Thxquote:Op maandag 28 juli 2008 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja 6-0 7-6 (5).
Volgens mij postte ik het kort hierboven nog.
Toch geniet ik altijd wel van Safin, never a dull moment.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 02:39 schreef Tim86 het volgende:
Echt genieten weer haha..Cedric the entertainer is gelukkig een fantastische umpire
Ja, hij zat er wel dichtbij in elk geval.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:18 schreef suus21 het volgende:
jammer van safin ik dacht dat hij wel de goede lijn van wimbledon door kon zetten..
Zeer spijtig idd !quote:Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef Wopper1 het volgende:
Haas en Youzhny zijn nog aan elkaar gewaagd.
Jammer dat 1 van de 2 na vanavond al naar huis moet
Ik zal 'm eens bellen. Speelt vanavond pas..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe gaat het met fed
Heeft Nalbandian nog een goed adresje liggen onder een lading stof?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:20 schreef Nalbandian het volgende:
Mag hopen dat Fedje het niet verknalt vanavond, anders stuur ik Mirka naar Weight Watchers toe !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft Nalbandian nog een goed adresje liggen onder een lading stof?Altijd weer die gare grappen over Nalbandian en zijn lichaamsgewichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is dit een les voor Llodra (en zijn trainer). Hij speelt gewoon echt te veel toernooien. Laat hem nou eerst eens een week of 3 rust nemen. Hij is nu al maanden aan het sukkelen (eerst rug toch? en nu zijn linkerarm).quote:
Tipsarevic ging door z'n enkel aan het begin van de tie-break en loopt nog altijd niet makkelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:40 schreef Vector_SLD het volgende:
Carlos wint gewoon de eerste set van Tipsarevic
Dan moet ie het nog kunnen winnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tipsarevic ging door z'n enkel aan het begin van de tie-break en loopt nog altijd niet makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |