voor de prijs van een, maar zelfs de degradatie-kanditeiten van de bier-competitie wil het overschot nog niet gratis hebben… Feyenoord moet wel de gigantisch hoge salarissen van deze uitgerangeerde voetballers betalen. Gek zeg, dat de kas leeg blijft. 'Als er een god van geluk bestaat, is hij zeker geen Feyenoorder' Conclusie:

DE KOMENDE COMPETITIE WORDT EEN GROOT FEEST Het legioen moet een nieuw lied instuderen i.p.v. dat "Jenever Wok Uh Loon', en wel de hit van De Deurzakkers: "WIJ ZIJN BINNEN, HET FEEST KAN BEGINNEN…"
pi_60547109
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef Luni het volgende:
Ik schreef het al eerder: De Feyenoord-defensie wordt gesponsord door de Nederlandse Vereniging van Makelaars. Men houdt iedere wedstrijd "open Huis'.
Beetje flauw maar wel grappig.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60547374
Wat een zuur stuk van Kroon zeg...
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:55:44 #273
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60547410
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:54 schreef DivineJester het volgende:
Wat een zuur stuk van Kroon zeg...
Dat is'ie praktisch altijd
pi_60547518
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Is ook wel weer waar natuurlijk...
  maandag 4 augustus 2008 @ 13:38:11 #275
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60548454
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:55 schreef Keltie het volgende:

[..]

Klopt. Snap echt niet dat mensen die zooi van hem, want dat is het, kunnen of willen lezen. Gaat werkelijk nergens over, in de Tina staan nog meer inhoudelijke verhalen over voetbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')