quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:04 schreef Tim86 het volgende:
Dat plaatje me alle toppers komt van de de CIncy website haha..die zetten Roddick er ook niet tussen
Nee, Djokovic heeft ook vaak genoeg bij Federer gezeten dit jaar. Aus Open en Wimbledon bijvoorbeeld. En van de Masters Monte Carlo en Rome zeg ik uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:32 schreef suus21 het volgende:
waarom zijn die draws bijna elke week hetzelfde? Staat het vast dat de nummer 3 altijd in het speelschema zit van de nummer 2 en etc.? Als dat zo is vind ik dat heel oneerlijk..
Nee, de nummer 1 staat altijd bovenin en de nummer twee staat onderin. De rest wordt geloot.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:32 schreef suus21 het volgende:
waarom zijn die draws bijna elke week hetzelfde? Staat het vast dat de nummer 3 altijd in het speelschema zit van de nummer 2 en etc.? Als dat zo is vind ik dat heel oneerlijk..
Het zou me in elk geval niet verbazen.quote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:29 schreef Tim86 het volgende:
In deze vorm kan Federer zelfs van Bye nog verliezen.
Hij wint de pot dus. Wilde Capdeville nog backen maar gelukkig niet gedaan.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Estrella verslaat eerst Bopanna en wint nu set 1 van Capdeville
Jup Cincy is sneller.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:12 schreef anon57 het volgende:
Ik dacht dat Cincinnati juist wat sneller was dan Montreal.
quote:
Vijf? Dat zou..... knap zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou het voor het tennis het leukst vinden als Federer in de finale in vijf sets wint van Nadal.
Oh ja, drie.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:50 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Vijf? Dat zou..... knap zijn.![]()
Ik hoef Nadal even niet meer in een finale te zien, halve finale mag het ophouden van mij.
Dat denk ik ook. Als hij van Nadal wint, zal hij denk ik weer geloven dat hij van iedereen kan winnen.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:53 schreef Tim86 het volgende:
voor Fed zou het mentaal gezien erg belangrijk zijn om juist Rafa te verslaan denk ik..
quote:
En hoe kom je aan dit nieuws? Ik zie er op de tournooi-site niks van en heb die gast gelayed @2.2. Na het layen las ik pas dat er minimaal 1 set gespeeld moest worden voor bets to stand.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:05 schreef Tim86 het volgende:
Simon trekt zich terug. Geen gemis, geen verrassing.
Ik had het ergens gelezen..twijfel alleen even over waar want kom het nergens meer tegenquote:Op maandag 28 juli 2008 18:25 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En hoe kom je aan dit nieuws? Ik zie er op de tournooi-site niks van en heb die gast gelayed @2.2. Na het layen las ik pas dat er minimaal 1 set gespeeld moest worden voor bets to stand.
BF heeft de bet nog niet gevoid, dus ben benieuwd of die gast nou wel of niet gaat spelen.
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:43 schreef Wopper1 het volgende:
Die commentator van Sport 1.
Kerrie (Sam Querrey) is begonnen met serveren.
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat de toppers dan een voordeel hebben omdat ze er vaker spelen?
Wel op 5-3 al SP tegen toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Tim86 het volgende:
lekker Lalo...0-40 op service Seppi, dan verneuken en zelf gebroken worden..5-7
Idd zeg, hij maakte 2 punten daarnaquote:Op maandag 28 juli 2008 21:40 schreef wimderon het volgende:
Berdych is weer eens in tiltmodus. Slaat alles hopeloos fout nadat hij Gonzalez brak om *3-2 voor te komen in de tweede set, 3-5* achter nu
Ja 6-0 7-6 (5).quote:Op maandag 28 juli 2008 22:43 schreef Nalbandian het volgende:
Werkt bij jullie het scoreboard van atptennis.com ?
Heeft Ginepri gewonnen van Bjorkman ?
6- 0 7-6quote:Op maandag 28 juli 2008 22:43 schreef Nalbandian het volgende:
Werkt bij jullie het scoreboard van atptennis.com ?
Heeft Ginepri gewonnen van Bjorkman ?
Thxquote:Op maandag 28 juli 2008 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja 6-0 7-6 (5).
Volgens mij postte ik het kort hierboven nog.
Toch geniet ik altijd wel van Safin, never a dull moment.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:39 schreef Tim86 het volgende:
Echt genieten weer haha..Cedric the entertainer is gelukkig een fantastische umpire
Ja, hij zat er wel dichtbij in elk geval.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:18 schreef suus21 het volgende:
jammer van safin ik dacht dat hij wel de goede lijn van wimbledon door kon zetten..
Zeer spijtig idd !quote:Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef Wopper1 het volgende:
Haas en Youzhny zijn nog aan elkaar gewaagd.
Jammer dat 1 van de 2 na vanavond al naar huis moet
Ik zal 'm eens bellen. Speelt vanavond pas..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe gaat het met fed
Heeft Nalbandian nog een goed adresje liggen onder een lading stof?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:20 schreef Nalbandian het volgende:
Mag hopen dat Fedje het niet verknalt vanavond, anders stuur ik Mirka naar Weight Watchers toe !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft Nalbandian nog een goed adresje liggen onder een lading stof?Altijd weer die gare grappen over Nalbandian en zijn lichaamsgewichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is dit een les voor Llodra (en zijn trainer). Hij speelt gewoon echt te veel toernooien. Laat hem nou eerst eens een week of 3 rust nemen. Hij is nu al maanden aan het sukkelen (eerst rug toch? en nu zijn linkerarm).quote:
Tipsarevic ging door z'n enkel aan het begin van de tie-break en loopt nog altijd niet makkelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:40 schreef Vector_SLD het volgende:
Carlos wint gewoon de eerste set van Tipsarevic
Dan moet ie het nog kunnen winnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tipsarevic ging door z'n enkel aan het begin van de tie-break en loopt nog altijd niet makkelijk.
Je hebt gelijk. Dat was echt onder de gordel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Altijd weer die gare grappen over Nalbandian en zijn lichaamsgewicht![]()
Mirka is er in elk geval niet op vooruitgegaan. Ik vind het echt net Ma Flodder en dat bedoel ik niet eens als grap/overdrijving.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Federer op de baan, ik ben ook benieuwd.
Ja, Ginepri sloeg een paar mooie ballen. Maat toch vind ik het niet sterk dat hij zijn service meteen weer verliest. Dat overkwam hem ook tegen Simon en het overkomt hem sowieso vaker dan voorheen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
Meteen de rebreak 4-4. Ginepri gaat sterk mee moet ik zeggen, Federer speelt imo gewoon ok.
En weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef TubewayDigital het volgende:
valt me zo vaak op, fed breakt en meteen daarna krijgt hij de rebreak om de oren
Zeg dat wel. Mocht hij deze wedstrijd verliezen dan vraag ik me af hoe hij daar overheen komt.quote:
Ja, de vraag is of hij nog over dat extra tandje beschikt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
7-2 Ginepri, nou Fed, tandje bij maar lijkt me.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:56 schreef Nalbandian het volgende:
Die kneus van een Federer gaat toch niet mijn kans op een 3e ronde van de XL game naar de gallemiezen helpen!
Even orde op zaken stellen Rogiertje!
Ja, het ziet er vrij hopeloos uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Federer mist 2 BP, waarvan 1 grote op 2nd serve in het net.
3-3.
Was dat niet alleen voor het gravelseizoen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe zit dat nou met Federer en Ginepri die beiden Higueras als coach hebben? Heeft iemand daar meer over gehoord? Vraag me af of Higueras dan heeft besloten om ze geen van beiden voor te bereiden op deze wedstrijd.
Ja, het is toch verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
Nog maar een 2nd serve op BP in het net..
Nee, het zou ook daarna nog doorgaan, maar niet fulltime (misschien net als met Roach, voor een aantal weken per jaar).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat niet alleen voor het gravelseizoen?
Ja, hij lijkt haast te hebben, alsof het hij denkt dat hij kwetsbaarder wordt naarmate hij langer op de baan staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Federer speelt een beetje als Roddick vind ik, op het gebied van HARD HARD, alles als het kan. Nul dropshots gezien bijvoorbeeld, hij staat alleen te rammen.
Vind je dat een echte Federeractie? Hij is een van de meest onsuccesvolle spelers qua challenges.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk een echte Federer actie: service, lijnrechter roept OUT en meteen roept 'ie challenge en het is gewoon in.
Klopt, maar niet bij services. Dat gevoel heb ik althans.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je dat een echte Federeractie? Hij is een van de meest onsuccesvolle spelers qua challenges.
Dat zou weleens kunnen ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar niet bij services. Dat gevoel heb ik althans.
Ik vind het knap dat je het zo ziet. Het zou mij allemaal niet zo storen als hij er niet zo hulpeloos uitzag en bijvoorbeeld eens echt boos werd ofzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is op dit moment gewoon hopeloos uit vorm. Hij heeft het al vaak dit jaar. Dat kan, daar heb ik niet zo veel problemen mee. Als je tennis 4 jaar domineert zoals niemand ooit heeft gedaan, alles bijna wint wat er te winnen valt. Dan moet het eens een keer niet lukken. Dat gebeurd dit jaar. Hij krijgt veel tegenslagen te verwerken en dat heeft hij nog nooit gehad. Daar moet hij mee omgaan. En er weer uit kruipen.
Dat hij nu een slecht jaar heeft vind ik niet zo erg. Dat mag na weet ik veel hoeveel jaar. Het enige dat ik hoop is dat hij er uit komt. Is het pas in 2009, dan is het pas in 2009. Hij moet zijn hoofd gewoon ff weer leeg krijgen, fris worden.
Het tennissen kan hij heus nog wel, dat is niet ineens weg.
Ja, maar ik vind sommige van die calls wel erg slecht. Er was er in deze wedstrijd een die Federer challengde en waar hij gelijk had: die bal was 20 cm naast de zijlijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Break Ginepri.
Erg sterk van de umpire om te overrulen.
Deze call was ook erg slecht. Gewoon bovenop de lijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind sommige van die calls wel erg slecht. Er was er in deze wedstrijd een die Federer challengde en waar hij gelijk had: die bal was 20 cm naast de zijlijn.
Serieus?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
Nu verliest Fed gewoon de tiebreak hoor.
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze call was ook erg slecht. Gewoon bovenop de lijn.
5-4 voor Federer. Geduldig gespeeld.quote:
Ja, lichamelijk eind 2e set volgens mij al. Nu ook nog eens mentaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ginepri is kapot, break Fed.
Nja, Federer had het zeker in de eerste set vooral moeilijk met zichzelf.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef TheGeneral het volgende:
Een beetje op z'n Nadals (hoewel niet de nadal van dit moment) maar het lastig hebben met een tegenstander en het dan uiteindelijk op fysieke superioriteit winnen!
Tot Federer hem straks alsnog verliest.quote:
Dan kijk ik nooit meer naar tennis.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot Federer hem straks alsnog verliest.
Da's wel gek ja. Meestal zitten we toch wel op dezelfde golflengte.quote:
Ik stel voor dat we het tennisforum dan gewoon sluiten en allemaal een andere hobby gaan zoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kijk ik nooit meer naar tennis.
Ik heb honger, misschien voel jij dat ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel gek ja. Meestal zitten we toch wel op dezelfde golflengte.
Een beetje wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb honger, misschien voel jij dat ook?
Idd, in die hitte ook nog.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:03 schreef Wopper1 het volgende:
Hij staat gewoon te zwalken op de baan. Onverantwoord eigenlijk om nu door te gaan.
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:04 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is iig wel fit, toch nog iets waar we tevreden over kunnen zijn vandaag!
Tim zei toch dat Simon zich teruggetrokken had?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:08 schreef wimderon het volgende:
Wtf, kijk even op het scorebord is Simon ineens tegen Ram bezig, en ook nog moeizaam ook nog
Ik heb het idee dat ik mezelf hiermee toch wel definitief heb bewezen op dit forum.quote:
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
En klaar, matige wedstrijd toch eigenlijk. Federer speelt 2 sets middelmatig tot slecht en Ginepri speelt tot *6-5 erg goed en is dan doodop.
Dat stond ergens op een website, maar bleek onzin te zijn. Kiefer heeft zich dus wel teruggetrokken en Simon staat nu *6-5 achter tegen Ram.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tim zei toch dat Simon zich teruggetrokken had?
Nee? Gewoon oververmoeid door de hitte.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:18 schreef suus21 het volgende:
wat was er met Ginepri aan de hand? Iets aan zijn heup ofzo..
Watquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:26 schreef T-Rigg het volgende:
Hahahaha Söderling!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
WatHij wint gewoon degelijk, niks grappigs aan.
Nee, een Koreaan. Scheids wist z'n naam niet eens.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:10 schreef Wopper1 het volgende:
WTF, Andy is geblesseerd.
Hij begint geeneens.
Haha, ze gaan nu een lucky loser zoeken om te spelen tegen Kohlschreiber.
-geen Young- Jun![]()
Hij is vanochtend opgestaan met een rugprobleem. Blijkbaar is het zo dat er nog een LL mag worden opgeroepen wanneer er geen officieel punt is gespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:13 schreef TheGeneral het volgende:
Roddick WTF?
$ 17,250 zelfs. Aangezien dit een 2e ronde partij is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij is vanochtend opgestaan met een rugprobleem. Blijkbaar is het zo dat er nog een LL mag worden opgeroepen wanneer er geen officieel punt is gespeeld.
Kohlschreiber weet ook echt niet wat hem overkomt. Nachtrust naar de mallemoer en ipv Roddick een Zuid-Koreaan![]()
.
Als het echt zo heftig is dan ga je toch niet inspelen? Speel dan net zoals Llodra tenminste 1 of 2 sets, maar nu echt al na 3 minuten ofzo.
Jun kan trouwens wel lekker cashen. $ 8.000,00 voor een 1ste ronde partij.
Aha, natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
$ 17,250 zelfs. Aangezien dit een 2e ronde partij is.
Dat is sowieso gruwelijk irritant en overdreven om constant de handdoek te gebruiken. Ook constant om 3/4/5 ballen vragen voor elke service is echt storendquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef jojomen4 het volgende:
Geweldige game bij Andreev. 2 overrule's van de scheids, die Stepanek ook verteld dat hij z'n handdoen niet mag halen op breakpoint (omdat die lul Andreev uit z'n ritme wil halen). Daarna bij deuce haalt die nog wat fratsen uit.En dus die 4 dubbele fouten.
Naja, m'n uitleg was niet goed denk ik. Hij wilde z'n handdoek bij z'n stoel op gaan halen, die had hij laten liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is sowieso gruwelijk irritant en overdreven om constant de handdoek te gebruiken. Ook constant om 3/4/5 ballen vragen voor elke service is echt storend
Ik snapte het wel hoor, dat van mij is een algemene ergernisquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Naja, m'n uitleg was niet goed denk ik. Hij wilde z'n handdoek bij z'n stoel op gaan halen, die had hij laten liggen.
Later in de wedstrijd liet die hem ook vaak liggen bij z'n eigen service games en toen mocht die hem wel gebruiken (dus naar z'n stoel lopen, handdoek gebruiken en dan weer later liggen), en dat misschien 2x in 1 game.![]()
Ik hoorde laatst pas bij een wedstrijd dat die kerel niet zo geliefd was bij z'n medespelers omdat die rare fratsen uithaalde maar ik zag het gisteren eigenlijk pas voor het eerst. En hij was op dreef.
Hopelijk is hij op tijd hersteld voor de US Open. Ik keek eigenlijk al uit naar een kwatfinale Federer-Roddick.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
Zodemieters !
Andy![]()
Enige voordeel: Kon het niet zien ! Dus niks gemist.
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk is hij op tijd hersteld voor de US Open. Ik keek eigenlijk al uit naar een kwatfinale Federer-Roddick.
Nee, hij wilde hem al veranderen in Nadal-fanquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?
Ja, dat klopt. Maar nu ben ik weer van gedachten veranderd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, hij wilde hem al veranderen in Nadal-fan![]()
Ik ben het op zichzelf met je eens. Dat 'Stand by your man' heb ik met iedereen van wie ik fan was altijd gehad ( bij tennis dus Edberg en Sampras). Bij Federer heb ik het niet, omdat hij soms zo lusteloos op de baan staat als hij aan het verliezen is. En als het hem niet interesseert, interesseert het mij ook niet. Ik vind het niet erg als hij staat te verliezen of slecht speelt, maar wel als hij ongeïnteresseerd op de baan staat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
Whaaaaaat !![]()
Gratis Tip:
Stand by your man, in voor en tegenspoed !
Anders ben je een succes supporter
Lijkt Federer wel.quote:
Ik hoop met verliezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kom net binnen. Waar is Djokovic mee bezig?
Ik hoopte op een niet Djokovic-bash antwoord/ Je weet wel, zo'n antwoord dat eigenlijk ergens op slaat...quote:
Nou, het is mijn mening dus het slaat wel ergens op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ik hoopte op een niet Djokovic-bash antwoord/ Je weet wel, zo'n antwoord dat eigenlijk ergens op slaat...
Nee, walgelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme ja, daar moet je toch niet aan denken..
Het kwam over als een retorische vraag, maar ik gaf er toch antwoord op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Inderdaad. Spelers die ooit hopen de Davis Cup te winnen zijn gewoon eng...
Wellicht slaat je mening ergens op, maar niet echt op mijn vraag (tenzij je, gaap, komt met dat argument dat alles subjectief en dus een mening is, maar als je dat doet op een sport forum).
Mag wel. Als het ergens vagelijk amusant of relevant is...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Oeps, pas op. Niks slechts over Djoko zeggen, dat mag niet.
Seppi is al een minuut of 10 klaar geloof ik. 7-5 5-7 7-5quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Scorenbord zit vast en Seppi kan ik niet zien, Fill me in please !
Thx !quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seppi is al een minuut of 10 klaar geloof ik. 7-5 5-7 7-5
Idd, wat een saaie klotewedstrijd. Ik ga lekker slapen, misschien dat het tegen Djoko wat leuker is.quote:
Belachelijk inderdaad. Goed idee.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:22 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus hey, Andreev gooit de bal op om met een ace de wedstrijd binnen te slepen, zie ik op de achtergrond een dikke koe die naar der schouder zit te kijken waar ze creme op smeert. Op matchpoint.
Gooi zo'n antisportliefhebber uit het stadion zeg!
Wordt dus vandaag afgemaakt !quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:26 schreef Tim86 het volgende:
Davy kom van 3-5 terug en leidt zelfs met 6-3 in de TB maar verliest hem toch, na 4 SP. Hij lijkt wel veel beter dan Moya..zie hem nog wel winnen.
quote:GRANDSTAND start 12:15 pm
[4] N Davydenko (RUS) vs C Moya (ESP) 67(8) 01 - To Be Finished
D Tursunov (RUS) vs [8] A Murray (GBR)
[4] N Davydenko (RUS) or C Moya (ESP) vs I Andreev (RUS)
Als Davydenko wint wordt het zwaar voor hem ja, dan moet 'ie nog minimaal 4 sets. Als Moya wint valt het wel mee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wordt dus vandaag afgemaakt !
Zwaar voor Davy, 2 wedstrijden op 1 dag
[..]
LOL, 90% is wel erg hoog.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Op tennis.com staat een poll over de vraag wie Cincinnatti wint. Tot nu toe hebben 2.790 mensen gestemd:
Federer: 7.78 %
Nadal: 90.11 %
Djokovic 1.61 %
Iemand anders: 0.50%
Murray en Blake kunnen er dan ook helemaal niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |