Heerlijk, ik wacht op iemandquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:31 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, heerlijk gewerkt. Moest 2 bungalowtjes als eerste schoonmaken. Maar in 1 zaten nog mensen in en die hebben heel lang over gedaan om te vertrekken..dus toen ik bezig was met schoonmaken kwamen de nieuwe alweer binnen
![]()
en hoe gaat met jou op je vrije dag?
[..]
Moeilijk he 1 keuze makenOok voor jou een half kratje Palm en een half kratje Hertog Jan
ja was op verzoekquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je hebt er al een hamer bij staan op de 3e foto
Zo bij een eerste keer posten ofzo zou ik het niet leuk vinden. Dan krijg je namelijk direct al een verkeerd idee van het topic.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoe zou je het vindne om afgezeken te worden ?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heerlijk, ik wacht op iemand
Tot die tijd, lekker muziek luisteren en relaxen.
LEKKER LEKKER LEKKER LEKKER LEKKER! dank u!
dat beest neemt geen genoegen met een gewone stok , maar wil gelijk een hamer ?quote:
ja was afwas hulpquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n veer in je ... what ever
Goed werk gedaan dus!
Sgele prettig weekend hehquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
Mensen een heul fijn weekend! Ik hoop dat het weer daar net zo goed wordt als hier
Waarschijnlijk tot maandag![]()
![]()
Fijn weekend Sgelequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
Mensen een heul fijn weekend! Ik hoop dat het weer daar net zo goed wordt als hier
![]()
nee red ik niet meer met tijdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien moet je een dubbelbaan nemen
Daarom wat? Dit is blijkbaar een dag dat ik er gewoon even niets van snapquote:
heb hem een oude knuffel gegevenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je moet nog wel even een leuke knuffel voor sammy winnen dan
Als het goed is wel ja, vorige weekend was ook erg gezelligquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wordt dus weer een leuk avondje bij jou
.
Dagje vrij is ook wel eens fijn
nee, hij wilde niet stilzitten voor foto, dus zei iemand: gewoon een hamer gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat beest neemt geen genoegen met een gewone stok , maar wil gelijk een hamer ?
alleen vandaag ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom wat? Dit is blijkbaar een dag dat ik er gewoon even niets van snap
Nee, heb nog geen druppel alcohol op hahahaha
Fijn weekendquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
![]()
Het zal denk ik wel aan mij liggen,quote:
Prettig weekend Sgele!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
![]()
Ja had tussendoor al zoiets gelezen. Je had ook foto's gepost ofnie? Straks maar even in vorige topics kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, vorige weekend was ook erg gezellig
Gisteren ook lekker vrij en naar Artis geweest.
Kijk én dat bedoel ik dus! Cynisme.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zal denk ik wel aan mij liggen,
maar kan er ook nog een leuk bericht vanaf?
dat bedoelde ik dus WLquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoe zou je het vindne om afgezeken te worden ?
Makkelijker:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja had tussendoor al zoiets gelezen. Je had ook foto's gepost ofnie? Straks maar even in vorige topics kijken
nah bij huidig bedrijf verdien ik ongeveer 10 keer het dubbelequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Halve week bij ene bedrijf en halve week bij andere bedrijf
Van jou kant wel ja!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kijk én dat bedoel ik dus! Cynisme.
kan echt vervelend zijn toch ?
Owh das een makkelijke keuze danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah bij huidig bedrijf verdien ik ongeveer 10 keer het dubbele
Foto 5 is wel superquote:
mja zo wordt dus ook gedaan tegen nieuwkomers.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van jou kant wel ja!
Zeker als ik weet dat je het expres doet, en ik je anders ken als dat je tegen me doet!
Nogal een groot verschil he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |