Tim zei toch dat Simon zich teruggetrokken had?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:08 schreef wimderon het volgende:
Wtf, kijk even op het scorebord is Simon ineens tegen Ram bezig, en ook nog moeizaam ook nog
Ik heb het idee dat ik mezelf hiermee toch wel definitief heb bewezen op dit forum.quote:
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
En klaar, matige wedstrijd toch eigenlijk. Federer speelt 2 sets middelmatig tot slecht en Ginepri speelt tot *6-5 erg goed en is dan doodop.
Dat stond ergens op een website, maar bleek onzin te zijn. Kiefer heeft zich dus wel teruggetrokken en Simon staat nu *6-5 achter tegen Ram.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tim zei toch dat Simon zich teruggetrokken had?
Nee? Gewoon oververmoeid door de hitte.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:18 schreef suus21 het volgende:
wat was er met Ginepri aan de hand? Iets aan zijn heup ofzo..
Watquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:26 schreef T-Rigg het volgende:
Hahahaha Söderling!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
WatHij wint gewoon degelijk, niks grappigs aan.
Nee, een Koreaan. Scheids wist z'n naam niet eens.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:10 schreef Wopper1 het volgende:
WTF, Andy is geblesseerd.
Hij begint geeneens.
Haha, ze gaan nu een lucky loser zoeken om te spelen tegen Kohlschreiber.
-geen Young- Jun![]()
Hij is vanochtend opgestaan met een rugprobleem. Blijkbaar is het zo dat er nog een LL mag worden opgeroepen wanneer er geen officieel punt is gespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:13 schreef TheGeneral het volgende:
Roddick WTF?
$ 17,250 zelfs. Aangezien dit een 2e ronde partij is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij is vanochtend opgestaan met een rugprobleem. Blijkbaar is het zo dat er nog een LL mag worden opgeroepen wanneer er geen officieel punt is gespeeld.
Kohlschreiber weet ook echt niet wat hem overkomt. Nachtrust naar de mallemoer en ipv Roddick een Zuid-Koreaan![]()
.
Als het echt zo heftig is dan ga je toch niet inspelen? Speel dan net zoals Llodra tenminste 1 of 2 sets, maar nu echt al na 3 minuten ofzo.
Jun kan trouwens wel lekker cashen. $ 8.000,00 voor een 1ste ronde partij.
Aha, natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
$ 17,250 zelfs. Aangezien dit een 2e ronde partij is.
Dat is sowieso gruwelijk irritant en overdreven om constant de handdoek te gebruiken. Ook constant om 3/4/5 ballen vragen voor elke service is echt storendquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef jojomen4 het volgende:
Geweldige game bij Andreev. 2 overrule's van de scheids, die Stepanek ook verteld dat hij z'n handdoen niet mag halen op breakpoint (omdat die lul Andreev uit z'n ritme wil halen). Daarna bij deuce haalt die nog wat fratsen uit.En dus die 4 dubbele fouten.
Naja, m'n uitleg was niet goed denk ik. Hij wilde z'n handdoek bij z'n stoel op gaan halen, die had hij laten liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is sowieso gruwelijk irritant en overdreven om constant de handdoek te gebruiken. Ook constant om 3/4/5 ballen vragen voor elke service is echt storend
Ik snapte het wel hoor, dat van mij is een algemene ergernisquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Naja, m'n uitleg was niet goed denk ik. Hij wilde z'n handdoek bij z'n stoel op gaan halen, die had hij laten liggen.
Later in de wedstrijd liet die hem ook vaak liggen bij z'n eigen service games en toen mocht die hem wel gebruiken (dus naar z'n stoel lopen, handdoek gebruiken en dan weer later liggen), en dat misschien 2x in 1 game.![]()
Ik hoorde laatst pas bij een wedstrijd dat die kerel niet zo geliefd was bij z'n medespelers omdat die rare fratsen uithaalde maar ik zag het gisteren eigenlijk pas voor het eerst. En hij was op dreef.
Hopelijk is hij op tijd hersteld voor de US Open. Ik keek eigenlijk al uit naar een kwatfinale Federer-Roddick.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
Zodemieters !
Andy![]()
Enige voordeel: Kon het niet zien ! Dus niks gemist.
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk is hij op tijd hersteld voor de US Open. Ik keek eigenlijk al uit naar een kwatfinale Federer-Roddick.
Nee, hij wilde hem al veranderen in Nadal-fanquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?
Ja, dat klopt. Maar nu ben ik weer van gedachten veranderd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, hij wilde hem al veranderen in Nadal-fan![]()
Ik ben het op zichzelf met je eens. Dat 'Stand by your man' heb ik met iedereen van wie ik fan was altijd gehad ( bij tennis dus Edberg en Sampras). Bij Federer heb ik het niet, omdat hij soms zo lusteloos op de baan staat als hij aan het verliezen is. En als het hem niet interesseert, interesseert het mij ook niet. Ik vind het niet erg als hij staat te verliezen of slecht speelt, maar wel als hij ongeīnteresseerd op de baan staat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
Whaaaaaat !![]()
Gratis Tip:
Stand by your man, in voor en tegenspoed !
Anders ben je een succes supporter
Lijkt Federer wel.quote:
Ik hoop met verliezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kom net binnen. Waar is Djokovic mee bezig?
Ik hoopte op een niet Djokovic-bash antwoord/ Je weet wel, zo'n antwoord dat eigenlijk ergens op slaat...quote:
Nou, het is mijn mening dus het slaat wel ergens op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ik hoopte op een niet Djokovic-bash antwoord/ Je weet wel, zo'n antwoord dat eigenlijk ergens op slaat...
Nee, walgelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme ja, daar moet je toch niet aan denken..
Het kwam over als een retorische vraag, maar ik gaf er toch antwoord op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Inderdaad. Spelers die ooit hopen de Davis Cup te winnen zijn gewoon eng...
Wellicht slaat je mening ergens op, maar niet echt op mijn vraag (tenzij je, gaap, komt met dat argument dat alles subjectief en dus een mening is, maar als je dat doet op een sport forum).
Mag wel. Als het ergens vagelijk amusant of relevant is...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Oeps, pas op. Niks slechts over Djoko zeggen, dat mag niet.
Seppi is al een minuut of 10 klaar geloof ik. 7-5 5-7 7-5quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Scorenbord zit vast en Seppi kan ik niet zien, Fill me in please !
Thx !quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seppi is al een minuut of 10 klaar geloof ik. 7-5 5-7 7-5
Idd, wat een saaie klotewedstrijd. Ik ga lekker slapen, misschien dat het tegen Djoko wat leuker is.quote:
Belachelijk inderdaad. Goed idee.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:22 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus hey, Andreev gooit de bal op om met een ace de wedstrijd binnen te slepen, zie ik op de achtergrond een dikke koe die naar der schouder zit te kijken waar ze creme op smeert. Op matchpoint.
Gooi zo'n antisportliefhebber uit het stadion zeg!
Wordt dus vandaag afgemaakt !quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:26 schreef Tim86 het volgende:
Davy kom van 3-5 terug en leidt zelfs met 6-3 in de TB maar verliest hem toch, na 4 SP. Hij lijkt wel veel beter dan Moya..zie hem nog wel winnen.
quote:GRANDSTAND start 12:15 pm
[4] N Davydenko (RUS) vs C Moya (ESP) 67(8) 01 - To Be Finished
D Tursunov (RUS) vs [8] A Murray (GBR)
[4] N Davydenko (RUS) or C Moya (ESP) vs I Andreev (RUS)
Als Davydenko wint wordt het zwaar voor hem ja, dan moet 'ie nog minimaal 4 sets. Als Moya wint valt het wel mee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wordt dus vandaag afgemaakt !
Zwaar voor Davy, 2 wedstrijden op 1 dag
[..]
LOL, 90% is wel erg hoog.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Op tennis.com staat een poll over de vraag wie Cincinnatti wint. Tot nu toe hebben 2.790 mensen gestemd:
Federer: 7.78 %
Nadal: 90.11 %
Djokovic 1.61 %
Iemand anders: 0.50%
Murray en Blake kunnen er dan ook helemaal niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |