Hoe zou je het vindne om afgezeken te worden ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms, maar vaak ben ik het met hem eens.
Tot zover mijn bijdragen.
Leuke dag gehad?
Dude, ik ben It'er hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoe zou je het vindne om afgezeken te worden ?
ah je hebt er al een hamer bij staan op de 3e fotoquote:
en je komt uit amsterdam !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, ik ben It'er heMoet ik meer uitleggen?
Die link snap ik alleen even nietquote:
Ja hoor, heerlijk gewerktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms, maar vaak ben ik het met hem eens.
Tot zover mijn bijdragen.
Leuke dag gehad?
Moeilijk he 1 keuze makenquote:
Altijd leuk zo'n veer in je ... what everquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
LOL,
dan krijg van een oude baas te horen dat hij het nog steeds jammer vind dat ik weg ben
Misschien moet je een dubbelbaan nemenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:30 schreef Crazy-M het volgende:
LOL,
dan krijg van een oude baas te horen dat hij het nog steeds jammer vind dat ik weg ben
Heerlijk, ik wacht op iemandquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, heerlijk gewerkt. Moest 2 bungalowtjes als eerste schoonmaken. Maar in 1 zaten nog mensen in en die hebben heel lang over gedaan om te vertrekken..dus toen ik bezig was met schoonmaken kwamen de nieuwe alweer binnen
![]()
en hoe gaat met jou op je vrije dag?
[..]
Moeilijk he 1 keuze makenOok voor jou een half kratje Palm en een half kratje Hertog Jan
ja was op verzoekquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je hebt er al een hamer bij staan op de 3e foto
Zo bij een eerste keer posten ofzo zou ik het niet leuk vinden. Dan krijg je namelijk direct al een verkeerd idee van het topic.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heerlijk, ik wacht op iemand
Tot die tijd, lekker muziek luisteren en relaxen.
LEKKER LEKKER LEKKER LEKKER LEKKER! dank u!
dat beest neemt geen genoegen met een gewone stok , maar wil gelijk een hamer ?quote:
ja was afwas hulpquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n veer in je ... what ever
Goed werk gedaan dus!
Sgele prettig weekend hehquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
Mensen een heul fijn weekend! Ik hoop dat het weer daar net zo goed wordt als hier
Waarschijnlijk tot maandag![]()
![]()
Fijn weekend Sgelequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
Mensen een heul fijn weekend! Ik hoop dat het weer daar net zo goed wordt als hier
![]()
nee red ik niet meer met tijdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien moet je een dubbelbaan nemen
Daarom wat? Dit is blijkbaar een dag dat ik er gewoon even niets van snapquote:
heb hem een oude knuffel gegevenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je moet nog wel even een leuke knuffel voor sammy winnen dan
Als het goed is wel ja, vorige weekend was ook erg gezelligquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wordt dus weer een leuk avondje bij jou
.
Dagje vrij is ook wel eens fijn
nee, hij wilde niet stilzitten voor foto, dus zei iemand: gewoon een hamer gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat beest neemt geen genoegen met een gewone stok , maar wil gelijk een hamer ?
alleen vandaag ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom wat? Dit is blijkbaar een dag dat ik er gewoon even niets van snap
Nee, heb nog geen druppel alcohol op hahahaha
Fijn weekendquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
![]()
Het zal denk ik wel aan mij liggen,quote:
Prettig weekend Sgele!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
![]()
Ja had tussendoor al zoiets gelezen. Je had ook foto's gepost ofnie? Straks maar even in vorige topics kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, vorige weekend was ook erg gezellig
Gisteren ook lekker vrij en naar Artis geweest.
Kijk én dat bedoel ik dus! Cynisme.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zal denk ik wel aan mij liggen,
maar kan er ook nog een leuk bericht vanaf?
dat bedoelde ik dus WLquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Makkelijker:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja had tussendoor al zoiets gelezen. Je had ook foto's gepost ofnie? Straks maar even in vorige topics kijken
nah bij huidig bedrijf verdien ik ongeveer 10 keer het dubbelequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Halve week bij ene bedrijf en halve week bij andere bedrijf
Van jou kant wel ja!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kijk én dat bedoel ik dus! Cynisme.
kan echt vervelend zijn toch ?
Owh das een makkelijke keuze danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah bij huidig bedrijf verdien ik ongeveer 10 keer het dubbele
Foto 5 is wel superquote:
mja zo wordt dus ook gedaan tegen nieuwkomers.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van jou kant wel ja!
Zeker als ik weet dat je het expres doet, en ik je anders ken als dat je tegen me doet!
Nogal een groot verschil he?
Thanxz!quote:
jij zeggen met 1 dag werkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wordt dus weer een leuk avondje bij jou
.
Dagje vrij is ook wel eens fijn
wee nie, zit bovenquote:
Met welke reden je het ook tegen mij doet, i dont fucking care! sorry.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja zo wordt dus ook gedaan tegen nieuwkomers.
ik weet zeker dat als ik er een week mee doorga tegen iedereen hier, dat de poppen aan het dansen zijn.
Fok jij niet tijdens het sexen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:20 schreef lynda het volgende:
[..]
Je heb nu sex en je zit te fokken.. Dan heb je serieus waardeloze sex
ik vindt ze allemaal wel vet!quote:
Gast ik meende het niet serieus, jij maakte een opmerking dat je het gewend was, ITer enzo.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met welke reden je het ook tegen mij doet, i dont fucking care! sorry.
Ik doe hier normaal, en jij begint zo tegen me doen?
Slecht geslapen ofzo?
* Crazy-M is panter / tijger fan, vandaarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thanxz!
Had er in de haast maar een paar gepost, heb er 150 gemaakt ofzo
Zal dit weekend nog even kijken welke ik meer kan posten.
Ik wil eens nieuwe lens, overal die rode stip in die foto's zuigt!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt ze allemaal wel vet!
ik wil een neiuwe camera![]()
![]()
Aha, daar heb ik er best veel van gemaakt trouwens!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M is panter / tijger fan, vandaar
ik ben fotos gewend met wel 50 stippen hahaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil eens nieuwe lens, overal die rode stip in die foto's zuigt!
(was zeker niet opgevallen?)
Ik ben nu niet aan het werk, krijg er nu geen geld voor om me in te houdenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gast ik meende het niet serieus, jij maakte een opmerking dat je het gewend was, ITer enzo.
en dat wilde ik even testen
Resultaat: test geslaagd!! je bent er vatbaar voor
50 WTF?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben fotos gewend met wel 50 stippen haha
hehehequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nu niet aan het werk, krijg er nu geen geld voor om me in te houden
Nee ik heb alleen goede sexquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fok jij niet tijdens het sexen?
Zielig voor je vriendje
En dat ben ik toch niet met je eens.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hehehe![]()
kortom , +1 voor minder cynisme in dit topic
Je kan ook gewoon even doorgaan Crazy, ik doe wel mee hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
wel leuk dat wl nu doet er gelijk zegt van kappen.
maar dat beller zo wel mag doen tegen nieuwelingen.
nah, ik ga me ook inhouden weerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even doorgaan Crazy, ik doe wel mee hoor
kortom , tegen de vaste groep hier mag je niet cynisch zijn, en tegen nieuwkomers wel ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dat ben ik toch niet met je eens.
Zoals jij tegen mij doet terwijl we elkaar "kennen" is in mijn ogen toch echt wat anders
Ok we gaan door:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kortom , tegen de vaste groep hier mag je niet cynisch zijn, en tegen nieuwkomers wel ?
Ga maar verder als Beller er wel is, daar ben je tenslotte mee begonnenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik ga me ook inhouden weer
ben ook op andere pc bezig met doom 3
waarom ? je werd geprikkelt, en daar ging het mij om.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok we gaan door:
Je mag zeker cynisch tegen mensen zijn, of ze hier nou vaker komen of niet.
Alleen jij doet dat (bijna) nooit tegen mij, en nu in ene wel om iets "duidelijk" te maken?
Pak dan ergens eens een beter voorbeeld ofzo.
En als ik jou prikkel, wat dan ?!....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom ? je werd geprikkelt, en daar ging het mij om.
dan reageer ik geirriteerd. das toch logisch ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En als ik jou prikkel, wat dan ?!....
Echt een discussie dit...
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:01 schreef Rekkie het volgende:
Hey doe eens rustig.... TIS HIER GVD GEEN SLOWCHAT
En wat heeft dat precies met deze hele discussie te maken?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan reageer ik geirriteerd. das toch logisch ?
Gewoon dat cynische opmerkingen niet leuk zijn. of je elkaar nu kent of niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies met deze hele discussie te maken?
De mensen die nieuw zijn kennen me niet, jij kent mij wel... en jij kan mij irriteren (het juist zelf opzoeken?)
Ik ben van mening dat je dat zo niet hebt laten merken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gewoon dat cynische opmerkingen niet leuk zijn. of je elkaar nu kent of niet.
Klaar einde discussie nu beller nog snappen en het topic word weer eens gezelligquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gewoon dat cynische opmerkingen niet leuk zijn. of je elkaar nu kent of niet.
Hup je trein halen jijquote:
Dan heb je toch niet goed opgelet geloof ikquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je dat zo niet hebt laten merken.
Je zoekt nu zelf gewoon een grens, en vind het gek dat iemand daar wat van zegt.
Terwijl je weet dat dat persoon het anders niet zou doen.
Ik was al gestopt, andere mensen zijn er op verder gegaan, daar ben ik niet mee begonnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Klaar einde discussie nu beller nog snappen en het topic word weer eens gezellig![]()
En ik.. ben Droxz lastig vallenhe
ja mijn ideequote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Klaar einde discussie nu beller nog snappen en het topic word weer eens gezellig![]()
Dat is jou mening, zelfs dat kunnen we omdraaien?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed opgelet geloof ik
prettig weekend droxzquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik ga dit topic maar eens met rust laten, douchen en stad in
Joe 2 m8!quote:
Jij natuurlijk ook een prettig weekend!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, al meer dan 286 delen
jij ookquote:
Het helemaal afzweren kan ik niet, als het goed is weet je dat. En anders vraag je het maar zo aan Droxzquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef lynda het volgende:
[..]
En ik.. ben Droxz lastig vallenhe
Die lui hanteren toch niet hetzelfde principe als bij Monsterboard? Die bellen je namelijk helemaal gekquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:00 schreef diertjuh het volgende:
Had gisteren via studentenwerk.nl op een vacature gereageerd wat me wel leuk leek. Werd ik net gebeld enzo. Ze vond een 1 uur en kwartier reizen teveel. Dus was verstandig dat ik maar even wat anders ging zoeken. Achze kent de situatie ook niet.
Geen idee. Ik had alleen op een vacature gereageerd. Ben ook wel aangemeld bij monsterboard..geen problemen verder mee. Maar kdacht ach laat ik het eens weer een keer proberen. Nouja dan toch maar wachten op mn schoolrooster..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die lui hanteren toch niet hetzelfde principe als bij Monsterboard? Die bellen je namelijk helemaal gek
Maar je opleiding is dus nog niet voltooid? Stomme vraag misschien maar op wat voor een vacature had je gereageerd? Omdat ze een uur reizen te lang vinden (si tegenwoordig toch bijna normaal?)quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had alleen op een vacature gereageerd. Ben ook wel aangemeld bij monsterboard..geen problemen verder mee. Maar kdacht ach laat ik het eens weer een keer proberen. Nouja dan toch maar wachten op mn schoolrooster..
nog enkele deelkwalificaties overdoen. Maar school is mooi aan het klooien..eerst moest ik bbl doen en nu een avond opleiding..maar alle vakken worden niet op de avond gegeven dus moet ook overdag naar school. Heb mn rooster nog niet dus kan wel naar werk kijken maar eigenlijk niet solliciteren ivm dat ik de uren nog niet weet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar je opleiding is dus nog niet voltooid? Stomme vraag misschien maar op wat voor een vacature had je gereageerd? Omdat ze een uur reizen te lang vinden (si tegenwoordig toch bijna normaal?)
Nog een relaxte avond gehad gisteren?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
mogguh
DIERTJUH!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:30 schreef diertjuh het volgende:
middag enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |