Blijf jij weg dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef DonGuido het volgende:
Dat het weer een gezellig topic mag worden [ afbeelding ]
Hoezo, het gaat toch goedquote:
Ik dacht ik ben je voor, anders had jij het gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
Die OP! haha![]()
![]()
Ik stond om het punt je te vragen zoiets toe te voegen
Gaat het dat?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:03 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Hoezo, het gaat toch goed![]()
* DonGuido klapt een stoel uit en gaat rustig zitten
Op naar deel 287!
Of krijg tyfus en ga deaud...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaat het dat?
Nee, je ontwijkt elke vraag die je gesteld wordt, toen ruggengraat en verberg jezelf niet als de schlemiel die je bent achter je internet pseudoniem en geef godsamme nou eens antwoord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
hallo nieuwe mensen
Dude you stole my lineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Deze optie prefereer ikquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:08 schreef tripack het volgende:
hallo nieuwe mensen
Heuh!! U riep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Drugs are bad, Mmmmkay?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:09 schreef Rekkie het volgende:
3 rapporten gebouwd tot nu toe.... en de SQL statements en queries beginnen nu al levedige vormen aan te nemen..... en ze kunnen ook praten
Goed bezig, niet te hard werken enzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:09 schreef Rekkie het volgende:
3 rapporten gebouwd tot nu toe.... en de SQL statements en queries beginnen nu al levedige vormen aan te nemen..... en ze kunnen ook praten
quote:
doggasm.com... gast wat voor websites bezoek jijquote:
koffie?quote:
Jonge dat kan toch niet!quote:
Én jij hebt natuurlijk nooit 2grils1cup gezienquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
doggasm.com... gast wat voor websites bezoek jij
Aber jawuhl!!11einz!quote:
Serieus die heb ik dus echt nog nooit gezien, en daar ben ik blij omquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Én jij hebt natuurlijk nooit 2grils1cup geziendaar kom ik nooit meer overheen
Droxz heeft de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jonge dat kan toch niet!
uh...
Krijg de gekke koeie ziekte, teelbaltyfus, SARS.. en niet te vergeten lepra stomme caktus tyfus mongool...
Teelbaltyfus ook echtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jonge dat kan toch niet!
uh...
Krijg de gekke koeie ziekte, teelbaltyfus, SARS.. en niet te vergeten lepra stomme cactus tyfus mongool...
3 rapporten doe ik normaal 2 dagen overquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig, niet te hard werken enzo
Ik moet eigenlijk nog 21 functioneringsrapporten schrijven.. wennig zin
Beller kom d'r maar in!quote:
Fijn... weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:12 schreef Martijn85 het volgende:
De tijd gaat opeens veel sneller als je baas een dagje vrij is
We hebben een clubske opgericht, voor mensen met een lelijk gezicht je hoort er bij!quote:
Je moet toch wat he?quote:
Godsodeju Bellerquote:
Godsamme! M'n theequote:
meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus die heb ik dus echt nog nooit gezien, en daar ben ik blij om
oh, ik moet opeens weer wat doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
We hebben een clubske opgericht, voor mensen met een lelijk gezicht je hoort er bij!![]()
Beller FTW!quote:
Ik denk ik zet het maar ff, heb toch niks anders te doenquote:
quote:
Reputation, I haz it!quote:
Spilled coffee .. i haz itquote:
Ik dus nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ?
nee ik kijk veel dingen die me aangeboden worden. vandaar dat ik al minimaal 10x gerickrolled ben haha
Dan schuif ik vast m'n meter er onderdoor (voor iedereen uiteraard)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
allemaal nieuwelingen!
* WhiteLightning sluit het biervat aan!
Dus dan ga je ons maar vervelen met totaal nutteloze en irrelevante informatie, waar wij zeker weten geen ene reet om zullen geven?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik denk ik zet het maar ff, heb toch niks anders te doen
geeft nix, wij allemaal niet hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ik denk ik zet het maar ff, heb toch niks anders te doen
Een meter...opschepperquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan schuif ik vast m'n meter er onderdoor (voor iedereen uiteraard)
OH NOEZ!quote:
Precies. Zie je hoe snel ik me aan de rest hier aanpas.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dan ga je ons maar vervelen met totaal nutteloze en irrelevante informatie, waar wij zeker weten geen ene reet om zullen geven?
kom op beller! doe s aardig!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus dan ga je ons maar vervelen met totaal nutteloze en irrelevante informatie, waar wij zeker weten geen ene reet om zullen geven?
Ik laat m'n koffie maar gewoon staan voor wat het is...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach joh, die jongen moet ook maar de dag doorkomenquote:
Nee, je bent de enige die dat wilt zienquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:19 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Precies. Zie je hoe snel ik me aan de rest hier aanpas.
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
allemaal nieuwelingen!
* WhiteLightning sluit het biervat aan!
Het zijn gewoon keiharde feitenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee, je bent de enige die dat wilt zien
Sorry jongenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik laat m'n koffie maar gewoon staan voor wat het is...dit schiet niet op
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij
De leden van GRTDOJW voor wereldheerschappij
Met Beller bij de deur, lig je altijd in een deuk
Want met al die meuk zeggen we "what the neuk!"
Coby ? is droxz van geslacht verandert ?quote:
Bwhehehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij
De leden van GRTDOJW voor wereldheerschappij
Met Beller bij de deur, lig je altijd in een deuk
Want met al die meuk zeggen we "what the neuk!"
* Dr.Droxz geeft Sgele een tik op zijn hoofd, laat beller even wil je?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
* Sgele geeft Beller een biertje en een tik tegen z'n achterhoofd
Doe's rustig jochieWe snakken allemaal naar het weekend
Hij die opschept bepaalt de portiesquote:
t wordt wel een Zeik topic zo he. net zo vervelend als die cactus dudequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Sgele een tik op zijn hoofd, laat beller even wil je?
Je moeder, die bepaalt de porties!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hij die opschept bepaalt de porties
* Dr.Droxz gaat er even goed voor zitten, biertje makker?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t wordt wel een Zeik topic zo he. net zo vervelend als die cactus dude
Echt niet, de schept niet opquote:
Waarom blijf jij doorgaan met het bashen van nieuwe users in dit topic?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst is leren lezen.
Ik vraag je nu al meerdere malen waarom je maar door blijft gaan met die kolere ongein van je.
Whehehequote:
Uh.... *kijkt naar beneden...* Gelukkig nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Coby ? is droxz van geslacht verandert ?
Wat een tekst zeg, vliegt de hitte naar je hoofd?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
Beller, ik heb ff stukje terug gelezen.
Jij bent wel "o zo stoer op internet (lees fok)" Maar paar vraagjes:
[..]
Waarom blijf jij doorgaan met het bashen van nieuwe users in dit topic?
Iedereen heeft recht om te posten hier. Indien je echt alleen maar met vast clubje wilt praten: Get irc or something. Maar laat nieuwe mensen hier ook posten zonder een hoop gezeik.
Dan doodwensen zijn nog steeds niet geliefd als ik me niet vergis. Topic report zal bij deze wel heel erg cool zijn om te doen.
Volgens mij ben jij in RL een klein zielig jongetje dat huilend naar zijn mamma toe loopt als er iets tegen hem gezegd wordt.
Ik weet dat meerdere mensen op fok zo over jou denken, alleen niemand zegt er iets van. Maar ik ben het zat dat nieuwe users zo maar elke keer als een hoopje oud vuil worden gebruikt door jou.
Die cactus gast: Laat hem lekker als hij zo zielig is om alleen over cactussen te praten
Negeer hem dan gewoon, net zoals jullie hier (de meeste) ook andere mensen negeren die niet altijd posten.
Denk er maar even over naar, en kom maar is met een goed antwoord ipv je o zo genoemde: Sollicitatie gesprek. Ik kan me niet herinneren dat hier een sollicitatie plicht geldt
Cactus is ten eerste geen nieuwe user en er is, zeker niet door mij alleen maar ook door Smokez, Sgele, Droxz en Lynda al meerdere malen aangegeven of hij wilt stoppen met die ongein.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:26 schreef Crazy-M het volgende:
Beller, ik heb ff stukje terug gelezen.
Jij bent wel "o zo stoer op internet (lees fok)" Maar paar vraagjes:
[..]
Waarom blijf jij doorgaan met het bashen van nieuwe users in dit topic?
Iedereen heeft recht om te posten hier. Indien je echt alleen maar met vast clubje wilt praten: Get irc or something. Maar laat nieuwe mensen hier ook posten zonder een hoop gezeik.
Dan doodwensen zijn nog steeds niet geliefd als ik me niet vergis. Topic report zal bij deze wel heel erg cool zijn om te doen.
Volgens mij ben jij in RL een klein zielig jongetje dat huilend naar zijn mamma toe loopt als er iets tegen hem gezegd wordt.
Ik weet dat meerdere mensen op fok zo over jou denken, alleen niemand zegt er iets van. Maar ik ben het zat dat nieuwe users zo maar elke keer als een hoopje oud vuil worden gebruikt door jou.
Die cactus gast: Laat hem lekker als hij zo zielig is om alleen over cactussen te praten
Negeer hem dan gewoon, net zoals jullie hier (de meeste) ook andere mensen negeren die niet altijd posten.
Denk er maar even over naar, en kom maar is met een goed antwoord ipv je o zo genoemde: Sollicitatie gesprek. Ik kan me niet herinneren dat hier een sollicitatie plicht geldt
Ook dat dus, een wereldverbeteraar proberen te spelen is goed hoor. Maar volgens mij kan iedereen zijn eigen boontjes wel doppenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een tekst zeg, vliegt de hitte naar je hoofd?
Rustig aan dude.
* Dr.Droxz geeft Crazy een Biertje!
nee,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat een tekst zeg, vliegt de hitte naar je hoofd?
Rustig aan dude.
* Dr.Droxz geeft Crazy een Biertje!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
ik zeg gewoon hetgeen wat er hier bij meerdere speelt.
Alleen niemand durft het hier te zeggen omdat beller o zo machtig is.
Deze mening zullen wij in dit geval niet delen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cactus is ten eerste geen nieuwe user en er is, zeker niet door mij alleen maar ook door Smokez, Sgele, Droxz en Lynda al meerdere malen aangegeven of hij wilt stoppen met die ongein.
Gezien de user dat niet doet, is het normaal dat er wordt gevraagd of hij er mee wilt stoppen en of hij daadwerkelijk een selectief geheugen heeft.
Ah, dus als ik een doodverwensing doe, dan ben jij op je tenen getrapt? Wat zal jij dan vaak op het topicreport knopje moeten drukken als je op fok zit.
Internet is nog altijd niet real life, relax
Als ik zo'n klein en zielig huilend jongentje was, zoals jij interpreteert. Waarom maak jij je dan zo druk? Ik maak me nergens druk om, ben alleen cynisch van aard.
Als je daar niet mee om kan gaan dan is dat jouw probleem en niet dat van mij.
Optyfen...quote:
Dat ligt eraan wat je dan moet voelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Deze mening zullen wij in dit geval niet delen.
Soms wel, soms niet. De meeste keren kan ik er gewoon hard om lachen,
vooral die stomme bosmongool met zijn cactus.
Ken je de uitspraak "wie niet horen wil moet maar voelen"?
Die laatste zin doet het hem wel hoor![]()
zoals gezegd: Negeer, geen aandacht en hij draait wel bij. Ik kan ook tegen WL zeggen dat hij moet kappen met zijn: Je moeders. Maar dat vindt iedereen leuk. Omdat hij hier al lang komt. Wat is dan het verschil tussen een:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cactus is ten eerste geen nieuwe user en er is, zeker niet door mij alleen maar ook door Smokez, Sgele, Droxz en Lynda al meerdere malen aangegeven of hij wilt stoppen met die ongein.
Gezien de user dat niet doet, is het normaal dat er wordt gevraagd of hij er mee wilt stoppen en of hij daadwerkelijk een selectief geheugen heeft.
dood verwensing om zoiets knulligs wel jah. Soms lees ik iets en denk ik het ook. Ik post het alleen niet omdat ik wat meer zelfcontrole dan jou heb.quote:Ah, dus als ik een doodverwensing doe, dan ben jij op je tenen getrapt? Wat zal jij dan vaak op het topicreport knopje moeten drukken als je op fok zit.
Internet is nog altijd niet real life, relax
Is niet mijn probleem maar een probleem van meerdere mensen. Ik ben niet zo naaierig om hier namen neer te zetten van mensen die ook al genoeg van jou hebben. Maar denk dat jij je wel is mag gaan aanpassen.quote:Als ik zo'n klein en zielig huilend jongentje was, zoals jij interpreteert. Waarom maak jij je dan zo druk? Ik maak me nergens druk om, ben alleen cynisch van aard.
Als je daar niet mee om kan gaan dan is dat jouw probleem en niet dat van mij.
Sperzieboontjes?quote:Ook dat dus, een wereldverbeteraar proberen te spelen is goed hoor. Maar volgens mij kan iedereen zijn eigen boontjes wel doppen
Een paar leuke uitspraken hier en daar, meer is er op fok! dacht ik niet mogelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je dan moet voelen
wel geinig zo'n klein relletje... mijn mening is dat die cactus er zelf overheen leest wanneer hij daar zin in heeft.... dus waarom niet af en toe wat opmerkingen naar zijn hoofd gooien... kleine kans dat je een antwoord terug krijgt...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
Heerlijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
[..]
wel geinig zo'n klein relletje... mijn mening is dat die cactus er zelf overheen leest wanneer hij daar zin in heeft.... dus waarom niet af en toe wat opmerkingen naar zijn hoofd gooien... kleine kans dat je een antwoord terug krijgt...
en beller machtig? dan ken je z.. nja laat maar
Mag ik even? Die gast is niet van 'zo af en toe' een cactus opmerking. Hij heeft het vaak alleen maar over die dingen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je moeder en een cactus opmerking in een topic waar niks serieus is ?
Laat die gast lekker.
[..]
Ik drink nooit geen koffie meer tijdens het postenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
[..]
wel geinig zo'n klein relletje... mijn mening is dat die cactus er zelf overheen leest wanneer hij daar zin in heeft.... dus waarom niet af en toe wat opmerkingen naar zijn hoofd gooien... kleine kans dat je een antwoord terug krijgt...
en beller machtig? dan ken je z.. nja laat maar
Ga jij even serieus doen ofzo,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
ik was bij machtig de aanhalingstekens vergeten maar goed.
als jullie alleen met deze groep door willen posten: moet je vooral zo doorgaan maar niet raar opkijken dat na een jaar hier nog steeds alleen de standaard 6 personen komen.
Inderdaad jaquote:
Me is herequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij even serieus doen ofzo,
je had al eerder te kennen gegeven dat je het niet leuk vond,
en komt zelf wel steeds terug?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het gezellig als je er bent hoor!
Je leest denk ik zelf (onbewust) ook over dingen heen,
er zijn ondertussen al weer wat mensen bij hoor
Ga mij dan maar eens laten zien waar deze staan dan in de afgelopen week?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mag ik even? Die gast is niet van 'zo af en toe' een cactus opmerking. Hij heeft het vaak alleen maar over die dingen.
Daarbij ook nog.. We hebben vorige week ofzo, kan iets eerder zijn, aangegeven dat die je moeder grapjes een beetje TE erg werden, dan wordt er ook mee opgehouden.
Wel even 286 topics doorlezen voor je begint
Dat komt omdat je mij ook niet recht in de ogen kan kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die na een dag of 2 gewoon erbij horen. Wij houden gewoon van cynisch doen en mensen een beetje pesten
Moeten ze maar tegen kunnen toch? Laat maar komen die handel!
En daarbij..ik ben van de doodsverwensingen
* Sgele gaat achter Beller staan
jezus wat ben je klein
En waarom kan er dan niet opgehouden worden met continu cactuskerel afzeiken? Negeer hem lekker..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mag ik even? Die gast is niet van 'zo af en toe' een cactus opmerking. Hij heeft het vaak alleen maar over die dingen.
Daarbij ook nog.. We hebben vorige week ofzo, kan iets eerder zijn, aangegeven dat die je moeder grapjes een beetje TE erg werden, dan wordt er ook mee opgehouden.
Moest jij niet werken ofzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
En waarom kan er dan niet opgehouden worden met continu cactuskerel afzeiken? Negeer hem lekker..
Wel even wat is het momenteel 30 topics doorlezen voor je begint
En waarom kan er dan niet eens opgehouden worden met elke nieuweling afzeiken?
Zo kan ik ook beginnen hoor
+1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
En waarom kan er dan niet opgehouden worden met continu cactuskerel afzeiken? Negeer hem lekker..
M'n moeder?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:38 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je dan moet voelen
er zijn geen negertsquote:
Neuh nu niet meerquote:
En ik heb geen zin meerquote:
Ligt eraan hoeveel me dat gaat kosten?quote:
Natuurlijk, maar gewoon een normale vraag stellen kan dan toch wel?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
het niet leuk vinden is puur vanwege het gedrag van beller naar andere mensen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij even serieus doen ofzo,
je had al eerder te kennen gegeven dat je het niet leuk vond,
en komt zelf wel steeds terug?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het gezellig als je er bent hoor!
Je leest denk ik zelf (onbewust) ook over dingen heen,
er zijn ondertussen al weer wat mensen bij hoor
en nieuwe mesnen afzeiken ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar gewoon een normale vraag stellen kan dan toch wel?
Dan is het hoogstens vervelend te noemen als daar geen antwoord op wordt gegeven
Dan moet je toch echt je antwoord rectificeren... Ik ben niet de enige die op zoveel mogelijk zinnen cynisch probeert te reageren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het niet leuk vinden is puur vanwege het gedrag van beller naar andere mensen.
Heeft niks met jou, lynda, wl, sgele, of wie dan ook te maken.
Rest kan wel normaal doen (soms een grap enzo)
Blijkbaar vinden andere mensen het wel leuk, heb toch regelmatig het bericht "Beller kom d'r maar in gezien". Maar buiten dat, kijk nou wat voor mensen er posten?...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het niet leuk vinden is puur vanwege het gedrag van beller naar andere mensen.
Heeft niks met jou, lynda, wl, sgele, of wie dan ook te maken.
Rest kan wel normaal doen (soms een grap enzo)
jij gaat continu te verquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt je antwoord rectificeren... Ik ben niet de enige die op zoveel mogelijk zinnen cynisch probeert te reageren.
Je moet alleen onderscheid kunnen maken tussen iets dat daadwerkelijk gemeend is en wat gewoon onder de noemer cabaret door het leven gaat.
Die zogenaamde noemer Cabaret best.. maar je loopt vrijwel IEDEREEN af te zeiken die binnenkomt.. Afgelopen 10 mensen alleen al.. Volgens mij zelfs nog 3 in de afgelopen 2 dagen..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt je antwoord rectificeren... Ik ben niet de enige die op zoveel mogelijk zinnen cynisch probeert te reageren.
Je moet alleen onderscheid kunnen maken tussen iets dat daadwerkelijk gemeend is en wat gewoon onder de noemer cabaret door het leven gaat.
en wat ze zeggen... ff netjes voorsstellen zit er niet echt meer bijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden andere mensen het wel leuk, heb toch regelmatig het bericht "Beller kom d'r maar in gezien". Maar buiten dat, kijk nou wat voor mensen er posten?...
Omdat drie kwart van je pleidooi herhaling isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en nieuwe mesnen afzeiken ?
je hebt het over negeren van vragen,
maar dat doe je zelf ook continu
Ik denk alleen vandaag alquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Die zogenaamde noemer Cabaret best.. maar je loopt vrijwel IEDEREEN af te zeiken die binnenkomt.. Afgelopen 10 mensen alleen al.. Volgens mij zelfs nog 3 in de afgelopen 2 dagen..
Dat is dus jouw optiekquote:
We hebben het toen niet voor niets in de OP gezetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
en wat ze zeggen... ff netjes voorsstellen zit er niet echt meer bij
Droxz, de mensen die reageren:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden andere mensen het wel leuk, heb toch regelmatig het bericht "Beller kom d'r maar in gezien". Maar buiten dat, kijk nou wat voor mensen er posten?...
eenschquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:54 schreef Sgele het volgende:
Beleefdheid is slechts een genietbaar vorm van huichelarij toch?
Schoot me ineens binnenquote:
wtf is dat nu weerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
Waar zie je mij ontkennen dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz, de mensen die reageren:
hoofdzakelijk de zelfde mensen als vorig jaar.
En dat met name omdat beller de meeste gewoon afzeikt en dergelijke.
Je kunt ontkennen wat je wilt maar is wel zo.
Kijk naar jezelf, lynda, dracu, wl, sgele, beller, diertjuh, ik.
Crazy, maak je nou niet zo ontzettend druk man.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Droxz, de mensen die reageren:
hoofdzakelijk de zelfde mensen als vorig jaar.
En dat met name omdat beller de meeste gewoon afzeikt en dergelijke.
Je kunt ontkennen wat je wilt maar is wel zo.
Kijk naar jezelf, lynda, dracu, wl, sgele, beller, diertjuh, ik.
Ohja..en wij krijgen niks meer?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waar zie je mij ontkennen dan?
Ik weerleg alleen een aantal van jou punten, meer niet.
* Dr.Droxz geeft Crazy-M nog maar een biertje..
Wat dacht je van Leanne en drakenvliegje enzo?
Stel, jij ziet buiten een groep die toch wel verdacht veel en goed met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf is dat nu weer
voorstellen om te posten
is nog steeds openbaar forum hier. Staat er ergens iets over voorstellen ?
Nee, en dat punt is alleen zodat beller weer lekker kan afzeiken.
Ik ben in elk geval blij dat lynda ook iets erover zegt.
Je bent dan ook niet echt groot he...daar heeft ie een puntquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crazy, maak je nou niet zo ontzettend druk man.
Ik snap je beweegredenen hoor, maar ik val mensen niet persoonlijk aan.
Saillant detail, jij noemt mij meteen een "klein huilerig mannetje". Dus wie valt er nou wie aan?
Ik weet dat het snel gaat hier, maar een post of 10 terug heb ik nog een kratje neergezetquote:
Godsamme, m'n waterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet echt groot he...daar heeft ie een punt![]()
Maar huilerig.. nee.. dat dan weer niet
hey en ik danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
even serieus, heb ik beller nog NOOIT een cynische opmerking richting hun zien maken!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stel, jij ziet buiten een groep die toch wel verdacht veel en goed met elkaar omgaan.
Ga je daar dan ook zomaar tussen staan en dingen roepen?
Thee en water, je bent toch geen nicht?quote:
Oei...dan heb je niet opgelet... want die Leanne is best aangepakt dacht ik zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even serieus, heb ik beller nog NOOIT een cynische opmerking richting hun zien maken!
Niet dat ik me zou voorstellen ofzo,quote:
nee ik zie alleen het gezwijmel denk ik danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oei...dan heb je niet opgelet... want die Leanne is best aangepakt dacht ik zo
DV en ik maken elkaar continu belachelijk... volgens mijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even serieus, heb ik beller nog NOOIT een cynische opmerking richting hun zien maken!
ehm hebben jullie je voorgesteld hier ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stel, jij ziet buiten een groep die toch wel verdacht veel en goed met elkaar omgaan.
Ga je daar dan ook zomaar tussen staan en dingen roepen?
Gast! Mijn sigaar... wat doe je!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:00 schreef tripack het volgende:
[..]
hey en ik dan![]()
en nieuw zijn ook: Fubar , 907 .. donguido
komt omdat dat vrouwen zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry! ik hoop niet dat ie aan stondquote:
Je sigaar? hoe is het Hannibalquote:
Irriteerde dat je dan? Dat je genegeerd wordt? If so, dan moet je het kenbaar maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm hebben jullie je voorgesteld hier ?
en juist daarom ook een punt dat nieuwe mensen niet komen.
Omdat ze eigenlijk niet er tussen kunnen komen.
Ik heb het zelf ook gemerkt. Was een paar maanden terug, kom terug, en werd gewoon de eerste paar topics genegeerd.
Niet persoonlijk nee.. Maar bij ELKE nieuweling gebeurd er wel weer watquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Saillant detail, jij noemt mij meteen een "klein huilerig mannetje". Dus wie valt er nou wie aan?
ja ik viel jou persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
maar niet op de manier dat jij denkt geloof ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
DV en ik maken elkaar continu belachelijk... volgens mij
Ja zoiets wel ja, is wel al meer dan een jaar terug volgens mijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm hebben jullie je voorgesteld hier ?
en juist daarom ook een punt dat nieuwe mensen niet komen.
Omdat ze eigenlijk niet er tussen kunnen komen.
Ik heb het zelf ook gemerkt. Was een paar maanden terug, kom terug, en werd gewoon de eerste paar topics genegeerd.
ehm, als ik iets riep (of iemand anders die een paar maanden afwezig is) werd er gewoon overheen gelezen. Zelfs quote hielp niks.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Irriteerde dat je dan? Dat je genegeerd wordt? If so, dan moet je het kenbaar maken.
Dat kunnen wij toch ook niet weten?
Prettig weekend bellerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen fijn weekendIk ben er vandoor
En Crazy, lighten up! Je moet er niet zo zwaar aan trekken
Sgele zegt: Je moeder!! Die kan pas trekken
Jahwul!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry! ik hoop niet dat ie aan stond
En dat moet jij dan kenbaar maken voor hun? Dat kunnen ze volgens mij zelf wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ik viel jou persoonlijk aan.
klopt. Maar zo voelen zich ook mensen die hier voor het eerst komen. En dat jij zo begint.
Alleen jij verwoordt het anders
Sgele zegt gewoon " fijn weekend jochie! "quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
Dan kun je 2 dingen doen:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja zoiets wel ja, is wel al meer dan een jaar terug volgens mij
Mensen zullen dat niet expres doen, kijk, als er een nieuweling komt met een melding "ej man, hebben jullie ook een cactus", wat verwacht je dan precies?
Waarom lukt het andere mensen wel dan?
Goed man, net nog een stukje hersens opgegetenquote:
Of , je slikte hem doorquote:
Prettig weekend Beller!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:04 schreef Bellerophon het volgende:
Ja, patrick?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan kun je 2 dingen doen:
1. serieus op in gaan
2.
gewoon een grap terug maken enzo.
Is er hier ooit iemand serieus in gegaan op een: je moeder grap ?
jah de eerste keer, maar toen wist ik ook al dat ze het niet meendequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan kun je 2 dingen doen:
1. serieus op in gaan
2.
gewoon een grap terug maken enzo.
Is er hier ooit iemand serieus in gegaan op een: je moeder grap ?
Euh dat ging over JOU hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moet jij dan kenbaar maken voor hun? Dat kunnen ze volgens mij zelf wel.
En het is wat Lynda zegt, irriteer jij je eraan? Negeer het!
Kijk dat is het hem. aan een stukje tekst kan je niet zien Hoe iemand een opmerking bedoeld.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jah de eerste keer, maar toen wist ik ook al dat ze het niet meende
Sigaar schoot via mijn TFT'tje tegen mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Of , je slikte hem door
Of, de gordijnen staan in de Fik
Beller & DV, prima koppel!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Euh dat ging over JOU hoorNiet over het feit dat naast Crazy er meerdere mensen zijn die zich ergeren aan het continue gezeik in dit topic tegen over nieuwelingen.. Al is er een enkele keer een uitzondering wanneer het tieten heeft
die kunnen elkaar wel goed plagen, maar dat is idd niet wat crazy en lynda hier bedoelen.quote:
dude.... sex is een stukkie verderopquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:15 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb NU sex, ben ik dan aan het werk?
Want dan heb ik wel een REET te doen![]()
Dan moet het dus wel REETsex zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:15 schreef Rekkie het volgende:
Zo'n verhaal had ik dus ook getypt, maar heb er maar wat anders van gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
dude.... sex is een stukkie verderop![]()
btw je hebt geen seks want je typt hier op fok!
weer 1tje erbijquote:
nee, want dan worden ze weer gebashed door jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moet jij dan kenbaar maken voor hun? Dat kunnen ze volgens mij zelf wel.
En het is wat Lynda zegt, irriteer jij je eraan? Negeer het!
Je heb nu sex en je zit te fokken.. Dan heb je serieus waardeloze sexquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:15 schreef Rekkie het volgende:
Dieeeeeeeeeeertjuh!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weer 1tje erbij![]()
![]()
Heb ik alle sensatie gemist en is het krat bier ook nog leeg![]()
* diertjuh nieuw krat neerzet
Damn, OWNED!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Je heb nu sex en je zit te fokken.. Dan heb je serieus waardeloze sex
ja stelletje zuiperdsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dieeeeeeeeeeertjuh!!!!!!!!!!
Bedankt! Ze die hebben mijn krat dus snel opgemaakt
Technisch gezien zou het wel kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
dude.... sex is een stukkie verderop![]()
btw je hebt geen seks want je typt hier op fok!
Baron Pils = #1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
* diertjuh zet krat jupiler neer
Iemand anders nog voorkeur voor een biermerk?
Soms, maar vaak ben ik het met hem eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja stelletje zuiperds![]()
Even terug gelezen en moet wel even zeggen dat ik het met Lynda en Crazy eens ben. Beller kan idd soms te ver gaan. Zou leuk zijn als dat gewoon wat minder gedaan werd. Niet iedere nieuweling heeft direct door dat beller het als grapje bedoeld.En wat nieuwe mensen is altijd leuk. Weet ook dat we al een paar nieuwe hebben enzo. Tot zover mn bijdrage
en sammy is een..... ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
Godver,
sammy had mn knuffel afgepakt die ik had gewonnen
maar snel andere knuffel gegeven die ook al oud is
* Palmquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
* diertjuh zet krat jupiler neer
Iemand anders nog voorkeur voor een biermerk?
* diertjuh speciaal voor WL Baron pils neerzetquote:
Lieve puppyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |