Ja, de vraag is of hij nog over dat extra tandje beschikt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
7-2 Ginepri, nou Fed, tandje bij maar lijkt me.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:56 schreef Nalbandian het volgende:
Die kneus van een Federer gaat toch niet mijn kans op een 3e ronde van de XL game naar de gallemiezen helpen!
Even orde op zaken stellen Rogiertje!
Ja, het ziet er vrij hopeloos uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
Federer mist 2 BP, waarvan 1 grote op 2nd serve in het net.
3-3.
Was dat niet alleen voor het gravelseizoen?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe zit dat nou met Federer en Ginepri die beiden Higueras als coach hebben? Heeft iemand daar meer over gehoord? Vraag me af of Higueras dan heeft besloten om ze geen van beiden voor te bereiden op deze wedstrijd.
Ja, het is toch verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
Nog maar een 2nd serve op BP in het net..
Nee, het zou ook daarna nog doorgaan, maar niet fulltime (misschien net als met Roach, voor een aantal weken per jaar).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Was dat niet alleen voor het gravelseizoen?
Ja, hij lijkt haast te hebben, alsof het hij denkt dat hij kwetsbaarder wordt naarmate hij langer op de baan staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Federer speelt een beetje als Roddick vind ik, op het gebied van HARD HARD, alles als het kan. Nul dropshots gezien bijvoorbeeld, hij staat alleen te rammen.
Vind je dat een echte Federeractie? Hij is een van de meest onsuccesvolle spelers qua challenges.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk een echte Federer actie: service, lijnrechter roept OUT en meteen roept 'ie challenge en het is gewoon in.
Klopt, maar niet bij services. Dat gevoel heb ik althans.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je dat een echte Federeractie? Hij is een van de meest onsuccesvolle spelers qua challenges.
Dat zou weleens kunnen ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar niet bij services. Dat gevoel heb ik althans.
Ik vind het knap dat je het zo ziet. Het zou mij allemaal niet zo storen als hij er niet zo hulpeloos uitzag en bijvoorbeeld eens echt boos werd ofzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is op dit moment gewoon hopeloos uit vorm. Hij heeft het al vaak dit jaar. Dat kan, daar heb ik niet zo veel problemen mee. Als je tennis 4 jaar domineert zoals niemand ooit heeft gedaan, alles bijna wint wat er te winnen valt. Dan moet het eens een keer niet lukken. Dat gebeurd dit jaar. Hij krijgt veel tegenslagen te verwerken en dat heeft hij nog nooit gehad. Daar moet hij mee omgaan. En er weer uit kruipen.
Dat hij nu een slecht jaar heeft vind ik niet zo erg. Dat mag na weet ik veel hoeveel jaar. Het enige dat ik hoop is dat hij er uit komt. Is het pas in 2009, dan is het pas in 2009. Hij moet zijn hoofd gewoon ff weer leeg krijgen, fris worden.
Het tennissen kan hij heus nog wel, dat is niet ineens weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |