Lijkt Federer wel.quote:
Ik hoop met verliezen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Kom net binnen. Waar is Djokovic mee bezig?
Ik hoopte op een niet Djokovic-bash antwoord/ Je weet wel, zo'n antwoord dat eigenlijk ergens op slaat...quote:
Nou, het is mijn mening dus het slaat wel ergens op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ik hoopte op een niet Djokovic-bash antwoord/ Je weet wel, zo'n antwoord dat eigenlijk ergens op slaat...
Nee, walgelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme ja, daar moet je toch niet aan denken..
Het kwam over als een retorische vraag, maar ik gaf er toch antwoord op.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:48 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Inderdaad. Spelers die ooit hopen de Davis Cup te winnen zijn gewoon eng...
Wellicht slaat je mening ergens op, maar niet echt op mijn vraag (tenzij je, gaap, komt met dat argument dat alles subjectief en dus een mening is, maar als je dat doet op een sport forum).
Mag wel. Als het ergens vagelijk amusant of relevant is...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Oeps, pas op. Niks slechts over Djoko zeggen, dat mag niet.
Seppi is al een minuut of 10 klaar geloof ik. 7-5 5-7 7-5quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Scorenbord zit vast en Seppi kan ik niet zien, Fill me in please !
Thx !quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seppi is al een minuut of 10 klaar geloof ik. 7-5 5-7 7-5
Idd, wat een saaie klotewedstrijd. Ik ga lekker slapen, misschien dat het tegen Djoko wat leuker is.quote:
Belachelijk inderdaad. Goed idee.quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:22 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus hey, Andreev gooit de bal op om met een ace de wedstrijd binnen te slepen, zie ik op de achtergrond een dikke koe die naar der schouder zit te kijken waar ze creme op smeert. Op matchpoint.
Gooi zo'n antisportliefhebber uit het stadion zeg!
Wordt dus vandaag afgemaakt !quote:Op donderdag 31 juli 2008 02:26 schreef Tim86 het volgende:
Davy kom van 3-5 terug en leidt zelfs met 6-3 in de TB maar verliest hem toch, na 4 SP. Hij lijkt wel veel beter dan Moya..zie hem nog wel winnen.
quote:GRANDSTAND start 12:15 pm
[4] N Davydenko (RUS) vs C Moya (ESP) 67(8) 01 - To Be Finished
D Tursunov (RUS) vs [8] A Murray (GBR)
[4] N Davydenko (RUS) or C Moya (ESP) vs I Andreev (RUS)
Als Davydenko wint wordt het zwaar voor hem ja, dan moet 'ie nog minimaal 4 sets. Als Moya wint valt het wel mee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wordt dus vandaag afgemaakt !
Zwaar voor Davy, 2 wedstrijden op 1 dag
[..]
LOL, 90% is wel erg hoog.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Op tennis.com staat een poll over de vraag wie Cincinnatti wint. Tot nu toe hebben 2.790 mensen gestemd:
Federer: 7.78 %
Nadal: 90.11 %
Djokovic 1.61 %
Iemand anders: 0.50%
Murray en Blake kunnen er dan ook helemaal niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |