Dat is sowieso gruwelijk irritant en overdreven om constant de handdoek te gebruiken. Ook constant om 3/4/5 ballen vragen voor elke service is echt storendquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:49 schreef jojomen4 het volgende:
Geweldige game bij Andreev. 2 overrule's van de scheids, die Stepanek ook verteld dat hij z'n handdoen niet mag halen op breakpoint (omdat die lul Andreev uit z'n ritme wil halen). Daarna bij deuce haalt die nog wat fratsen uit.En dus die 4 dubbele fouten.
Naja, m'n uitleg was niet goed denk ik. Hij wilde z'n handdoek bij z'n stoel op gaan halen, die had hij laten liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is sowieso gruwelijk irritant en overdreven om constant de handdoek te gebruiken. Ook constant om 3/4/5 ballen vragen voor elke service is echt storend
Ik snapte het wel hoor, dat van mij is een algemene ergernisquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Naja, m'n uitleg was niet goed denk ik. Hij wilde z'n handdoek bij z'n stoel op gaan halen, die had hij laten liggen.
Later in de wedstrijd liet die hem ook vaak liggen bij z'n eigen service games en toen mocht die hem wel gebruiken (dus naar z'n stoel lopen, handdoek gebruiken en dan weer later liggen), en dat misschien 2x in 1 game.![]()
Ik hoorde laatst pas bij een wedstrijd dat die kerel niet zo geliefd was bij z'n medespelers omdat die rare fratsen uithaalde maar ik zag het gisteren eigenlijk pas voor het eerst. En hij was op dreef.
Hopelijk is hij op tijd hersteld voor de US Open. Ik keek eigenlijk al uit naar een kwatfinale Federer-Roddick.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
Zodemieters !
Andy![]()
Enige voordeel: Kon het niet zien ! Dus niks gemist.
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk is hij op tijd hersteld voor de US Open. Ik keek eigenlijk al uit naar een kwatfinale Federer-Roddick.
Nee, hij wilde hem al veranderen in Nadal-fanquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Om daarna je username te veranderen in ARodd- Fan ?
Ja, dat klopt. Maar nu ben ik weer van gedachten veranderd.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, hij wilde hem al veranderen in Nadal-fan![]()
Ik ben het op zichzelf met je eens. Dat 'Stand by your man' heb ik met iedereen van wie ik fan was altijd gehad ( bij tennis dus Edberg en Sampras). Bij Federer heb ik het niet, omdat hij soms zo lusteloos op de baan staat als hij aan het verliezen is. En als het hem niet interesseert, interesseert het mij ook niet. Ik vind het niet erg als hij staat te verliezen of slecht speelt, maar wel als hij ongeïnteresseerd op de baan staat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
Whaaaaaat !![]()
Gratis Tip:
Stand by your man, in voor en tegenspoed !
Anders ben je een succes supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |