dude.... sex is een stukkie verderopquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:15 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb NU sex, ben ik dan aan het werk?
Want dan heb ik wel een REET te doen![]()
Dan moet het dus wel REETsex zijn?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:15 schreef Rekkie het volgende:
Zo'n verhaal had ik dus ook getypt, maar heb er maar wat anders van gemaakt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
dude.... sex is een stukkie verderop![]()
btw je hebt geen seks want je typt hier op fok!
weer 1tje erbijquote:
nee, want dan worden ze weer gebashed door jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat moet jij dan kenbaar maken voor hun? Dat kunnen ze volgens mij zelf wel.
En het is wat Lynda zegt, irriteer jij je eraan? Negeer het!
Je heb nu sex en je zit te fokken.. Dan heb je serieus waardeloze sexquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:15 schreef Rekkie het volgende:
Dieeeeeeeeeeertjuh!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
weer 1tje erbij![]()
![]()
Heb ik alle sensatie gemist en is het krat bier ook nog leeg![]()
* diertjuh nieuw krat neerzet
Damn, OWNED!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Je heb nu sex en je zit te fokken.. Dan heb je serieus waardeloze sex
ja stelletje zuiperdsquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dieeeeeeeeeeertjuh!!!!!!!!!!
Bedankt! Ze die hebben mijn krat dus snel opgemaakt
Technisch gezien zou het wel kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
dude.... sex is een stukkie verderop![]()
btw je hebt geen seks want je typt hier op fok!
Baron Pils = #1quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
* diertjuh zet krat jupiler neer
Iemand anders nog voorkeur voor een biermerk?
Soms, maar vaak ben ik het met hem eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja stelletje zuiperds![]()
Even terug gelezen en moet wel even zeggen dat ik het met Lynda en Crazy eens ben. Beller kan idd soms te ver gaan. Zou leuk zijn als dat gewoon wat minder gedaan werd. Niet iedere nieuweling heeft direct door dat beller het als grapje bedoeld.En wat nieuwe mensen is altijd leuk. Weet ook dat we al een paar nieuwe hebben enzo. Tot zover mn bijdrage
en sammy is een..... ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
Godver,
sammy had mn knuffel afgepakt die ik had gewonnen
maar snel andere knuffel gegeven die ook al oud is
* Palmquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
* diertjuh zet krat jupiler neer
Iemand anders nog voorkeur voor een biermerk?
* diertjuh speciaal voor WL Baron pils neerzetquote:
Lieve puppyquote:
Zijn hond denk ikquote:
Hoe zou je het vindne om afgezeken te worden ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms, maar vaak ben ik het met hem eens.
Tot zover mijn bijdragen.
Leuke dag gehad?
Dude, ik ben It'er hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoe zou je het vindne om afgezeken te worden ?
ah je hebt er al een hamer bij staan op de 3e fotoquote:
en je komt uit amsterdam !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik ben It'er heMoet ik meer uitleggen?
Die link snap ik alleen even nietquote:
Ja hoor, heerlijk gewerktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms, maar vaak ben ik het met hem eens.
Tot zover mijn bijdragen.
Leuke dag gehad?
Moeilijk he 1 keuze makenquote:
Altijd leuk zo'n veer in je ... what everquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
LOL,
dan krijg van een oude baas te horen dat hij het nog steeds jammer vind dat ik weg ben
Misschien moet je een dubbelbaan nemenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
LOL,
dan krijg van een oude baas te horen dat hij het nog steeds jammer vind dat ik weg ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |