Ja, maar ik vind sommige van die calls wel erg slecht. Er was er in deze wedstrijd een die Federer challengde en waar hij gelijk had: die bal was 20 cm naast de zijlijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Break Ginepri.
Erg sterk van de umpire om te overrulen.
Deze call was ook erg slecht. Gewoon bovenop de lijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind sommige van die calls wel erg slecht. Er was er in deze wedstrijd een die Federer challengde en waar hij gelijk had: die bal was 20 cm naast de zijlijn.
Serieus?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
Nu verliest Fed gewoon de tiebreak hoor.
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze call was ook erg slecht. Gewoon bovenop de lijn.
5-4 voor Federer. Geduldig gespeeld.quote:
Ja, lichamelijk eind 2e set volgens mij al. Nu ook nog eens mentaal.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ginepri is kapot, break Fed.
Nja, Federer had het zeker in de eerste set vooral moeilijk met zichzelf.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:56 schreef TheGeneral het volgende:
Een beetje op z'n Nadals (hoewel niet de nadal van dit moment) maar het lastig hebben met een tegenstander en het dan uiteindelijk op fysieke superioriteit winnen!
Tot Federer hem straks alsnog verliest.quote:
Dan kijk ik nooit meer naar tennis.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot Federer hem straks alsnog verliest.
Da's wel gek ja. Meestal zitten we toch wel op dezelfde golflengte.quote:
Ik stel voor dat we het tennisforum dan gewoon sluiten en allemaal een andere hobby gaan zoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kijk ik nooit meer naar tennis.
Ik heb honger, misschien voel jij dat ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel gek ja. Meestal zitten we toch wel op dezelfde golflengte.
Een beetje wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb honger, misschien voel jij dat ook?
Idd, in die hitte ook nog.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:03 schreef Wopper1 het volgende:
Hij staat gewoon te zwalken op de baan. Onverantwoord eigenlijk om nu door te gaan.
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:04 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is iig wel fit, toch nog iets waar we tevreden over kunnen zijn vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |